ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    #1461 Sabrina1986, 27 mei 2011
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
    Oeh...

Heb net een uurtje geslapen en werd wakker met wat krampjes toen ik naar de wc ging verloor ik een klodder slijm met licht roze ?? tja wat is dat ?? bloed ?

Ineens vind ik het weer spannend...
    Nu effe eten en daarna kijken wat het verder gaat doen

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier ook zo ontzettend veel slijmverlies steeds, ook met bloed er bij. Ga maar even om een boodschapje (iets te snacken :D) voor vanavond naar de winkel lopen, hopelijk zetten de krampen/harde buiken dan wat door!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu wat een onwijs lief schatje!! Je hebt je verhaal wel mooi omschreven. Je hebt het wel zwaar gehad volgens mij. Hopelijk kan je nu wel lekker genieten van je meisje.

Sammie wat een lekker manneke!!

Stampertje wel lekker bij mams in bed gelegen maar niet meer geslapen…

Nacht weer aan het rommelen vervelend.

Mandy bewegen schijnt de boel idd op te kunnen wekken.

Sabrina ik denk dat je je slijmprop bent verloren als ik het zo lees..

Hier vandaag lekker met mn mams op stap geweest. Even naar de stad maar wat een drukte zeg!!! Snel daar weg en naar huis waar het rustig is…
    Vanavond naar een verjaardag toe en hopelijk op tijd naar bed en hopen op iets meer uren slaap dan afgelopen nacht!!

Kussssssssssss

4. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0

haha ik had precies de zelfde gedachte maar effe een wandeling maken straks :D
    Klussen had gister geen effect dus kijken of manlief zo gek is om het vandaag nog een keer te doen :p

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sabrina, misschien je slijmprop verloren?
    @Nachtzon..en wat zei de gyn?
    @Mlien..spannend meid, ben ook benieuwd wanneer het bij jou door gaat zetten..
    @Masu wat fijn dat het goed gaat met Amy en dat de krampjes minder worden.!!

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    De wandeling heeft uiteindelijk toch nog wel wat uitgehaald denk ik. Heb nu behoorlijke krampen, is alleen nog geen enorme regelmaat in te vinden. Hoop zo enorm dat het wel door gaat zetten! Nu lekker X-Factor kijken, Pyke is lekker :p

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeyy meiden,
    Ik heb nieuws van Nachtzon!!!!!!!: Ze ligt nu in het zh met flinke weeen, ze komen haar zo halen op de kamer waaaaanntttt::::::: Jaja ze krijgt zometeen een keizersnede!!!!! Vandaag wordt de volgende mei baby geboren!!!

SUCCES NACHTZON!!!!!

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zet hem op Nachtzon!

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Succes nachtzon! Hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie meisje gezond is!

10. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    ooooh geweldig nieuws !!! Super hopen dat alles goed gaat.

hier mometeen flinke krampen... en helder vocht verlies ( vruchtwater???)

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Je kan het testen door op je hand te blazen, verlies je dan ook nog vocht dan is het hoogstwaarschijnlijk vruchtwater!

12. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0

Zal het zo eens testen op de wc... en dan meteen maar opvangen of niet?
    Moet ik dan de verloskundige bellen of zouden jullie wachten ??

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik zou nu nog wel even bellen, bij mij is het zo dat als het nacht is je de volgende ochtend moet bellen tenzij de weeën beginnen, nu ben je in principe de nacht dan nog net voor.

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoeraaaa!!! Nachtzon is bevallen van een gezonde dochter! Ze heet Jolien en ligt op dit moment onder de warmte lamp, omdat ze nog niet goed op temperatuur was, morgen mag Nachtzon bij haar, ook zal ze morgen even online komen om haar verhaal te doen! Nachtzon maakt het verder goed, de keizersnede is goed verlopen!

GEFELICITEERD NACHTZON EN NACHTZONMAN!!!!!

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sabrina: spannend zeg! En weet je al of het vruchtwater was wat je verloor? Mssn ben je op dit moment wel al bezig hihi succes alvast!!! xxx

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nachtzon gefeliciteerd!!!! Hoop dat Jolien het snel goed genoeg doet dat jullie over een paar daagjes samen naar huis kunnen!!

@Sabrina; ben erg benieuwd hoe het bij jou is?!

Hier is er niks doorgezet :( Baal echt als een stekker, gisteravond gewoon in slaap gevallen, toen kwam manlief om half 3 thuis toen kreeg ik weeën om de 7 minuten, 2 uur lang zo ongeveer, maar is allemaal weer opgehouden daarna. Nu alleen af en toe een harde buik... Ik wil zo graag!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nachtzon: Gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn dat alles goed is verlopen. Hopelijk mogen jullie snel weer naar huis, zodat je lekker thuis kunt genieten. Ik ben benieuwd naar je verhaal (en naar de foto's ;))!

Zal Sabrina dan toch de volgende zijn die gaat bevallen?
    Of jij, Mlien, want ik had voorspeld dat dat deze week zou gaan gebeuren....dan moet je wel opschieten hoor! ;)

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En das idd echt balen, krampen en weeen die niet doorzetten, grr! :x

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen...

@Nachtzon + man....GEFELICITEERD met jullie dochter Jolien!!! Hoop dat alles goed gaat en jullie lekker kunnen genieten van jullie meisje!!
    @Mlien wat baaleh dat het niet heeft doorgezet!
    @Sabrina..enenen??? Je hebt niet meer gereagereerd, zou het dan toch???
    @Kibbeling hoe ist?
    @Samloes..ben zo benieuwd hoe het met jou is? en of je 2meiden er al zijn?!

@hier..nog weinig!!! Ik wil ook!!!!
    Ben maandag gewoon 40weken en gebeurt gewoon nog geen r**t hier!!!

Liefs

20. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    @Nachtzon: HOERA!!! Gefelciteerd met jullie dochter Jolien!!! Hopelijk herstellen jullie snel en mag je je kleine meid lekker mee naar huis nemen!

@Mlien: jeetje wat er is er veel gaande bij jou! Zo te lezen kan dit toch echt niet lang meer duren, ookal lijkt het iedere keer weer af te zakken! Ben jaloers! ;)

@Sabrina: ben benieuwd of het bij jou nu ook echt gaat beginnen! Spannend!!!

@Stampertje: nou, ik zit echt in hetzelfde schuitje als jij... ik ben dinsdag uitgerekend en ook gebeurt hier nog helemaal NIETS. Sinds gisteren is de kleine wel veel rustiger dan normaal. Zou het de stilte voor de storm zijn??? Of zijn baby's juist veel bewegelijker als de bevalling er aan zit te komen? Hoe dan ook: ik vind het welletjes! Alhoewel.... morgen is vriendlief jarig, dus helemaal ideaal is het niet om morgen te bevallen....

Gisteravond naar een bruiloft geweest. Heb niet echt op de dansvloer gestaan, maar lekker veel met iedereen gekletst. Ik geloof dat er wel 30 mensen ongevraagd over mijn buik hebben lopen wrijven... :(. Ook kreeg ik nogal eens de reactie: "nou, die buik zit nog bijna onder je kin! Dat gaat nog wel eventjes duren hoor!" ;);)
    En dan mijn tante die vertelde dat ze met al haar 4 kinderen 10 dagen te vroeg bevallen is. Ooo wat moet dat heerlijk zijn! Dan hoef je nooit op het wachtbankje te zitten en ben je alle sms-jes en telefoontjes vóór!

Deel Deze Pagina