@Bloembloem; wat ontzettend spannend zeg!! Ben benieuwd of je kleintje er al is, of dat je nog bezig bent. En nog benieuwder ben ik of alles heeft mogen gaan zoals je graag wilde namelijk in bad!! @Nachtzon; Als ik jou was zou ik toch een valse tijd aangeven hoor, en indien de kleine zich toch wel vanzelf aandient gewoon pas bellen op het moment dat ze er is! Ik ga hier ook echt niemand iets laten weten voordat de kleine geboren is hoor. (ja behalve hier op het forum, maar ik verwacht niet dat jullie daarna gelijk aan mijn deur staan ) @Masu; je kan zegmaar 'snel reageren' en gewoon reageren door na het onderste berichtje op 'meer opties' te klikken, als je dan in dat tekstvakje wat je krijgt bij 'meer opties' naar beneden scrolt kun je een aantal berichten terug lezen... Ik heb hier zowaar weer een goeie nacht gehad, word er echt ontzettend blij van!.. Begin wel een beetje de zenuwen te krijgen over mijn bevalbad, hoop echt dat hij snel bezorgd wordt!
Stampertje ik heb een heeeeel relaxed dagje gehad. Migga volgens mij zit dat tussen de oren bij ons vrouwen. Dat je beter slaapt omdat je bed hoger is. Ik had at ook alleen de laatste tijd slaap ik als nog weer wat slechter, meer wakker en pijn bij omdraaien in bed. Masu ik moet zeggen het is heerlijk om midden op de dag een tukkie te doen. Probleem was alleen wel weer dat ik s avonds iets minder goed in slaap viel. Ik tik mijn verhaal altijd in word en kopieer het dan!! Wel spannend dat je vrijdag al aan de beurt bent masu! Lijkt me wel een raar idee hoor als je al weet wanneer de kleine komt. Sammie neem aan dat je man het bed wel kan verschonen.. Hoe gaat het verder met jou en de kleine? Mlien ik zie het al voor me Sammie op de trampoline Klein hummeltje aan het nachtbraken. Bloembloem spannend je vliezen gebroken!! Succes (misschien is je kleintje er al) Nacht laat haar gewoon iets later weten dat je bent bevallen. Geef het aan haar door als jij er klaar voor bent. Tijdens de voorlichting van bv kregen wij ook het advies om er samen over te praten hoe en wat net na de bevalling. En daar hoort vooral het 1e uur als gezin bij. Kan je dit niet ook met je man/vriend bespreken? Migga fijn maar niet heus al die goede adviezen.. Alleen je kleintje weet wanneer hij gaat komen, iemand van buitenaf weet dat helemaal niet. Voor hetzelfde geld komt je kleintje wel eerder Mlien voor wanneer is de aflever datum gepland dan van je bevalbad? Hier vandaag niet veel in de planning! Vannacht slecht geslapen, viel moeilijk in slaap en bij elke keer omdraaien veel pijn. Werd ook steeds wakker omdat ik op mn rug lag. Straks maar even in de babykamer rommelen en denk dat ik nog wat fotos op mn laptop ga zetten van de logeerpartij van neefje. Verder nog even bedenken wat ik ga doen. Ik hoef de deur niet uit voor boodschappen: Gelukkig want het regent steeds!! Vraagje; ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik mij kan irriteren aan harde muziek of als de tv hard staat. Het lijkt dan net of elk geluid me gewoon teveel is! Wie herkent dit? Spreek jullie later weer, kusssssss
@Kibbeling; ik heb dus geen bezorgdatum gehad, staat alleen op de factuur dat ze na ontvangst van de betaling het bad binnen 9 werkdagen opsturen, 2 mei heb ik betaald, dus ondertussen zou er wel eens iets moeten komen. Ik wacht vandaag nog af en anders ga ik morgen gewoon eens even bellen. Vervelend dat je slecht geslapen hebt zeg! Dat van die harde geluiden herken ik wel, maar dat heeft meer te maken met mijn hoofdpijn, dus denk niet dat je wat aan mijn antwoord hebt
mlien je zou dan idd denken dat ze vandaag het bad af moeten komen leveren.... En heb je veel last van hoofdpijn dan? Wel vervelend lijkt me dat.
Goedemorgen meiden, Bloembloem...wat spannend je vliezen gebroken!!! Hoop dat je kleintje er al is! Nachtzon...gewoon aangeven meis!! Zal niet makkelijk zijn, maar als jij uitlegt waarom zal ze dat toch wel begrijpen!! En weet ze de precieze tijd? Anders gewoon pas na een uurtje bellen! Kibbeling...baaleh van je nacht!! En nee sorry heb geen last van het geluid! Mlien..hoop ook dat je bad snel komt!! En anders bel je vandaag toch even om te horen! Sammie hoe gaat het met jou meis? En met Wesley? @hier...best een goede nacht gehad! Werd wakker met wat ongi pijnen en moeheid in mijn benen maar verder alles rustig!! Vandaag alweer 38weken!! Hoop dat ons kleintje zich snel aankondigt!! Hoor ook alleen van iedereen, als het je eerste is ga er dan maar vanuit dat het nog even blijft zitten!! hmmmm... Liefs
Kibbeling, denk dat het ook te maken heeft met de weinig slaap en vermoeidheid. Ik ben zelf ook veel prikkelbaarder dan normaal. Ik kan gehuil en gezeur van mijn zoontje nu bijna niet verdragen. Het liefst kroop ik nu weer onder de wol, maarja, dat gaat lastig met een kleuter in huis...
Ik herken het ook wel kibbeling. Ik kan me echt storen aan hard geluid, ook al als de tv bijvoorbeeld te hard staat naar mijn zin of als iemand hard praat... Ik heb er dan gewoon echt last van, vreemd he! Het zal er wel bij horen denk ik... Ik hoop dat je bad snel bezorgd wordt Mlien. Anders zou ik zeker even bellen. Ik heb inmiddels bericht van 't UWV gehad dat het goedgekeurd is. Vrijdag 6 mei heb ik alles opgestuurd en op 13 mei zat die brief in de bus dat 't was goedgekeurd. Dus das toch snel gegaan, binnenkort ook ff checken of er ook daadwerkelijk geld op m'n rekening is gekomen van hen. Heb jij ook al iets gehoord, want das bij jou inmiddels denk ik wel 4 weken geleden toch? Hier trouwens een hele goede nacht gehad. Wel een aantal keer eruit geweest om te plassen, maar daarna gewoon weer meteen ingeslapen...heerlijk!
@Stampertje; vervelend he die mensen die zo lekker 'positief' zijn dat je wel tot 42 weken doorloop, ik wil er gewoon niet aan denken! @Masu; mijn uitkering loopt inderdaad al goed nu, ook de eerste betaling al gehad. Zo meteen maar eens boodschappen gaan doen, geen zin in.... eigenlijk heb ik nergens zin in vandaag!
# klossen... tja, mijn bed is inderdaad echt te hoog, je wilt mij niet zien als ik m'n bed inkruip... Helaas gebeurt dit dus wel een aantal keer per nacht, hihi! # schoonmoeders snel na de bevalling... nee, dat wil ik ook absoluut niet, en als ik jou was, zou ik dat ook echt aangeven. Desnoods bij de kliniek vertellen dat ze haar gewoon nog niet binnen moeten laten (naja, in je kamer dan, helemaal buiten is ook weer zowat! alhoewel....) #bevalbad... wat leuk zeg! maarre, ik zou gewoon lekker gaan bellen, ze kunnen je daar vast wel vertellen wanneer het geval verzonden wordt/werd. # pijn in bed... Misschien een tip Kibbeling, ik gebruik een voedingskussen, daar lig ik dan half op/langs, hm, tja, je moet het zien denk ik. Draaien enzo is niet handig, maar ik heb geen (lees:minder) pijn als ik zo in bed lig... # mensen die "alles" denken te weten... Je hoort inderdaad overal: nee, jij hoeft niet lang meer, wacht jij maar af, 100% een jongen, nee echt zeker weten een meisje, nee, je gaat echt niet eerder bevallen hoor... Pff, vond het in het begin echt helemaal niet erg, maar begin het ook steeds vervelender te vinden! En inderdaad Migga, wat denken die mensen wel niet! Tuurlijk weet jij ook best wel dat dat zou kunnen, maarre, dát wil je helemaal niet horen nu! Sommige mensen snappen er ook gewoon helemaal niks van! # hoofdpijn... Klinkt wel migraine-achtig zeg... pff, sterkte ermee, weet uit ervaring dat dit echt niet tof is (gelukkig heb ik sinds 13 weken zwanger geen last meer van gehad!) @ Migga... Kun je je kleuter niet lekker ergens laten spelen ofzo? Zodat je nog lekker rustig aan/een dutje kunt doen? Vannacht echt heel slecht (lees 2 x een uurtje) geslapen, dus vanmorgen na het uitzwaaien van manlief lekker terug naar m'n bedje gegaan, gelukkig nu wel wat uit kunnen rusten. Straks komt m'n moeder langs, echt heel leuk! Die komt namelijk niet zo vaak, ik woon ver weg, en daarnaast ga ik gewoon vaak daarnaartoe, zodat ik meerdere bezoekjes aan familie en vrienden kan combineren... Gezellig dus!!! Nou dames, wat een verhaal!!! hahaha! Tot vanavond maar weer (al heb ik ergens stiekem een voorgevoel dat het eind van de middag gaat beginnen.. weet niet waarom, maar zou het erg fijn vinden!)
Dan zingen we het hier nog effe uit met het geluid gewoon wat zachter. Of het echt door de vermoeidheid kan migga ik weet niet. Wel grappig dat sommige van jullie er ook last van hebben, het viel mij gisteren voor het eerst op. Normaal als ik hga douchen staat de radio in de douche hard aan en gisteren wilde ik dat ding gewoon slopen.... Manlief wil ook in de auto nog wel eens de muziek hard aan doen en dat mag ook niet van mij de laatste tijd.. Lang leve de hormonen en de voorbereiding op de bevalling denk ik... Heb wel ff gerommeld in de babykamer, die ziet er weer netjes uit.
Pro kinderkamer-spam! Wow, echt super mooi hoor Kibbeling! Mooie kleurtjes ook! @klein hummeltje, hopen dat 't inderdaad vanmiddag begint! Ik help 't je hopen. @mlien, fijn dat 't is geregeld met je uitkering. Ik moet eigenlijk naar de drogist voor rennies....heb alleen totaal geen zin (al is 't nu wel droog hier)...dus ik denk dat ik 't fijn nog ff uit ga stellen. Vandaag heb ik echt nergens zin in, dus ga m'n dagje maar 'ns lekker op de bank achter de laptop doorbrengen!
Gelukkig geen last van harde muziek, ik vind het zelfs nog erg gezellig om naar bandjes te gaan kijken! hihi!Van 't weekend moet manlief weer 2 keer optreden en een goeie vriend ook nog een keertje, dus als ik nog niet "geworpen" heb, ben ik weer 3 dagen onder de pannen! Wat een schattig kamertje!!! Erg leuk hoor!! Hihi, snap dat je 'm wil spammen! Nou Masu, ik wilde zo ook naar de drogist voor rennies... hihi, wat grappig! Ik denk dat ik met m'n moeder ga zometeen, dan heeft ze meteen gezien waar de supermarkt zit! (handig voor als ze straks op kraamvisite is en we nog wat nodig hebben hoe gemeen!). Dusse, ik kan meteen wel een pakje voor je meenemen! Mits je hier in de buurt woont natuurlijk! (of ik vraag m'n mamaatje of ze het vanavond bij je dropt, je móet haast wel tussen Uden en Bergen op Zoom in wonen ) hahaha!
@ klein hummeltje: wat lief! Ik denk dat je toch een eindje om moet, want ik woon onder Eindhoven haha! Als mijn man straks thuis komt stuur ik hem gewoon naar de drogist. Praktisch toch als je met jullie mam samen gaat? 2 vliegen in 1 klap
hihihi! tja, da's inderdaad te ver om hahaha!!! Kijk, heeft je mannetje ook weer wat te doen, voelt hij zich nuttig
masu kan je hem niet gewoon al bellen en zeggen neeem op de terug weg ff rennies mee voor me!! Doen we hier in huis ook tegenwoordig!! Hoef ik de deur niet uit en hij hoeft niet extra naar buiten. Dank jullie wel voor de complimenten aangaande de kinderkamer!!
Ik sms hem altijd als ie vanuit z'n werk wat mee moet nemen inderdaad, dus dat ga ik zo ook maar ff doen. Ik zal straks ook 'ns wat fototjes van de babykamer maken en posten..