Haha Ik weet niet of het echt waar is hoor. Ik zal 't eens ff gaan googlen, eens kijken wat ik kan vinden.
Hier trouwens helaas vandaag nog geen bad bezorgd!! Erg jammer, dan maar hopen dat hij morgen wel echt komt!! Had vanavond zo graag een rood wijntje gedaan, dat schijnt doordat je je dan ontspant ook het een en ander aan de gang kan laten gaan... Maarja, dan wachten we nog maar eventjes...
Dat is wel minder ja! Kun je 'm niet track & tracen? Dan weet je in ieder geval of je 'm morgen kunt verwachten. Doe je morgen toch lekker je wijntje in bad! Wie weet wat 't doet... Dat toucheren hoeft trouwens niks op gang te helpen, alleen als je lichaam er klaar voor is (en dat is 't mijne duidelijk nog niet)
Heb helaas geen track & trace code gehad nee... jammer hoor!! Ik wil die baby eruit!! Dan heb je aan de ene kant wel geluk dat je morgen ingeleid wordt, anders had je misschien wel heel lang door moeten lopen totdat je lichaam klaar zou zijn.
Ja, dat denk ik wel. Mijn lichaam geeft echt helemaal geen tekenen waaruit ook maar kan blijken dat de baby eerder wil komen. Dus ik ben zeker blij, anders zou ik denk ik wel ruim over de 40 weken hebben gelopen denk ik ja! Van de andere kant...inleiden als je lichaam er niet klaar voor is kan ook wel echt lang gaan duren, das ook niet fijn. Maar ach, alles voor 't goede doel he!
Mijn mannetje staat hier trouwens in de keuken goed z'n best te doen! Hij is lekker eigengemaakte pizza aan 't maken....mmmmm
@Masu: ik weet niet wanneer je nog op ZP te vinden bent, dus ik wil je bij deze alvast HEEL veel succes toe wensen!!!! Zet em op en we horen graag als je nieuws hebt!! @Mlien: balen dat je bad er nu nog niet is!! Hopelijk morgen meer geluk! Fijn dat je bloeddruk verder weer goed is! Heb een fijn dagje gehad. Heb zoonlief vanmiddag naar een vriendje gebracht, en heb zelf de hele middag met de moeder van dat vriendje getheeleut . Was erg gezellig en ik kon lekker al mijn zwangerschapsfrustraties van me afpraten. Mijn eigen vriendinnen zijn nog helemaal niet met baby's bezig, dus die begrijpen helaas ook niet zo goed wat ik bedoel. Ik heb 's avonds ontzettende last van harde buiken, en een giga-druk op mijn bekkenbodem. Zou dat betekenen dat de kleine nu eindelijk ingedaald is? Ik vind het bijna moeilijk om rechtop te lopen, zo gevoelig is het. Zou het betekenen dat de baby toch eerder komt?????????
Dank je wel Migga! Ik ben in ieder geval deze avond nog op zp te vinden en wellicht morgen ook nog wel. Maar het helpt vast als jullie allemaal heel hard voor me duimen! Ik hoop voor je dat je baby is ingedaald. Ik herken het gevoel wat jij beschrijft wel. En wie weet komt ie wel eerder! Fijn he, de hele dag over de zwangerschap praten! Het is toch fijn als je je verhaal kwijt kunt (en dan wel bij iemand die het begrijpt), dat heb je soms gewoon ff nodig.
@Migga; fijn dat je vanmiddag je ei kwijt kon bij iemand die je begrijpt! Het kan zijn dat de kleine ingedaald is, het zijn geen klachten die ik herken, tenminste, heb wel redelijk wat harde buiken, maar down under ergens bijna nergens last van, af en toe eens een steek in mn liezen of achter mijn schaambot, maar heb geen drukkend gevoel ofzo, en dat terwijl je kleine heel diep ligt. Maar dat zal bij iedereen wel weer anders zijn! @Masu; mijn duimen draaien al lang overuren hoor! En misschien valt het allemaal wel mee en komt het vlot op gang bij je, dat hoop ik maar voor je!
Kijk, Mlien, dat hoor ik graag! Fijn dat je zo hard meeduimt! Nu weet ik zeker dat 't goed gaat komen
hey dames, net weer terug van materniteit (ik ga toch gauw een 10 beurten kaart vragen hoor... ik schaam me rot dat wij om de paar dagen gaan...), de prepan pillen helpen niet echt, ik heb nu ondertussen al om de 2 min weeën... maar... het zijn geen weeën die "iets" doen, dus geen ontsluiting en dergelijke en ze zijn best uit te houden, wel is het ambetant om alle 2 min zo een heftige harde buik te hebben
Masu, heel veel succes morgen en hoop dat je van het weekend je kindje mag vast houden! Wie weet gaat het wel heel snel, kijk maar naar mij!
Wat lief dat je de tijd neemt om me succes te wensen, sammie! Dank je! Ik hoop van harte dat het net zo gaat als bij jou, maar jij had al ontsluiting, ik niet, dus ik denk niet dat het zo vlot gaat. We zullen wel zien!
Kijk, dat doet me goed om dat te horen! Klinkt stom, maar ik geloof er toch echt in, dat als veel mensen duimen, dat het een stukje beter gaat!
Haha, ik lig dubbel hier, maar ik wil ook mee persen en zuchten hoor Weet je wat, vertel ff waar je bevalt, dan kom ik je handje vasthouden
Wat lief van jullie! Ik voel me vereerd! Maar helaas is 't niet bij jullie in de buurt...anders had ik je verwacht hoor Mlien!
Nee, heb ik helemaal niet meer aan gedacht. Maar ik denk dat ik wel in slaap kom hoor. Nog niet echt last van zenuwen of zo en als ik niet kan slapen dan rust ik in ieder geval toch wat uit. Maar ik verwacht dat dat wel goed komt! Ik ga zo in ieder geval m'n bedje maar alvast opzoeken. Ik heb m'n man gecharterd om mijn rug nog ff te kriebelen (dat vind ik altijd zoooo fijn) en dan dommel ik hopelijk vanzelf wel in. Dus voor nu: weltrusten! En ik houd jullie op de hoogte!