ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Migga... de kleine hier lijkt ook wel wat rustiger!!! En mijn buik begint juist enorm te hangen!! Maar al een week en het wordt steeds erger en iedereen zegt juist, nou dat kan nooit lang meer duren! Terwijl er dus niks gebeurt!!! hmmm...

Vervelend he die mensen die ongevraagd over je buik "aaien"!
    Nou meid, ik hoop dat we alle 2 snel mogen bevallen!!!

2. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Dat hoop ik ook voor jullie!!!
    Valt mij trouwens op dat het voornamelijk mannen zijn die over mijn buik aaien :( ook wildvreemden! Vind het maar brrrr.

Gefeliciteerd met Jolien! Lieve naam zeg... Heel veel geluk en lekker genieten van deze tijd!!!

Ik ben ook erg benieuwd wie er nog meer bezig zijn, want het is een stuk rustiger vergeleken met een paar daagjes geleden.

Sinds vanmorgen heb ik ineens een hele dikke pukkel op mijn wang, volgens mijn moeder ook weer een voorteken (weerstand verhaal) maar ze blijft bezig met die voortekenen haha!
    Inmiddels 37 weken en na ca. 4 weken oefenweeen, harde buiken, misselijkheid, diarree en weet ik veel wat allemaal meer, word ik lichtelijk zenuwachtig.
    Mijn mannetje voelt het volgens mij ook aan zijn water, ineens wil hij qualitytime samen, leuke dingen doen, lekker eten... Hij heeft zelfs een paar dagen vrij genomen om samen dingen te gaan doen :D!

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier gelukkig niet echt vreemden die aan mijn buik zitten! Volgens mij wil iedereen hier nu echt gaan bevallen als ik alle berichtjes zo eens lees :p

Ik heb heel de ochtend al krampen, maar kan er nog geen klok op gelijk zetten, erg frustrerend! Vandaag 1 jaar getrouwd en 6 jaar samen met manlief, zou zo'n mooi cadeautje zijn...

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Gefeliciteerd met jullie speciale dag vandaag Mlien! Geniet ervan! En het zou idd wel een erg mooi cadeau zijn als de kleien vandaag geboren zou worden! Ik duim met je mee!!!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nachtzon, gefeliciteerd en hoop dat je snel bij haar mag en jullie kunnen genieten!

mlien, ook gefeliciteerd!

hier een lief klein mannetje die Niet wil slapen, hij is al de hele ochtend wakker en is zo moe!
    heeft iemand hier ervaring met geen bv geven en het lekken van de borsten? hoelang gaat dat duren?

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien...gefeliciteerd met jullie trouwdag!! En zou idd bijzonder zijn! Ik duim ook voor je hoor :D...

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie...sorry geen ervaring! Hoop dat je mannetje zich snel overgeeft en lekker gaat slapen!

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik heb zelf heel lang bv gegeven, maar volgens mij kun je het beste een strakke beha (sportbeha bijvoorbeeld) dragen. Dat deed ik namelijk ook altijd 's nachts, om 's ochtends niet in een melkplas wakker te worden ;)

9. AHzondag

Ik slaap met bh's en sportbh's maar dat was vooral tegen de stuwing
    Gebruik van die pads anders heb ik steeds natte plekken haha

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier precies hetzelfde Sammie! Sinds gisteren stuwing, das ook geen pretje! Weet jij hoe lang dat kan duren?
    Ik geef ook flesvoeding en de mijne lekken ook, dus ik heb ook van die pads erin zitten en continue een strakke sportbh aan. Ik zal morgen eens aan mijn kraamhulp vragen hoelang dat lekken kan gaan duren.

11. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    helaas onze uk zit nog steeds binnen... wel weer enorm last van (voor) weeen

12. AHzondag

Masu, stuwing had ik 2dagen heel erg en de derde dag werd het minder.
    Heb nu weer mijn normale bh's aan en snachts strakke bh's

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nou Sabrina, ik had toch echt gedacht dat je ondertussen je uk wel in je armen had!! Jammer hoor dat de kleine nog wil blijven zitten!

Hier nu vanaf vanmiddag 13:00 ongeveer al weeën om de 4 minuten gemiddeld. Verloskundige is rond 17:00 even langsgeweest, toen was nog niet heel mijn baarmoedermond verstreken, maar had wel 1 a 2 cm ontsluiting. Ze had het idee dat de weeën nog maar erg weinig deden en ik moet terug bellen als ze om de 2 minuten komen of als mijn vliezen breken... Kan dus nog wel even duren, hoop in ieder geval wel dat ze niet meer weggaan, de pijn is sinds een uur wel iets heftiger, maar de frequentie blijft gelijk. Hoop dat het door wil zetten dat het geen loos alarm is :S

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sabrina wilde man nog een keer klussen? Lees net dat de kleine nog steeds binnen zit bij je…

Mlien en heeft het doorgezet?? Ik loop soms de hele dag en dan gebeurt er gewoon helemaal niets!!! Lees net dat het weer niet heeft doorgezet. Balen voor je!!
    Gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk en je 6 jaar samen zijn!! Zou idd een mooie kroon op jullie jubileum zijn!! Super spannend!!! Hoop echt voor je dat de weeën door zetten en dat ze ook voldoende effect gaan hebben op je baarmoedermond!! DUIM DUIM DUIM!!!

Adorable bedankt voor de update over nacht.

Nacht jij stiekemerd!! Succes en hopelijk is alles goed gegaan!
    Gefeliciteerd met Jolien!!! Wat een mooie naam, hopelijk gaat het met jullie allebei goed?

Stampertje met mij gaat het allemaal goed. De kleine vindt het nog veeeeeeeels te lekker in mn buik volgens mij? En met jou?

Migga wat onwijs vervelend dat al die mensen ongevraagd aan je buik zitten!!! Daar kan je dan echt boos om worden! Ik moet eerlijk zeggen bij mij vragen de meeste het wel aan me, degene die het niet vragen zijn echt me naaste familie!
    En die opmerkingen wordt je ook niet blij van. De moeder van mn zwager zei laatst nee hoor die komt nog niet, de kleine is nog niet verder ingedaald. Nee hoor alleen als hij nog lager indaalt dan valt hij er vanzelf uit :D…. Sommige mensen denken alles beter te weten he??
    Wat betreft een rustigere baby die heb ik hier ook. Afgelopen week was de kleine een stuk rustiger als de week ervoor. Ik heb dit ook bij de vk aangegeven en die zei jij hij krijgt ook minder ruimte. Houdt het wel goed in de gaten en bij zorgen gelijk bellen.

Mandy manlief krijgt het bij jou dus ook op zijn heupen… Manlief hier heeft er ook last van. Hij wil ineens ook dat alles goed geregeld is en de tijd die we samen hebben wil hij dan ook gezellig samen door brengen. Heb hem er wel even aan moeteen herinneren dat ik niet meer zoveel energie heb en dus alles met de gang van een slak moet doen :D

Sammie mijn zus gaf geen bv en de kraamhulp heeft haar toen advies gegeven. Ik weet wel nog dat ze natte inlegkruisjes in de vriezer moest doen en dat ze deze in haar beha deed tegen de stuwing en tegen de pijn. Volgens mij had ze verder haar beha strak aan. Maar weet het niet meer zeker…

Hier vanmorgen lekker op mijn gemak alles gedaan. Even met mams en manlief naar de Intratuin voor een kleinigheidje voor de housewarming van vrienden van ons. Daarna op naar de housewarming waar we na 1 ½ uur lekker weg zijn gegaan. Boodschappen gedaan en thuis met manlief samen de was gedaan. Ik merk wel dat nu ik hoogzwanger ben alles ineens moeizamer gaat enzo… Na alles gelezen te hebben ga ik nu lekker aan het eten beginnen (heb alleen geen honger, denk eerder van bleghhh). Maar ja manlief moet toch eten he??

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Verloskundige was in de buurt dus wipte nog even langs om te kijken hoe het nu was. Weeën zijn afgenomen in frequentie dus verwachtte al niet teveel. Baarmoedermond was nu iets meer verstreken en mooi soepel, maar nog steeds maar 2 vingertoppen ontsluiting. Is dus helaas nog best een kans dat het vals alarm is, maar het kan ook nog door gaan zetten vandaag/morgen... tis afwachten, ik weet alleen dat ik doodmoe ben van de hele dag dat gerommel!

16. AHzondag

Mlien, hoop voor je dat het door gaat zetten vandaag of morgen

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mlien ik hoop ook voor je dat het door gaat zetten!! duim duim duim!!!!

hier na het eten toch nog last van mn buik, niet echt misselijk maar ook niet helemaal lekker. Net ook alweer last van een harde buik, dus ga zo maar mn bedje in en daar nog ff tv kijken of lezen.
    Slaap lekker allemaal alvast en mlien sterkte meid!!

18. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    @Mlien: wow, dat klinkt hoopvol! Die 2 centimeter ontsluiting kun je in ieder geval al in je zak steken! ;) Of het nu doorzet of niet, het zal voor jou in ieder geval geen weken meer duren! ZET EM OP !!

Vanmiddag weer naar een feestje geweest. Vanavond hadden we ook weer een groot feest met muziek en eten gepland staan, maar dat heb ik nu maar even afgezegd. Ik ga zo lekker mijn bedje in en hoop een nachtje goed door te slapen. Pffff.... wat een druk weekend...
    Morgen is vriendlief jarig en ik zou het geweldig vinden als ik hem onze dochter kon schenken op zijn verjaardag, maar hij ziet het helemaal niet zitten om tegelijkertijd met z'n dochter jarig te zijn. Op dit moment vind ikzelf alles prima! BAAAAAAAAAAABY!!!! KOM NOU!!!!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    vind het lief dat jullie zo meeleven! :) Ik was het al behoorlijk zat, maar het is nu toch nog wel net ff erger geworden. De vk zei ook dat het zelfs nog wel weken zou kunnen duren, maar dan word ik echt gek hoor!

@Migga; doe het lekker rustig aan, geef je grenzen inderdaad aan met al je drukke plannen!

@Kibbeling: Slaap lekker hopelijk!

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hey meiden,
    Nachtzon kan maandag pas online komen, dan weten jullie dat:)
    Ze heeft veel pijn aan de wond, ma heeft wel al rondgelopen vandaag, daar stonden de verpleegsters toch wel even raar van te kijken zei ze hihi. Jolien ligt niet meer onder de warmte lamp en in een normaal bedje, morgen mag ze waarschijnlijk bij Nachtzon op de kamer liggen.
    De bv gaat ook super goed zegt ze, dus gaat allemaal super!:D

Hier alles rustig, heb alleen veel pijnlijke steken onderin als de kleine beweegt, hij zit ook erg laag, auww pfff

Deel Deze Pagina