Dat kan best de baarmoeder mond zijn hoor... die voelt aan als het puntje van je neus om het zo maar te zeggen
Hoi hoi, Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben donderdag 37weken zwanger van ons 2e zoontje. Heb veel last van harde buiken en ik denk dat onze kleine man goed in mijn bekken is gedaald, want oeii wat doet het zeer en wat is het gevoelig daar! Ik heb de 31e mijn volgende afspraak, ben benieuwd of hier al iets an de gang is geweest en of ik dus al een verweekte bmmond heb ofzo. oeii Mlien dat je dat durft haha Ik durf echt niet zelf te gaan voelen! Al maak je me nu wel eruug nieuwsgierig naar hoe het aanvoelt daarbinnen nu Hoorde dat je bevalbad binnen is gekomen. En ben je er blij mee? en heb je er plaats voor gevonden? Mag ik mezelf in de lijst zetten of wil iemand dat voor mij doen? Ik ben dus Adorable, ik ben 16juni uitgerekend van mijn 2e zoontje en 31mei heb ik controle bij de gyn
geraak jij zo ver??? mijn man heeft het geprobeerd en die geraakt er dus niet aan.... ik al helemaal niet mss heb ik gewoon een te lange BMHals... lol of te korte vingers gyn zei wel dat je dat eigenlijk niet kan voelen...
Hihi, het wordt steeds gezellig hier!! Welkom Adorable!! Van mij mag je jezelf ook in de lijst zetten hoor, wel zo makkelijk! Bad is inderdaad binnen, heb hem vorige week opgeblazen en dan kan je er nog net omheen lopen in de woonkamer, dus hij ligt nu in niet opgeblazen toestand te wachten...
@Nachtzon; ik kan het dus wel voelen, heb ook het idee dat ik niet zo 'diep' ben. Had toen ik de nuvaring droeg ook altijd problemen dattie er uit zakte enzo
oeee spannend Mlien, zul je nu wel extra zenuwachtig zijn ofniet als je de hele dag word geconfronteerd met dat bad haha
Denk wel dat dat de reden is waarom ik 's nachts niet zo lekker meer slaap, ik denk continu 'is het al begonnen'... Best irritant.. wil het zoooooo graag!
@Sabrina...baaleh meid dat je voorweeën nog niet echt wat opgeleverd hebben!!! @Mlien..ik durf dat niet hoor te voelen!! Maar heb ook nog niet echt last, dus zal wel potdicht zitten!! @Adorable..gezellig meid!! .. @Ben hier ook best wel bezig hoor, zal de kleine vandaag komen!! Hoop dat ik wat ga voelen etc.... Kan gewoon niet echt meer wachten!! Ook al heb ik fysiek niet echt ergens last van... wil gewoon ons wondertje vasthouden, en ben zoooooo benieuwd wat er in mijn buik zit!!
mijn nuvaring kreeg ik er bijna niet uit hahaha die zat te diep maar ik heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder...
Als je je trouwens echt verveeld is dit wel leuk om eens te bekijken: YouTube - ‪Kanaal van ApprenticeA‬‏ Helemaal gek die gozer
Uitgerekend Cle23 26-05-2011 jongen Stampertje23 30-05-2011 onbekend Migga 31-05-2011 meisje Masu 01-06-2011 meisje Alinda 01-06-2011 meisje Kibbeling 02-06-2011 jongen Mlien 08-06-2011 jongen Sabrina1986 09-06-2011 onbekend Adorable 16-06-2011 jongen Nachtzon 24-06-2011 meisje Mandybaby 18-06-2011 meisje Samloes 18-06-2011 tweeling 2xmeisje Sproettie 03-07-2011 onbekend Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Weesje 17-05-2011 3715gr Fenna Bloembloem 20-05-2011 jongen Senna04 21-05-2011 Djayden Keano Masu 23-05-2011 Amy Elise Afspraak Masu 20-05 inleiding Kibbeling 26-05 controle vk Mlien 26-05 controle vk Nachtzon 26-05 controle gyn Sabrina 24-05-2011 controle vk Adorable 31-05-2011 controle gyn Nachtzon 10-06-2011 Keizersnede
Sabrina vervelend dat het hartje van de kleine zo rustig is. Hopelijk was alles in het ziekenhuis wel in orde? Lees net dat je slaappillen hebt gehad en dat je baarmoeder er ook nog niet klaar voor is.. Balen zeg en dan al wel al die voor weeën gehad.. Migga wat vervelend dat iedereen je lastig valt. Moet eerlijk zeggen heb er nog weinig last van. Gelukkig bel ik regelmatig met mn zus en moeder dus die stalken me zo ie zo niet. Mijn schoonmoeder laat af en toe een berichtje op hyves achter en hebben zoiets van we horen het wel als de kleine er is en die woont ook helemaal in Zeeland dus ja die komen niet onaangekondigd langs. Heb het wel met sommige vrienden die dan een feestje geven, als ik dus al ruim 39 weken zwanger ben en dan vragen kom je nog en hoe laat?? Ja hallo weet ik het hoe het gaat lopen en wanneer ik beval!! Ja we komen maar als het rustig is en ik me goed voel. Sommige mensen zijn niet zo slim denk ik dan maar Hoe was het bij de vk en was het feestje van je broer gezellig (gefeliciteerd trouwens)? Mlien fijn dat je nog even lekker hebt kunnen slapen. Bij jou rommelt het dus ook af en toe en dan laat het je weer in de steek? Je hebt toch geen zware dingen gehaald en gesjouwd he bij de Makro?? En die flurry klinkt lekker, al ben ik toch meer van de Sunday dan of de Milkshake!! Je bent wel erg nieuwsgierig naar de kleine!! Wel grappig hoe je het omschrijft. Masu Gefeliciteerd met je dochter!! Ook een hele leuke naam. Masu die fotos is tijd verdrijf!! Hopelijk heb je een beetje bij kunnen tanken, wel fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Nacht haantje de voorste willen zijn he??? Te korte vingers denk ik Mandy is het het geld wel waard voor de veiling of eigenlijk helemaal niet?? Waar heb je op geboden?? Stampertje uit geschoonmaakt? Ik denk dat we allemaal wel erg nieuwsgierig naar ons kleintje zijn. Bedoel we lopen er al echt weken mee rond in onze buik en moeten nog zoooooooo lang wachten voor ons gevoel en niet vergeten we moeten er straks nog hard genoeg voor werken!! Adorable welkom bij ons op het forum! Goed dat je jezelf op het lijstje erbij hebt gezet! Hier vandaag naar mn mams gegaan die op mn neefje aan het passen was en natuurlijk weer te enthousiast geweest!! Mams wilde ff naar de supermarkt en ik wilde even naar de winkels want moest een bandje halen om mn voedingsbeha straks iets groter te maken in de breedte! Dus hup in de auto en op weg.. en ja dan nog effe de winkel hier in en daar in.. Zie je wel allemaal leuke dingen en ja hoor daar kwamen de harde buiken en de krampjes Dus snel maar weer naar huis, mams en neefje eerst afgezet en toen door naar mijn huis. Lekker simpel pizza gegeten en nu lekker met de voetjes hoog op de bank. Mijn zus heeft weer wat nieuws bedacht; Ik ga of morgen bevallen en anders volgende week woensdag!! Mam zei waarom en zus antwoordde iedereen bevalt tegenwoordig op woensdag vond het wel grappig. We zullen zien of ze gelijk krijgt!!
@Masu: gefeliciteerd met je dochter!!!! Wat fijn dat ze er eindelijk is! Zo te lezen heeft het nog behoorlijk wat voeten in de aarde gehad, of niet? Ben erg benieuwd naar je verhaal! @Mlien: Als je zelf je baarmoedermond kunt voelen dan is je baby behoorlijk diep ingedaald en je baarmoedermond waarschijnlijk ook verweekt. Maar denk niet dat je het koppie voelt, maar de vliezen. Bij mij is er nog helemaal niets te voelen, zo hoog zit alles nog. Ben vandaag voor controle geweest, en de baby is dus toch nog steeds niet ingedaald!! Snap er niets van! Ik heb toch echt de hele week een enorme druk op mijn bekkenbodem gevoeld en naar mijn idee is mijn Rennie-inname ook gehalveerd. Ik kreeg als boodschap mee dat ik nog steeds meteen moet gaan liggen zodra mijn vliezen breken. Nog even aan huis gekluisterd blijven dus! Adorable, welkom!!