ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik heb geen otrivin in huis, wel neusspray van het Kruitvatmerk. Neem aan dat dat ook kan? Maar wat een gedoe om dat op de zere plek te krijgen!! Het loopt er ook meteen weer vanaf, dus hoop dat het helpt :(. Haha, wat een kwaaltjes allemaal he? Dacht vroeger altijd dat aambeien iets was voor oude mannetjes, maar ben er sinds mijn vorige zwangerschap achter dat er HEEL veel vrouwen last van hebben! Dit is nu eigenlijk voor het eerst dat ik nog niet hoop te gaan bevallen. Eerst de aambei weg, dan de baby eruit! :D

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik spuit het op een zakdoek (paar keer) en houd het er een eindje tegen :) denk dat die van kruidvat evtl ook helpt, probeer het gewoon eens :D

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik probeer het er ook altijd maar op te spuiten, maar gaat niet heel gemakkelijk nee :p

heb vandaag ook die van de Etos gekocht, volgens mij is de werkzame stof die er in moet zitten: XylometazolineHCl, dus als dat in die van de kruidvat ook zit zal het wel goed zijn!

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hoe weet je dat je een aambei hebt? Ik heb daar wel na de bevalling een bobbel zitten maar doet niet zeer en is ook maar 1tje.

5. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Nou, zo'n aambei voel je wel !! :):):)
    Je voelt het gewoon tussen je billen zitten en doet vreselijk pijn, zoals zeurende kiespijn. Auw.....
    Denk dat het in mijn geval trouwens gaat om een ontstoken aambei. Want aambeien kun je ook hebben zonder er last van te hebben.

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Denk wel dat het een aambei is hoor Sammie, hoeft inderdaad niet altijd pijn te doen. Ik heb er namelijk 2 waarvan er maar 1tje pijnlijk is.

7. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    nou net als bij mijn vorige zwangerschap zegt aambeien aan het eind hallooo
    alleen bij mij doet het niet zo een pijn neee het JEUKT alleen maar heel erg grrrr:x
    wel was het na de bevalling meteen weer weg thank god:D
    hoop dat het deze keer ook zo is:p

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ikke klop het heel hard af!!! geen last van aambeien hierzo!! klop klop!!!!

mlien moet ik manlief weer aan het werk zetten... hmmm zal er over nadenken...

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, nou mijn man heeft daar anders altijd maar verrekt weinig moeite mee :p

10. AHzondag

Gaan die dingen dan nog weg. Moet ik iets smeren of juist niet?
    Meiden geniet nog maar even van jullie nachten. Wij zijn nu al 3nachten wakker door de krampjes arm kind.

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nou, hier valt er nu ook al weinig te genieten van de nachten, ben alleen maar wakker. Maar wel heel sneu voor jullie ventje!

Ik denk zolang je geen last hebt dat je niet hoeft te smeren, ze kunnen ook gewoon vanzelf weggaan. Gewoon er voor zorgen dat je genoeg drinkt en vezelrijk eet, dan blijft je ontlasting goed en dan zou je ook niet teveel last er van moeten krijgen.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sammie je rustige nachten zijn dus even voorbij? Arm kleintje.

mlien manlief heeft er hier ook geen moeite mee hoor, het is meer dat ik niet altijd wil :D

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, het was hier voor gisteren ook al zo'n 6 weken geleden en ik kan je vertellen dat dat niet aan manlief lag... :p

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    sammie, fenkeltee doet echt wonderen!!! (heb ik mijn kindjes altijd gegeven) ze hebben speciale voor babys

15. AHzondag

Dat mag hier niet gegeven worden omdat het allergie kan veroorzaken en nog iets. Ik ga manlief denk ik maar sinababy laten halen morgen. Ben eigenlijk niet van de spulletjes maar weet ook niet meer wat ik kan doen behalve troosten

16. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik heb een cursus babymassage gevolgd, en daar werd als tip gegeven dat je eerst babyolie warm wrijft tussen je handen, en dan met de wijzers van de klok mee het buikje masseert rond de navel. Misschien dat je dat kunt proberen?

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    wat is dit nu zo stil?? Ligt iedereen nog te slapen of stiekem te bevallen??

Hier vannacht moeite om in slaap te vallen. En als ik eindelijk sliep meerdere malen wakker omdat ik moest plassen… Manlief ging vanmorgen weg en toen ben ik nog heerlijk in slaap gevallen. Vandaag is echt een dag waarop ik weinig gepland heb. Iedereen om me heen is lekker werken dus lekker rustig!! Hang nu nog lekker in bedje en heb ook nog weinig zin om er uit te komen…

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ha kibbeling zo is het hier ook... als mijn ventje savonds mijn voeten masseert mag ik 15 keer snachts naar de wc... zo ook vannacht... en dan lig ik te piekeren en te twijfelen...
    k heb zo een naar gevoel... de hele tijd al, dus mijn kleintje mag van mij gerust nog 2 maand of een half jaar blijven zitten
    Ik ben zoooo bang dat ik geen geduld meer zal hebben voor de kleine, wat als ik uitschiet? als ik het niet aankan? wat als het een baby is die constant constant aandacht nodig heeft? Of de hele tijd huilt? zo een aanhangend dingetje? een deugniet tot en met? komt het wel gezond ter wereld?
    ik maak me zooooveeeeel zorgen, bij mijn andere 2 had ik dat niet... (of het ligt er aan dat ik ouder word) ik word (zoals verleden nacht) om 4 uur wakker en pieker me een ongeluk... to do list is afgewerkt...alles is gedaan... en toch zie ik het niet zitten, hoe dichter de datum komt...

pfff ben ik nu een slechte mama????

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he nacht nee hoor ik denk dat deze zorgen erbij horen. Ik heb soms namelijk dezelfde gedachte en het is voor ons ook nog het eerste kindje. ik vraag me dan vooral af van zal ik het goed doen en zal het de kleine aan niets gaan ontbreken straks??

Dus ik begrijp je zorgen helemaal. De kleine is na 3 heel drukke dagen ook ineens heel stil in mn buik en dan heb ik gelijk stress en spanning van ojee als alles nog maar goed gaat daar binnen....
    Ik denk misschien dat we juist overbezorgd zijn en bij jou gaat het ook niet allemaal van een leiendakje met al je weeën enzo.

Weet niet of het je wat geruststeld maar ik hoop van wel. Kusssssss

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    toch wel :D ben allang blij dat ik niet de enige ben :) maar zoals ik zei, ze mag van mij nog een half jaar blijven zitten :p nu is het heerlijk om van mn dikke buik te genieten :D
    vandaag gaan we ook een gipsafdruk van mijn buik maken :D ik verheug me er ongelooflijk erg op, denk dat manlief en ik erg zullen lachen :p
    en dan in 3 dagen kan ik het leuk beschilderen/versieren

Deel Deze Pagina