ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mijn man begon gisteren ineens batterijen te verzamelen voor de camera om mee te maken naar 't ziekenhuis.
    Ik zei hem dat 2 reserve batterijen wel genoeg was (zeker gezien het feit dat we gisteren nieuwe batterijen in de camera hebben gedaan, dus die gaan wel ff mee).
    Nee, meneer wilde perse een heel rolletje meenemen!
    12 reservebatterijen dus!!:$

Ik kreeg 't niet uit z'n hoofd want volgens hem gaan die dingen wel zo ontzettend snel leeg!:(

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Klein Hummeltje; weet inderdaad niet of het nou migraine is of spanningshoofdpijn, heb last van allebei, had alleen sinds begin van de zwangerschap weinig last, maar nu is het in alle heftigheid terug, hoop maar dat het straks weg is als ik bevallen ben! Hoop voor jou dat het inderdaad snel begint!

@Kibbeling; erg leuk hoor jullie kinderkamer!!

Rennies heb ik inderdaad nog genoeg op voorraad, vorige week nog nieuwe gehaald, is toch wel erg prettig als die kleine weer eens in de weg ligt!

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ach.. geen betere raad dan voorraad he Masu ;)

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha, zeker Mlien! :D

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    hihi, da's de nesteldrang van je man!!!

balen hoor, zo'n hoofdpijn... helemaal balen dat je er nu zo weinig aan kunt doen! Ik had vlak voor m'n zwangerschap eindelijk iets gevonden dat hielp, maarja, dat mag je helemaal niet als je zwanger bent!!! Dat was erg balen de eerste weken.. Sterkte in ieder geval.... bah bah!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mlien, ik vroeg me af wanneer jij je eerste betaling van 't UWV hebt gehad nadat je die brief hebt gehad waarin stond dat 't was toegekend en hoeveel te was.

Hoeveel tijd zat er tussen het ontvangen van die brief en de eerste keer uitbetalen? Er staat namelijk op de site dat het binnen 6 weken is, maar dat is nogal een ruime marge...dus ik hoor graag wat ervaringen (te beginnen met die van jou ;)).

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Heb alles even voor je opgezocht, ik heb de uitkering 13 april telefonisch aangevraagd, daarna heb ik nog wat spullen op moeten sturen. 10 mei heb ik een brief gehad dat mijn uitkering goedgekeurd is en dat ik geld ga ontvangen, mijn eerste betaling heb ik ook op die datum ontvangen.... Ze betalen deze uitkering ook per week uit, dus de eerste betaling was iets meer omdat mijn verlof al iets langer dan een week was ingegaan

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heel erg bedankt dat je het even wilde opzoeken!
    Dus als ik het goed begrijp zat er bij jou eigenlijk nauwelijks tijd tussen het ontvangen van de bevestiging en het krijgen van de eerste betaling?

Vrijdag heb ik de bevestiging binnen gekregen dat het is goedgekeurd en ik vroeg me dus af wanneer ik dan geld zou krijgen. Toen ik op die site zag dat het tot 6 weken kon duren vond ik dat wel een beetje balen! Ik hoop namelijk dat het voor m'n bevalling gewoon geregeld is, zodat ik me hier niet meer druk over hoef te maken.
    Ik zal nog een paar dagen afwachten en anders bel ik wel weer..
    Is er trouwens een vaste dag per week waarop ze betalen? (dan kan ik 't op die dag nog eens checken of 't betaald is)

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Volgens mij betalen ze op maandag. In theorie zou jij dus vandaag de eerste betaling moeten krijgen! Als je de bevestiging gehad hebt kan je er denk ik wel van uit gaan dat het goed komt hoor!

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    So he, alweer zo'n snelle reactie! :D
    Ik heb net gekeken en ze hebben nog niet betaald. Ik zal nog even afwachten.
    Ik wil er best vanuit gaan dat het goedkomt, maar ik bel er liever nog een keer extra achteraan....je weet maar nooit!;)

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Jep.. heel handig die directe emailnotificaties! :p

En verveel me nogal, dus ben blij als ik hier weer wat kan typen ;) Begin je al zenuwachtig te worden voor vrijdag?

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Kibbeling...wat een mooi kamertje meid!! En gezellig je moeder op visite..!!!

@Masu...voor jou begint het nu op te schieten meid!! En lekker relax dagje vandaag?

@Klein hummeltje..heel fijn he die nachten!! Bij mij gaat het de ene nacht beter dan de andere!! EN ik heb het ook geprobeerd met het voedingskussen maar ik kan het er niet mee worden hoor!!! maar misschien heb jij er wel wat aan!!

@Mlien, heb je vandaag al voor je bad gebeld of doe je dat morgen?

@hier...het is licht een beetje aan het rommelen!!! Maar geen regelmaat! Dus zal helaas wel weer afzakken...
    Wil zo graag mijn kleintje zien!!!

Liefs

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zenuwachtig! Ik merk wel, nu sammie bevallen is, dat ik steeds meer zoiets heb van 'nu wil ik ook!'

Verder ben ik wel een klein beetje bang voor hoe het gaat lopen, of ik de pijn aan ga kunnen en zo...maar van de andere kant heb ik er ook wel zin in. Ik wil ons kindje gewoon zien en vast kunnen houden!
    Maar ik besef wel dat ik in luxe positie verkeer hoor, met vrijdag als datum!
    Maar ik zeg al, bij jou heb ik zo'n gevoel, dat gaat niet lang meer duren hoor!
    Nu denk jij natuurlijk 'jaja, dat zal wel', maar alle uitspraken die ik tijdens de zwangerschap heb gedaan zijn tot nu toe uitgekomen, dus wie weet!
    Heb je trouwens al gebeld voor je bad of doe je dat morgen?

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @ stampertje, ik herken je gevoel, je wil dat het gaat beginnen en wel NU! :D
    Ik heb inderdaad een relaxdagje vandaag, bevalt goed moet ik zeggen!
    Hang al de halve dag hier op zp rond!

Ga zo maar eens aan 't eten beginnen. Vanavond gaan we het geboortebord ophalen! Ben benieuwd hoe 't er in 't echt uitziet, want ik heb 't tot nu toe alleen nog maar op een plaatje op internet gezien.

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nee ik heb nog niet gebeld! ;)

Voel me net zo'n klein kind die zich moet verantwoorden, hihi... Had gewoon hoop dat het vandaag zou komen, heel af en toe wordt er ook later op de dag nog wat bezorgd dus heb nog steeds een klein beetje hoop, anders ga ik gewoon morgen bellen, voel me dan altijd zo'n zeur!

Ben ook erg benieuwd hoe jouw bevalling gaat zijn! Echt superspannend vind ik het ook wel allemaal hoor. En ik hoop enorm dat je gelijk hebt met dat het bij mij niet lang meer duurt, ik wil toch het liefst binnen nu en 2 weken wel mama zijn...

16. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    @Stampertje: wow, dus bij jou is het ook al aan het rommelen?? Hopen dat het doorzet!! Wordt wel een klein tikkie jaloers van al die bevallende dames hier! ;)

@Kibbeling: Leuk kamertje!!

@hier: bah, wat een vervelende dag vandaag!! Die regen en dat grauwe, grijze weer kan ik op dit moment helemaal niet verdragen.... :(. Mijn zoontje heeft de hele dag lief met z'n duplo gespeeld, terwijl z'n mama maar een beetje op de bank hangt en niks uitvoert... voel me echt schuldig!! Ik denk nu echt: wat vreselijk voor dat ventje om zo'n saaie moeder te hebben... ;)
    Nou, ik heb in ieder geval tussen-de-middag nog pannenkoeken voor hem gebakken. Nog een halfuurtje en dan komt vriendlief weer thuis. Kan ik echt naar uitkijken!

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik herken dat van dat weer heel erg ja! Ik wil toch het liefst gewoon een graadje of 22/23 en dan heerlijk een zonnetje erbij!! Nu heb ik tot nu toe ook geen last gehad van vocht vasthouden dus waarschijnlijk geldt dit ook weer niet voor iedereen en vinden sommigen van ons het misschien zelfs wel prettig dat het wat minder warm is nu??

Ik las wel dat het komend weekend weer tropisch kan gaan worden :D :p

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, leg jij maar 'ns verantwoording af! ;)

En ik had zo op regen gehoopt als ik zou bevallen.
    Zolang 't maar niet te warm is....maar als ik jou moet geloven Mlien zit er dan niet in..

Manlief heeft rennies voor mij meegenomen! :D Dus ik kan weer vooruit!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Dat stond ergens in de krant, maar als je de weerberichten opzoekt: Weer in De Bilt

Dan valt het denk ik wel mee en zou het ideaal bevalweer kunnen zijn ;) (bestaat dat... ideaal bevalweer? :p)

Dus jij ontbijt, luncht en dineert nu met Rennies? ;)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu 12 batterijen is wel erg veel!!!
    Klein hummeltje heb je nu dan geen last van migraine/hoofdpijn?
    Mlien geldt die uitkering alleen omdat jullie vanuit de ziektewet door zijn gestroomd naar zwangerschapsverlof? Of denk je dat dat voor alle zwangerschapsverlofuitkeringen geldt? Ik heb namelijk ook de goedkeuring van UWV dat ze mijn betaling hebben goedgekeurd en vroeg me dan idd af of ik het per maand zal krijgen of per week?

Hier is het eten al klaar, dus nu wachten op mannetje en dan aanvallen!! (heb alleen geen honger, alleen maar last van maagzuur…Zo maar een rennie nemen!!) De kleine is al de gehele dag bezig om zijn voetje in mn zij/ribben te zetten. Dan voel je ook echt een harde bult aan de zijkant van mijn buik :D
    Vanavond even langs mn werk ff op de koffie bij lieve collie die mij nu vreselijk mist :D

Deel Deze Pagina