ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Samloes; wat spannend!! En wat moet dat ook een heerlijk gevoel zijn om te weten dat je dit weekend je meiden in je armen hebt!!

@Mandybaby; Jammer dat ze niet wilde voelen of er al wat gaande is. Wel mooi dat de kleine zo diep ligt, scheelt straks weer extra werk!

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Samloes...wat spannend meid!! En wat moet dat een super gevoel zijn dat je snel je meiden vast kan houden!!
    @Cle...hoop voor je dat je niet teveel over tijd gaat lopen meid!!!
    @Meiden met slechte nacht...baaleh zeg!!!
    @Mlien..als ik jou zo hoor over die voorweeën dan zal het toch echt niet zo lang meer duren zou je zeggen!!
    @Kibbeling, goed bezig meid!! Hier gister schoongemaakt, vandaag niet zoveel zin..
    @Indalen, bedankt voor het uitleggen meiden!!
    @Mandy..wat jammer dat er niet zoveel meer op de echo te zien was, en idd dat de kleine er niet gewoon al uitrolt!! hahaha..
    @Aankomen, hier ook al 17kilo aangekomen (en ik was altijd zo slank....), daarna ben ik maar gestopt met op de weegschaal te staan, misschien binnenkort kijken of ik het nog durf!!!

@hier..heerlijk geslapen (sorry meiden), sinds gisteravond best wel veel last van mijn rug, en nu btje rare buik!! Geen pijn ofzo kan het niet echt omschrijven!!Noujah zal wel weer verdwijnen...

Liefs

3. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    @migga Ik heb nu 1cm ontsluiting en mijn baarmoedermond was al aardig week, dus dat is mooi meegenomen. Ze zullen dan waarschijnlijk eerst mijn vliezen breken en kijken of het uit zichzelf op gang komt, zoniet dan weeenopwekkers.
    Als het goed is hoef ik geen pilletjes om de baarmoedermond week te maken, maar dat moeten ze vrijdag even bekijken.
    In ieder geval geen keizersnede (tenzij het in ene nodig zou zijn, dat kan altijd)

Het strippen was wel vervelend gevoel, maar duurt minder dan minuutje, dus dat was nog wel te doen. En voel nu nog steeds wel gerommel, alleen niet heftig. Erg benieuwd of het doorzet.

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Spannend Samloes!!! Hoop ook voor je dat het gaat doorzetten!!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Stampertje; het zal vast wel weer goed komen met de kilo's na de bevalling!!

@Samloes; spannend zeg, ben benieuwd of het doorzet

Hier onverwachts toch nog een uurtje geslapen op de bank, was tv gaan kijken, maar ik geloof niet dat ik veel van het programma gezien heb! Buik is nog steeds onrustig...

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    we duimen samloes :D

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien..fijn dat je ff lekker een uurtje op de bank hebt kunnen slapen!
    @Nachtzon..hoe gaat het met je vochtverlies? Wordt het al minder?

@hier..nog steeds btje rare buik, na het eten moest ik ook verschrikkelijk naar de wc!! (sorry)...
    Hoop zo dat het door gaat zetten hier, maar zal wel niet..ga er maar vanuit dat ik door ga lopen tot week 42 ofzo!!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien lekker dat je nog een uurtje geslapen hebt. Ik heb toch maar die strijk weggestreken. Het huisje is nu weer helemaal in orde.

stampertje wie weet gaat het toch wel beginnen...

hier al met al druk geweest in huis.. Nu wat last van mn rug. Heb al even op bed gelegen (manlief is nog werken) en het gaat redelijk.
    Denk dat het vandaag geen latertje wordt..
    Buik is rustig dus denk niet dat het vandaag wordt!!

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jij houdt het ook spannend Kibbeling!! Ben zo benieuwd wanneer de volgende baby geboren wordt!!!

10. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Haier ook erg onrustig gevoel. Lig in bed maar kan slaap niet vatten.
    Succes allemaal en ben benieuwd wanneer de eerstw baby zich meld

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb vannacht gedroomd dat mn zus bevallen is, wie weet is dat het teken dat er hier nog iemand bevallen is :p

verder voel ik me stukken beter, heb heeel de nacht geslapen en ben maar 1 keer wakker geworden :) geen pijn gehad, heb ook 2 pijnstillers genomen voordat ik ging slapen :D

12. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    goedemorgen,

Hier baby's ook nog niet. Ben gisteravond wel naar zh geweest,omdat het erop leek dat het door ging zetten, maar helaas niet het geval. Mocht weer naar huis en eigenlijk best goed geslapen.

Opgestaan met gigantische spierpijn in mijn onderrug en bovenbenen, maar geen weeen meer.

Dus vandaag lekker rustig aan doen en morgen de grote dag!

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    spannend samloes!!!

hier ook niet goed geslapen, had vreselijke buikpijn en heb uiteindelijk 20min. op de wc gezeten. buik is nu weer rustig, alleen beetje spierpijn gevoel.

xxx

14. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hier een prima nacht achter de rug!
    Mijn zoontje logeert bij opa en oma, dus vriendlief en ik zijn gisteravond lekker uit eten geweest. Wat was dat genieten! Daarna nog een eind gewandeld, en daarna ben ik als een blok in slaap gevallen.
    Maargoed, ben dus wederom met een dikke buik wakker geworden... ;). Moet zeggen dat ik vanmorgen echt even gefrustreerd was hoor, wanneer begint het nou?!?! We hebben een enorm druk weekend voor de boeg met verjaardagen, bruiloften en etentjes en ik zie er als een berg tegenop. Het liefst trek ik me trug in een hutje en ga in alle rust de bevalling afwachten...:)

@Samloes: wat een bijzondere dag voor jou! Nog even de laatste dingen in orde maken en dan komen je meisjes!!!!

@Nachtzon: ook ik ben weer druk aan het dromen geweest vannacht. Dit keer droomde ik dat ik bevallen was van een jongetje(??!!!) en dat ik borstvoeding aan het geven was!

@Mlien: wellicht is er bij jou iets doorgezet vannacht? Ben benieuwd! Hoe is het trouwens met je aambei? Die van mij
    wordt nu kleiner en doet lang niet zoveel pijn meer! Opluchting!!

Nou, ik ga me zo maar eens aankleden (hang nog in pyama op de bank) en dan de was strijken. Een klusje dat ik altijd maar weer voor me uitschuif...

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nacht wat fijn dat je lekker geslapen hebt. Je droom was geen teken dat ik bevallen ben… De kleine man zit nog altijd op zijn plek..

Samloes de meiden houden het wel spannend voor je dus… Wel balen dat het niet zelf doorgezet heeft. Misschien dat ze zich vandaag nog aandienen??

Migga wat vervelend dat je zo’n druk weekend voor de boeg hebt. Weet helemaal hoe dat voelt om je eigen lekker terug te willen trekken en dat gaat niet…
    Succes met de was strijken, heb ik gisteren maar eindelijk gedaan!!

Mlien jij jou dan de baby van nachtzon geboren??

Hier een goede nacht achter de rug, maar 2x wezen plassen en snel weer in slaap gevallen. Voor nu me zo snel douchen, aankleden wat eten en dan op naar de vk voor de wekelijkse controle! Daarna langs me zus die al belde wat me plannen waren… Nou zo min mogelijk :D Ze ging maar even zonder mij naar het winkelcentrum. Ik gaf aan dat als ik mee zou gaan ik verder de rest van de dag doodmoe zou zijn…
    Kusssssssssssssss

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik droom ook ALTIJD van borstvoeding! ELKE nacht!!! maar dat is dus iets waar ik me ook super op verheug en echt naar uitkijk!

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!!

@Nachtzon; Mijn guppie zit ook nog in mn buik, dus it wasn't me!
    @Samloes; Spannend hoor, zo'n laatste dag zwanger!
    @Adorable; Gefeliciteerd met je 37 weken!! :D Nu mag je! ;)
    @Migga; Bij mij is mijn aambei ook een heel stuk minder!! Alleen door die trombose blijft hij nog ietsjes dikker, maar als dat er niet in zou zitten was hij volgens mij al weg, hij doet ook niet echt pijn meer gelukkig!
    @Kibbeling; Ik was het ook niet helaas! Succes bij de vk en lekker rustig aan doen vandaag!!

Ik heb vannacht zowaar ook goed geslapen! Heerlijk zeg! Vanochtend rond kwart over 6 wel even er uit geweest en toen kon ik weer op konijnenjacht, nu waren ze alle 2 ontsnapt, maar daarna toch ook nog heerlijk verder geslapen tot half 10! Had eigenlijk gehoopt dat ik vannacht weer weeën zou krijgen, maar helemaal niks van dat. Moet zeggen dat ik vanochtend wel al weer last heb, sowieso een beetje een vervelend gevoel in mijn buik! Straks weer naar de vk, ben benieuwd hoe mijn bloeddruk is en of ik weer doorgestuurd wordt, hier thuis is mijn bloeddruk steeds wel ok (heb een automatische meter)

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wat hebben jullie dan aan jullie aambeien gedaan? ik heb die zalf maar godverdikke doet ie pijn...
    hij is bijna zo groot als een knikker en paarsblauw... (manlief had er een foto van genomen, zodat ik die kon zien...)

ow adorable, zo naar het wc, ze zeggen toch dat je diarree hebt voordat je bevalt?

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb Curanol pillen en zalf en dan tussendoor ook de otrivin. En daarmee is hij nu uiteindelijk flink geslonken. Mijne was inderdaad ook zo groot, echt pijnlijk!

Het kan inderdaad dat diarree een voorbode is, maar het hoeft ook weer niet.

Ik vind dit zo'n gruwelijk lekker nummer he: YouTube - ‪Racoon - No Mercy (Official Video)‬‏

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihi zou niet verkeerd zijn he als ie vandaag of morge komt hihi! We zullen zien, ma op dit moment nergens last van buiten de harde buiken, ma die heb ik normaal ook best vaak. Ik dacht gisteren even dat mijn vliezen waren gebroken op de wc, ma bleek dat ik druk zette op mijn blaas toen ik wile gaan zitte haha, balen dus:p

Deel Deze Pagina