@Mlien, echt goed hoor dat je doorzet met de bv! Heel knap! En je ziet dat Kian 't er goed op doet! Ik heb echt nog steeds overdags m'n dutje nodig en dan nog ben ik 's avonds echt heel moe! Zoals de anderen hier ook al zeggen, denk wel om jezelf hoor, anders krijg je na een aantal dagen een terugslag! @sammie, ik merk dat Amy ook steeds vaker wakker is overdags. Dan huilt ze niet, maar zit ze gewoon wat om zich heen te kijken. Hier is het tussen 23 uur en 1 uur vaak ff spitsuur, huilen en zo, maar dat is nog te doen he! @kibbeling, volgens mij ben jij een van de weinigen hier die 't nog niet echt zat is. Knap hoor, zeker met zo'n weer! Ik ben zelf de hele dag binnen geweest, 't is me veels te warm buiten. Mijn man helpt gelukkig heel goed mee met de zorg voor Amy. Hij is vaak degene die er in 't begin van de nacht uitgaat voor de verschoning en de voeding (ik slaap heel moeilijk in, dus als ik er dan direct uit moet, dan duurt 't weer lang voordat ik inslaap). Ik doe vaak het 2e deel van de nacht, maar dan is 't vaak alweer 6 of 7 uur 's ochtends en dan hoef ik daarna ook niet meer in te slapen. Ik ben echt heel dankbaar dat hij zo goed meewerkt, anders had ik 't echt hard te halen! Dus ik heb echt veel respect voor jullie hoor, met de grootste zorg op jullie schouders! Echt....respect meiden! Wij zijn lekker darten aan 't kijken. Dadelijk rond 10 uur a half 11 Amy nog een voeding geven en dan kruip ik lekker m'n bedje in voor -hopelijk- een goede nacht! En dan hoop ik, als ik morgen op 't forum kom, dat er wat mensen bevallen zijn hoor!
@Mlien...wat super dat Kian het zo goed doet!! En leuk de foto van je knapperd als avatar!!! @Masu.wat fijn zo'n man die mee helpt en denkt!! Tis bijna vaderdag he..... @hier..nog steeds alles rustig....NOU!!!! Hoop ook dat er meiden morgen/vannacht gaan bevallen.... Liefs
Goeiemorgen dames!! @Masu; wat fijn dat je man zo lekker meehelpt aan de zorg van de kleine!! Dat is dan toch wel het grote voordeel van flesvoeding, hoewel ik wel enorm geniet van het intieme moment tijdens de bv, zeker nu het steeds beter gaat! Nog geen nieuwe beebjes in aantocht??! Bij mij begon het allemaal gewoon al een week geleden. Manlief is vandaag de hele dag weg, kraamzorg gaat om 13:00 weg, lekker hoor, even de tijd en ruimte voor mezelf! Kian heeft het vannacht trouwens echt super gedaan! Ik ging pas laat naar bed, om 12 uur en toen wilde hij gelijk drinken, daarna is hij om 3 uur geweest en nu net om 7 uur heb ik hem wakker gemaakt, heerlijk zeg!
Goedemorgen! @Mlien...wat super van Kian!! En dat je het nu al aandurft alleen met je mannetje!!! Maar kan me ook wel weer voorstellen ff lekker allen met Kian!! Nou geniet van je middagje.. @hier..gisteravond om 2uur naar bed, nog extra met manlief geknuffeld in de hoop dat....maar helaas!!! Viel pas na 3'en in slaap en nu om 8uur weer klaar wakker! Zo ff met het hondje lopen!! Liefs
Ik moet mij hier vandaag helaas komen melden als nog-steeds-zwangere..... Gisteren volgden de harde buiken elkaar zo snel op, maar in plaats van dat het 's nachts toenam, zakte het gewoon weer af!!!!!!!! Ik ben zooooo teleurgesteld!!!!! Ik begin een beetje het vertrouwen in mijn lichaam te verliezen, omdat ik de vorige keer ook niet uit mijzelf kon bevallen. Vraag me af wanneer ik bevallen zou zijn als ze me met 42 weken niet ingeleid hadden... Bleh, ik zie tegen de dag op... in die warmte heb ik geen zin en in het huishouden nu ook niet... zo, weer even geklaagd. O trouwens, vanmorgen zei mijn zoontje: "mama, heb je nu nog een dikke buik?? Ik wil mijn zusje zo graag zien!" @Mlien: Een goede nacht gehad zo te horen! Lekker dat je vanmiddag even tijd voor jezelf hebt! Is ook echt belangrijk! @Stampertje & Kibbeling: ben benieuwd of jullie vanmorgen ook gewoon weer met een dikke buik wakker werden, of dat jullie nu ook babynieuws hebben??? @Masu: hoe was je nacht??
@Migga...wat super lief van je zoontje!!! En ja ik ben ook nog steeds zwanger!!! Wat is het al warm, nu al!!!
Ja, wat een weer vandaag he! Volgens mij wordt 't tegen de 30 graden, bah! @migga, wat een lieve opmerking van je zoontje! Ahhh.....zo schattig! @stampertje, balen dat 't niet geholpen heeft! Niet fijn om met dit weer nog zwanger rond te moeten sjouwen he. @mlien, fijn he, als je een goede nacht hebt! En vanmiddag lekker een "mama-kian-momentje", geniet er maar van! @hier, een GE-WEL-DIGE nacht gehad! Om half 11 heeft Amy haar voeding gehad, toen is ze in slaap gevallen tot 3 uur. Om 3 uur weer een voeding en verschoning en toen heeft ze tot half 8 geslapen! Oh, als alle nachten zo konden zijn! Vanmiddag gaan we lekker naar de camping, waar de rest van de familie staat, om te bbq-en. We staan ieder jaar met hemelvaart met z'n allen op de camping namelijk. Amy's eerste echte uitstapje haha!
Masu, dat klinkt als een heerlijk middagje voor de boeg! En wat een heerlijke nacht heb je er op zitten zeg! Een tevreden meiske zo te horen! Het verbaast me echt hoe snel jullie weer op de been zijn! Ik ben een week na de bevalling voor het eerst naar beneden gegaan en ben toen met vriendlief en de kinderwagen voetje voor voetje naar de supermarkt geschuifeld. Maar daarna moest ik meteen weer liggen. Fijn dat het herstel bij jullie zo goed gaat! Mijn moeder liep gisteren vreselijk te stressen en was helemaal hyper omdat zij ook zeker wist dat de baby ging komen. Vanmorgen heb ik haar dus maar even ge-smst dat alles weer rustig was. Stuurt ze terug: "ach ja, nog maar even geduld. Er is er nog nooit één blijven zitten". Hoe vaak heb ik die wel niet gehoord inmiddels???? Maar ach, ze zal het wel goed bedoelen!
Sammie volgens mij moet je ook nog heel erg wennen aan de nieuwe situatie binnen je gezinnetje. En ja daar horen we woordenwisselingen helaas bij. Vergeet ook niet dat je nog altijd last van je hormonen hebt.. Mlien nog meer met hem spelen??? Daar is het nu veels te warm voel en ik voel me ook niet altijd even lekker.. Ik wacht het wel gewoon geduldig af. Je tieten hebben goed eten voor hem!!! Heerlijk dat de kleine je zulke goede nachten bezorgd!! Masu ik moet eerlijk zeggen dat ik wel zoiets heb van kom maar. Alleen ik heb niet echt een grote overdreven buik of iets en behalve zere handen met die warmte weinig te klagen. Tot afgelopen nacht met zere heupen Fijn dat je de zorg zo samen met je man op kan pakken. Heel veel plezier vandaag op de camping!! Stampertje hier ook nog alles rustig hoor!!! Migga balen zeg dat je harde buiken niet overgingen in weeën Lief dat je zoontje ook niet kan wachten tot de kleine geboren is!! Oja die bekende zin die heb ik ook echt al100x gehoord als het niet meer is!! Hier vannacht slecht geslapen, ben voor mn gevoel wel 100x naar de wc geweest. Viel op de bank met film kijken bijna in slaap, naar bed verhuisd en toen de tv uitging was ik klaar wakker!!! Dat heb ik echt al een paar nachten gewoon.. Vannacht ook veel last van mn heupen gehad, zo erg dat ik niet meer wist hoe ik moest gaan liggen!!! Om half 9 van ellende maar uit bed gegaan omdat ik zoveel pijn heb Sorry voor mijn geklaag hoor.. Nu weer positief denken De zon schijnt ik heb nog altijd een bolle buik en alle was is al lekker weggewassen!! Dus nu maar effe bedenken wat we gaan doen vandaag!!
@kibbeling, ja die pijn in je heupen is ook wel heel vervelend! En vaak zo erg dat je er inderdaad niet van kunt slapen, dat herken ik nog wel hoor. Hopelijk krijg je komende nacht een betere nacht. @migga, ja, ieder herstel is anders. Ik ben blij dat ik alweer zo mobiel ben. Al merk ik wel dat alles meer energie kost hoor, dus ik probeer 't allemaal wel goed te doseren. En die zin heb ik ook al heeeel vaak gehoord! Maar mensen bedoelen 't goed he! Ik heb ook heel vaak gehoord: 'tja, hij moet er toch uit hoor!' Ja, dat snap ik zelf ook wel!
Heeyy meiden, Pfoeee wat is het warm zeg!!! Gister avond wat last van harde buiken ma snachts niks dus heb redelijk geslapen, ook ik heb zo'n last van mijn heupen als ik lig, om de 5min weer van houding veranderen pfff.... Manlief was gisteren lekker sjagrijnig, het begon smiddags in de winkel omdat ons zoontje hem niet met rust liet ( nja logisch toch hij kan met zoveel spullen "spelen" daar haha ) sindsdien was hij sjagrijnig, komen we thuis werd er geen woord meer gewisseld onderling.... Ik had namelijk niks gedaan, was zijn broek vergeten mee te nemen, niet gezogen, niet gedweild, wasmachine pas savonds aangezet, tsjaa ben ook geen wondervrouw die hoogzwanger nog even iedere dag het huis helemaal gaat poetsen he.... vanmorge kreeg Mikail weer op zijn kop van papa ( hij was ook wel echt heel vervelend haha ) we gingen boodschappen doen en wij haden onze handen vol met tassen enzo en Mikail wilde niet meer lopen en zetten het dus op huilen en ging lekker eigenwijs op de grond zitten, is het ook nog zo warm buiten, njaa dan wordt je idd wel even sjagrijnig Zo even een middagdutje proberen te doen en dan ga ik straks naar de winkel om samen met schoonzus te gaan koken ( gevule wijnbladeren hmmm! ) xxx
Wat is het rustig hier! Hopelijk is dat een goed teken en zijn jullie massaal aan 't bevallen. @adorable, kan me voorstellen dat ie daar een beetje chaggie van wordt! Maar wel vervelend voor jou en je zoontje....die mannen kunnen ook niks meer hebben tegenwoordig he! En 't is inderdaad echt belachelijk warm! Ik lig hier maar een beetje lam op de bank, 't is gewoon te warm om naar buiten te gaan. Voor straks weltrusten en kookse vanavond!
@Masu; ik denk dat iedereen helemaal lamgeslagen is van de hitte! Kan me er ook wel iets bij voorstellen! Kian heeft vanochtend zijn hielprikje gehad, wat een stoere jongen zeg, maar een paar keer een beetje gemopper en dat was alles!
@hier, een goede nacht gehad. het lijkt wel iof wesley naar me geluisterd heeft. hij kreeg zijn flesje van half 10 en is toen tot 1uur wakker geweest na die fles meteen in slaap gevallen. alleen had hij onder het eten zijn vroek vol gepoept dus weer klaar wakker toen ik hem had verschoond. bij me genomen en hij heeft op mijn buik gewoon 6 uur lang geslapen! daarna hebben we nog tot 12uur lekker in bed gelegen. (hij in zijn eigen bed) @masu fijn dat het goed gaat. leuk dat je gaat bbqen straks! @De zwangere dames, hou moed en ja die woorden zijn nu allemaal stom, maar denk dat de mensen ook niet weten wat ze moeten zeggen! @mlien, fijn dat de bv goed begint te gaan! en ja hier kunnen de mannen helpen, maar ben ik toch echt degene die verschoond, wast, aankleed en de fles geeft. hij maakt de fles en doet hem in bad en zo doet gewoon zijn eigen ding.
@mlien, het zal wel aan het weer liggen inderdaad. Wat is jullie Kian een stoer manneke, helemaal niet gehuild met de hielprik! Amy sliep toen ze de hielprik deden en ze is er niet eens wakker van geworden, haha! Dus dat werkte ook wel goed! @sammie, heerlijk is dat he, als ze zo lekker op je buik liggen te slapen! Amy was wakker geworden en lag in bed een beetje te jammeren. Ik heb haar even lekker op mijn buik gelegd en mevrouw was binnen een mum van tijd weer vertrokken. Zoooo schattig! Maaruh....alleen reacties van de bevallen dames, dus wie weet is dat wel een goed teken en is er wat aan de gang. @hier, ik spring zo nog ff onder de douche en dan gaan wij richting camping voor de bbq. Normaal hebben we niet zoveel spullen om mee te nemen, maar nu moet ik echt nadenken over wat ik allemaal mee moeten nemen voor Amy. Voeding, flessen, luiers... En wat trek ik haar aan vandaag? Het is warm, maar op zo'n open veld kan het toch wel wat waaien....vinden jullie dat ook zo lastig? Ik denk dat ik gewoon wat kleertjes meeneem, dan kan ik kijken hoeveel lagen ik aandoe bij haar.
hey meiden, pfff wat een wartme hier (30°) ik zit hier ook aan mn laptop met mn voeten in ijskoud water zaaaalig Jolientje ligt naast ons in haar box lekker te knotteren hahahaa manlief ligt te slapen zie ik net hahaha moet een drukke nacht geweest zijn, daarbij heeft jolien 5,5 uur aan een stuk geslapen lol dames, nog een beetje geduld, jullie zullen heeeel gauw jullie kleintje in jullie armen hebben veel vlugger dan jullie denken xxx
Hey meiden, @Mlien..wat een stoere vent toch!! @Masu...veel plz op de camping!! @Adorable...hoop dat je mannetje verlost is van zijn sjaggie bui!!! @Kibbeling...Nog wat leuks bedacht?? @hier..gezellig naar de markt geweest, winkelcentrum en boodschappen wezen doen...nu wel redelijk af... Verder nog steeds niks geen gerommel!!! Liefs
Ik ben er ook nog steeds hoor! We hebben een beetje een lui dagje gehad. Vanmorgen een eindje met zoonlief gewandeld (hij op z'n fietsje), tijdschriftjes gelezen in de tuinstoel, geslapen op de bank, naar Appie geweest, buiten met de voeten in een teiltje water gezeten (bedankt voor de tip Nachtzon!!! ), avondeten in elkaar geflanst..... en nu is de dag gelukkig weer bijna om!! Morgen wil ik er wel echt even op uit, want niks-doen is helaas niet aan mij besteed. Ik MOET er altijd even uit, want anders vlieg ik echt tegen de muren op! @Masu: oja, dat ken ik ook nog precies; even je sleutels pakken en de deur uit gaan is er niet meer bij met een kleintje! Het is echt wennen aan alle spullen die je altijd mee moet sjouwen met een baby! En wacht nog maar af wat jullie auto volgeladen zal zijn als jullie voor het eerst met z'n drietjes een weekendje weggaan! Ik sjouwde in ieder geval altijd alles mee onder het mom van: 'je weet maar nooit!' @Mlien: wat een bikkel die Kian van jullie! Zo'n hielprik is echt niet leuk voor die kleintjes! @Stampertje: zucht.... wat duurt het allemaal lang he? Onze ukkies vinden het veel te gezellig bij mama! Ik weet niet meer of ik het al gevraagd had: maar heb jij al een afspraak bij de gyn staan? En gaat de VK je nog proberen te strippen? @Sammie: het klopt dat mensen gewoon niet zo goed weten wat ze moeten zeggen en dat ze het allemaal goed bedoelen, maar het irriteert me gewoon... Als ik hoor dat ik weer een sms binnen krijg, dan gaat er alweer een steek door me heen, haha!
pfff hoop ook iedere keer te lezen dat er nog iemand bevallen is niet dus hihi ik duim voor jullie mee dames enneuh... bij dit weer doet een ijskoud voetbadje wonderen!!! xxx