ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Weer terug uit zh. Het gaat nog steeds goed met de baby's, dus nu is het gewoon afwachten wanneer ze zich gaan melden. Ze liggen nog steeds goed, dus ziet er nog steeds naar uit dat het een natuurlijke bevalling wordt.

Hier helaas ook last van aambeien, hoop dat ik er met/na de bevalling niet teveel last van heb.

Nachtzon, wat vervelend, zo'n nacht, je bent gelijk de volgende dag de hele dag moe, ik wel tenminste.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zeker heel grappig! :D
    Zal ik nog eens iets vertellen wat ook heel apart is?
    3 juni zou mijn uitgerekende datum zijn, maar die datum heb ik eigenlijk pas sinds een week of 28 of zo. Tot die tijd heeft mijn datum op 8 juni gestaan, net als de jouwe!
    Ik was echter al die weken van mening dat mijn datum te vroeg gesteld is (bij 6 weken) en daarna (vanaf 10 weken) heeft de baby elke keer rond de termijn van 3 juni gezeten.
    Na dit herhaaldelijk aangekaart te hebben, is de datum uiteindelijk aangepast!

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, wat een toeval inderdaad, als ik dan ook ff komend weekend mag gaan bevallen net als jij zou het wel helemaal super zijn :p

@Samloes; mooi dat alles weer goed was en dat ze nog netjes liggen! Kan het nog gebeuren dat de onderste nog draait of is dat eigenlijk onmogelijk?

4. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    De onderste ligt al vanaf week 12 met hoofdje naar beneden, dus ga ervan uit dat ze zo blijft liggen. Ze heeft nu eigenlijk geen ruimte meer om te draaien. De ander wel, die ligt bij elke echo weer anders. Nu ligt ze met haar hoofdje omhoog. Heeft ook niet veel ruimte meer, maar krijgt het toch nog voor elkaar. Met haar hoofdje naar onder, zal denk niet meer gebeuren, dat heeft ze nooit gelegen, alleen overdwars of omhoog.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat zou wel echt heel leuk zijn eigenlijk! Wie weet ben jij dit weekend dan ook wel aan de beurt...ik help 't je hopen hoor! :D

Vraag me dat inderdaad ook af, of er nog 1 van de 2 kan draaien? Waarschijnlijk ligt er al eentje redelijk ingedaald, dus die zal niet meer draaien, maar die andere kant denk ik ook niet veel kanten meer op of wel?

6. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Toevallig vroeg ik net nog aan de echo-mevrouw of ze kon zien of kindje is ingedaald, maar dat schijnen ze via de echo niet te kunnen zien. Wel moest ze aardig hard drukken met dat apparaat om bij hoofdje te komen, dus ga ervan uit dat het in ieder geval al beetje is ingedaald. De bovenste heeft naar mijn idee ook weinig ruimte meer, maar je zag wel veel vruchtwater, dus kan het mis hebben.
    Maar goed, volgende week maar weer kijken hoe ze liggen. Als ik volgende week red!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Heel kleine kans dat de onderste dan nog draait inderdaad! En de bovenste krijgt natuurlijk als de eerste er uit is wel ruimte om te draaien, gebeurd dat dan meestal nog of dat weer niet??

Bij mij konden ze bij de echo wel zien dat de kleine was ingedaald, namelijk doordat ze vrij hard moest duwen helemaal onderin en het apparaat ernstig gekanteld moest houden om het koppie te kunnen zien.

8. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    oke, dat moest ze bij mij ook met dat apparaat, dus denk dat ze al iets is ingedaald.

Zal het volgende week even ragen of de gyn het kan voelen, das toch handig om te weten voor als mijn vliezen zouden breken.

Bij de bevalling schijnt de bovenste inderdaad gelijk stuk naar beneden te schuiven. Maar hoe ze dan komt te liggen, geen idee.Soms moeten ze de laatste baby nog via buitenkant en soms binnenkant draaien,lijkt me pijnlijke bedoeling.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat klinkt inderdaad pijnlijk, laten we hopen dat dat niet nodig is!
    Ik denk ook dat de onderste baby dan al aardig is ingedaald hoor, zeker als ze zo diep moeten duwen met dat echoding! Dat is een goed teken toch, dan ligt er in ieder geval eentje al goed! :D

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo, ik heb net weer eens een buikfoto geplaatst bij de juni-buikjes! :)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan kan ik niet achterblijven he! Ik zal 'ns ff een foto gaan maken!:D

Ik probeer dat wekelijks te doen, maar vorige week ben ik 't vergeten...

12. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ik heb er ook even een foto geplaatst.

Pff, ze hebben momenteel zo ontzettend veel de hik, niet normaal!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, de mijne is ook geplaatst! Ik zal morgen nog maar een paar fototjes maken, want dat zullen dan waarschijnlijk de laatste buikfoto's zijn!

14. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Nou, ik kon natuurlijk niet achterblijven en heb mijn toeter ook bij de juni-buikjes gezet!

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff ik heb door de pillen door pijn aan mn buik :( wel niet meer zo erg, maar wel ambetant...

dat met die otrivin ga ik onthouden, zal dadelijk manlief er achter sturen :p als ik dan tenminste weer op het groot wc kan gaan zonder pijn ben ik al gelukkig!!!

ik ga eens vandaag foto plaatsen van de kleine haar kamer :)

16. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Nachtzon..wat baaleh van je nacht meid!! En nee hier gelukkig geen last van aambeien!!

@Samloes, fijn dat alles goed is met je kleintjes!!

@Weesje..nogmaals gefeliciteerd met je dochter...en wat een mooie naam!!! Geniet van deze mooie tijd!

@Mlien...hoop dat je bad vandaag binnen is! En gefeliciteerd met je 37weken!!!:D..

@Masu..wat een raar idee lijkt me dat, dat morgen waarschijnlijk de laatste dag is met je dikke buik!!!

@Kibbeling...wat een lieve vriend heb jij!!!

@hier...geen babynieuws...volle maan heeft niks gedaan helaas!!
    Verder is het erg rustig hier!!! Ga zo ff in de weer!! Vriendin trouwt vrijdag dus moet nog wat dingen regelen...

Liefs

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik geloof dat sowieso niet echt met de volle maan... gyn zei gisteren ook dat dit niet zo is...

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Een memorabel moment meiden: we hebben zoveel gekletst dat we op pagina 100 zijn aangekomen! :D

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Het is inderdaad ook een bakerpraatje van de volle maan, maar dan is het nog wel leuk om te denken dat het waar is ;)

En ja... hoera.. nu al op pagina 100!! Hoop dat het geklets nog eventjes zo doorgaat, vind het best gezellig!

Het weer is hier trouwens echt nog steeds bagger, denk zelfs dat het zo gaat regenen, bah! Zal zo ook eens alle buiken gaan bekijken :D

Het is te hopen dat de kleine nog blijft zitten tot na de trouwerij Stampertje, zou wel zo leuk zijn als je er bij kan zijn!

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zo hier de babykamer :D

Deel Deze Pagina