ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    @Kibbeling: haha, grappige theorie van je zus! Laten we het hopen dat het uitkomt! Dan ben je morgen dus al mama! Nou ik wil morgen ook wel hoor!!!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, gefeliciteerd en mooie namen! hoop dat de bevalling een beetje goed is gegaan.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kibbeling; lekker druk dagje gehad weer!! Hoop voor je dat je inderdaad morgen mag gaan bevallen!

@Migga; die vliezen die zitten natuurlijk wel nog over het koppie heen, maar het is zo keihard dat het eigenlijk niks anders kan zijn. Vervelend dat de kleine bij jou zelfs nog niet ingedaald is! Hoop dat het snel mag gaan gebeuren!

@Sammie; hoe zit het bij jou nou eigenlijk met de kilo's? Jij was ook niet heel veel aangekomen natuurlijk.

Ik heb net lekker uitgebreid gedoucht, alles weer netjes geschoren. Moest vandaag ook erg vaak naar de wc, normaal eens per 2 dagen zo ongeveer en ben vandaag 4x geweest (erg prettig met aambeien...:))... hoop dat het wat te betekenen heeft... Geloof dat ik er echt wel te veel mee bezig ben :( wil het zo graag!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    migga ben benieuwd en morgen wordt wel grapig want manlief heeft morgen eigenlijk avonddienst tot 8uur!!

mlien je weet het komt als het komt he?? Je dacht ik zorg ervoor dat alles netjes is, mocht de kleine komen ben ik er klaar voor..

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zorg er sowieso wel voor dat alles netjes is, je weet nooit wanneer het begint! Zowel privé als in huis ;)

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik was totaal 7kilo aangekomen en daarvan alweer 5 kwijt zonder iets te doen.

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; super zeg! Hoop dat de rest er ook snel vanaf gaat. Kan je lekker snel de eigen kleren weer aan, als dat nu nog niet lukt!

8. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    whaah zelf inwendig voelen? Ik werd er eerst even een beetje paniekerig van, maar net onder de douche toch nieuwsgierig. Ik heb eerlijk gezegd nooit daar gevoeld en ik weet niet wat het verschil zou zijn en wat de baarmoedermond is, maar ik heb wel het idee alsof er veel ruimte is of zo. Ik kan normaal omdat het zo 'strak' is zelf geen tampon inbrengen en doe dit door middel van een inbrenghuls, maar nu kon ik met gemak een vinger er in krijgen en dieper komen. (sorry voor de details).
    Morgen controle bij de verloskundige, ben benieuwd wat zij vindt.

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien...wat baaleh van die aambeien zeg!! En ze zeggen dat het vaak wel een teken is als je vaak moet poepen :D... Maar wil je niet teveel hoop geven!!

@Migga...Wat gek dat de kleine nog niet is ingedaald!! Bij een eerste moet dat toch??? Ik heb wel eens gehoord dat het bij een tweede wel pas eens gebeurt tijdens de bevalling!! Maar goed jij moet alleen plat liggen als je vliezen breken en verder heeft het geen consequenties??

@Kibbeling..wat baaleh van die harde buiken meid, hoop dat het snel gaat doorzetten!!

@Mandybaby...wie weet meid!! het moet toch allemaal wijder worden daar beneden :D...
    Mijn vk heeft nog nooit daar beneden gekeken!! maar jij gaat ff vertellen dat je gevoeld hebt en dat het wijder voelt :D...

xxx

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @stampertje: Ook bij de 1e beeb kan het zijn dat ie pas gaat indalen tijdens de bevalling/met het breken van de vliezen, je moet dan plat gaan liggen zodat ie niet dwars gaat liggen volgens mij, weet niet precies hoe dat zit, ma dat kan ook gebeuren bij de 1e.

Hihi jullie maken me wel heel nieuwsgierig met jullie "gevoel" daar beneden haha, denk dat ik morge ook ma eens ga checke:p

@sammie: heey meid, hoe gaat het met jullie?:D ben je al beetje gewend aan de nieuwe situatie?:) en hoe doet jullie kleine mannetje het?:) Wauw super zeg nog ma 2 kilo afvallen!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dan gaan we samen voelen adorable :p whahahah (nou, ieder voor zich e :p)

ik verlies precies veel vocht :(

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Als je baby nog niet ingedaald is en je gaat niet liggen kan de navelstreng uitzakken waardoor je baby het moeilijk kan krijgen, dat is voornamelijk de reden! :)

@Nacht; hopelijk is het gewoon weer dunne afscheiding!

Valt wel even tegen dat ik hier vanochtend weer zo rustig zit. Dacht vannacht echt dat het begonnen was. 2 uur lang om de 7 minuten weeën van een minuut gehad, toen in slaap gevallen en nu alleen af en toe een harde buik en een wee... Hoop in ieder geval dat het dan wel snel doorzet, niet dat het elke nacht zo gaat zijn!

Vroeg uit bed nu omdat er een konijntje was ontsnapt uit de buiten ren, die was onvindbaar, gelukkig zat hij opeens weer in de achtertuin, dus nu maar even opgesloten in het hok, snap niet hoe ze steeds ontsnappen!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    graven een hol mss? :p

ik denk dat het afscheiding is...
    Ben alweer wakker van half zeven, godverdomme kan me er dood aan ergeren... heel de nacht geen oog dicht, overdag ook niet en slaap bijna niet, hoe moet ik dan in godsnaam uitgerust zijn tegen dat de kleine er is? :( pffff

14. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Jeetje, wat is er alweer veel gaande bij jullie zeg! Al die harde buiken, vochtverlies en weeën..... ik kan er helaas helemaaaal niet over meepraten op dit moment. Hier is het echt helemaal stil. Ik ga de 41 weken vast wel halen. En wie weet de 42..... (ojee, even afkloppen!). Nachtzon, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe ze dat in België doen? Hoelang mag je daar overtijd lopen voordat ze inleiden?

@Stampertje: dit is mijn 2e zwangerschap, dus ik hoor inderdaad dat een baby dan helemaal niet in hoeft te dalen. Maar de VK zei ook dat een ingedaald hoofdje wel veel meer voorwerk kan verrichten, door de druk op de baarmoedermond. Ik heb echt geen zin meer om te wachten!!! Baby, kom nou!!!!

@Nachtzon: hier ook weer beroerd geslapen hoor. Heb tussen half 4 en 5 uur wakker gelegen. Het helpt bij mij altijd goed om even naar beneden te gaan en wat te eten. Daarna "uitgeslapen" tot 7 uur. Maarja, aangezien ik gisteravond ook laat sliep, heb ik veel te weinig uurtjes gemaakt. Zodadelijk gaat mijn zoon een nachtje bij opa en oma logeren, dus dan kan ik vandaag nog wel even gaan liggen.

Enne, hoe is het met al jullie "gevoel" gegaan??? :p

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb idd ook een beetje gegeten vannacht :p het hielp eventjes :p

ik heb geen idee hoe ze het hier doen, ik krijg keizersnede 14 dagen vroeger, maar ik ga vragen als het mogelijk is om 3 weken vroeger te doen, als de kleine al goed op haar gewicht zit (ze loopt naar het schijnt beetje op schema voor, mss ons voordeel?)

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Nachtzon; zouden erg knappe konijntjes zijn als ze een hol kunnen graven in stenen :p

@Migga; je leest ook vaak genoeg dat het gewoon uit het niks begint hoor, de een loopt gewoon al weken met voorweeën en bij de ander begint het gewoon opeens, dus het kan altijd nog!

Ik ga er 's nachts ook altijd even uit als ik echt wakker lig, is toch het enige wat werkt.

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Heb weer een foto geplaatst bij de Juni buikjes!

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik droom ook elke nacht van de kleine, vannacht was ze weer veeeel te klein, nauwelijks zo groot als mijn hand :( ook geef ik elke keer borstvoeding :)

19. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ja, die dromen!!! Die worden bij mij ook steeds gekker!

Vannacht gedroomd dat ik lag te bevallen. Waarschijnlijk had ik gewoon wat krampen onder in mijn buik, waardoor ik in mijn slaap er allerlei droombeelden bij kreeg. Toen ik wakker schrok bleek er helaas helemaal niets aan de hand...
    En weet je wat ik ook gedroomd heb? (niet lachen :)). Dat ik in de jury van X-factor zat, naast Gordon! Whoehahahaha!! Snap echt niet hoe ik daar bij kom!

@Mlien: over je konijnen: je staat er echt versteld van waar konijnen zich nog uit weten te worstelen. Zitten er nergens kieren in het hok? Of misschien is het gaas te grof?

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Migga; er zal inderdaad in het gaas een te groot gat zitten, maar waar dat is me echt een raadsel :p

Vanochtend lekker naar de kapper geweest!! Moest nog steeds gebeuren.. voor vanmiddag eigenlijk helemaal niks op de planning staan... Badkamer is al gesopt, meubels zijn al gesopt, heb het huisje al gestofzuigd... uhm.. wat moet ik dan heel de middag doen??! :p

Deel Deze Pagina