ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ieuw bah, Daniel Radcliffe... nee, daar maak je me niet blij mee!

2. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    mijn probleem is dan wel vaak, dat ik het er niet van neem, even gaan liggen of in ieder geval niets doen. Nee,dan ga ik in ene actief bezig zijn! Schoonmaken, opruimen etc... Zo jammer! Kan zo slecht stilzitten. Begint nu alweer te kriebelen! Of zou dat door al die foto's hier komen! hahaha

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    tvalt echt goed mee, ik schrok ervan :p
    kijk maar :p

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zo en nu ga ik dus wel echt verder doen in mn tuin :D c u later alligator :D

5. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Vind hem nog te kinderlijk, alleen zijn piemel en benen zien er volwassen uit, maar de rest niet. Nee, niet mijn smaak, zie hem meer als jonger broertje.

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja mss wel, maar vond hem toch opeens mannelijker lijken ipv zijn "jonge" uitstraling die hij bij harry potter moet houden...
    zo tot straks :D
    xxxx

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik wil die foto helemaal niet zien!.. Vind er echt niks aan!

Ik ga even lekker plat op de bank, voel me opeens erg moe :)

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whAAA, kzal ik je energie hebben zeker :p gras is afgemaaid, de randjes zijn ook mooi :) enkel de netels aan de zijkanten nog, maar dat moet mijn vriend doen, ik kan me echt niet bukken :(

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Manlief komt hier gewoon net 2 uren eerder thuis :D..

Heb hem nog niet besprongen trouwens ;) gaan nu een fiets voor hem uitzoeken :)

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he stelletje sopperds,

Nacht wat een energie ineens!!
    Mlien na al die foto's en dan je man niet besprongen?? Ik weet het al je wacht tot dat bad er is :D
    Samloes toch een beetje kunnen rusten? Ik heb net even heerlijk een dutje gedaan..
    Migga vervelend dat je zoveel last hebt van krampen en dat je denkt dat het niet echt door gaat zetten. Heb je het gevoel alsof je enorme spierpijn hebt in je liezen alsof je op een kameel hebt gezeten en het helemaal beurs is zeg maar? Ik had dat gevoel van de week maar het trok ook weer weg!

11. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    heb inderdaad zo min mogelijk gedaan, maar toch wel een beetje opgeruimd, kon het niet laten!

En nu weer verzinnen wat we vanavond gaan eten. Pff,vind het tegenwoordig zo lastig,omdat zelf nergens trek in heb. Nog lekkere tips? (Wat niet te lang duurt)

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    spaghetti, pizza, achter kebab gaan... of frieten met eitjes :p

13. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ik zat ook al aan frietjes te denken, lekker makkelijk!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    samloes toch wel een beetje rustig aangedaan dus.
    nacht dat zijn wel hele makkelijke en simpele dingen waarvan wij er deze week al 2 op hebben in elk geval :D

Zit nu aan de chips en denk dat ik manlief maar laat kiezen wat hij wil eten vandaag!!

15. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Whoehahaha, iedereen is inmiddels weer een beetje on-topic zie ik??? :D Heb leuke foto's voorbij zien komen moet ik zeggen. Hier sprongen ook bijna spontaan de vliezen!:p

@Kibbeling: jajaja, dat gevoel is het precies: spierpijn in mijn liezen alsof ik dagenlang op een kameel door de woestijn heb gereden!! Maarreuh.... bij jou trok dat gewoon weer weg?!?! Dus het betekent dus helemaal niks..... :( :( :(

Ik heb vandaag ook niet zoveel gedaan in huis. Alleen een beetje gestofzuigd en wasjes gedraaid in mijn nieuwe machine :p
    Heb net nog een uurtje op de bank geslapen en ga zo koken voor vriend en kind. Ik had ook absoluut geen inspiratie, maar het worden gekookte aardappels, worstjes, bietjes en uiensaus. Totaal geen zomerpot, maar ik wist echt ff niks anders! En tja, ik heb te maken met een kleuter en die zijn behoorlijk kieskeurig!

Fijne avond alvast!

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo... ik ben helemaal blij, het bad is bezorgd!!! :D

Zometeen maar eens uitpakken en bekijken. Wij gaan vanavond lekker broodje hamburger eten, heel simpel en makkelijk! :)

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mlien met een rood wijntje toch????

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Dat wijntje gaat zeker gedronken worden vanavond :D

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    haha, hoop dat het helpt :p

20. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Hoi Allemaal,

Ik ben afgelopen maandagochtend bevallen van een prachtig mooie gezonde zoon IN BAD !! Het was in één woord echt een geweldige bevalling. Op zondagavond braken mijn vliezen (met 38w4d) totaal onverwacht.. ik voelde me juist super goed die dag en had helemaal geen pijntjes of iets dergelijks.

Om half 11 braken mijn vliezen, toen zijn we het bad beneden gaan opzetten (opblazen) en hebben we nog wat spullen klaar gezet, ondertussen begonnen de weeen. Om 2 uur werden de weeen echt sterker en om 5 uur had ik 2 cm ontsluiting. Vervolgens werden de weeen echt enorm (en dat doet verschrikkelijk veel pijn, ik heb gezegd dat ik een ruggeprik wilde en een keizersnee, gelukkig kon dat niet thuis in bed :) ) tijdens de ontsluitingsweeen kreeg ik om een uur of half 8 ook persweeen. Dat is echt niet leuk..
    Om 8 uur mocht ik gelukkig mee persen, toen ben ik in bad gegaan (en dat was echt super super lekker) ik zat recht op waardoor ik precies kon zien hoe ons kindje er uit kwam. Om half 10 werd hij geboren, onder water. Ongelooflijk bijzonder.

Ik ben helemaal niet uitgescheurd (het is mijn eerste) en heb verder ook nergens last van. Ik weet niet of dat met het in water bevallen te maken heeft, maar wie weet..

Nu, een paar dagen na de bevalling kijk ik alweer uit naar de volgende bad bevalling! Ik mis mijn buik ook, het is zo raar.. maar zodra je buik weer leeg is kan je je niet meer goed herinneren hoe het ook weer was toen er nog een babytje in zat.. zo gek!

En uiteindelijk is het moeder zijn nog bijzonderder dan dat allemaal..

Dus @Mlien, heeeeel veel plezier en succes in bad! Zorg dat je hem op tijd hebt staan (wij waren maar net op tijd klaar met vullen) en geef je helemaal over aan het water.

En de rest ook succes met bevallen! Als je thuis bevalt is een bad zeker een aanrader!

Mocht iemand meer willen weten, stuur maar een berichtje!

Deel Deze Pagina