ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier was het ook grote kuis, gelukkig weet mijn kraamzorg/thuiszorg/huishoudshulp wel wat nestdrang is, ze doet helemaal van zich uit al al die dingen :) goh ben ik blij :D
    nu donderdag komt de andere mevr. en die doet dan nog de eetkamer en tegen dan is alles klaar. GELUKKIG maar :p nog 18 dagen... het kort zo vlug in... (evtl zelf maar 11 dagen, we zien wel :p)

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Denk dat het bij jou wel snel door gaat zetten hoor Kibbeling, als je echt continu zo'n last hebt van harde buiken! Gok dat jij de volgende mama van hier wel eens zou kunnen worden! :D

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja, dat vermoed ik ook :p

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mlien zou het echt zo zijn denk je?? Ik doe het gewoon rustig aan en we zien het wel.. de kleine komt als hij zelf wil :D

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dat ze komen is vrijwel zeker :p

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    gelukkign wel!! Moet er niet aan denken dat de kleine voor eeuwig blijft zitten. Weet wel dat het je wens is nacht om nog een half jaar de kleine te dragen... Maar met al die harde buiken ben ik zo langzaam aan wel klaar mee :p

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wat moet ik dan zeggen :p hahahaha sinds bijna 3 weken aan weeënremmers, al 4 keer aan de monitor en zelf 1 dag weeën om de 2 min, en echt pijnlijke :p hahahaha
    nee ik ben nu aan het genieten, alhoewel het net boven mn schaambot pijn doet...

8. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0

Heb mijne nog even ingevoerd, wij verwachten een meisje! :D
    Het rommelt echt heel erg! Van harde buiken naar voorweeen, van nesteldrang naar extreem vermoeid, van totale verliefdheid naar irritaties naar mijn mannetje....
    Gisteren was ik jarig, wat een drukke dag!! Was niet helemaal lekker, misselijkheid en weeen overheersen soms de stemming, maar ik liet me niet kennen hoor!
    Nu weer schoonmaakwoede na een dagje allemaal mensen over de vloer!

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik denk het echt ja Kibbeling!.. Hoop het natuurlijk ook wel voor je dat de kleine snel komt, lijkt me best vervelend/vermoeiend als je steeds maar 'last' hebt! Hoewel het hier nu ook wel weer iets rommelt. Maar ik heb ook vaak het idee dat ik een harde buik krijg doordat die kleine zo met zn kont tegen mijn ribben ligt te duwen!

Druk dagje geweest dan gisteren Mandy, lekker he als je het daarna weer allemaal op kan ruimen!

10. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    kibbeling... ik heb vanaf 30 april ook al anders niks als heftige harde buiken helaas zet het hier steeds niet door
    de verloskundige wil ook niks voor me doet helaas...

Nu is de opruimwoede hier voorbij haha ik ga zo lekker (on)gezond eten patatjes met een heerlijk broodje hamburger haha heb geen zin meer om te koken..

maar of de woede echt voor bij is vraag ik me zelf maar af want zit achter de laptop na te denken over wat het volgende klusje in huis zal zijn haha

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wij eten lekker kipsaté met krieltjes... zoooooo lekker :D

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wat zijn krieltjes?

ik eet bijna niets meer de laatste dagen, snap er niets van...

13. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Kleine ronde aardappeltjes :D

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow ok :)
    hier vandaag dus gegeten:

ontbijt: 2 kiwi's, 1 banaan, 2 koeken

middageten: kleine portie frietjes, 1 kaaskroket, 1 viandel...

dat was het... iets klopt er nie met mij...

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Wat een geklets, gezellig :D..

@Kibbeling je maakt het spannend meid!!
    @Nachtzon..heerlijk zo'n hulp :D...
    @Mlien..sportief op de fiets!! Hier ook :D..

Sorry meiden, weet het ff allemaal niet meer....sorry..

Hier alles rustig...helaas!!! Ook wel sneller last van harde buiken, maar volgens vk hoort het er allemaal bij..
    Vandaag alweer 39weken!!!
    Vanmiddag ruim een uurtje met mams naar de markt gelopen...wie weet heeft het effect!!

Liefs

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Gefeliciteerd met je 39e week! Hopelijk laat de beeb niet al te lang meer op zich wachten! :)

@Nachtzon; ik eet ook niet veel hoor, heb heel de zwangerschap nog maar heel weinig eetlust. Soms heb ik 3 happen op en dan zit ik vol. Komt vast wel weer goed straks!

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hier is de eetlust nog steeds goed aanwezig!!
    heb ook geen last van maagzuur ofzo!

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    vind het zo vreemd, ik kon altijd goed eten, plots ben ik misselijk vorel me licht in mn hoofd en niets smaakt me nog... pfff
    mantra: nog 18 dagen, nog 18 dagen, nog 18 dagen....

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mandy goed dat je het lijstje hebt aangepast. Lijkt me wel vervelend om je verjaardag te vieren en je dan niet lekker te voelen. Wel fijn dat je het overleefd hebt. Niet teveel in ene keer poetsen he?

Mlien jij wil toch ook graag?? Het vervelende van veel harde buiken is gewoon dat je het extra rustig aan moet doen om zo min mogelijk last ervan te hebben… Lukt niet altijd helaas…

Sabrina jij hebt dan al een behoorlijke tijd last van harde buiken. Lijkt me ook erg vervelend. Ik heb ze vandaag echt veel en van de week had ik ook al last van voorweeën. Ik ga het donderdag ook maar even aangeven bij de vk. Weet niet wat ze er aan kunnen doen, zal ook wel te horen krijgen het hoort er bij!!
    Niet teveel opruimwoede ineens krijgen hoor…

Nacht ik eet ook niet zoveel meer hoor. Mijn maaltijd vandaag is: 2 boterhammen als ontbijt, 2 boterhammen als lunch en avondeten; krieltjes, doperwten en 2 kleine worstjes. Meer niet. Moet ook eerlijk zeggen ik zit gewoon snel vol en heb ook bijna geen honger gevoel. Volgens mij zitten we te vol met baby!!
    Ik ben er wel achter dat wanneer ik aan de eettafel eet ipv op de bank ik meer naar binnen krijg. Is die 18 dagen op z'n langst gerekend?

Stampertje ik ben jaloers dat je nog zo lang hebt kunnen lopen! Ik ging van de auto naar de winkel (lees 300 meter) en ff snel (lees als een slak!!) door de winkel en vervolgens terug en was blij dat ik thuis was!!

Hier na een dag rustig aangedaan te hebben (alleen de vouw was gedaan en de vaatwasser in en uitruimen) samen met manlief maar de boodschappen gehaald. De kleine beweegt vandaag ook lekker en ik heb echt al de hele dag last van harde buiken!! Zelfs het kleinste stukje lopen is al een harde buik als dank….
    Dus ga nog maar even verder met zo min mogelijk doen!!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Uitgerekend
    Cle23 26-05-2011 jongen
    Stampertje23 30-05-2011 onbekend
    Migga 31-05-2011 onbekend