Supergefeliciteerd bloembloem!! Mooi verhaal ook zo, ik ben ontzettend benieuwd hoe het bij mij zal gaan!! Hoop dat ik snel aan de beurt ben.
Bloembloem wat een super ervaring moet het voor je zijn geweest. Je hebt het ook super mooi omschreven! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoon!!!! Bloem hoe heet je zoontje?
Hier net echt het laatste voor de kleine in huis gehaald bij de prenatal. En als beloning hebben we MAC gehaald!!! Nu lekker aan het uitbuiken op de bank voor de tv!
BloemBloem, wat een een prachtig verhaal! Ik zou nu bijna nog gauw een badbevalling gaan regelen! Kan me indenken dat het warme water heerlijk ontspannend werkt. Geniet lekker van de resterende kraamtijd!
Bloembloem, fijn dat je in bad bent bevallen en dat alles gegaan is zoals je had gehoopt/ gewild. Zeer mooie omschrijving van je bevalling. Wilde dat ik het zo bewust had kunnen meemaken. Heb echt het idee dat ik een heel deel heb gemist. Het ging zo snel. Meiden zal eerlijk zeggen dat ik best tegen een muur aan loop omdat iedereen zegt dat het zo makkelijk was. Ik heb een deel gemist van de bevalling en dat is best moeilijk. Geloof dat masu vandaag aan de beurt is. Hoop dat alles goed gaat.
Het is inderdaad bij jou allemaal heel snel gegaan, snap dat dat lastig te verwerken is. Maar gewoon over praten met iedereen en ook met ons, daar zijn wij tenslotte ook voor! Masu zou ons proberen op de hoogte te houden, maar ben toch ook wel erg benieuwd!
Ja dat is zo! Hoop dat masu flinke weeen heeft en dat ze vandaag nog de kindje heeft. Wie van jullie wordt er denk je een juni mama
Sammie wat heb je voor je gevoel gemist dan? Mlien en sammie het is al bijna juni… Ik zag net op mijn banner op hyves staan dat ik nog 1 week en 6 dagen te gaan heb… Raar idee he? Maar aan de andere kant denk ik wel van nou kom maar hoor… Maar ja het is wachten en wachten en wachten….
Ik heb het gevoel van er naar toe leven gemist. Het was in een zover en ik kon al persen. Idd het is al bijna juni! Moet ook eens mijn banner veranderen hier en op hyves
het is idd snel gegaan bij jou. kan je dit niet met je vk/gyn bespreken om te kijken of je hier niets iets mee kan doen om het gemis goed te maken zeg maar?
Ze zeggen erover praten en proberen me niks aan te trekken van dat iedereen roept hoe makkelijk ik het heb gehad, maar is best lastig. Gelukkig hebben we een geweldig mannetje dat maakt het wel goed
ik had dat ook bij een keizersnede... het zwanger naar niet zwanger zonder "werk" is iets waar ik me altijd over schuldig gevoeld heb... nu deze keer heb ik genoeg weeën voor 5 bevallingen gehad ben blij dat het je zo goed gegaan is bloembloem, hoe heet je lieverd en hoe groot en zwaar was hij? enneuh mogen wij fotootje zien? grtjs, cindy
dat lijkt me ook best moeilijk voor je. En als erover praten helpt dan mag je ook je verhaal hier kwijt!
goedemorgen allemaal! Gefiliciteerd bloembloem met je mannetje! Ik ik je zo hoor hoe 'prettig' je bevalling was in bad, had ik het ook wel willen doen bij mijn eerste 2. Vond mijn bevallingen echt een hel qua pijn, pff. Sammie, laat de mensen maar lullen die zeggen, oh, jij hebt het makkelijk gehad,dat soort mensen hou je altijd. En wat je zegt, je hebt nu een heerlijk ventje,dat is uiteindelijk het belangrijkst!
Goeiemorgen!! Pff.. wat een nacht heb ik weer gehad, heb helemaal niet lekker kunnen slapen. Ook continu harde buiken/voorweeen gehad, had liever dat het dan ook echt door zou zetten.. maar ja, voorwerk schijnt ook belangrijk te zijn. Hoe is het verder met iedereen??
Goedemorgen, @Bloembloem...wat een prachtig bevallingsverhaal meid!!! Nou geniet van de mooie tijd!! @Sammie.. meid, je hebt ten eerste al die tijd dat wondertje bij je gedragen (en ook dat is niet niks!!) en ook al is het snel gegaan daarom maakt het niet minder pijnlijk!!.. Laat ze maar kletsen en wees trots op jezelf! Je hebt toch maar mooi een gezond mannetje ter wereld gezet!! @Mlien..jeetje meid, tis echt al aan het rommelen bij je!! Hoop dat het door gaat zetten! @Ben zo benieuwd naar Masu...!!! @hier..gister bruiloft gehad, nu helemaal gesloopt!! Maar vandaag ook alweer 2verjaardagen en morgen ook 1 van mijn schoonmoeder!! pff.. Van mij mag de kleine wel komen, maar hier gebeurt verder vrij weinig!!! Liefs
Druk programma Stampertje!! Hoop dat je gisteren genoten hebt van de bruiloft! En dat je kleintje snel komt natuurlijk... Hier rommelt het inderdaad wel, jammer dat het alleen 's nachts is, overdag houdt het steeds weer op . Zit niks anders op dan wachten....
Hier een lekker rustig dagje vandaag. De kleine houdt zich vrij stil, en daarnaast is de spierpijn in mijn liezen en bekkenbodem ook verdwenen. Wel voel ik ook een mega aambei opkomen....:x:x ben nu ook druk aan het smeren. @Sammie: ik herken je gevoel over de bevalling. Mijn vorige bevalling is ook erg snel gegaan en ik was zo ondersteboven van de hele ervaring, dat ik het bijna niet kon verwerken. Ik heb nog weken, maandenlang de behoefte gehad om erover te praten. Ik voelde me ineens helemaal verbonden met de gyn en de vk, omdat zij erbij waren geweest en mee hadden gemaakt het hoe het gegaan was . Ik heb veel naar de foto's gekeken die vlak na de bevalling gemaakt zijn, en heb het hele verhaal van de eerste wee tot de laatste puf opgeschreven. Ook dat hielp goed. Het is zo iets onbeschrijfelijks wat er met je lichaam gebeurt, al die emoties, het harde werken. Het is logisch dat je daar even door van de kaart bent. Blijf er gewoon veel over praten!