ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie jij bent gemeen!! Beetje je man uitlachen!!

Masu wat een plaatje en ze ligt zo lief met haar armpjes omhoog!!

Hier vanavond zo af en toe een harde buik als ik maar een kort stukje loop of als ik buk…
    Dus maar rustig aan en hopen dat het vannacht door gaat zetten en we snel onze kleine man in onze armen kunnen houden!!!!
    Manlief kijkt er ook helemaal naar uit en ik wordt nu al gek van iedereen die belt en vraagt en hoe gaat het, is het al begonnen??? Ja hoor alsof ik de foon op neem als ik aan het puffen ben…..
    en dan de volgende vraag; bel me als het zover is!! Ja alsof ik iedereen ga bellen!! Niet dus!! Ja mn mams en zus, de rest hoort het wel als ik daar aan toe ben en niet als het hun uit komt!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

haha vond het wel grappig!
    snap heel goed dat je er gek van wordt!
    ben blij dat wij dat niet hebben gehad

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sammie wees maar blij!! Iedereen weet gewoon wanneer je uitgerekend bent en denkt dan ook dat de kleine die dag komt!!
    Het kan zelfs nog wel 2 weken duren voor de kleine zin heeft... Ik hoop het niet voor mezelf.... Ik heb hem vandaag meerdere malen gezegd luister het zou erg fijn zijn als je voor vrijdag eruit bent want het gaat volgens de voorspelling erg warm worden..

ik hoop eigenlijk dat mn zus gelijk krijgt en dat hij morgen komt!

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu en Sammie...wauw...super lieve foto's!!
    @Kibbeling..ik hoop het ook voor je meid!! Hier wordt ik overladen met berichtjes :D...
    "Nog niks?!" Nee ik laat het wel weten als het geboren is!!!!
    Maar goed ook wel weer lief!
    Wil zo graag mijn baby.....!!!

Slaap lekker allemaal, en ik hoop morgen op meer babynieuws...

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoihoi,

Aaaaahhwww wat een knappe kindjes hebben jullie zeg!!! *smelt*

controle bij de gyn was goed:
    baarmoederhals is al flink verweekt, ma nog geen ontsluiting, beeb ligt helemaal vast en helemaal onderin in het bekken, ze kon zijn hoofdje voelen zo laag zit ie, verder is hij op dit moment een sterrekijkertje, ma daar kon later nog verandering in komen. Alleen lastig voor mij want daar komt de rugpijn vandaan.
    Verder is mijn hb aan de lage kant dus moet wat beter op mijn eten letten, morgen even een lekker dikke koeienlever inslaan!:D Heb verder ook veel harde buiken en veel stekende pijn onderin mijn bekken als de kleine beweegt.

xxx

6. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Meer baby-spam! Meer baby-spam!! :D
    Die kleintjes van jullie zijn té schattig gewoon!! Hoop dat die van mij ook zo goed "gelukt" is, hihi!

@Adorable: klint goed! Een verweekte baarmoedermond is altijd mooi meegenomen. En dat je baby zo diep ingedaald ligt is uiteraard ook een goed teken! Jij hoeft vast niet tot 42 weken te wachten!
    Maar doet de gyn iedere keer een inwendig onderzoek als je op controle gaat? Hier in Nederland wordt dat echt nooit gedaan!

@Kibbeling en Stampertje: die telefoontjes vind ik vreeeeeselijk!!!! Vooral toen ik bij mijn eerste kindje 2 weken overtijd ging, nam ik op een gegeven moment de telefoon maar niet meer op. Alsof het voor mij allemaal al niet frustrerend genoeg was!! Nu probeer ik regelmatig op hyves maar even een berichtje neer te zetten, zodat ze weten dat er nog niets gaande is. Ach ja, het is allemaal goed bedoeld van iedereen hoor, maar met al die hormonen kun je dat gewoon even niet hebben!

Heb redelijk geslapen (eigenlijk helemaal geen plas-onderbrekeningen gehad), maar ik heb wel onrustig geslapen. Veel gedraaid enzo. Ik heb nu echt zo'n zwaar, vermoeid gevoel in mijn benen. Vandaag is mijn zoontje de hele dag thuis, dus veel rusten zal wel niet lukken.
    Straks op controle bij de VK. Hopelijk krijg ik ook eindelijk eens goed nieuws!!!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu en Sammie; Wat een scheetjes zeg!! Vind wel dat je kan zien dat Wesley een kleintje is hoor Sammie, maar hij is wel prachtig! En Amy is ook al zo'n mooi meisje!!

@Adorable; mooi dat je ukje al lekker diep ligt! Hopelijk draait hij nog wel! En die verweking en alles hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar hoop voor jou dat er al iets in gang gezet is!

@Kibbeling: Het is weer woensdag... Go for it girl!! :D

Hier weer een dramanacht gehad, hij startte heel goed gisteravond, maar ergens tijdens de 2/3e voeding wilde hij opeens niet meer drinken, een uur geprobeerd, maar het lukte maar niet. Hij had ook behoorlijk last van krampjes. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik van 2 tot 5 bezig geweest ben met hem met troosten, proberen te voeden enz., toen hij uiteindelijk ook aanhapte bleef hij een half uur per borst hangen, dus is ook behoorlijk gevoelig, en ja.. ik moet nu alweer.. Vind het best heftig die borstvoeding! Gelukkig heb ik manlief wel redelijk kunnen laten slapen vannacht, alleen de laatste 2 uurtjes heeft hij met Kian tegen zich aan gelegen om hem te troosten zodat ik ook nog kon slapen, dus heb nu zo'n 3 uurtjes slaap gehad vannacht en duik zo ook nog wel even terug!!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, oh dat is balen, zo'n nacht! Kan me voorstellen dat het best heftig is, die borstvoeding in 't begin. Hopelijk gaat dat snel beter, zodat je er voor de volle 100% van kunt genieten!

@sammie, wat fijn dat je herkent wat ik schrijf! Hopelijk vinden wij ook snel een ritme, zodat het allemaal wat minder vreemd aanvoelt! Al denk ik dat manlief er niet zo'n last van heeft, het is echt een ding van mij, maar ik kan er nog maar geen vrede mee krijgen. Ik zal 't gewoon wat meer tijd moeten geven. :D
    Onze kraamhulp zei trouwens dat dat een goed teken was hoe onze babytjes liggen (met die armpjes omhoog), dan waren ze helemaal ontspannen zei ze! :D

@adorable: nou, dat ziet er toch best goed uit?! Fijn dat het al aan 't verweken is, die ontsluiting zal dan ook gauw genoeg komen hoor!
    Ik hoop voor je dat 't snel gaat beginnen.

@mensen die bellen: dat lijkt me dus echt heel irritant! Ben blij dat ik dat niet mee heb hoeven maken. Mensen bedoelen het natuurlijk wel goed, maar dat wil niet zeggen dat je er echt niet goed van kunt worden! :x

@migga, die van jou is vast ook goed gelukt hoor! ;)
    Ik verwacht ook spam van jou als je bevallen bent he!

@kibbeling, ik hoop voor je dat je deze week gaat bevallen! Ik denk dat er dat best in zit...;)

@Hier: juist een goed nachtje gehad. Om 23 uur heeft Amy haar voeding gehad, toen kwam ze om 3 uur weer en daarna heeft ze doorgeslapen tot 7 uur. Dus dat was wel prima te doen, na de voeding viel ze ook meteen weer in slaap, dus konden wij ook weer lekker verder slapen.
    Vanmiddag wil ik even naar 't kruidvat wandelen. Ik verbaas me erover hoeveel voeten dat voor mijn gevoel in de aarde heeft. Ik moet dat helemaal inplannen in het schema (wanneer kunnen we 't beste gaan), wat moet ik allemaal meenemen, wat trek ik haar aan, etc....
    Pff, 't is wat, zo'n eerste dag zonder kraamphulp! ;)

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @controle: Ik heb nu mijn 1e inwendige onderzoek gehad, die is niet verplicht, ma ze vroeg aan mij of ik nieuwsgierig was ofniet, dusjaaa NATUURLIJK!!!!;):p, ma bij mijn zoontje ( daar ben ik in NL naar de controles geweest en ook bevallen in NL ) hebben ze nooit inwendig gekeken.

niemand meer bevallen vanacht?

@foto's spammen: WE WANT MORE !!!! ENCORE!!!!:p;)

@Hier: barslecht geslapen! Hele tijd draaien draaien draaien, werd helemaal gek van mezelf!
    Zometeen even boodschapjes doen en dan rond 12uur even een middagdutje doen met zoonlief.

xxx

10. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Nou Nachtzon: ik hoop echt dat jouw voorspelling van 2 juni voor mij uit gaat komen!! Ik heb een vreselijke pijn in mijn benen en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Heb zonet een paracetamol genomen, voor het eerst deze zwangerschap.
    Ach, het zal wel weer niets zijn, maar ik hoop zo dat het nu eindelijk begint!!!!

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nou wie weet Migga!! Ik duim voor je mee!!!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik duim ook mee hoor Migga!

Ik doe deze maand mee met de buik van de maand.
    Hopelijk kan ik op jullie stemmen rekenen! ;)

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stampertje je bent de lieve berichten dus ook een beetje beu!!

Adorable fijn dat je controle bij de gyn goed was. Wel fijn volgens mij om te horen dat de bloel al lekker aan het verweken is en de kleine er zo goed als klaar voor ligt.

Migga je kan precies verwoorden hoe het voelt idd al dat gevraag.
    Veel succes bij de vk!

Mlien wat vervelend dat het voeden zo’n moeite kost. Hopelijk gaat het snel beter voor jullie allebei.

Masu ik hoop het ook, want al dat wachten en die belletjes/smsjes wordt ik wel moe van.
    Ik kan me idd voorstellen dat het even nadenken is je 1e dag zonder kraamhulp! Je gaat niet meer zo 1, 2, 3 meer de deur uit. Het vergt wel iets meer voorbereiding lijkt mij.
    Ik ga vandaag op je stemmen!!!!

Hier een redelijke nacht achter de rug, wel 3x eriut om te plassen. Nu na de keuken soppen af en toe last van een krampje. De kleine vanmorgen nog even toe gesproken dat hij er wel uit mag want het wordt veeeeeeeeeels te warm komende dagen!! We zullen het zien.
    Nu ga ik even met mn mams naar buiten toe, even lopen wie weet wat dat teweeg gaat brengen!!

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

sorry ff kort ego berichtje van mij!!!

Hier ook nog geen baby!! En geen enkel teken!!
    Manlief is nu lekker vrij dus denk dat we er even opuit gaan zodat we wat afleiding hebben...
    Wordt per dag ongeduldiger!!

Zal vanavond/middag ff op jullie reageren..
    Liefs

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hier wel een goede nacht gehad. zit eraan te denken om de kleine naar zijn eigen te verhuizen. is voor hem misschien beter weet alleen niet of ik het aan kan haha

mlien, zet hem op met je bv ik doe het je niet na!

16. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Vandaag naar de VK geweest. Alles was nog goed, kindje is een heeeel klein stukje ingedaald, maar ze kon er met haar hand nog gewoon "onder", dus veel betekenis heeft het niet.
    Vrijdag moet ik een afspraak bij de gynaecoloog maken voor een CTG en echo. Dinsdag word ik door de VK gestript, als het mogelijk is tenminste (ben dan 41 weken).
    Ik heb ook nog gevraagd of ik wéér tot 42 weken moet wachten als de kleine maar op zich laat wachten. En wat denk je? Ze zei dat ze bij een 2e kindje vanaf 41 weken al inleiden, als ik dat zelf graag wil!!!!!!! Een thuisbevalling kan dan uiteraard niet, dus vandaar dat ik zelf aan mag geven of ik wil wachten tot 42 weken of niet.
    Nou, daar ga ik dan maar eens heel goed over nadenken!!
    Ik heb in ieder geval weer een beetje moed gekregen vandaag! :)

@Mlien: wat ik nog wilde zeggen over de BV: NIET OPGEVEN! Ik heb enorm lopen vechten met de bv in het begin, maar ik wilde het zoooo graag! Ik heb zelfs een lactatiekundige ingeschakeld en een aantal weken alles gekolfd, zodat alle kloven een beetje konden genezen. Daarna ging het voeden ineens perfect en heb ik 7 maanden lang borstvoeding gegeven! Hoop ik dit keer ook weer te kunnen doen, want ik had een heerlijk tevreden manneke dat werkelijk groeide als kool!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stampertje jij bent er net zo klaar mee als ik!! Hopelijk heb je een beetje afleiding gevonden vandaag met je man samen?

Sammie fijn dat jij wel een goede nacht hebt gehad! En ja ik zou zeggen met de kleine naar zijn eigen kamer gewoon je gevoel volgen :D

Migga super dat de kleine toch iets is ingedaald al is het misschien nog niet helemaal voldoende. Je hebt iets mee gekregen om over na te denken.. Hopelijk kan je een goede beslissing nemen of doet de kleine dat voor je!!

Hier even lekker met mn mams op stap geweest, weer super leuke kleertjes voor de kleine gekocht!! Ik heb lekker veel gewandeld in de hoop dat het misschien zou gaan werken… Ik ging ook nog slippers voor manlief kopen en belde om te vragen welke kleur; hij zo gelijk Ja?? Ik zo nee ga nog niet bevallen :D Lief he van hem??
    Nu lekker op de bank en maar even relaxen!!

18. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Whahaha Kibbeling, ik had vandaag precies hetzelfde met mijn vriend! Hij was op zijn werk, ik belde hem om te vragen waar iets lag wat ik nodig had. Voordat ik hem iets kon vragen riep hij uit: "IK KOM ER METEEN AAN!!" :D:D
    Hij zegt van niet, maar volgens mij is hij best aan het stressen hoor!

Masu: ik heb op je buik gestemd!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    wahahahaha migga die is echt ook te grappig van je vriend!!
    volgens mij zijn zij er ook veel meer mee bezig dan wij??

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu je buik heeft er een stem bij!!

Deel Deze Pagina