ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Het is hier vandaag erg rustig ja, mooi dat de pijn 'down under' een eind weg is Migga, jammer dat er alleen verder nog niks op gang wil komen!

Hier net maar even een foefje van de lijst met 'opwek-tips' geprobeerd, in de hoop dat het misschien wat uithaalt... het bed staat nu in ieder geval wel op perfecte hoogte daarvoor... :):D

Verder vanmiddag een fiets gekocht voor manlief, hoop dat hij ook daadwerkelijk naar het werk gaat fietsen en er dus goed gebruik van gaat maken!

Verder vanavond een feestje van een vriend waar we heen gaan.

2. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Oh god... Ik ben 36 weken zwanger en heb een gerommel in mijn buik! Heb net erge steken gehad in mijn vagina (de baby is al een aantal weken volledig ingedaald en ligt daar prima) en ben nu wat misselijk en heb met vlagen een harde buik en rug-menstruatiekrampen.
    Nog 1 weekje wachten, please! Ik wil niet naar het ziekenhuis...

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    we duimen mandy! dat je beebje maar nog een weekje blijft zitten :))

Dames, hier goed nieuws, sinds donderdagavond al geen weeënremmers meer genomen en heb ook nergens last van :D gisteren naar etentje van vriendin geweest en vooraf met haar workshop cupcakes versieren bezocht. Wow dat was echt super leuk! ik zal in de loop van de dag eens foto's posten :D

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien dat wijntje was dan wel lekker maar daar bleef het dus bij?

Stampertje je hebt een drukke dag voor de boeg en gisteren ook al druk geweest.. ik benijd je niet hoor. We hadden het gisteren ook druk, maar vandaag doe ik zo min mogelijk!

Migga wat ellendig dat je een mega aambei op voelt komen.

Mandy hoop dat het wat rustiger is geworden bij je?

Nacht wat leuk die workshop en wat super goed dat je al zolang geen weeënremmers hebt hoeven te gebruiken!!

All ik kwam het volgende bericht van Senna tegen op een ander topic;
    Gisteren, 12:22

Senna04
    Expert member

Re: Juni mama's 2011 deel 4

@all

Wij zijn gisteren om 2:23 de trotse ouders geworden van onze zoon Djayden Keano
    Om 8 uur waren de vliezen gebroken en om 2:23 was hij er! Na een klein uurtje persen
    Hij was 3780 gram en 52 cm lang

Het gaat helemaal super met ons mannetje! Alleen ben ik flink uitgescheurd, en moest naar het ziekenhuis toe om te laten hechten, maar vanmorgen om half 7 waren we weer thuis

Onze kleine man geboren op 21.05.11

Hier een drukke dag gisteren en vandaag dus veel terug te lezen gehad. We kregen eerst zelf visite en daarna hadden we nog 2 verjaardagen die we af moesten gaan. Bij de laatste verjaardag was het best ook wel gezellig druk en iedereen die dan vraagt oh spannend hoe lang moet je nog?? en ja de kleine ligt nog niet diep genoeg hoor die komt nog niet… grrrrrrrrrrr dat was nou net niet wat ik wilde horen!!! En ja de kleine ligt al wel lekker diep ingedaald met zijn hoofdje volgens de vk want ze moest moeite doen de laatste keer met voelen!!! Rond kwart voor 10 gisteravond thuis gekomen en met een volle iet wat harde buik gelijk in bed gaan liggen. Na een redelijke nacht vroeg wakker en besloten zo weinig mogelijk te doen. Had net al lekker last van een kramp/voor wee, dus wordt een rustige dag!!
    Kom af en toe wel even lezen om te kijken hoe het hier met iedereen gaat.
    Fijne dag vandaag!

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    gefeliciteeerd senna04 :) hele moooie naam en wat een aardig gewicht!!!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier mn cakejes :D

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    beetje van dichterbij

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff foto vergeten :p

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Nachtzon...wat fijn dat je ff geen last hebt van weeën!! En niet die rotpillen hoeft te nemen!!
    @Mandy...dan hoop ik voor je dat die kleine nog even blijft zitten!!!
    @Senna..GEFELICITEERD met jullie zoon!!!
    @Mlien hoe gaat het?? Nog aan het rommelen?
    @Kibbeling..nou ik was uit eindelijk gister zo moe dat we niet op verjaardag zijn geweest..vind dat ik nu best een excuus heb om af en toe niet te gaan!! Ook vandaag hebben we niks!!! Schoonmoeder is jarig maar is ziek en gaat dus niet door!!!
    Dus lekker relaxen :D..

Helaas laat de kleine nog niet merken dat ie er al uit wilt!!!
    Liefs

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wow...Nachtzon!!! Gewoon zonde om op te eten!!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja hahaha vind ik ook :p maar we gaan vandaag op de koffie bij schoonouders en dan neem ik die dus mee... ze blijven anders maar 3 dagen goed :(

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht ze zien er echt super leuk uit. Idd bijna zonde om op te eten!!

stampertje dus toch onverwachts een rustig dagje? Lekker hoor! Geniet ervan doe ik ook.

Straks ff douchen en dan krijgen we zo nog even visite van tante met nichtje. Verder niets!!!

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ben dr ook weer!!! ;)

@Senna: Gefeliciteerd!!!!! Mooie naam ook!!
    @Kibbeling: Het wijntje was echt heerlijk ja, heb die nacht wel krampen gehad maar het is nu verder weer rustig, de 'truc' van gisteren heeft helaas ook niks uitgehaald, maar ach.. manlief was wel weer tevreden :p
    @Stampertje; heerlijk he om het af en toe als 'smoesje' te gebruiken! Wel jammer dat je nog niet het idee hebt dat er iets op gang komt!
    @Nachtzon; Wat een leuke/lieve cakejes! Lijkt me inderdaad ook erg leuk om te doen.

Gisteravond gezellig feestje gehad, waren pas rond half2/2uur thuis, maar het ging zowaar goed, kon lekker heel de avond zitten met een kussen in mn rug, dus was tevreden :D Waarschijnlijk was dat dan ook voorlopig ons laatste avondje 'uit' 's avonds, dus we hebben er nog even van genoten.

Vandaag ook rustig aandoen, wel even boodschappen doen, maar gelukkig kan manlief mee en dus ook alles tillen. Ik merk wel dat ik onderbewust heel erg met de bevalling bezig ben, kan er ook helemaal niet lekker meer van slapen, ben gewoon ontzettend onrustig! Maar het kan nog wel 4 weken duren, dat is weer het ontzettend frustrerende.. maarja, zit echt niks anders op dan wachten...

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien dat klinkt allemaal wel heel bekend. en het trucje van manlief heeft hier ook niets uitgehalad, dus ook wij wachten maar heel geduldig!
    Ik merk ook wel dat ik in mn onderbewuste steeds meer met de bevalling bezig ben.. Droom erover en soms wordt ik ook midden in de nacht wakker en denk ojee straks zijn mn vliezen gebroken en heb ik gewoon doorgeslapen.... en dan voel ik en is het bed gewoon nog droog.
    Echt zo raar allemaal maar ja we wachten maar gewoon!!

15. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ooooo meiden, ik ben ook alleen maar met de bevalling bezig in mijn hoofd!! Ik wil zoooo graag weten wie er toch al die tijd in mijn buik gezeten heeft! En ook ben ik die buik en het gewicht echt helemaal zat. Aaaaargh en die aambei!! Vreselijk dattie nu net moest op komen zetten! Doet echt vreselijke pijn, dus ik hoop dattie weg is voordat ik moet bevallen... :x

Haha, zo, weer even genoeg geklaagd!

Vanmorgen met onze zoon naar zo'n indoor-kinder-speel-jungle geweest. Hij heeft zich kostelijk vermaakt en zag hem alleen zo af en toe met een bezweet koppie langsrennen. Vriendlief en ik hebben daar lekker rustig een krantje gelezen en koffie gedronken. Het is ongelooflijk hoe snel onze jongen groot wordt. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik mijn ogen niet van hem af kon houden toen hij net geboren was. Met die kleine lieve geluidjes en die maaiende armpjes....zucht.... :). Kan niet wachten om dat weer mee te maken!

@Nachtzon: whaaaaaaaa!!! Die cupcakes!!! Wat zien die er prachtig uit zeg! En nog veel belangrijker: hoe smaakten ze??? :p

@Mlien: hier hebben we gisteravond ook een truc uitgeprobeerd van het bekende lijstje, maar helaas, ook hier heeft het nog niets uitgehaald.... Vriendlief zei al: "nou, dan herhalen we de tip vanavond toch nog eens??" :):) Hahahahaha, slimmerik!

Hoe zou het met Masu zijn???

Vriend en zoon zijn momenteel op de verjaardag van de buurman. Ik had geen zin om erbij te gaan zitten, dus ik ga zo nog even snel met de stofzuiger door de woonkamer (want tja, je weet immers maar nooit...!) en even lekker tv kijken.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    migga wij hebben die truc ook uitgeprobeerd maar ook hier zonder reslutaat!!! dus ja misschien is er nog een andere tip??
    Geen ananas want dat lust ik niet :D

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Vanavond toch manlief maar lief aankijken voor een voetmassage??.. Dan voornamelijk de binnen/zijkant van je hiel geloof ik..

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mlien niemand mag aan mijn voeten zitten, daar kan ik niet tegen....

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hmm... dan toch maar weer sexen?? :p

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    binnenkant en buiten kant van hiel, ongeveer onder de bobbel van het beentje... daar heel hard laten masseren, dat helpt idd :)

de cupcakes hebben naar het schijnt super gesmaakt :p ikzelf heb er geen van gegeten, had niet veel zin in suikershock :p maar iedereen was super tevreden :D

Migga al otrivin gebruikt tegen de aambei, hier heeft die echt wonderen verricht :D

Deel Deze Pagina