nacht was rustig, maar deze morgen weer actie, ben nu net met een vibratorlichaam aan het eten moet echt mikken om mijn boterham in mijn mond te steken
Pff, wat vervelend voor je. Ik had het alleen van het weekend, maar nu helemaal nergens meer last van. Je voelt je zo kl*te en het is zo vermoeiend.
jaaa je wordt er echt ontzettend moe van en dan van die kutpillen... je hart raast als een gekke en je bibbert over heel je lichaam, echt waar alsof je net een achtervolging gedaan hebt of zo... ik ga zo ook nog een beetje op de zetel liggen... deze namiddag komt thuiszorg, die mag zich dan hier thuis amuseren
bwah, kit gewoon op de zetel met laptop op schoot en ontbijt naast me, zo lekker lui, hihi, dat doe ik al enkele dagen zo gyn is erg fier op me Heb gisteren mijn geboortekaartjes afgewerkt en de doopsuikers ook dus eigenlijk is alles klaar nu en mag poppemie komen
Neeee Nachtzon, ze moet nog eventjes blijven zitten hoor!! Gewoon lekker rustig aan doen, zoals je zelf ook al aangeeft! Ik mag zometeen weer naar de vk, zal vast wel weer allemaal goed zijn! En wanneer komt dat mooie weer nou?? Het heeft hier vanochtend keihard geregend, bah!!
Weer een nieuwe dag aangebroken! Wat was ik blij dat de ochtend aanbrak zeg! Gisteravond kon ik moeilijk in slaap komen, en ben er 5 (!) keer uitgeweest om te plassen. Om half 5 werd ik weer wakker van mijn zoontje die gedroomd had en daarna was ik dus weer klaarwakker. Ben rond 5 uur maar gaan ontbijten met beschuitjes, warme melk met honing en galiameloen . Daar kon ik gelukkig weer even op slapen tot..... 8:45 !!! Dat was wel even lekker zeg!! @Masu: wat een rare dag moet het voor je zijn vandaag! De laatste dag met dikke buik! Misschien een tip voor jou: de dag voor de inleiding heb ik de gyn gevraagd om een middeltje waar ik goed op zou kunnen slapen, omdat ik al wist dat ik geen oog dicht zou doen voor de bevalling. En ja, je wilt toch een beetje uitgerust aan zo'n karwei beginnen! Ik heb toen (in)slaapmiddel gekregen en daar ben ik heeeeerlijk uitgerust mee wakker geworden! Maar misschien heb je die ook wel helemaal niet nodig. @Nachtzon: wat vreselijk ellendig dat je nog steeds zulke nare weeën hebt! kan me indenken dat je er helemaal gek van wordt. Je hebt immers ook nog wat kindjes rondlopen, dus echt even rusten is er voor jou zeker ook niet bij... nog even volhouden meid! @Sammie: fijn dat het goed gaat met je kleintje!! @Mlien: jij ook goed geslapen?
@Migga; mooi dat je uiteindelijk toch vanochtend nog wat uurtjes slaap heb kunnen pakken! Ik heb weer heerlijk kunnen slapen, heb echt helemaal geen slaapproblemen op het moment en ik hoop dat dat zo blijft tot aan de bevalling! Voordeel is denk ik ook dat ik niet een enorme buik heb waardoor hij ook helemaal niet in de weg zit, ik draai heel veel in bed en heb daar dan ook geen problemen mee gelukkig!
Goeiemorgen allemaal! Ik heb weer ff alles terug moeten lezen hoor. @nachtzon, wat vermoeiend dat je telkens die weeen blijft hebben! en die bijwerkingen van die pillen zijn ook geen pretje. Hoe is 't met je zieke dochtertje? @migga, dat is misschien wel een goed idee ja! Ik moet vanmiddag om 4 uur bij de gynaecoloog zijn en zal wel eens vragen om een slaapmiddeltje, dan kan ik altijd nog kijken of ik 'm nodig heb of niet. En idd, ik realiseer me gewoon dat dit de laatste dag met buik is...of in ieder geval waarschijnlijk de een-na-laatste! Schijnbaar kan het inleiden namelijk ook wel lang duren als het nog allemaal potdicht zit (en ik heb geen idee wat de stand is daar beneden) @mlien, hier ook geen zonnetje hoor! Ik ga zo de hond uitlaten, eens kijken hoe de temperatuur is, maar 't ziet er niet echt vrolijk uit buiten! gelukkig ook geen regen, dat scheelt. Nou, ik heb eigenlijk best een lekker nachtje gehad, dat had ik van te voren niet verwacht. Gisteren kregen we de voorlopige aanslag van de belastingdienst, dat we 5500 euro terug moesten betalen! Nou wist ik wel dat dat niet kon kloppen, maar toch irritant. Dus gisteren is hier iemand langs geweest om alles weer in orde te maken en dat is gelukkig gelukt. Het gevolg is dat ik pas om 1 uur in bed lag... Maar vervolgens dus echt heerlijk geslapen! Hoop dat dat komende nacht ook gaat lukken!
Zie je, je moet gewoon laat naar bed gaan en dan slaap je lekker! Begint echt spannend te worden voor jou Masu! Wij moeten ongeveer 500 euro terug betalen aan de belastingdienst terwijl op de eerste berekening uitkwam dat we 1000 euro zouden ontvangen, vind het altijd maar apart gaan daar. Maar volgens hun klopt het dusja, dan betalen we dat maar he!
Wat een feest, ik mag weer door naar het ziekenhuis... Bloeddruk was nu 110/90 dus ze vonden het weer te hoog, moet er om 14:00 zijn, bah!! En dat terwijl ik zelfs vele malen minder hoofdpijn heb dan eerst!
Hallo meiden, @Mlien wat baaleh dat je naar het zkh moet!! Hoop dat het meevalt meid! @Nachtzon...wat ontzettend baaleh dat die weeën er door heen blijft gaan!!! Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is!! @Masu....waaaah...gewoon je laatste dagje met je dikke buik!! Wel fijn dat je vannacht goed geslapen hebt... @Sammie.fijn dat alles goed met jou en de kleine gaat! En het zal idd wel ff hectisch zijn, ben benieuwd ... @hier..goede nacht gehad, voel me nu alleen niet helemaal top....kan me vinger er niet echt op leggen waar het nu aan ligt!! Druk dagje vandaag... Liefs
Nou ik ben weer thuis hoor... Op het moment dat ik daar aan de ctg en bloeddrukmeter gelegd werd was mn bloeddruk weer keurig in orde, onderdruk zo'n 70/75.... zucht Vruchtwater ook nog ruim voldoende aanwezig, dus ben weer goedgekeurd, hopelijk is de kleine er voor mijn afspraak volgende week bij de vk want daar is mn bloeddruk steeds te hoog
Ligt dat dan niet aan die bloeddrukmeter Mlien? Maar in ieder geval heel fijn dat je bloeddruk weer goed is. En beter een keertje teveel gecheckt dan te weinig toch? Tja, die belastingdienst...ik heb er ook gewoon te weinig verstand van! Ik weet in ieder geval wel dat ik mijn aangifte niet meer zelf doe, haha! Ik kan heel goed laat naar bed gaan normaal, ben echt een avondmens! Eens kijken hoe ik vanavond ga slapen... @stampertje, doe je een beetje rustig aan dan vandaag? @hier, ik ben vanmiddag lekker gaan lunchen met een vriendin (dat doen we iedere week), maar nu was 't gewoon de laatste keer met buik! Toch een raar idee! Om 4 uur naar de gynaecoloog geweest en helaas is er bij mij nog geen ontsluiting Dus morgenvroeg gaan ze waarschijnlijk beginnen met gel en dan kan 't toch wel ff duren. Dus ik stel me er maar gewoon op in dat ik morgen nog niet ons kleintje heb, maar dat het waarschijnlijk zaterdag wordt, dan kan 't alleen maar meevallen.
Ja Mlien, vond ik ook al! Ik heb om 10 uur m'n laptop afgesloten en jullie zitten nog steeds op dezelfde pagina als vanochtend! Het is maar goed dat ik weer terug ben
Jeeej Masu is Back!!! Gezellig dat je nog bent wezen lunchen met je vriendin! Zal er volgende week vast niet van komen gok ik zo! Het is maar goed dat je morgen je laptop meeneemt, kan je ons precies op de hoogte houden! Wel jammer dat je nog geen ontsluiting hebt, maar had je natuurlijk zelf al wel min of meer verwacht doordat je geen gerommel hebt gehad toch? Ben echt ontzettend benieuwd hoe het zal gaan bij jou en wanneer je je kleintje in je armen hebt!
Ik had inderdaad zelf niet anders verwacht nee! Maar het zou toch mooi geweest zijn! Ik heb ook wel eens gehoord dat dat toucheren wat gerommel kan veroorzaken, dus laten we 't hopen! Het is ff afhankelijk van hoe ik op die gel ga reageren, maar ik stel me maar in op een dagje gel zonder veel resultaat. De laptop gaat in ieder geval mee, ik verwacht morgen namelijk nog niet veel nieuws te hebben. En anders wordt hier ook veel te weinig gekletst!
Precies, we blijven hier gewoon lekker doorkletsen!! En als dat toucheren inderdaad het een en ander aan de gang kan brengen mogen ze bij mij ook wel ff roeren hoor