ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb hier de curanol ook al bijna 2 weken in huis, de pilletjes in combinatie met de zalf, het helpt wel iets, maar als ik een keer vergeet te smeren issie gelijk weer volop aanwezig... wordt er een beetje moedeloos van!

2. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    ben ook erg benieuwd hoe het er daar na de bevalling uitziet, pff!

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik zeker ook ja!! Ben bang voor het ergste!!

Ik zie nu net trouwens dat er tussen je eerste 2 kinderen maar iets meer dan een jaar zit, is dat bewust geweest zo lekker kort op elkaar? :)

4. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    nee, niet echt, maar we zijn er nu achter dat je bij hem er bij mij alleen maar voor hoeft te hangen en gelijk zwanger ben!
    Bij beide paar weken van de pil en zwanger. Maar vond het nooit erg. Tis even druk in begin, maar als ik zie hoe leuk ze met elkaar spelen en elkaar bezig houden, helemaal super!
    Bij deze zwangerschap er wel voor gekozen en was ook gelijk raak. Hierna vinden we het wel genoeg, kinkt raar, maar 4 kindjes is voor ons goed. (en ook voor financien, ruimte en dergelijke)

Dus straks mag manlief onder het mes! ach gossie!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, ik ben nu deze keer ook erg makkelijk zwanger geraakt, denk ook dat ik na de bevalling aan de Mirena ga, want we moeten toch echt eerst verhuizen naar iets groters als we voor een 2e willen gaan!

Leuk dat de oudste 2 dan toch wel heel leuk met elkaar kunnen spelen! Zielige man van je ;)

6. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Kunnen jullie de huisarts niet gewoon bellen voor een goed middel tegen aambeien? Mijn ervaring is, dat die middeltjes van de drogist allemaal maar matig werken. Over sperti doen ook niet zulke goede verhalen de ronde.
    Toen ik na mijn vorige bevalling zoveel last van aambeien bleef houden (ook curanol werkte niet geweldig), kreeg ik van de huisarts trianal. Nou, dat is echt een fantastisch spul!!! Ik gebruik het nu ook af en toe (zodra ik iets voel "drukken") en ik vind het echt een aanrader!

Mlien, is je bad nu al bezorgd??
    Bij mij is zojuist ook een bezorging gedaan: een gloednieuwe wasmachine!!!! Ben er zoooo blij mee, hahaha! Past helemaal in het plaatje van mijn nesteldrang; er zou en moest een nieuwe wasmachine komen, hihi. De bezorgers hebben hem voor mij op de zolder geinstalleerd, en ik heb de eerste was er al inzitten! (whoehaha, hoe blij kun je zijn met een wasmachine??)

Gisteren was ik met mijn zoontje in de speeltuin en ik zat lekker op een bankje onder een eikenboom toe te kijken. Ineens zegt mijn zoontje: "mama, kijk eens!" Staat hij dus met z'n vingertje te priemen in een mega-nest processierupsen!!!! ieieieieieie!!! Ik heb hem er meteen vandaan getrokken en ben meteen weggegaan. Gedverderrie, wat zag dat er goor uit! Ze kunnen niet alleen zorgen voor schrijnende ogen en jeukende uitslag, maar ook voor braken. Nou, ik weet niet of het toeval is, maar mijn zoontje heeft vannacht vreselijk over moeten geven in bed en over de vloer. Zo zielig! Vriendlief en ik hebben vervolgens midden-in-de-nacht de vloer zitten schrobben, en al het beddegoed uitgewassen.
    Vanmorgen de gemeente meteen gebeld om melding te doen van die vieze beesten.
    Met zoonlief gaat het nu gelukkig weer beter. Aarzelend heeft hij vanmorgen een boterham gegeten en hij gaf zelf aan dat hij graag naar het kinderdagverblijf wilde. Daar heb ik hem dus maar naar toe gebracht. Als het niet blijkt te gaan dan haal ik hem meteen weer op, maar heb tot nu toe nog niets gehoord.

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Migga; Als na de bevalling de aambeien aanhouden ga ik zeker langs de huisarts, maar eerst maar eens afwachten of ze dan weg willen trekken. Hoor namelijk ook vaak dat je van veel huisartsen ook de 'gewone' middeltjes meekrijgt.

Bad is nog niet bezorgd, maar meestal komen de pakketjes hier ook pas 's middags, dus ik houd mijn oren gespitst of ik de bel al hoor!

Wat vervelend zeg voor je zoontje, ik vind die beesten ook zo vies. Goed opletten of hij verder geen last krijgt van de bijwerkingen die ze kunnen veroorzaken hoor! Wel mooi dat hij in ieder geval vanochtend niet meer over hoefde te geven!

Is het ondertussen al een beetje aan het rommelen bij je of blijft het nog angstvallig stil??

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; waar blijf je nou?? We zijn zo benieuwd hoe het met je gaat!!

9. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Tja, rommelen.... kweetniet...

... heb wel veel harde buiken op het moment. Bij iedere beweging die ik maak (vaak als ik opsta van de stoel bijvoorbeeld) dan is het net alsof mijn baarmoeder meteen weer samentrekt. En de druk op mijn bekkenbodem hou ik nog steeds. Daarnaast een soort spierpijn in mijn liezen, alsof ik 3 nachten achter elkaar met m'n benen wijd gelegen heb, zeg maar :)

Maar durf nog nergens op te rekenen! Het gaat vast nog wel een week of 3 duren!

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    oje processierupsen, wat een gore beesten... hoop dat je zoontje helemaal beter is...

ik blijf er bij :p aan mijn achterste komt niets anders dan otrivin :p mhuahahaha :p
    ik heb wel gehoord dat aambeien meestal weggaan na de bevalling :p

jongens wat voel ik me goed, ik wil werken :p heb al ons hokje buiten (is zo waar alles tuingerei en al die viese met spinnewebben bedekte dingen staan) helemaal opgeruimd en uitgekuisd :p en ga nu de zijkanten van het gras maaien :p
    geen weeën, geen harde buiken en geen pilletjes :D ik voel me gewoon geweldig :D en jaja hoor, ik doe alles lekker op mijn gemakjes :D

mijn zoon deed daarnet ook een prachtopmerking... komt ie thuis van zwemles op school zegt ie: jezus mama, dat water was weer erg nat vandaag...
    vond m zo geweldig :p

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    enneuh, menthol wekt wel weeën op he schat :p
    en pikant eten en een glas rode wijn en ananas en wonderolie en trappenlopen en het best van al: SEX :p... dus best van al doe je het volgende:
    je eet heel pikant, waarbij je lekker een glas rode wijn drinkt, eet als desert het hart van een ananas en slikt wonderolie terwijl je de trappen op en neer loopt om dan spontaan in je vent zijn armen te vallen en hem dan lekker te nemen :p (voor zover dat met die dikke buik nog gaat :p)

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    goh ik voel me zoooo goed :D en ben zooo supergezind... (wat is dat toch met mij???)

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, heerlijk enthousiast bezig Nachtzon!! Zeker goed geslapen vannacht ;)..

Inderdaad wel een hele leuke opmerking van je zoon!! Enne.. als Menthol de weeën opwekt... laat maar komen!! Als mijn bad vandaag bezorgd wordt gaat er ook echt wel een fles rode wijn open vanavond, ik ben er klaar voor!

14. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ook als je menthol op je poeperd spuit? hihi

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, of een pakje kauwgom of pepermunt in 1x naar binnen werkt? :p

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik denk dat menthol op je poeperd niet erg is, maar zeker wel als het op je vagina terecht komt, whahahahaha ik zie je al lopen, op en neer springen heen en weer lopen, achterste (en voorste) in een kom water wahahahahhaah, menthol daar beneden dat brand joh!!!!

YouTube - ‪natalia barbu i feel so good lyrics‬‏

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dan krijg je diarree door de stoffen in de kauwgom :p

maareuh, verse blaadjes munt als tee zou al aardig op weg moeten helpen (ik heb hier een halve tuin staan met munt, maar mag daar dus niet aankomen :p)

18. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ik weet nog niet zo goed of ik er klaar voor ben. We hebben alles in huis en het mag gebeuren, maar ik bedoel meer psychisch. Ik zei tegen mijn vriend toen ik 32 weken was: 'als ik 34 weken ben, mag je elke dag sexen!" Maar daar ben ik toch terug van gekomen. Hij balen!

Denk dat het bij mij meer de angst is van wat gaat er allemaal gebeuren bij een tweeling!

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2