ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

Pffffff............helaas kunnen we elkaar de hand schudden.... zucht... :x Heb vannacht uren lang naar het plafond liggen staren, en vanmorgen werd ik alweer om 6:45 gewekt door zoonlief....
    Voel me nu alles behalve fit. Zodadelijk breng ik mijn zoon naar de creche en dan ga ik heerlijk nog even liggen.
    Iedere keer als ik me vanncht om wilde draaien dan werd ik wakker van die verdraaide aambei. Auuuuuw!! Wat doet dat ding toch zeer!
    Mlien, een aambei met trombose gaat ook uit zichzelf weg, maar dat kan wel even duren. Ik heb ze namelijk vaker gehad. Toen ik van mijn zoon van 8 pond beviel, beviel ik tegelijkertijd ook van een paar flinke aambeien ;) en daar kwam ook al snel trombose in. Maar de VK vond het niet nodig om er iets aan te laten doen. Ze trokken inderdaad vanzelf weg. En ach, ik kon toen vanwege de 25 hechtigingen toch al niet lopen of zitten, dus die aambeien konden er ook nog wel bij...

Welk middeltje gebruik jij om er vanaf te komen?

2. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ow trouwens toch nog een leuk nieuwtje voor vandaag: ik heb de 39 weken bereikt!!! :D:D:D

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Vervelend he die slechte nachten, hoop dat er snel wat op gang komt! Gefeliciteerd met je 39 weken!

Ik gebruik momenteel Curanol pillen + zalf en tussendoor ook de neusspray. Het werkt op zich wel en net als vanochtend dan zijn ze vrij klein en heb ik weinig last. Maar ik weet nu al weer dat het in de loop van de dag weer steeds pijnlijker wordt en vanavond zijn het weer grote bobbels, dat is het frustrerende! Ik wil gewoon gaan bevallen!

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik ga nog maar even terug naar bed, ben ondertussen al 3 uren op!

5. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Hier ook een mega slechte nacht heb ook lang wakker gelegen. Ik zal nu
    Even douche moet om kwart over 10 bij de vk zijnnn daar verwacht ik ook
    niks meer van

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien heeft het klussen wat uitgehaald? Lees net dat je wakker bent geweest vannacht en dat je geen weeën had dus neem aan dat het klussen niets heeft uitgehaald…
    Slaap lekker nog even.

Sabrina heeft de wonderolie ook echt wonderen verricht?? Succes bij de vk!

Migga wat vervelend dat je een slechte nacht achter de rug hebt. Hoop dat je zo nog even lekker kan slapen.
    Gefeliciteerd met de 39 weken!!!

Hier zo maar eens douchen en aankleden. Mijn buik lijkt gelukkig rustiger dan gisteren, maar ben dan ook alleen nog maar uit bed gekomen en op de bank beland!!
    Na t douchen ff mn mams bellen wat zij vandaag denkt te gaan doen met mn neefje… Wie weet ga ik daar wel ff heen, ben ik er even uit!!
    Fijne dag allemaal,
    kusssssssssss

7. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Sabrina heeft de wonderolie ook echt wonderen verricht?? Succes bij de vk!

Nee heeft helemaal niks gedaan hihi
    ik moet straks weer naar het ziekenhuis hartslagje van de baby was wat rustig en mijn bloeddruk aardig hoog....

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whaaa als je bedenkt dat ik de 39 weken niet eens zal halen :p *stiekemheelergblijis*
    hier ook rotnacht achter me... om de paar uur wakker....

9. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik heb net even bijgeslapen op de bank. Maar lang kan ik toch nooit blijven liggen, want in mijn hoofd is het altijd druk met alle klusjes die ik nog doen wil. Dan zit ik nar het beeldscherm van de tv te kijken en dan denk ik: stel dat het vandaag gebeurt, dan ziet de kraamhulp nog wat een vieze kinderhandjes er op het beeldscherm staan... ;). En hup, dan sta ik weer op van de bank en dan ga ik aan het poetsen. Haha, klinkt dat jullie bekend?

Worden jullie inmiddels ook al gestalkt door familie, vrienden en collega's? Ik ontvang continu smsjes en telefoontjes "of er nog steeds niks is". Nee, er is nog steeds niks, het kan nog wel 3 weken duren, en jullie krijgen vanzelf bericht! Door alle drukte in mijn hoofd had ik op een sms van een collega (nog) niet gereageerd, krijg ik prompt nog een smsje: 'waarom reageer je niet op mijn berichtjes??? Alles gaat toch wel goed???' :(

En gisteren aan het einde van de middag, toen EINDELIJK vriendlief thuiskwam van zijn werk zodat hij de zorg voor onze puber-kleuter over kon nemen, de lasagne in de oven stond en ik EINDELIJK uitgeput op de bank plofte, stonden mijn schoonouders geheel onaangekondigd voor de deur!!! Sinds wanneer kan iedereen maar zonder aankondiging binnen wandelen? Pas rond 20:00 waren ze weer vertrokken, dus jullie begrijpen wel dat ik het toen echt helemaal gehad had! Normaalgesproken ben ik heel gastvrij hoor, maar dit soort dingen kan ik nu niet zo goed aan....

Nou, ik ga nu even een broodje eten, dan naar de VK en daarna naar de verjaardag van mijn broer. Even er lekker uit!

Fijne dag allemaal!

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pff heb hier hetzelfde prob met een "vriendin"... die komt ook ten pas en ten onpas gewoon binnen...

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo, ik heb nog even 3 uurtjes in een coma gelegen, voel me een stuk beter nu! :D

@Kibbeling; heb vannacht wel aardig wat harde buiken gehad, maar was ook niet meer dan dat. Toen ik vanochtend op was had ik wel continu harde buiken en krampen, maar die zijn nu ook volledig verdwenen.. jammer hoor! Mooi dat jouw buik nu ook wat rustiger is!

@Sabrina; hoop dat alles goed is in het ziekenhuis, bij mij is het nu ook zo'n beetje standaard dat ik na elk bezoek even doorgestuurd wordt omdat mijn bloeddruk elke keer hoog is.

@Migga; ik heb dat ook dat ik normaal mijn rust niet kan vinden, daarom ga ik ook gewoon weer terug naar bed, dan kan ik me nergens aan ergeren ook!

Het begint hier zo langzamerhand ook drukker te worden met de telefoontjes ja. Gisteren mijn schoonmoeder ook nog aan de lijn gehad, die is toch zo nieuwsgierig. Heb haar gewoon continu zitten pesten en gezegd dat als ze morgen/overmorgen weer belt dat ik gewoon niet opneem, gelukkig kon ze dat wel begrijpen :p

Nu eerst maar eens een boterhammetje naar binnen werken.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal!

Het heeft even geduurd (veeeeeeels te lang naar mijn zin) maar inmiddels ben ik de trotse mama van Amy Elise!
    Ze is geboren op maandag (ja, inderdaad, maandag pas) om 01.04 uur en weegt 3680 gram!
    Gisterenavond ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis. Binnenkort volgt m'n bevalverhaal. Maar dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Ik kreeg m'n laptop in 't ziekenhuis niet aangesloten op die server (we hebben een macbook en daar kan ik nog niet zo goed mee overweg, dus het lukte me maar niet...) dus helaas kon ik jullie niet eerder wat laten horen!

Ik ga deze week alles op m'n gemak teruglezen, zodat ik weer een beetje op de hoogte ben. Al zie ik wel al die foto's van die mannen voorbij komen....hebben jullie niks beters te doen? ;)

En ik las dat bloembloem bevallen was, super gefeliciteerd!!!
    En dat Mlien haar bad is bezorgd, jeeeeh! Gelukkig maar, nu mag je dus gaan bevallen, dus zal ik dan maar inzetten op deze week, Mlien?

Fijne dag vandaag, ik ga nu lekker rusten (heb echt letterlijk 3 nachten niet meer dan 2 uur per nacht geslapen, dus ik ben doodmoe)!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    yeay, ik mag je als eerste feliciteren!!! PROFICIAT meissie! ben benieuwd naar het verhaal en de foto's :p hELE mOOiE nAaM!!!!!!!

xxxxxxxxx

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Uitgerekend
    Cle23 26-05-2011
    jongen
    Stampertje23 30-05-2011 onbekend
    Migga 31-05-2011 meisje
    Masu 01-06-2011
    meisje
    Alinda 01-06-2011 meisje
    Kibbeling 02-06-2011
    jongen
    Mlien 08-06-2011 jongen
    Sabrina1986 09-06-2011 onbekend
    Nachtzon 24-06-2011 meisje
    Mandybaby 18-06-2011 meisje
    Samloes 18-06-2011 tweeling 2xmeisje
    Sproettie 03-07-2011 onbekend

Bevallen
    Sammie121 15-05-2011 2470gr
    Wesley
    Weesje 17-05-2011 3715gr
    Fenna
    Bloembloem 20-05-2011 jongen
    Senna04 21-05-2011
    Djayden Keano
    Masu 23-05-2011
    Amy Elise

Afspraak
    Masu 20-05 inleiding
    Kibbeling 26-05 controle vk
    Mlien 26-05 controle vk
    Nachtzon 26-05 controle gyn
    Sabrina 24-05-2011 controle vk

Nachtzon 10-06-2011 Keizersnede

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Masu en Masuman van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

Dat moet een heel heftig weekend voor je geweest zijn als ze pas maandag geboren is, ben erg benieuwd naar je verhaal. Ze heeft wel een prachtig gewicht!! En een hele mooie naam! :D

Lekker uitrusten nu!

16. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    GEFELICITEEEEEERRRDDD! Wat een lieve leuke naam!!!!
    Geniet van de komende dagen!!!!!!!

Ik heb veel bij te lezen, dat ga ik zo nog doen.
    Ene moment denk ik ooeeeh dit gerommel is wat eng, goed in de gaten houden, en het andere moment denk ik: volgens mij gaat er de komende weken helemaaaaal niks meer gebeuren.
    Morgen afspraak bij de VK en liggingsecho. Ik ben heel benieuwd wat zij er van vinden.

Ik ben echt heel impulsief bezig vandaag, heel erg! Heb ik eindelijk een klein beetje spaargeld, doe ik mee aan vakantieveilingen voor het eerst en ik win! Het meest achterlijke is dat ik veel te hoog had ingezet, 40 euro was de hoogste bieder en ik gooi er gelijk 70 euro op (foutje, helemaal niet opgelet). Ik heb er dus nog spijt van ook, vooral als ik bedenk wat ik met dat geld allemaal nog moest doen eigenlijk. Pffff!

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu....GEFELCITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Wat een prachtige naam!!! En dat heeft zeker een tijdje geduurd...nou geniet van deze mooie tijd meid!!

Wilde ff laten weten dat het hier ook nog steeds rustig is!! En over dat stalken...is hier ook begonnen jah!!!
    Ga ff aan de schoonmaak..
    Liefs

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zo, ik ben even op boodschapjes geweest bij de Makro.. En daarnaast zit een McDonalds.. dus ik heb een heerlijke McFlurry Rolo op! :p :D

19. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    ben weer thuis dit maal met slaappillen..
    baarmoedermond was nog een tuitje....verdorri al de voorweeen voor niks

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Vervelend zeg Sabrina!! Ik heb gisteren bij mezelf geprobeerd te voelen, nieuwsgierig als ik ben :p. Ik kon zeg maar met mijn vinger mijn baarmoedermond in en volgens mij voelde ik gewoon z'n koppie, want het was heel zacht en glad en keihard.. dus dan zou ik al wel wat ontsluiting hebben...

Deel Deze Pagina