Precies nachtzon! Heel goed dat je eerlijk bent en gewoon aangeeft wat jij wilt! Als je dat niet doet ga je echt spijt krijgen denk ik. En als ze enigszins redelijk is kan ze ook begrip opbrengen voor jouw standpunt! Kibbeling, jij bent denk ik inderdaad een van de weinigen die nog niet wil bevallen. In ieder geval heel veel succes donderdag bij je sollicitatie! Om wat voor baan gaat het (ja, ik weet 't, ik ben nieuwsgierig)? Wij hebben het geboortebord opgehaald en het ziet er in 't echt nog mooier uit dan op plaatje! Echt een heel gaaf bord, ik zal er eens een plaatje van zoeken voor jullie.
Zo te zien net als je bellypaint?? Leuk hoor!! Ik mocht hier niks regelen wat betreft versiering of slingers, manlief zou het wel doen.. ben benieuwd wanneer hij van plan is het een en ander te regelen! Hier vanavond weer wat krampjes en harde buiken, niets heel bijzonder, maar wel weer irritant... ach.. hoort er bij!
Das toch helemaal fijn, mlien, dat het voor je geregeld wordt? Als ik het zelf niet regel wordt er waarschijnlijk niks geregeld, dus dan moet je wat he!? Toevallig had ik net wat krampjes, dat heb ik lang niet gevoeld. Maar 't mag geen naam hebben hoor, 't is amper wat. En een baby die in m'n zij aan 't trappen is, ook niet echt prettig!
Ik had ookal 3 weken voorweeen en die hadden blijkbaar wel wat gedaan. Hoop voor jullie dat de kindjes snel mogen komen! Lees zo af en toe mee met mijn tel maar jullie praten zoveel dat ik het niet bij kan houden! Er was hier toch nog iemand die aan het bevallen was? Weten jullie al wat?
Heb het net ook nog wel even onder de aandacht gebracht dat het nog geregeld moet worden, anders is er namelijk straks ook niks geregeld! @Sammie: bloembloem haar vliezen waren vanochtend gebroken ja, verder niks meer gehoord, ik hoop dat ze nu aan het genieten is van haar wondertje!!.. Ben trouwens erg benieuwd naar een foto van jullie mannetje!
JAAAA! Foto! Ben ook heel benieuwd sammie! Ik denk dat bloembloem inmiddels bevallen is....wel heel spannend voor haar! Hoop dat we snel wat horen... En ik snap dat je 't niet bij kan houden sammie, er wordt hier ook zoveel gekletst! (wat ik overigens heel gezellig vind hoor)
Masu is je geboortebord mooi geworden? Stampertje het was heel gezellig bij mn collie. We gaan buiten werk ook met elkaar om. Ze werkte met een niet zo leuke collega en kon dus wel iemand met een positieve straling gebruiken. Nacht goed dat je er over nagedacht hebt en besloten haar te vertellen hoe je er over denkt. Het is ten slotte jullie kindje en na een paar uur is de kleine nog net zo mooi en schattig! Mlien ik heb ook zo iets van nou na donderdag dan mag het komen. Heb mn gesprek om half 3 dus als ik daar klaar ben dan maakt het me niet meer uit!! (behalve dan nog wat verjaardagen het weekend maar ach ) Masu het gaat om een ambulante functie bij PPG/IG binnen de ASVZ. Ik werk nu op een woongroep met verstandelijk beperkte mensen. Weet niet of je weet wat PPG/IG is? Ohhh dat schaapje vind ik zo lief!! Sammie we hebben verder niet veel te doen he? Hier lekker ff op mn groepie geweest. De bewoners en lieve collie vonden het allemaal leuk dat ik even een bakkie kwam doen. Kreeg allemaal knuffels en iedereen moest even laten weten dat ze me missen!! Lief he?? Allemaal vragen naar de baby! Ik zo ja die zit nog steeds in mn buik Straks lekker naar bedje, hopen op een goeie nacht met weinig pijn. Voor iedereen alvast slaap lekker en lees jullie morgen weer, kussssssssssss
Ik heb op hyves een foto gezien van Wesley... wat een scheetje zeg Sammie!!!! Fijn dat het zo leuk was om even op je werk langs te gaan Kibbeling! Lijkt me inderdaad wel erg prettig en gezellig dat je gewoon een goeie band hebt met collega's! Nja.. nog even moordvrouwen afkijken en dan lekker naar bed, truste meiden!
Goedemorgen!! Hier een heeeeeerlijke nacht er op zitten! Gisteravond een boswandeling gemaakt met mijn mannen en daarna lekker vroeg mijn nestje in, en vanmorgen werd ik "pas" om 7:00 wakker van mijn kleine ventje die liedjes aan het zingen was. Vriendlief brengt hem nu naar de creche en gaat zelf aan het werk, dus ik heb heerlijk weer de dag voor mij alleen! Desondanks ben ik mijn bed weer even ingekropen en ga zo nog even een beetje dutten. Daarna stofzuigen, boodschappen doen en op controle bij de VK. Oja, en nog even wat was strijken/vouwen. Heb er gewoon zin in vandaag! Haha, er is ook niemand zo veranderlijk als Migga, hihi! @Mlien: ow, was moordvrouwen er weer op??? Dat had ik vorige week ook gekeken. Vond het zoooo heftig!! Misschien ga ik vandaag de uitzending nog even terugkijken. @Masu: leuk dat geboortebord! (het plaatje althans!). Maar zorgen jullie dus zelf voor een bord? Bij ons is het gebruikelijk dat familie/buurt/vrienden dat doen? @Sammie: lekker aan het genieten van je menneke?? @Kibbeling: jeetje, nog solliciteren donderdag! Je hebt tot dan dus nog even wat anders aan je hoofd dan bevallen! Succes! @BloemBloem: ben benieuwd hoe het met je is!! Fijne dag allemaal weer!
migga nog even kunnen slapen? Jij hebt ook al een druklijstje gemaakt, ben benieuwd wat ervan gaat komen na je dutje!! Ivm het solliciteren hoop ik alleen dat de kleine man nog even blijft zitten. Na het gesprek mag het van mij beginnen!! Ik heb alleen het weekend nog wat verjaardagen waar we heen gaan, maar dat is niet het grootste probleem! Hier mezelf zo maar eens uit bed slepen en dan even bellen met mijn mams hoe het met mn neefje gaat. De kleine was de afgelopen dagen niet helemaal lekker en vandaag is het haar oppas dag. Dan moet ik langs de fotowinkel fotos bij laten maken en dan nog langs de action voor lijstjes. Klinkt allemaal alweer druk en ben al moe bij het idee. Komt vooral omdat de foto winkel in een druk winkelcentrum zit en het bij de action altijd druk is Het belangrijkste eerst; ontbijten en douchen/aankleden! Fijne dag allemaal, kusssssss
Goeiemorgen! Hier nog geen baby nee Nachtzon @Migga; mooi dat je zo goed geslapen hebt, is wel eens lekker het zo'n nachtje! Verder heb je maar een druk programma vandaag! @Kibbeling; Hopen dat je neefje niet ziek wordt, is altijd zo sneu! En jij ook een aardig vol programma zo te zien! Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen, maar dat overleven we wel weer. Verder heb ik weer een dag dat ik nergens zin in heb, dus ben benieuwd of ik überhaupt nog wat ga doen vandaag..
Hier ook nog geen baby Iedere nacht hoop ik wakker te worden met weeen haha, maar het is nog niet gebeurd... Wat hebben jullie allemaal drukke programma's! Om 1 uur komt een oudcollega op de thee en daarna loop ik nog ff naar de supermarkt (die hier op 200m afstand is) en meer ga ik niet doen vandaag! Ik word al moe bij het idee! erg he! @mlien, nou ben ik wel jaloers hoor! Jij hebt de kleine van sammie gewoon al gezien? Ik wil ook! @kibbeling, PPG/IG, dat ken ik niet. Kun je eens uitleggen wat het is? Wij hebben ook 2 feesten komend weekend en die ga ik dus helaas missen. Nou ja, bevallen vind ik nog net iets belangrijker Maar we hebben de komende tijd ieder weekend wel iets, dus als we 't daar vanaf zouden moeten laten hangen dan was ik tot 50 weken zwanger haha! @migga, fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Hier ook! Ik schaam me bijna om 't te zeggen, maar ik ben pas om half 11 uit m'n nest gekomen! Wel veel eruit gemoeten (denk 'n keer of 6) en wat pijntjes in m'n bekken, maar ach, de laatste loodjes he!
Hier ook weer alles rustig, geen heftige voorweeen meer, alleen af en toe harde buiken, maar de baby's zitten gelukkig nog op hun plekje. Wel zijn ze super actief en doet alles zeer! Helemaal beurs, vooral bij mijn ribben, pff! Vandaag 35 weken, dus wel benieuwd wanneer ze komen, denk niet dat ik de 37 weken red, voor mijn gevoel dan.
ikke niets op planning, thuiszorg is hier... en doet dat wat ik niet meer kan (was ophangen, strijken en dweilen)
Dus jij zit weer lekker in je zetel, nachtzon? Beter hoor! Samloes, fijn dat 't weer wat rustiger is. Pijnlijk is dat ja, als ze tegen je ribben aantrappen! En jij hebt 4 voetjes en handjes die dat kunnen doen!
Hallo meiden, Hier ook nog geen baby helaas!! @Masu...wat een super leuk plaatje...is idd vast een heel leuk bord geworden!!! @Samloes... meestal wordt een tweeling toch eerder geboren? En ik heb ook last van mijn ribben dus kan me voorstellen dat het bij 2kleintjes dubbel zo pijnlijk is!! @Migga...je bent lekker fanatiek meid...!! @Mlien..hoop dat je bad komt vandaag ... @Kibbeling..hoe is het met je neefje?? @hier..nou dacht gisteravond even dat het ging doorzetten maar helaas zakte het weer af!!! Net bij de vk geweest, mijn bloeddruk is mooi laag 100/55, en de kleine is helemaal ingedaald! Hartslag van de kleine was vandaag 130, terwijl het altijd rond de 150 is geweest!! Zal dit wat zeggen??? Ga vandaag...ook lekker in huis aan de gang en straks nog ff boodschapjes doen... Liefs
Zo ik heb net even Grey's Anatomy teruggekeken van gisteren, kijk dat altijd liever als ik alleen ben, dan kan ik tenminste lekker mee gaan zitten janken, manlief gaat me anders altijd voor gek verklaren Ben echt benieuwd wanneer de volgende baby/baby's (uit zichzelf) komen!!
@Stampertje; hoop ook dat het bad komt ja, heb vanochtend geprobeerd te bellen, maar dan moest ik een voicemail inspreken, dus toen maar een emailtje gedaan, hoop dat ze snel reageren. Wil dat ding gewoon in huis hebben!