ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    mlien gefeliciteerd met je zoontje geniet ervan

nou van mij mag ze hier ook wel komen hoor
    ik loop al het hele weekend met dikke voeten, enkels en onderbenen terwijl het niet eens zo warm is
    ik zie regelmatig sterretjes (bloeddroek zou wel weer normaal zijn)
    heel veel harde buiken kan niet eens meer normaal zitten want dan krijg ik zo een last van mijn rug
    zonder iets te doen heb ik al last van mijn rug
    een hoop geklach ik weet maar ik kan echt niet genieten van die laatste loodjes hoor
    ik heb een best wel zware zwangerschap achter de rug (om te bedenken dat ik vorige jaar maart bevallen ben)
    mijn lichaam kan het gewoon niet meer aan en is het spuugzat
    vorige keer ben ik met 38+5weken bevallen (voor nu is dat bij mij morgen) maar we zien wel

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stampertje we gaan idd redelijk gelijk op. Wie weet bevallen we ook nog op dezelfde dag straks??
    Dat van het douchen klinkt zo herkenbaar… Daarna heb ik vaak echt een half uur á uur nodig om bij te komen..

Alinda succes bij de vk.

Sabrina wat ontzettend vervelend voor je!! Dikke knuffel!!!

Adorable ik zat me dat net ook af te vragen. Ik hoop dat ze gewoon haar handen vol heeft aan de meiden..

Jongmam kan me voorstellen dat wanneer je vorig jaar maart bevallen bent dat je het nu wel aardig zat bent en denkt kom maar op met die kleine. Succes met de warmte nu als je afgelopen weekend al zo’n last van vocht vast houden had.

Hier zo even naar buiten met een vriendin samen. Ze heeft een vrije dag en gaat volgens mij proberen of ze de kleine er vandaag uit kan praten!! Ze wil hem zo graag zien en is zo ongeduldig :p

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien...GEFELICITEERD MET KIAN....wat een leuke/stoere naam!!! Geniet lekker van je mannetje...en fijn dat het allemaal in bad is gelukt zoals je graag wilde!!!

@Sabrina..baaleh meid!! Hier zometeen naar de vk! Benieuwd wat ze zeggen...

@Jongmam...hoop dat het dan maar snel voor je door gaat zetten meid...

@hier..ff was gedaan, stofgezogen, afgestofd...
    Zometeen komt mams, die gaat mee naar de vk!!

xxx

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Kibbeling..veel plz meid!! En hoop dat het je vriendin lukt!! Mocht het nu lukken stuur haar dan ook ff hier heen :D...

5. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hier ook terug van de gyn , alles was in orde ,zit met een afgebroken tand waar de zenuw van bloot ligt en moet onder narcose voor die eruit te halen , dus gyn ff gevoeld vanonder om te zien of hij er beweging in kon brenge:)
    ond kleintje zit nog boven het randje , maandag terug komen en da gaat hij het wa losser maken zodat ik 8 juni kan bevallen , 1 dag voor ik uitgerekend ben , 9 juni verjaart mijn zoon
    het kon zijn dat het nu wel vazelf iets ging doen omdat hij toch redelijk diep gevoeld heeft :)
    hoop het zo xxx

6. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    @Mlien: jaaaaaaaa!!! gefeliciteerd met jullie zoon Kian! Fijn dat alles zo goed verlopen is!! En nu is het genieten geblazen!

@Yolandake: wat bedoel je met "kleintje zit nog boven het randje"? Die uitdrukking ken ik niet :). Hebben ze je gestript? Ik hoop voor je dat je niet meer tot maandag nog hoeft te wachten!

@stampertje: hoe was het bij de vk? Ik moet woensdag weer...

@Kibbeling: haha, heeft je vriendin iets in gang kunnen zetten?? Ik ben vanmorgen ook bij een vriendin geweest. Lekker koffie gedronken en broodjes gegeten. Zij is van allebei haar kinderen ruim 2 weken te vroeg bevallen. Wat een geluk!!

Pffff... ben moe.... word nogal loom van de warmte en heb nergens zin in. Ik zit hier binnen in het donker met alle rolluiken dicht... ;)
    Ik zet zodadelijk het badje van mijn zoon in de tuin en dan ga ik lekker luieren in een tuinstoel.

Morgen uitgerekend!!!!!!! Echt een rare gedachte!!!

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Yolandake..wat vervelend van je tand!! En dat is toch wel fijn dat je kids dan niet op dezelfde dag jarig zijn!!

@hier net bij de vk geweest...alles goed..kleine ligt echt heel erg diep ingedaald!! scheelt weer :D... ook is mijn bloeddruk voor mijn doen hoger dan normaal: 100/60 vorige week 90/40!! Dus zou een teken kunnen zijn dat er toch wel iets speelt!! Verder alles goed...

We wachten gewoon maar weer rustig af...
    nou ik blijf lekker binnen zitten..trek het niet in de tuin hoor!!
    @Migga..ja gek idee he die uitgerekende datum....

8. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Zo daar was ik weer eventjes....

Wil zeggen dat ik even stop met het forum want ik ben emotioneel helemaal kapot.
    ik baal der zo van dat de VK mij niet wil strippen ik lees allemaal verhalen van mensen die wel geholpen worden en gyn en VK die wel inwendig onderzoek willen doen .
    en het enige wat ik denk waarom willen ze dat bij mij niet doet.

Sorry voor het geklaag maar wilde jullie dit even laten weten

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sabrina meid...bij mij willen ze ook pas volgende week strippen..en dan ben ik 41+1!!
    Maar kan het me voorstellen!!! Als je het gewoon ff lekker van je af wilt "praten" mag je me altijd pb'en hoor!!
    Hele dikke knuffel..en hopelijk heb je snel de kleine vast...

10. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Hoi Meiden!

Vandaag samen met de meiden thuis gekomen. We maken het allemaal heel goed!

Vrijdagochtend om 7 uur in het ziekenhuis, even gecontroleerd hoever ik was. 2 cm, dus hebben ze om half 8 mijn vliezen gebroken. Om 9 uur nog weinig vorderingen, hele lichte weeen, meer niet. Dus infuus open met weeenopwekkers, dit was rond kwart over 9. Om half 12 werd er weer gekeken hoever ik was, de weeen werden al heftiger, maar nog redelijk te doen. Zat rond 4 cm, dus weeenopwekkers opgehoogd en toen kwamen de weeen snel en heftig, pff! Om 12 uur kreeg ik al persdrang en er werd weer gekeken hoever ik was. De stagiare zei 9 cm, jippie! Maar de arts zei 6cm! Potverdikkie, dan moet ik nog even!

Arts en zusters weer weg en zei tegen mijn vriend om 10 over 12: Bel maar weer, want hou het echt niet meer!
    Zusters kwamen weer en ik bleef maar persdrang houden. Om kwart over 12 stonden ze hun handschoenen aan te doen om weer te gaan kijken en FLOEP! Daar was Jet al! Zusters stonden met hun rug naar mij toe en Jet floepte er zo uit, lag daar helemaal alleen tussen mijn benen! Schrok me een hoedje!

Iedereen verbaasd dat het zo snel gebeurde en stonden gelijk paraat voor de volgend baby. MIjn weeen waren helemaal weg en de weeenopwekkers weer aan. Weeen kwamen weer snel en bij de derde wee, werd het tweede vlies gebroken en Mies kwam er meteen achteraan.

Dus al met al viel het erg mee! Ja, pijn deed het wel hoor! Maar vooral bij de tweede, bij Jet bijna niet, want daar ging het te snel voor. Ik ben niet ingeknipt en niet uitgescheurd en nu lekker weer thuis. Blij dat het achter de rug is.

Zal zo even foto's plaatsen

11. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    @migga ik noem ons kindje kleintje :)
    en de gyn die voelde vanbinnen dat ons kindje nog boven het randje zit , dus nog niet ingedaald

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Samloes...GEFELICITEERD met Jet en Mies... Wat een leuke hollandse namen!!! En wat een bijzonder bevallingsverhaal...vooral van de eerste :D...Wat fijn dat alles goed met jullie gaat...
    Geniet van je meiden...

Liefs

13. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Wauw Samloes, wat een verhaal!!! Dat was dus even behoorlijk heftig! En wat bijzonder dat de eerste er "zomaar" uitfloepte!!! Ze zullen je in het ziekenhuis dus niet snel vergeten, haha!
    Ben benieuwd naar de foto's van je meiden!

@yolandake: ow oke, kleintje is dus nog niet ingedaald! Bij mij helaas ook nog steeds niet... neem nog continu Rennies, dus baby drukt nog steeds flink tegen mijn maag...

@Sabrina: wat vervelend dat je er zo doorheen zit! Kom op meid, moed houden hoor! Mijn VK stript ook pas met 41 weken (als dat uberhaupt mogelijk is), dus ook ik moet maar geduld blijven hebben. Het is inderdaad vreselijk frustrerend dat iedereen lekker op tijd lijkt te bevallen, maar wij zijn ook echt bijna aan de beurt! Ik kan ook echt gek worden als ik eraan denk dat ik nog 2 weken wachten moet, maar dan denk ik: ach ja, wat is uiteindelijk 2 weken?? Nu kan ik nog lekker bijslapen en uitrusten, ik weet uit ervaringen dat het straks voorlopig gedaan is met de rust!

@Stampertje: ik zit in de tuin ook alleen maar in de schaduw, onder de parasol. Maar erg lang kan ik niet in de tuinstoel zitten, dan krijg ik last van mijn rug/buik. heb net even op de bank gelegen, alleen vraagt mijn zoon de hele middag al veel aandacht, dus werd steeds wakker gemaakt... :x Over een uurtje is vriendlief lekker thuis!!!!!!!
    Ik moet woensdag weer op controle bij de VK. Ik hoop dat mijn kleintje nu ook eindelijk ingedaald is!!!!!!!

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Migga...jammer dat je zoontje veel aandacht vraagt net als je even wilt slapen... Heb net ook wel even gelegen maar kon niet slapen!!! Ach gewoon ff liggen is ook lekker...

15. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

Oooo stampertje, heb jij nog een paar tips hoe we kunnen zorgen dat wij ook eindelijk aan de beurt zijn??
    Ik heb straks het kinderzwembadje van mijn zoontje opgeblazen. Kon geen voetpomp vinden, dus ben een half uur aan het blazen geweest. Daarna had ik me toch een harde buiken joh!! Ik dacht even dat ik de weeën in gang gezet had ofzo, haha! Maar nee hoor, tis alweer weg.... Dat de baby nog steeds niet ingedaald is baart me zorgen... daardoor is er ook geen druk op de baarmoedermond en gebeurt er ook zo goed als niets van binnen. Dat was bij mijn zoontje precies hetzelfde verhaal, waardoor hij pas met 42 weken geboren is!!!!!! Whaaaaaa!!!!!!!!!! :$:$:$

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mlien, GEFELICITEERD MET KIAN! Leuke stoere naam hoor, echt leuk voor zo'n manneke! :D Geniet ervan! En wat fijn dat het allemaal in bad is gebeurd!

Samloes, gefeliciteerd met je meiden! Leuke hollandse namen inderdaad! Een heel bijzonder bevallingsverhaal. Fijn dat 't zo snel ging! Nu lekker genieten!

@de rest van de meiden: houden jullie 't nog een beetje vol? Kan me voorstellen dat het frustrerend is dat hier de een na de andere bevalt en dat je zelf ook zo graag wilt! Nog ff volhouden en dan zijn jullie ook aan de beurt!;)

Het is trouwens absurd warm vandaag! Ik heb rond 11 uur even een blokje omgewandeld met Amy, voor de eerste keer! :D
    Was heel fijn, maar 't is gewoon veel te warm vandaag!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stampertje hoe was het bij de vk? Hopelijk alles goed? Het was gezellig maar mijn hemel wat is het warm buiten!! Voelde me gewoon langzaam opzwellen aan mijn handen…
    Vriendin heeft wel haar best gedaan met tegen de baby zeggen kom maar.. We gaan zien of het effect heeft gehad :p
    Lees net dat alles goed was bij de vk en dat je bloeddruk iets hoger is dan normaal.. Oh jee wie weet?

Yolandake spannend wie weet het voelen van de gyn bij je heeft losgemaakt…

Migga lekker he even bij kletsen met vriendin. Moet eerlijk zeggen wij zijn heel even naar buiten geweest maar was blij dat ik weer lekker thuis was waar het toch een heeeeeeeel stuk koeler is. Nu ook moe op de bank lekker aan het wachten tot manlief alweer thuis komt.
    En morgen uitgerekend is een hele rara gedachte, ik heb hier al zoiets van donderdag ben ik uitgerekend… Ik werd nog dat ik mn zwangerschapstest deed en deze positief was :D
    Lees net dat je kleine man de nodige aandacht vraagt van je.. Dan maar op tijd naar bed vanavond!

Sabrina erg vervelend voor je dat je er emotioneel door heen zit. Ik wil je wel heel veel sterkte wensen komende tijd nog en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!!! Dikke knuffel!!

Samloes lekker weer thuis met je meiden. Gefeliciteerd nog trouwens!! Super leuke namen ook van de meiden!! En helemaal geweldig dat het zo snel gegaan is. Nu lekker genieten van de meiden!!

Masu ik kan ook genieten van jullie verhalen hoor. Al moet ik zeggen het zal wel lekker zijn als ons manneke zich ook aandient. Maar vandaag met die warmte hoeft niet perse:p

Hier net even met vriendin op stap geweest en was blij dat ik met de warmte weer thuis was… Nu lekker op de bank wachten tot manlief zo binnen stapt!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Uitgerekend Stampertje23 30-05-2011 onbekend
    Migga 31-05-2011 meisje
    Alinda 01-06-2011 meisje
    Kibbeling 02-06-2011
    jongen
    Sabrina1986 09-06-2011 onbekend
    Jongmam 09-06-2011 meisje
    Adorable 16-06-2011 jongen
    Mandybaby 18-06-2011 meisje
    Sproettie 03-07-2011 onbekend

Bevallen
    Sammie121 15-05-2011 2470gr
    Wesley
    Weesje 17-05-2011 3715gr
    Fenna
    Bloembloem 20-05-2011 jongen
    Senna04 21-05-2011
    Djayden Keano
    Masu 23-05-2011
    Amy Elise
    Samloes 27-05-2011 Jet en Mies
    Nachtzon 28-05-2011
    Jolien

Cle 29-05-2011 Isas
    Mlien 30-05-2011 3180gram 50cm Kian

Afspraak
    Sabrina 30-05-2011 controle VK
    Adorable 31-05-2011 Controle gyn
    Kibbeling 03-06-2011 controle VK

Voorspelling Nachtzon
    Stampertje 02-06-2011 om 06:09
    Migga 02-06-2011 om 09:45
    Kibbeling 07-06-2011 om 11:52
    Sabrina 07-06-2011 om 18:33
    Jongmam 11-06-2011 om 09:13
    Adorable 13-06-2011 om 08:12
    Mandybaby 19-06-2011 om 14:09

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij zijn vandaag voor het eerst boodschappen wezen doen en daarna nog even naar de stad geweest. het is idd erg warm. weet eigenlijk niet wat ik ons kereltje aan moest doen. wel muts op geen muts op, vest of jasje :s

samloes, wat een verhaal zeg, had die stagiaire het toch goed misschien...
    fijn dat je meiden en jij lekker thuis zijn

meiden kom op!! hou een beetje moed.
    binnen twee weken hebben jullie zeker jullie kleintjes in je armen!!

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Migga..uhm wat heb ik al geprobeerd... seks, bitter lemon, wandelen, fietsen, over hobbels heen rijden!!
    Ik weet het niet meer hoor..:D...
    Denk gewoon veel afleiding zoeken dan gaan de dagen sneller voorbij!!!
    xxx

Deel Deze Pagina