Heyhey, Ik woon ook in Belgie en mijn gyn zei dat hier ook de max 42weken is Hoop alleen dat het niet nodig zal zijn, want ik wil al zooo graag!!! @voelen: Hihi nog niet in de douche geweest, dat doe ik straks na mijn middagdutje Mooie buik zeg Mlien!! Ik zeg ook al weken dat ik een foto plaats, ma de laatste foto's zijn verloren gegaan met de crash van mijn laptop en ik heb nog geen zin gehad om nieuwe te maken Hier een rotnacht gehad, Mijn zoontje is 5x huilend wakker geworden ( denk dat zijn laatste rij kiezen door komen ) uiteindelijk heeft manlief hem ma bij ons in bed genomen, mjaa dan slaap je dus helemaal niet meer want hij draait zoveel en schopt je zowat het bed uit Net even appelkruimelgebak gemaakt, dalijk even lekker een middagdutje doen met zoonlief en als we dan wakker worden dan gaan we naar onze winkel lekker gebak eten met schoonzus xxx
@migga: hihi daar gaat het water van in je mond staan he, ik had helemaal geen zin om het te gaan maken, ma ik had er zoooo'n zin in om te eten haha, dusjaa dan moeten die handjes toch ma even aan het werk he
Nou ik zou ook wel een stukje lusten hoor! Op de bank zitten en dvd'tje kijken vind ik maar lastig, ik heb er op een of andere manier de rust gewoon niet voor in mijn kont/kop! Wil continu maar bezig zijn, erg frustrerend!
Ik weet wel iets wat je kunt gaan doen Dan ben je even lekker bezig en wordt je erna nog beloond ook! Appelkruimelgebak maken!!!
Migga vervelend dat de kleine nog steeds niet ingedaald is. Zeker omdat je aangeeft zelf wel te voelen dat je druk op je bekken is toegenomen en je minder rennies inneemt. Ja als de theorie van zus klopt dan is het vandaag of volgende week! Ik was vannacht rond dezelfde tijd als jij wakker en dacht van ik ga uit bed, maar ben uiteindelijk maar blijven liggen en ik was voor mijn gevoel echt net in slaap gevallen toen de wekker van manlief ging grrr Ik zie je al helemaal zitten in de jury van X-factor Ik dacht dat ik rare dromen had Ik droomde dat ik echt een heel eind moest rennen om manlief tegen te komen. (ik was net zo zwanger als nu en rende met dikke buik en had gewoon energie genoeg om een kwartier te rennen!!!) Normaal als ik te snel loop ben ik al moe!! Mlien ik had toevallig een vriendin aan de foon vanmorgen en toen hadden we het over scheren. Ja zegt ze hoe doe je dat dan? Ik zo nou op gevoel en daarna even navragen ter controle aan manlief of het er mee door kan Je was al vroeg op konijnenjacht dus. Wel balen dat je zoveel weeën had vannacht en dat het niet doorzette. Heb je wel een beetje kunnen slapen erna of niet? Lees net dat je alweer super actief bent geweest!! Stuur beetje energie deze kant uit, ik zit nog steeds in slaapoutfit op de bank.. Sammie dat is het betere werk toch? Mandy gewoon een je vk vragen of zij anders kan kijken/voelen dan weet je het ook zeker. Stampertje bij een vriendin van mij wilde de kleine ook niet indalen en was ook haar eerste. Nacht wat vervelend dat je weer een slechte nacht achter de rug hebt. Ik hoop dat je vandaag nog ergens een dutje kan doen om toch een beetje te rusten. Hier vannacht heel slecht geslapen (lees erg kort) lag na te denken over het voorstel van mijn zus. Ze hebben aangegeven dat we mee mogen naar Amerika en dat we onze lening dan een jaar later mogen inlossen. Dus nu hard rekenen en dan onze beslissing doorgeven aan zuslief!! Met mijn buik gaat het vandaag een beetje dubbel, ik was vanmorgen erg misselijk en mn buik voelt af en toe wat hard aan. Na het eten van een broodje is de misselijkheid wel wat weg getrokken. Zo maar eens de strijkplank pakken en toch die was wegstrijken, hij ligt wel uit het zicht maar ik weet dat hij er ligt ..
Ja hé.. ik ben nog maar 2 kilo aangekomen en dat wou ik graag zo houden hoor Manlief lust geen taart en/of gebak dus dan moet ik alles in mn uppie opeten En dat was ik dus net niet van plan!
@Kibbeling; ik heb genoeg energie hoor, kom maar halen (kan merken dat ik gisteren weer eens mijn floradix pilletjes ingenomen heb!) Maar als ik jou zo hoor dan moet het volgende week woensdag gaan worden denk ik? Ik heb ook steeds met vlagen last van misselijkheid, best vervelend, meestal helpt het inderdaad om wat te eten, of een rennie te nemen! Enne.. strijken... das een goed idee, moet alleen mn wasje nog heel even drogen
leuk deze lijst . morgen is het voor mij dan zover (officieel) maar nog geen baby te bekennen, dat zal dus wel overtijd gaan worden.. ik wil ook bevallen . Alle bevallen dames, nogmaals van harte gefeliciteerd!
mlien ben je nog maar 2 kilo aangekomen?? Dat is niet veel... Ik ben in totaal nu 6 kilo boven mn start gewicht. Ennuh dat strijken was voor mij hoor niet om jou een idee te geven!!!!
@Kibbeling; jep! Ik ga dus sowieso de zwangerschap slanker uit dan er in! @Cle; hoop dat je beebje snel mag komen!
jeetje dames ik ben jaloers op jullie, ik ben al ruim 15 kilo aangekomen hihi. Iedereen zegt dan ook dat ik zon massieve buik heb en deze keer word het geen kleintje. Vorige was 3185 en deze word geschat tussen de 3500 en 4000, maarja das dan ook een jongen en mn eerste was een meisje. Ik hoop dat ik niet megalang overtijd ga anders word hij nog groter... Iemand anders een idee over de grootte van het kindje?
Mlien, 2 kilo aangekomen!??!?! Hoe doe je dat??? Ben je erg misselijk geweest ofzo? En Kibbeling, 6 kilo is ook al zo weinig! Hoe doen jullie dat toch? Hier zit er bijna 20 kilo aan......... Maarja, dat was ik de vorige keer ook aangekomen en ik was binnen no-time weer op gewicht. Hopen dat het nu ook weer zo makkelijk gaat!
Eigenlijk ben ik niet eens overdreven misselijk geweest, had alleen wat moeite met avond eten in het begin. Heb gewoon de hele zwangerschap al geen eetlust en krijg dan ook maar weinig weg. Zorg er natuurlijk wel voor dat ik voldoende eet, maar het gaat niet van harte!
Hey meiden! Vrijdag gaat het gebeuren, dan word ik ingeleid! Ik vind het zo spannend! Gyn heeft me net ook gestript, dus misschien komen ze wel vandaag! Maar dit weekend heb ik mijn meiden in mijn armen!
Wat spannend samloes! Heel veel succes... Ben benieuwd wat je gaat meemaken de komende daagjes! Ik ben net bij de verloskundige geweest. De kleine ligt nu niet meer alleen met het hoofdje in het bekken, maar zelfs de schoudertjes al! Dat ze nog niet eruit komt rollen is, als ik haar zo hoor, verbazingwekkend hahaha, dan zou het hoofdje al toch al zowat tussen mijn benen moeten hangen (zo voelt het wel!). De echo was teleurstellend, er was gewoonweg niks duidelijk meer te zien. Ze kon niet bij het hoofdje want die ligt dus te diep. We hebben wel de vingertopjes gezien die heel ladylike een keer piano bewegingen maakten, de voetzooltjes en ze had haar beentjes over elkaar liggen met haar handjes op haar knietjes, te schattig! Ze heeft niets inwendig gecheckt, dat wou ze niet doen. Jammer wel, ik was wel nieuwsgierig wat haar oordeel zou zijn. Maar volgende week mag ik alweer dus als ik dan een andere van de praktijk heb probeer ik het gewoon nog eens. We hebben net gelijk bij de zorgwinkel al het spul in huis gehaald, straks doe ik de matrasbeschermer onder de schone lakens en dan gaan we maar weer een dagje op de tekenen van het lichaam letten. Vind het wel heel indrukwekkend hoe ingeprogrammeerd je lichaam reageert op de hele zwangerschap.
Wauw, wat super!!!!! Dus vanaf aanstaande vrijdag ben je misschien al wel mama van 4!! Nou, dat doe ik je voorlopig nog niet na! Weet je al hoe ze je in gaan leiden? En viel het strippen mee? (daar hoor ik namelijk nogal wisselende verhalen over). @Cle23: ging je met je eerste kindje ook overtijd? Ik ging helaas 14 dagen over tijd de vorige keer (ingeleid), dus ik vermoed dat het nu niet veel anders zal zijn.... Mijn eerste kindje was 4070 gram bij de geboorte, maar de VK vermoed dat deze baby wat kleiner blijft en zeker niet over het gewicht van de vorige heen gaat. We zullen zien!
Cle in het begin van mn zwangerschap ben ik iets van 5 kilo afgevallen en nu dus totaal 6 kilo boven mn start gewicht dus iets van 11 kilo aangekomen totaal. Mijn ukkie hebben ze geschat op ongeveer 3600 gram bij 40 weken bevallen. Migga toch ook wel lekker dat het er de vorige keer zo weer af was. Hoop voor je dat dat nu weer gebeurt. Mlien ik herken dat wel hoor van niet veel honger hebben. Ik moet er ook echt op letten dat ik voldoende eet. Soms vergeet ik ook zeg maar te eten. Samloes wat spannend!! Ik hoop voor je dat het strippen je succes gaat brengen en dat het vanzelf op gang komt. Mocht dit niet zo zijn dan wens ik je vrijdag onwijs veel succes!! Mandy wat jammer datje op de echo niets meer zo goed kan zien. Je omschrijving van hoe ze ligt en piano speelde klinkt echt super lief!! Wie weet is het wel een kleine Beethoven in de dop.. Wel erg fijn dat ze al zo ver ingedaald ligt. Spannend wordt het wel bij ons allemaal. Hier nou ik heb een start gemaakt met de strijk Ja ja het strijkijzer staat al op zijn plaats en toen bedacht ik me weer dat ik eerst andere belangrijke dingen moest regelen . Die heb ik nu af en ga zo eerst maar een boterham eten, want begin langzaam aan honger te krijgen