ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey meiden,
    ik sluit me even aan, ben zelf maar 31 weken zwanger en aangezien het een geplande keizersnede wordt halen ze de kleine met 38 weken, wil dus zeggen dat ik nog 7 weken te gaan heb :)
    beetje eng he?

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whaha, sammie en weesje :p zo zien we elkaar weer he :) knuffel

@Mlien ivm dat plassen waar je zo vaak op moet... zou je niet (net als ik) gewoon een emmertje naast je bed zetten? niets zaliger dan gewoon uit bed stappen en niet die hele weg te moeten lopen :p

@odess ivm indalen... hier op laatste controle nog geen indaling gehad :D

@hope..; muziek en kaarsjes? Heb jij een geluk met zo een lieve man :p ik amg ook niet klagen hoor,d ie van mij masseert regelmatig mijn voeten en handen (ivm vocht vasthouden) en helpt ook erg veel :)

@masu, ons kleintje zal Jolien heten :) en aangezien doopsuiker en geboortekaartjes al gemaakt zijn zal dit ook niet meer veranderen :)

@sammie, hier enkel manlief bij geboorte, kan ook niet anders ivm keizersnede :)

@box, die staat bij mij al sinds een week of 15 :p ik kon gewoon niet wachten, wel heb ik de bekleding gisteren gewassen en alles gestreken en doe ik ze pas er op als de laatste dagen geteld zijn :)

@beestjes... mijn hondje is erg veranderd, loopt me de hele dag achterna alsof ik worst in mijn broekzak zitten heb en als mijn man 's morgends naar zijn werk gaat, dan begint ze te huilen tot ik kom... heeft ze nog nooit gedaan, dierenarts zegt dat dat normaal is,aangezien ze ruikt dat ik zwanger ben.

@spulletjes, wij hebben alles al... moet enkel nog de bekleding van de wieg naaien...

@weesje, vluchttas heb ik ook nog niet hoor :) wel die voor de kleine ;)

@bloembloem... zwanger zwaar??? hahaha je lmag dat gerust luid brullen :) Hier baal ik er van dat ik nergens op de foor mag gaan... enkel maar wandelen en eten :p
    een tennisbal tussen je benen? OMG dat klinkt naar :p hahahaha

@ivm bevallingskledij :p ik moet gewoon operatieshortje aan :) enneuh ik zoek wel nog leuke pyjama's voor in de kliniek en vind er geen naar mijn gedacht :p

@ivm bevallingsbad... ik ben bij mijn eerste ook in het bad gegaan in het ziekenhuis, maar verdorie was me dat water koud zeg!!! Ik ga altijd rond 42° in bad en daar was het maar 37 of zo... en geloof me, na een tijdje voelt dat erg erg koud...

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow de laatse nog... ja ik heb ook last van lopen, gewoon omdat mijn voeten dan ontzettend opzwellen... grrrr

zijn jullie erg veel verzwaard? Ik weeg maar 4 kilo meer dan voor mijn zwangerschap :)

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mijn handen doen echt pijn nu. heb hetzelfde gevoel als toen ik mijn ongeluk had gehad. toen waren ze zo dikvan het vocht dat je er een watertap aan zou kunnen hangen haha.. nu dus weer hetzelfde gevoel alleen gelukkig zijn ze niet zo dik. verder heb ik geen enkels meer :( zelfs mijn slippers staan afgedruk in mijn voeten.

verder vanmiddag naar de gyn, spannend weer. iedereen die vandaag moet succes!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senna, hoop dat jouw kleine ook goed ligt, spannend he!

@Bloembloem, dat pijnlijke lopen ken ik wel ja, heb al heel lang last van mijn bekken, dus moet echt dingen inplannen als ik ze wil doen en meer rust nemen dan anders, voel me echt af en toe een oud wijf :p

@Nachtzon, ik loop dan toch liever even die 6 a 7 meter meer dan dat ik naast mn bed ga zitten plassen, hihi. Ben er wel achter dat nu ik 's avonds meer drink ik er 's nachts maar 1 x uithoef :(. Lekker zo houden hoop ik! Gelukkig ben ik ook geen bad gewend, en hoeft het voor mij nooit zo heel warm, dus ik hoop dat de temperatuur in combinatie met de pijn voldoende zal zijn.

Ik ben nog niet echt aangekomen sinds het begin van de zwangerschap, zo'n 1,5 kilo nu. Hou ook totaal geen vocht vast tot nu toe. Heb alleen als ik te lang zit en sta dat mn benen wat blauw worden, maar als de benen daarna even omhoog gaan trekt dat ook zo weer weg.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, spannend deze week dan! Hopelijk ligt de kleine nog goed!

@senna, voor jou precies hetzelfde. Hopen dat de kleine nog goed ligt! We hebben een vierkante box (ik dacht eerst dat alle boxen vierkant waren namelijk) overgenomen van vrienden. Er zit een boxkleed bij, maar die vind ik niet zo mooi. En het lijkt me ook wel handig als we nog een boxkleed hebben, dan kunnen we eventueel wisselen als er 1 gewisseld moet worden. Dus hebben we er eentje op maat laten maken. Dus ben heel benieuwd!

@nachtzon, welkom! Dan duurt 't voor jou ook niet meer lang! Lijkt me ook heel apart als je de datum al weet waarop je je kleintje in je armen mag houden! Heel spannend hoor!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik vind het eigenlijk best eng de datum al te weten :p dan kan je echt zo super aftellen :( denk dat ik de laatste dagen ervoor nauwelijks een oog zal dicht doen :p

(hoop nog altijd stiekem dat ze toch ervoor zich aankondigd, zou liever hebben dat zij zelf bestemd wanneer ze wil komen, dan dat we ze gewoon uit mn buik scheuren...)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @bloembloem, ik speel ook een paar keer per week een melodietje af op de babyfoon in de hoop dat de baby daar dan straks rustig van wordt....ach, 't is 't proberen waard toch?

@sammie, succes vanmiddag! En balen dat je vocht vasthoudt!

@mlien, wow, nog maar 1,5 kilo!? Ik zit inmiddels op +11.....das wel minder :(

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb dit destijds ook met mijn zoon gedaan en heb dus wel gemerkt dat hij gauw rustiger werd... wel zong ik en speelde niet een melodietje af :)

10. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Hoi dames

Even een kort berichtje van mij, heb deze week een zware week, mn lichaam trekt t niet meer, helemaal met die kleine nog rond lopen. Die ben ik de hele dag aan het verzorgen, maja zo gaat dat met kinderen hihi. Wat betreft luiers reken in t begin op minmimaal 8 per dag. Bij iedere voeding 1, dan kun je een beetje uitrekenen. Ik zou niet te veel al te kleine luiers kopen.

Xxx

11. AHzondag

smeren jullie ookal zonnenbrandcreme, ben zo bang voor een zwangerschapsmasker:(
    weet niet of het tegen te houden is met creme maar merk het wel.

heb trouwens zo'n streep over mijn buik iemand van jullie ook?
    ik ben ook maar 1 kilo aangekomen tot nu toe, maar voel me wel een 10tonner haha.

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik wil ook die streeeep :D ik heb m maar heel lichtjes :D (wil je de oorzaak weten?)

ik ben niet bang voor zwangerschapsmasker, heb dat nooit gehad...

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb geen streep en geen zwangerschapsmasker. Smeer me ook niet in tegen het zonnetje, krijg alleen wat sproetjes, maar die misstaan me helemaal niet al zeg ik het zelf ;)

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ga nu in mn hangmat hangen, heb al weer teveel aan de pc gezeten vandaag... mss ga ik nog een beetje haken :)

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook een streep, maar wel een hele lichte.
    Ik probeer er wel aan te denken om zonnebrand te smeren, maar ik vergeet 't nog regelmatig.

Nachtzon, mag ik vragen waarom je een keizersnede krijgt?

Ennuh, ik kies voor een melodietje afspelen op de babyfoon, denk niet dat er iemand vrolijk van wordt als ik ga zingen!:p

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor je advies!
    En sterkte deze week!

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, denk dat de baby er niet om geeft hoor als je vals zingt Masu ;)

Zingen doe ik ook niet en eigenlijk ook geen melodietje afspelen, ik ga er maar van uit dat de kleine straks genoeg heeft aan mijn stem om hem te kalmeren.

18. AHzondag

ja doe ook geen muziekjes of zingen. gelukkig maar want anders pest ik iedereen mijn huis en straat uit hahaha:D
    heb datgeduld niet zo, ga er wel vanuit de kleine genoeg heeft aan mijn stem en knuffels:)

nachtzon, vertel maar over die streep!

heb sinds gisteren ineens weer zo'n zin in komkommer haha
    komt denk ik door het mooie weer...

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    die zwangerschapslijn is eigenlijk een soort van lijntje die iedereen heeft tussen de linker en de rechter huidkant op de buik (op de schedel vind je zoiets ook) en door de zwangerschap krijg je daar pigmenten en daardoor wordt die super zichtbaar :p

ik heb allebei mijn eerste kindjes dmv keizersnede gehad (justin is geboren op 04 08 2000 en woog 4660gr en 56cm, denise is van 07 04 2003 en woog 4050 en 53 cm...) ze waren dus te groot om gewoon te krijgen... en aangezien onze kleine nu ook 3 weken op schema voorligt en sowieso na 2 keizersneden gewone bavlling uitgesloten is, ondergaan we nog eens die (sorry) KAK operatie :p

20. AHzondag

nou alles was goed met meneertje!
    hij ligt gelukkig nu met zijn hoofd omlaag en heb goede hoop dat hij zo blijft liggen. voel dus zijn kont steeds in mijn rib fijn haha..
    hij weegt nu ongeveer 2174gr en dat is mooi voor dit termijn.
    verder vertelde hij dat als ik nu weeen krijg ze het niet meer gaan remmen. alles is volgroeit en hij kan het nu overleven.

Deel Deze Pagina