ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ach ja, ik trek het me maar niet al te veel aan. Ik denk dat ik nu zo rond de 93 a 94 kilo weeg ('s morgensvroeg, op mijn eigen weegschaal ;)) en aangezien ik 178 cm lang ben, vind ik mezelf eigenlijk nog aardig in verhouding voor een hoogzwangere :p.
    Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik ook wel ongeveer 17 kilo aangekomen, maar dat was er binnen een paar weekjes alweer vanaf, plus nog meer. Op een gegeven moment dacht ik er zelfs over om met de borstvoeding te stoppen omdat ik teveel gewicht verloor. Ik heb toen een speciaal eetplan gekregen en daardoor heb ik nog 7 maanden kunnen voeden. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat!

oja, en verder zei de VK nog dat de meeste vrouwen die tijdens hun eerste zwangerschap 2 weken overtijd liepen, bij de tweede weer zo laat bevielen ;). Ach ja, had er al een beetje rekening mee gehouden! Ik heb voor mezelf mijn uitgerekende datum maar even verlegd van 31 mei naar 14 juni. Kan ik ook nog even lekker wat kilootjes aankomen :D.

@Kibbeling: je slijmprop!!!! Spannend!! Ik loop ook al een week naar dat ding te zoeken, maar ik kan hem bij mij nog niet vinden! :D
    Hopelijk is het een teken dat het ook voor jou niet meer zo lang gaat duren! Whaaaaaa zodadelijk zit ik hier nog helemaal alleen op het forum als dat zo doorgaat!

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Migga; ik kan ook nog steeds 2 weken over tijd gaan lopen en pas op 22 juni bevallen hoor :p

Bij je lengte heb je dan inderdaad gewoon een goed gewicht, dus zou me er inderdaad niet druk om maken.

Slijmprop heb ik inderdaad ook nog niet gevonden ;) Buik is gelukkig wel weer rustig nu ik op de bank hang, alleen zodra ik overeind kom heb ik weer gelijk last, dus maar blijven liggen he!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    migga ik laat jullie niet vallen hoor als ik ben bevallen!! Wil ook weten hoe het met jullie gaat en met jullie kleintjes!!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mlien ik had mn zus aan de foon en die zei wat heb je? ik zo nou krampen en harde buiken. zegt ze oh zoals wanneer je ongi moet worden. ik zo ja zo ongeveer. nou dat zijn je oefen weeën. Ik zo ok zolang ik op de bank blijf hangen gaat het goed, niet teveel zitten of bewegen....
    ze zegt je moet op de fitnessbal gaan hangen, dat scheelt.
    Dus weet niet of je die ook hebt of kan lenen... Ik ga het straks testen, manlief moet hem na het eten ophalen :D

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    haha, nope geen fitnessbal hier :p Maar als ik het zat ben ga ik meestal even douchen, dan is het daarna vaak over. Heb nu alleen geen zin om te douchen want na het douchen moet je jezelf weer afdrogen en daar ben ik te lui voor :D

Wou net gaan zeggen dat ik hoopte dat kleintje zo wakker wordt, omdat hij zo stil is de hele dag, maar ik krijg nu al trappen dus dan zal het wel goed zijn he ;)

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ben blij dat de kleine hier ff rustig is, hij is al de gehele dag bezig met mn buik/zij verbouwen!!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik neem het graag even van je over hoor, het bewegende kleintje :p

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mag van binnen ben ik denk ik aardig blauw geslagen en geschopt!!

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zo dames hier ben ik weer, had dus idd weer superleuke weeën (gadverdomme niet dus :p, ze waren namelijk megasuperdegiga pijnlijk :p veel plezier aan de dames die normaal bevallen :p) Ze kwamen om de 8 min en gyn heeft compleet onderzocht. Lichamelijk is alles in orde, de kleine wil er eigenlijk nog niet uit, maar mn baarmoeder zegt van wel... iig luisteren we momenteel nog niet naar baarmama, aangezien ik nu weer een weekje die pilletjes moet nemen waarvan ik shake en bibber... en als ik in een week nog steeds op deze manier weeën heb, zal hij kijken wat we kunnen doen :) vanaf volgende week zou ze mogen komen zegt de gyn :)

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nou Nachtzon, in ieder geval mooi dat ze dan waarschijnlijk nog een weekje blijft zitten! Wel vervelend dat jij zo naar wordt van die pillen, hadden ze er niks anders voor dan, waar jij minder last van hebt?

Maar geen vruchtwater verlies dan uiteindelijk??

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nope geen vruchtwater :D en de enige andere optie is infuus en dat zie ik niet zitten :(

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nou mooi dat het dan in ieder geval geen vruchtwater was! Ja met infuus moet je daar natuurlijk ook weer blijven, snap ik ook wel dat je daar geen zin in hebt!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    idd, met de pilletjes is het goed onder controle te houden, behalve dat ik daar dus van bibber en agressief van word... maar ok... beter dat dan dat de kleine er niet in blijft...

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht wat vervelend dat je baarmama dan wel wil dat de kleine eruit gaat terwijl je kindje het zo fijn heeft van binnen.
    idd wel beter dat je het met pilletjes afkan ipv een infuus. dan maar licht agressief enzo...
    Als de kleine nog maar blijft zitten!!

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi licht agressief :p lols :p tis wel eerlijk gezegd een beetje meer :p maar ik probeer me te beheersen...

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Nachtzon; Als je hier maar lief en gezellig blijft ;)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi, ik probeer het heel erg :p hihihi

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ga wel zo dadelijk naar mijn bed, ben al wakker sinds half zeven en kon door de thuiszorg geen oog dicht doen (grrr wat ben ik ontevreden over die vrouw.... grrr)

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Doet ze haar werk ook niet goed dan?? Slaap lekker in ieder geval!

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff, ze heeft op 4 uur tijd gedweild, was opgehangen en een beetje gestreken. Terwijl ze dweilde in de traphal vroeg ze of ze het stof mocht afdoen, wat goed was voor mij (had dat namelijk vergeten) neemt ze toch serieus de dweil waarmee ze al keukenvloer, woonkamervloer en traphal gekuisd had (zonder het water te verversen) en "stoft" zo de kasten af... ik dacht dat ik niet goed zag... hier kan ik iig zeggen dat ze mag blij zijn dat ik die pilletjes nog niet genomen had...

Deel Deze Pagina