ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Oehhh.. *jaloers* ik ben hier juist altijd degene die manlief mag kriebelen... heb ik het weer slecht voor elkaar!!...

Maar slaap lekker hopelijk!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat heb je niet goed bekeken dan ;)
    Tja en nu is hij dat natuurlijk gewend, dus dan verander je dat niet meer zomaar, haha! :D

Trusten!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Weesje van harte gefeliciteerd met je dochter!! Leuke naam ook.
    Nacht soms moet je even klagen!
    Migga slim van je die appel.
    Mlien is manlief zo aan vakantie toe dan?
    Samloes wat fijn om te lezen dat het met de kleintjes allemaal goed gaat. Nu dus ook in de wachtmodus?
    Masu je datum is aangepast maar je wordt de 20e al ingeleid!!
    Stampertje manlief heeft zijn momenten, maar soms word ik ook gek van hem hoor!
    Nacht wat een super lief kamertje!!
    Sammie je moet ook je ritme nog vinden met je kleintje. Wij redden ons wel ga jij maar lekker genieten!
    Nacht wat een vervelend begin van je dag met een overgevende dochter in je schone was!!
    Migga galia meloenen als ontbijt?? Wel gezond!!
    Mlien ik ben jaloers op het feit dat je weinig last van een in de weg zittende buik hebt!! Ik wordt bijna elke keer wakker als ik me omdraai!!
    Masu dat is schrikken als je zo’n bericht krijgt!! Wel fijn dat alles nu in orde blijkt te zijn.
    Mlien vervelend dat je dor moest naar het ziekenhuis, hopelijk viel het daar allemaal mee?
    Lees net van wel.
    Migga het kan idd zo zijn dat de kleine is ingedaald. Ik heb daar toen ook echt pijn mee gehad, ik gaf bij de vk aan dat het voelde alsof ik op een fietstang was gevallen, zo zeer deed het. Soms heb ik dat gevoel nog wel eens, dit komt ook omdat de kleine lekker diep ingedaald ligt bij me.
    Nacht beter een keer te veel gaan dan dat het ineens wel serieus is en je gaat niet. Wel vervelend dat je zo blijft tobben.
    Masu ik weet niet of je het nog leest, maar morgen heel veel succes! Ik ga aan je denken en heel hard duimen dat het allemaal een beetje vlot mag verlopen voor je. Dikke Knuffel en Kus!

Hier druk aan het nadenken over mijn sollicitatiegesprek van vandaag wat ik zal gaan doen en ondertussen last hebben van harde buiken… Weet niet meer hoe ik op de bank moet hangen/liggen/zitten. Zo maar lekker op bed liggen (al weet ik ook niet hoe ik daar moet gaan liggen…) ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft.
    Slaap lekker en tot morgen Kussssssssssssss

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen dames!!!

Jaja, kijk nog maar eens goed naar het tijdstip van plaatsing van dit berichtje... is eigenlijk onmogelijk he?? Nou.. zo voelt het eigenlijk ook wel :p. Heb tot nu toe nog maar 3 uurtjes geslapen vannacht en ik was het spuugzat in bed, dus nu maar ff er uit en dan straks hopelijk nog terug voor een paar uurtjes!

@Kibbeling; het is bij jou toch wel flink aan het rommelen hoor, denk niet dat het nog heel lang gaat duren voordat het doorzet. Maar goed, na vandaag mag het dan ook! In ieder geval ook heel veel succes bij je sollicitatiegesprek!!!!

@Masu; zo spannend voor jou nu, ik wacht je eerste berichtjes af hoor, hihi. Hoe laat moet/moest je eigenlijk in het ziekenhuis zijn???

Ik hoop dat mijn volgende berichtje pas weer rond 11/12 uur is, dat zou namelijk betekenen dat ik nog even een paar uurtjes heb kunnen pakken ;)

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Oeh.. vorige berichtje is wel héél erg mooi getimed, precies om 7:00 :p :D

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    yeay dames, OTRIVIN TEGEN AAMBEIEN WERKT ECHT!!! ik voel het en hoor het ook (met scheetjes klingen nu niet mee zo "geperst" :p hahahah sorry voor de details :p). Goh, eerste keer dat ik zonder schrik te hebben naar de grote wc zal gaan :D

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    owja, verder alles ok met me :p hihihi

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen...

@Nachtzon...wat fijn meid dat het helpt..en moest wel lachen om je omschrijving!!
    @Mlien baaleh van je nacht!!
    @Kibbeling...ben je er al uit wat je gaat doen na je sollicitatiegesprek?
    @Masu...HEEL VEEL SUCCES MEID!!! Zet m op!!!

@hier...heb vandaag bruiloft van vriendin dus ben er heel de dag niet meer!!! Tot morgen..
    Liefs

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hehe, hoe moest ik het anders omschrijven :p lol ik sukkel er al heel de zwangerschap mee :p

zo, net groot bord met verschillende soorten fruit gegeten... weet niet wat ik vandaag zal doen... (moet hele tijd in de zetel blijven liggen :()
    denk dat ik Glee en house online zal kijken :p

heb by the way net contact met een vroedvrouw gehad die me dus zal helpen na de zwangerschap, ben er echt blij om :) en het is volledig terugbetaald :D

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien vroege vogel die je bent!! Ik was ook al zo vroeg wakker vandaag. Heb al veel in huis gedaan en ben er nu moe van :D
    Ik had gisteren mijn sollicitatiegesprek en hij ging heel goed, maar ik moet gaan nadenken over minder uren werken (en dan vooral in de avonden en weekenden) en het salaris.
    Nacht wat een goed iets dat otrivin dan!! En blij om te lezen dat alles goed gaat.
    Stampertje ik heb besloten dat ik nee ga zeggen tegen de baan. Het werk klinkt echt super gaaf, maar de uren en het salaris is gewoon minder. Hele fijne dag vandaag!
    Nacht wat een leven hebben wij zwangere vrouwen toch. Wel fijn dat de hulp voor na je bevalling geregeld is en dat je alles ook nog vergoed krijgt.
    Masu ben benieuwd hoe het met masu is? Ik hoop echt voor haar dat het vlot zal gaan verlopen.

Hier vandaag al huisje helemaal schoongemaakt (stofzuigen, bed verschonen en opruimen!!) Was al om half 7 wakker, moest manlief naar werk brengen! Hang nu beetje op schone bedje met laptop op schoot ben ook beetje moe dus doe niet veel meer vandaag.
    Alhoewel de was is klaar moet ik ophangen en de vaatwasser is klaar……
    nog ff lekker genieten van de rust, misschien zo toch nog ff proberen om te slapen.. Vannacht ook 4x uit bed geweest om te plassen en dan lag ik ook nog te denken...

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wow, je bent goed bezig kibbeling :p

ik heb gelukkig geen werk vandaag, aangezien thuiszorg alles gedaan heeft gisteren :D

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik heb de brief vanmorgen gehad, en hij is goedgekeurd! :D
    Dus het is evengoed nog heel erg snel gegaan :D

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo, ik ben er weer!! Heb gelukkig vanochtend nog zo'n 3 uurtjes slaap kunnen pakken, had ik wel echt nodig!

@Nachtzon; ik heb nu ook steeds meer last gekregen en gebruik sinds gisteren ook de otrivin, hoop dat het snel aanslaat :p

@Stampertje; hele fijne dag vandaag!

@Kibbeling; ow ja, sorry, was natuurlijk gisteren! Maar ik zie dat je besloten hebt om het toch niet te doen?? Nja.. laat die baby dan maar komen!!

@Senna; mooi dat je verlof goedgekeurd is, nu kan jouw baby ook komen ;)

Vandaag hier een rustig dagje, alleen even stofzuigen en wat kleine huishoudelijke dingetjes doen. En natuurlijk wachten totdat de bel gaat, ik wil dat bad hebben!!!

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Masu
    Heel veel succes vandaag!!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Mlien
    Lekker is dat he , als je nog ff hebt kunnen slapen!
    Nou hopelijk word je bad bezorgd vandaag! Dan kan je dat ook weer van je lijstje schrappen

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Mlien, het helpt echt waar! :D ik vind het ondertussen bijna al gezellig om naar de wc te gaan, terwijl ik tot nu toe altijd bang was :p

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht ga je nu zingend naar het toilet toe of dat nog net niet?
    mlien ik hooop dat je bad snel geleverd wordt vandaag. En geeft niet van solli. Ik heb ook met de kleine afgesproken dat als hij nu wil komen dat mag.
    senna nu ook helemaal klaar voor je bevalling!

18. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Gebruiken jullie dan de gewone otrivin? Heb ik natuurlijk weer niet in huis! Of kun je ook de baby/ kinder neusspray gebruiken?

Ik ga het ook snel halen, want heb toch ook wel aardig last van die irritantie aambeien.

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Samloes; ik heb nu de volwassenen Otrivin, met menthol, dat verkoelt ook erg prettig (vind ik in ieder geval).

20. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    das een goed idee met menthol. Loop al te smeren met sperti, maar dat geeft totaal geen resultaat.

Straks manlief maar even naar winkel sturen voor otrivinnetje. Haha, ik hoor hem al: 'ben je verkouden dan?" Nee, voor mijn aambeien! hihi

Deel Deze Pagina