Bedankt voor alle stemmen hoor! @migga, fijn dat je in ieder geval de keuze hebt om bij 41 weken ingeleid te worden! Fijn dat je niet tot 42 weken hoeft te wachten als je dat niet wilt. @kibbeling, hopelijk heeft al dat gewandel geholpen! @sammie, ik heb Amy na een paar dagen al naar haar eigen kamer verhuisd. Haar kamer is wel direct langs die van ons. Ik hoorde namelijk ieder kreuntje en geluidje en kon dus vervolgens zelf niet slapen. Dus dat werkte hier niet zo, nu ze lekker op haar eigen kamer ligt kan ik tenminste ook weer wat slaap meepikken!
Masu, dat is dus mijn probleem vindt die geluidjes juist fijn! Heb alleen het idee dat het voor hem niks is. Hij wordt steeds wakker van mij als ik moet plassen of draai en dan durf ik niks meer haha. Hij wordt ook onrustig als de tv uitgaat. Maar we gaan hem op zijn kamer leggen zodra hij 4 weken is manlief heeft dan ook vakantie of miss wel eerder. Migga, hoop voor jou dat de kleine zich snel aandient en anders nadenken over inleiden, als je echt thuis wil bevallen en denkt dat je anders spijt krijgt zou ik het niet doen
masu al dat gewandel heeft tot nu toe niets uitgehaald. Mijn zus belde net en die zei al nu ga je het niet meer redden. nu komt ie volgende week pas... ik zei oh pfffffff nog een week?? we zullen het zien....
@Kibbeling...ja ben het ook aardig zat nu ja!!! Loop nu 2dagen over...heb klein btje last van mijn buik, maar goed dat heb ik al vaker gehad..maar geen weeën ofzo!! Wanneer komt die kleine dan?!! Ben nu echt bang dat ik straks moet worden ingeleid!! En wil zo graag thuis bevallen!!! Maar goed!! sorry voor het klagen moest het ff kwijt!!
stampertje je mag best "klagen" hoor. Ik ben morgen officieel uitgerekend maar heb het idee dat ik ook nog wel een week op de kleine kan wachten. Helaas voor ons hebben de beebs er geen boodschap aan dat we ze er graag uit willen hebben... Wanneer willen ze eventueel gaan inleiden bij je dan?? Ik hoop echt voor je dat je nog lekker thuis kan bevallen en dat de kleine zichzelf aandient zonder al die poespas.. Hier ik heb er nu alles aan gedaan om de kleine eruit te werken; Knoflook gegeten bij ons avondeten(bij sommige hielp het), veel gelopen en lekker met manlief gekroeld Wat ben ik vergeten??? Ananas ga ik niet aan beginnen lust ik niet!!
Wat is er weer gezellig veel gekletst, liever dat jullie ook druk zijn met de baby, maar elke dag is er eentje dichterbij he! Zal morgen verder proberen te reageren, zit nu op mn foon. Kian is echt een schat vannacht, hij half goed aan en drinkt super, dus onze eerste goeie nacht lijkt een feit, met een voeding om 10, 1 en 4 uur! Nu zou het alleen fijn zijn als ik tussendoor wat makkelijker in slaap zou kunnen vallen, maar dat komt vanzelf goed! Nog bedankt voor ee bemoedigende woorden Migga! Vanaf hier een knuffel voor jullie allemaal!
@Mlien: fijn dat Kian het zo goed gedaan heeft afgelopen nacht! Kunnen jullie ook een beetje bijtanken! Ik ben vandaag alweer 40+2... Volgens Nachtzon's voorspelling zou ik vandaag moeten bevallen...!! Maar het is hartstikke rustig in mijn buik. Geen krampjes, niets! We wachten dus maar weer rustig af... Wat staat er bij jullie op het programma vandaag met Hemelvaart?
@Mlien..wat fijn dat Kian het zo goed doet...dat is idd netjes de tussentijd van de voedingen!!! @Migga...ik zou volgens nachtzon vanmorgen om 6uur zijn bevallen maar helaas... @Kibbeling...ik ga ook geen binnenste van een ananas eten, hou er ook niet van behalve in een salade ... @hier...vannacht naar bed gegaan met steken onderin mijn buik en een soort drukkend gevoel!! Ook was het ongi gevoel erger dan normaal, dus had een heel klein btje hoop maar helaas!! Nu ook nog wel wat last van mijn onderbuik maar geen krampen..dus denk toch echt dat ik dinsdag weer gezellig bij de vk langs mag!!! Nu ff bedenken wat we vandaag gaan doen voor de afleiding..>..
Mlien wat fijn om te lezen dat je een goede nacht achter de rug hebt met Kian. Migga bij mij op de uitgerekende dag BEVALLEN!!! Denk alleen niet dat dat er in zit. Het is zo stil in mn buik op het rommelen van mn darmen na ivm de honger!! Verder nog geen idee, wil wel weg maar weet dan niet waarheen en hoever Stampertje balen is dat dan he dat je denkt oh zou het en dan vervolgens is het nee helaas niet.. Weet helemaal hoe het voelt. Hier de kleine zit nog altijd in mn bolle buik!! Liggen we vanmorgen nog heerlijk te slapen (lees na een nacht met veel wakker en plassen!!!) gaat om 9 uur de telefoon!!! Of de kleine al geboren is grrrrrrrr Nee dan hadden we wel gebeld!!!! Ik had gisteren op hyves al een goede www neergezet maar die lijken mensen dus niet te snappen!!!
@stampertje, misschien kun je gaan winkelen? Of naar een braderie? Er is vaak veel te doen met hemelvaart. Wij gaan vanmiddag ook ff over de braderie lopen hier in 't dorp. @migga, nachtzon zat er toch vaak een dagje naast? Dus dan zou dat morgen worden...kan nog steeds! @mlien, wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Lastig he, dat je dan niet meteen weer in kunt slapen. Mijn man heeft zo'n "instant slaapfunctie", die gaat liggen en die is vertrokken. Het zou fijn zijn als ik die ook had.... @hier, een hele slechte nacht gehad. Amy heeft heel veel last van spruw en telkens als ze slikt dan zet ze 't op een krijsen. Ze heeft vanaf 4 uur 's middags tot 3 uur 's nachts bijna onophoudelijk gehuild (met af en toe wat kleine pauzes, tot ze weer slikt en dan begint het hele circus opnieuw)... Ik vind 't zo zielig voor haar, want ze heeft zichtbaar pijn, echt ik heb zelf ook zoveel meegehuild. Je kunt dan niks doen voor zo'n kleintje....echt zooooo zielig! Ze heeft al spul van de dokter, daar zijn we gisteren mee begonnen dus ik hoop echt zo dat het aanslaat...maar ik hoor tegenstrijdige verhalen over 't spul (nystatine heet het).
masu wat vervelend dat de kleine spruw heeft. Hopelijk slaan de medicatie snel aan en gaat het snel beter met haar. Kan me voorstellen dat het jou ook wat doet, je ziet je kleintje echt pijn hebben en wil dan eigenlijk iets doen om haar te troosten of de pijn te verminderen.
masu, wat vervelend dat amy spruw heeft, ben daar ook zo bang voor bij wesley. hoe komt dat eigenlijk. hier ook slecht geslapen, meneer had bedacht ik ga lekker de hele nacht wakker zijn! uiteindelijk op de bank met hem in slaap gevallen en na zijn voeding weer naar boven gegaan, lekker geslapen tot 12uur! net hem in bad gedaan gaat hij gewoon slapen haha mlien, dat in slaapt vallen komt wel! fijn dat het goed ging!
dag vriendinnetjes ff copy paste dank je van harte om de meiden up to date te houden adorable het internet op die laptop van het ziekenhuis was behoorlijk traag (een slak is er vlugger bij ) iig bedankt voor de gelukswensen wij zijn nu sinds deze middag weer thuis en genieten van het "gezinnetje" zijn... al heb ik helemaal overstuur gehuild toen ik mijn gipsbuik op tafel zag liggen... (zoo erg mn geklaag, zo zeer mis ik m...) wel heb ik serieus last van mn babyblues... iedere keer als ik de kleine vast heb zie ik voor me wat er alles kan gebeuren... ik denk dat ik de avond van haar geboorte (en de rotnacht er na) behoorlijk bang was... BV lukt super goed al heb ik aan mn linkertepel een kloof... maar heb nu tepelhoedjes en het gaat stukken beter kortom: al in al voel ik me wel goed, maar was toch ff schrikken dat het zo vlug moest gaan plots... eerst heb je je babytje in je buik en binnen de kortste keren lig je moederziel alleen zonder buik en zonder baby in een kamer en kunt niet slapen van de pijn... maar geloof me, dat knuffellen hebben we FLINK ingehaald Mn schatten hier thuis hebben ook alles versierd voor de komst van Jolien en ik... hier een foto van ons scheetje:
@Masu: die spruw is inderdaad heel vervelend, en kan best hardnekkig zijn. Hopelijk is ze er snel weer bovenop! @Sammie: Spruw is een schimmelinfectie en wordt vaak bij de geboorte door de moeder aan het kindje doorgegeven. @Nachtzon: leuke foto's!! Je hebt er een prachtig meiske bij! Nou, één ding weet ik HEEL zeker: die buik ga ik absoluut NIET missen! Ik vind die buik en al die veranderingen aan mijn lichaam zo'n last, dat ik alleen om die reden al niet kan wachten om eindelijk te bevallen! . Dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje precies hetzelfde, dus ik wist dat het dit keer ook weer zou gebeuren. Pfff... vandaag had ik ook echt last van een blues.... ik ben zooo OP. Ik heb genoeg van het maagzuur, de steken onderin mijn buik, al het gewicht... Zo, moest weer even van me af klagen, sorry!
nou ik moet zeggen dat ik mijn buik ook totaaaaaaaaal niet mis! het was wel gek die eerste week dat het leeg was, maar zie de weegschaal elke week omlaag gaan en dat geeft me zo'n goed gevoel. wesley weegt nu 3100gr en ik 78! wel met kleding aan dus morgen ochtend nog even wegen. maar voor nachtzon was het echt de laatste keer dus snap wel dat ze haar buik mist.
@kibbeling: dank je wel, dat had ik even nodig! @sammie: het is precies wat migga zegt, het is een schimmelinfectie. Ik heb wel het idee dat het vandaag ietsje beter gaat, ze lijkt in ieder geval minder pijn eraan te hebben. Hopelijk gaat het deze nacht ook beter... Ik hoop ook voor je dat Wesley geen spruw krijgt hoor! Al schijnen lang niet alle kindjes er zo'n last van te hebben. Sommigen merken het zelf niet eens blijkbaar. Wel raar inderdaad, zo'n lege buik. Dat is best wennen. Ik snap ook wel dat nachtzon 'm mist hoor, dit was toch de laatste keer... Ik hoop ook echt dat ik het gevoel van de bewegingen in m'n buik blijf onthouden! @nachtzon: wat een schatje zeg! Het is echt een heel mooi meisje! Geniet er maar van! En heel fijn dat jullie samen weer lekker thuis zijn! Ik kan me zo voorstellen dat het heel rot voor je geweest is! Je hebt een lege buik, overal pijn en geen baby bij je!!! @migga, dat is geen klagen hoor! Ik snap goed dat je er wel klaar mee bent! Op het einde wordt het ook zwaar. En daar is zo'n forum toch uitermate geschikt voor he, om 't ff lekker van je af te schrijven!