ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    woow wat een verhaal samloes! Gefeliciteerd met de meiden!

Hier had ik hetzelfde probleem sammie, wist ook niet goed watr ik dr aan moest doen. Heb wel een vestje en mutsje opgedaan maar even later toch het mutsje afgedaan. Het was zo warm buiten!

Morgen is het weer wat koeler geloof ik, beter voor jullie..is maar niks die warmte met de laatste loodjes!

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien...owh wat een schatje...en die haartjes!!! Zo lief!!! En het is duidelijk een jongentje hoor!!!!

3. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Aaaaahhhhhh wat een lief ventje, Mlien!!!! En wat schattig die bos haar! Wat een enorm raar idee dat zo'n humpie een paar uur geleden gewoon nog in je buik zat!!!

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hadden ook eerst de muts op en later afgedaan.
    het is wel apart dat je in de supermarkt rolt en dan hoort ahh wat een kleintje en vreemde mensen die aan hem willen zitten.
    we zijn natuiurlijk ook wel een apart om te zien met de maxicosie op de rolstoel. ik zla even een foto bij voegen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel. ( ben ik niet haha)
    maar de mensen letten niet eens meer op waar ze lopen.
    en we kregen de vraag is het een jongen of een meisje, terwijl hij een blauwe vest aan had!!!

weesje, had in het andere topic al gezegd dat wij infacol gebruiken, dat is om het lucht beter af te voeren. bij ons werkt het echt super meneer heeft wel krampen maar veel minder lang en erg..

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien wat een lekker moppie om te zien en al zoveel haartjes “smelt”

Sammie wat handig dat je de cosi zo op je rolstoel kan bevestigen. Kan je toch zelf met hem op stap.. Techniek staat voor niets tegenwoordig he?

Hier manlief komt thuis en vraagt na hallo is de kleine nou nog niet onderweg?? Lief he??
    Net gegeten, had mijn bord vandaag maar niet zo vol geschept, als hij dan leeg is ben je net als een klein kind nog trots dat je bord leeg is ook :p

6. AHzondag

haha, kibbeling wat slim.
    heel lief van je man, denk dat hij ook graag wil dat het kleintje komt.

ja heel handig, denk alleen niet dat alleen op stap gaat lukken aangezien de maxicosi als laatst op de rolstoel gezet moet worden en als hij straks 6kilo weegt ofzo dan wordt een beetje zwaar haha;)

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Kibbeling...ja mijn mannetje wordt hier ook wel steeds ongeduldiger :D...

@Sammie..wat een ideale uitvinding zo!! En ach sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop!!

Ben benieuwd hoe mijn mannetje het straks allemaal gaat doen, hij mist namelijk zijn rechteronderarm!!! Hij kan nu ook alles dus zal vast wel goed komen :D..

Liefs

8. AHzondag

je wordt heel handig hoor als je iets minder kan! heb zelf helemaal niet het idee dat ik minder kan dan mijn man. natuurlijk hebben we wat aanpassingen nodig gehad en moet ik met hem in de kinderwagen lopen in huis maar dat is niet het ergste.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sammie dan heb je straks idd even een handje nodig als hij straks wat zwaarder wordt. En ja mnalief heeft echt zoiets van ik wil de kleine ook wel vast kunnen houden. Hij ging vanmorgen ook weg en zei als de bevalling begint hoor ik het? Ik zo ja mop ik bel je.
    Volgens mij begint hij nu deze week ook de uitgerekende datum is ook zenuwachtig te worden...

Stampertje je man mist zijn onderarm of je kleintje??

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, de techniek staat voor niks!

Mlien, wat een schatje! En wat een bos haartjes heeft je mannetje al! Echt super schattig!

Dat vind ik ook altijd zo erg, als mensen vragen of 't een jongetje of een meisje is! En helemaal als je 'm duidelijk jongenskleertjes aan hebt gedaan!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #1592 Kibbeling, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    vanavond maar even de laatste buikfoto's gemaakt!!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    FF showen!!!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Denk ga eens kijken vind ik een onwijs mooie foto van Kian. Wat een mooierd! Gefeliciteerd :D en geniet ervan met je mannetje samen.

14. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Dag dames bij deze een eerste foto van isas. Ik ben helemaal verliefd op hem

15. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Mooie buik kibbeling

16. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Gefelicteerd mlien!!! Wat een plaatje! En wat goed om te horen dat je bevalling zo goed is gegaan! Genieten nu he. Xxx

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Aaaahw Cle wat een mooi mannetje heb jij ook zeg!!!!

Oooohhh maaannnnn IK WIL OOK!!!!!:p

Vanmiddag controle bij de gyn, ben benieuwd of er als verandering is....

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Mooie buik Kibbeling!!! Geniet maar van de laatste schopjes hoor!! Mijne is weer zo goed als plat :p

Wat een heerlijke foto van Isas, heerlijk he naar je mannetje staren!!

Hier een onrustige nacht gehad, Kian had nog wat last van vruchtwater wat hij ingeslikt had wat er gisteravond uitkwam, daarna ging hij wel beter drinken, maar kreeg krampjes, dus flink in de weer geweest, maar hij ligt nu lekker te tukken, wij gaan er straks even bij liggen :D

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Cle wat een knapperd en die oogjes van hem…..

Adorable onze tijd komt ook snel let maar op.

Mlien of ik echt geniet van die schopjes weet ik niet zeker, ze lijken steeds meer op kleine verbouwingen in mn buik :D
    Maar het zal wel raar zijn als hij straks uit mn buik is… Het zal wel heel stil zijn dan..
    Wel fijn dat Kian na het spugen van zijn laatste vruchtwater beter is gaan drinken. Hopelijk hebben jullie ook nog wat kunnen slapen?

Hier een rare korte nacht achter de rug. Veel wakker geweest om te plassen en kon me draai in bed niet helemaal vinden (lag ook te denken van gaat de bevalling beginnen of toch niet??). De kleine man was vannacht ook nog eens mn buik aan het verbouwen….. Straks maar eens mn mams opbellen kijken wat ze vandaag gaat doen en/of ik even langs ga. Ze is bij mn neefje oppassen dus….. gelijk even lekker kroelen met de kleine…

Deel Deze Pagina