nou hier een rustig dagje. wesley is vanmiddag lekker in bad geweest. nog maar geen olie in het badje gedaan. volgende week maar een keer doen. vanaf wanneer kan je hun haartjes wassen? verder even naar de zeeman geweest even wat kleine kort mouwen shirt gekocht en rompers. wat is het toch warm ineens zeg! bah
Masu ik hoop dan ook dat de kleine man nu niet lang meer op zich laat wachten. Ik heb vanmiddag ook nog even geslapen en toen had ik er gelukkig geen last van. Maar ja of je nu een uurtje slapt of de hele nacht.. ik was gewoon de hort op masu en niet stiekem aan het bevallen Adorable ook vervelend dat je man chago is met die warmte heeft ie ook last van zijn hormonen of toch de warmte? Mlien das een stoere knul die van jou!! Ik vind dat altijd zielig als ze je kleintje gaan prikken.. Sammie je hebt wesley dus goed toe gesproken en hij heeft naar je geluisterd!! Ik wil ook zon man die je iets kan vertellen en die luistert Oh nee hoor die man van mij is super deze periode. Nu alleen die kleine man van mij nog laten luisteren voorlopig een flinke eigen wil Nacht van mij mag het hoor!! Morgen wordt het gelukkig minder warm Kijk er echt naar uit. Stampertje gelukkig nog een mede bolle buik hier!!! Wij zijn naar de zuiderparkdagen geweest. Soort van braderie/rommelmarkt. Daar hebben we nog iets van 3 uur geslenterd in de warmte.. Migga hoera jij ook nog een bolle buik!! Voelde me al bijna alleen bij het terug lezen van vandaag je kijkt met een voorzichtig oog eerst van wie de sms is en dan ga je voorzichtig lezen zekers?? Dat heb ik hier ook hoor.. Hier hebben we lekker genoten van het mooie weer!! Daarna bij thuiskomst heerlijk een uurtje liggen slapen en bij wakker worden smste zwangere dinnetje of ze ff langs kon komen. Tuulk kan dat. Na heerlijk kletsen over van alles en nog wat samen met manlief boodschapjes gedaan. Schrik altijd weer als de caissière zegt hoeveel het is bij elkaar!! Denk dan maar nou ja pinpas er doorheen en pinnen maar . We moeten toch eten en drinken he?? Nu lekker bankhangen terwijl manlief aan het hobby-en is.
@Migga...ik moet dinsdag weer naar de vk dan gaan ze me proberen te strippen!! En zal het dan niet doorzetten zal ik eerst naar zkh moeten voor controle..hoe het met vruchtwater zit en of de kleine het nog naar zijn zin heeft en dan wordt er een afspraak gemaakt voor inleiding!! Maar die afspraken staan nog niet! Dus ben heel erg benieuwd naar dinsdag..want ik ga ervan uit dat ik gewoon heen moet!! @Kibbeling..klinkt gezellig meid!!! @Het lijkt mij zo ontzettend leuk om met je kleintje op stap te gaan, maar wel veel geregel... Ga zo met manlief voetbal kijken... Tot morgen en hoop dat jullie dan bevallen zijn meiden... Liefs
Uitgerekend Stampertje23 30-05-2011 onbekend Migga 31-05-2011 meisje Alinda 01-06-2011 meisje Kibbeling 02-06-2011 jongen Sabrina1986 09-06-2011 onbekend Jongmam 09-06-2011 meisje Adorable 16-06-2011 jongen Mandybaby 18-06-2011 meisje Sproettie 03-07-2011 onbekend Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Weesje 17-05-2011 3715gr Fenna Bloembloem 20-05-2011 jongen Senna04 21-05-2011 Djayden Keano Masu 23-05-2011 Amy Elise Samloes 27-05-2011 Jet en Mies Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Cle 29-05-2011 Isas Mlien 30-05-2011 3180gram 50cm Kian Afspraak Sabrina 30-05-2011 controle VK Adorable 31-05-2011 Controle gyn Kibbeling 03-06-2011 controle VK Voorspelling Nachtzon Stampertje 02-06-2011 om 06:09 Migga 02-06-2011 om 09:45 Kibbeling 07-06-2011 om 11:52 Sabrina 07-06-2011 om 18:33 Jongmam 11-06-2011 om 09:13 Adorable 13-06-2011 om 08:12 Mandybaby 19-06-2011 om 14:09
@Sammie; je mag de kleine zijn haar gelijk wassen hoor! Hebben wij ook al gedaan, is ook wel nodig zo'n enorme bos heeft hij Kreeg alleen de tip om het niet vaker dan 1x per week met shampoo te doen. Ik heb vandaag echt genoten van mijn rustige dagje, was vanochtend erg gezellig met de kraamzorg en vanmiddag en vanavond lekker met de kleine man gekroeld en rustig aan gedaan. Manlief is ondertussen weer thuis, maar die loopt mij continu alleen maar te zieken, word er stapelgek van, als ik er dan wat van zeg dat krijg ik te horen dat ik me aanstel :S
hoi hoi Wilde even laten weten dat ik nog steeds zwanger ben :'( ik hoooooop zo dat de kleine snel komt... we hebben vandaag maar weer eens geklust maar nog geen tekens op een paar kleine korte krampjes per uur na...
ja hoor, haartjes mag je al wassen onze kleine is gek van haar badje deze morgen viel ze er zelf in slaap in hahaha
Hoihoi, @Mlien: Wat knap van je kereltje zeg!!! @masu: hihi Mikail sliep ook toen ze zijn hielprikje kwamen doen haha, en hij gaf geen kick, ook lekker doorgeslapen Hier nog alles "rustig" net even lekker ananas gegeten hihi, nu wel wat steken van onder in mijn bekken en vagina en wat harde buiken, ma nog niks waarvan ik zeg van JA nu zou het wel eens kunnen beginnen, njaa we zien wel we zijn immers nog niet aan de 40wk dus ik mag niet klagen meiden wat jammer dat de beebjes nog geen zin hebben zeg, lijkt me echt frustrerend als je al zover overtijd loopt. Ik werd helemaal gek van de zenuwen toen ik 4dagen overtijd ging bij Mikail pfff. Hoop dat jullie snel bevallen en niet aan inleiden hoeven te denken. xxx
@Adorable; dat zijn geen tijden om te forummen he... dan hoor je lekker te slapen! Vervelend ook die laatste kwaaltjes en pijntjes, hoop dat je snel je uk in je armen hebt!! @Nachtzon; Kian vind zijn tummy tub echt heerlijk, zodra hij het water raakt krult hij zichzelf helemaal op en valt hij in slaap, echt een heerlijk gezicht!! Hier een goeie nacht gehad, ben naar bed gegaan na de voeding van 12 uur, toen is hij om half 4 geweest en nu net om half 7, ben erg tevreden als dat zo blijft gaan!!!
Nou, ik ga vandaag mijn 5e dag overtijd in.... Gisteravond had ik weer continu last van harde buiken, die nu ook wat meer pijn begonnen te doen (nou, meer als menstruatiekramp. Valt uiteraard in het niet bij echte weeën!). Ik kreeg dus weer wat hoop... Heb er maar aan toegegeven om even met vriendlief te knuffelen, uit hoop dat dat het laatste zetje zou zijn. Maar vanmorgen werd ik weer geheel krampvrij wakker.... Ik ga mijn zinnen nu maar op dinsdag zetten. Dan krijg ik van de gyn hopelijk meer nieuws en wellicht kan de VK me dan strippen. Nu deze 2 laatste dagen nog even door zien te komen! Gisteren met die warmte kon ik de deur niet echt uit, maar vandaag met die regen/onweer zit ik weer binnen! Misschien maar even bij mijn vader op de koffie ofzo... Anders duren de dagen echt veel te lang! Gisteren op het nieuws werd trouwens nog verteld dat vrouwen in Nederland tegenwoordig massaal voor een ruggenprik kiezen bij de bevalling. Van 5% in 2003, naar 20% nu ! Hebben jullie pijnbestrijding overwogen? Ik heb het de vorige keer ook zonder gered (al heb ik er tot mijn eigen verbazing bij de laatste centimeters ontsluiting wel om gesmeekt, maar dat schijnt het teken te zijn dat je bijna mag gaan persen. En dat klopte ook!), dus ik ga er van uit dat ik het dit keer ook red. En daarnaast wil ik graag thuis bevallen, dus dan is het natuurlijk sowieso out of the question. Maarja, wie weet. Na urenlang vreselijke weeën kan ik me goed voorstellen dat je iets tegen de pijn wilt, want die weeën zijn echt hels!! @Mlien: wat een boffen met zo'n tevreden mannetje! En super dat je zo van je kroel-middagje genoten hebt!! @Adorable: haha, ben benieuwd of je ananas een baby teweeg gebracht heeft! Die van mij liggen nog op de fruitschaal, maar ga ik vandaag ook maar eens even soldaat maken! @Sabrina: ik kan je frustratie helemaal delen! Ik kan het geduld ook echt niet meer opbrengen! Maarja, we kunnen zo weinig meer doen dan maar afwachten....! @Stampertje: pfffff..... en maar wachten, en wachten..... @Kibbeling: o ik schrik iedere keer ook weer van de bedragen bij de kassa! Maar zwanger-zijn is ook echt niet goed voor mijn budget, want ik ga nu wel 2x per dag naar de supermakt om-er-even-uit-te-zijn en koop dan allemaal dingen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb! (zoals dure sapjes, bakjes fruitsalade, luxe toetjes....) Fijne dag allemaal!
@sammie, ook wij hebben de haartjes van Amy al gewassen. Maar idd wat Mlien al zegt, 1x per week is vaak genoeg. Ik denk trouwens dat wij de enigste baby hebben die gewoon niet graag in bad gaat. Ze wordt er niet rustig van en blijft dan gewoon doorhuilen, dus dat is hier niet zo'n feest hoor! @migga, wie weet kunnen ze dinsdag wat voor je doen! Ik heb wel pijnbestrijding gehad, een ruggeprik. Ik was kapot van 2 dagen in 't ziekenhuis een heel regelmatige voorweeen, in combinatie met daar eigenlijk 2 nachten niet of amper geslapen te hebben. En toen moest de 3e dag de bevalling nog gaan beginnen...het was een makkelijke keuze voor mij hoor! Tot 6 cm was heerlijk en voelde ik geen een wee meer, maar daarna kwamen de weeen door de ruggeprik heen en had ik wel echt moeite ze op te vangen. Maar tot 6 cm heb ik toch lekker wat kunnen rusten en dutten! Ik vind 't in ieder geval een goede zaak dat vrouwen zelf de keuze hebben. @mlien, fijn he, zo'n nacht! Als alle nachten eens zo zouden zijn... @adorable, jij was idd nog laat op! Kon je niet slapen? @kibbeling, dat is bij ons ook vaak een tegenvaller als we bij de kassa komen! Je zit zo aan een heel bedrag he. Als we daarentegen naar de lidl gaan, dan verbaas ik me er weer over hoeveel boodschappen ik kan doen voor zo weinig geld, dat is dan wel weer leuk! En fijn trouwens dat je die lijst weer ff naar boven hebt gehaald. Mlien is op 30 mei de laatste geweest, het wordt wel weer eens tijd nu voor een volgend kindje. @hier, gezellig naar de bbq geweest, maar man man wat was het heet in de auto! Op de camping, onder de bomen was 't wel heel lekker. Wat jij zegt Migga, heel de auto volgeladen, alsof we een hele wereldreis gaan maken haha! Ik denk dat als we een weekendje weg gaan, ik alle spullen niet eens meekrijg! Ik ben ook zo van 'dat nemen we ook maar mee, want stel dat ik dat eens nodig ga hebben...' Amy heeft 't goed gedaan op de camping, maar op het einde werd ze wat huilerig. Er hebben natuurlijk heel wat mensen boven d'r bedje gehangen en haar geaaid, dus ik denk dat het ook wel wat veel prikkels waren in 1 keer. De halve terugweg heeft ze gehuild en thuis ook nog 2 uur...Gelukkig viel ze om 12 uur in slaap! Godzijdank! Om half 5 kwam ze toen voor een voeding, dus dat was heel netjes en toen om 8 uur weer. Kijk, daar teken ik dan wel weer voor! Vandaag weeeeer een bbq, maar ik denk dat ik Amy even bij ons mam achterlaat, anders is 't morgenavond weer hetzelfde liedje. Maar het liefst neem ik haar mee natuurlijk... En vanmiddag kraamvisite. Wel leuk, maar ik had niet verwacht dat het gisteren zo vermoeiend zou zijn voor mij. Ik had dus gehoopt op m'n siesta vanmiddag, maar dat zit er dus niet in!
Mlien vervelend dat je man zo naar tegen je doet en dat terwijl je dag zo lekker was begonnen.. Hoop dat de avond verder beter verlopen is voor je!! De kleine gunt je wel je slaap als ik dat zo lees bij jullie, lekker hoor. Sabrina ook nog altijd met bolle buik? Nacht de kleine meid weet gewoon te genieten!! Adorable heeft de ananas geholpen bij je? Migga balen dat de boel niet door heeft gezet en dan zeker ook nog na en knuffeltje van jou en manlief. Ik heb me er op ingesteld dat ik de bevalling over me heen laat komen en weet dat pijnbestrijding mogelijk is maar ga er op voorhand niet van uit dat ik het nodig zal hebben. En ja shoppen in je verlof kan ook funest voor je portemonnee zijn. Ik ken dat wel, neem me voor om niets voor de kleine te kopen en dan ben je weer ergens en dan zie je toch weer wat leuks Ik hoop dat je dinsdag bij de vk wat wijzer wordt en dat ze je wil strippen en dat het ook zal helpen en je niet ingeleid hoeft te worden!! Masu wat sneu dat amy zo huilt tijdens het badje. Misschien een tummietub proberen? Wij doen dan al boodschappen bij bas van de heijden/dirk van den broek. Maar vaak genoeg ga ik naar de lidl hoor en dan ben ik er ook verbaasd over En als we naar de appie waren gegaan dan waren we denk ik nog veeeeeeeeel meer kwijt geweest Wat leuk dat de bbq op de camping zo geslaagd was. Wel sneu dat amy daarna zo van slag was Hoop dat ze nu weer een beetje in haar ritme zit en de rust terug heeft gevonden. Veel plezier en succes vandaag met de kraamvisite en de bbq. Hier een goede rustige nacht achter de rug! Ben maar 2x uit bed geweest om te plassen en weinig last van mn heupen gehad!! De kleine zit nog altijd warm binnen en zo te voelen heeft hij het nog altijd naar zijn zin. Maar ja volgens nacht heb ik ook nog even te gaan en volgens mijn zus is het nog geen woensdag Maar eens bedenken wat we vandaag kunnen doen .
Nog geen actie lees ik... Nou, hier ook niet hoor. Voel me wel een beetje raar, raar gevoel in mijn buik-rug. We zullen zien wat de dag brengt.
weet iemand of de verloskundige je zou willen strippen als je het vraagt als je 38+3 zwanger bent? Ik ben oververmoeid en mijn lichaam gaat steeds meer elk klein pijntje als erge pijn ervaren daardoor en zo wil ik de bevalling niet in! Liever nu dan nog een paar dagen op het wachtbankje en nog vermoeider de dagen en nachten slijten.
Tja, je zou het kunnen vragen.... Maar strippen heeft alleen zin als je al een beetje ontsluiting hebt, anders kan ze niet eens bij je vliezen komen. Wel vervelend dat je lichaam zo op is! Het is inderdaad niet meer lekker om zo rond te moeten lopen!
Mandy dat weet ik niet, dat zou je aan je vk moeten vragen en dan ligt het er denk ik ook aan in hoeverre je baarmoedermond al is verweekt en idd of je al ontsluiting hebt. Hier een lekker dagje bankhangen en niet veel doen. Hang nog lekker in pyjama rond lekker zon dagje niets doen. Alleen gaan vrienden dan weer sms-en en bellen en Nou niets he dan had je het wel wel gehoord of gelezen
net een vroedvrouw hier aan huis gehad ik doe het prima, heb melk in overvloed (schrok daarvan, dacht echt dat ik te weinig had) de kleine is super enkel de wonde van mijn keizersnede moet verder goed in het oog gehouden worden, aangezien die aan 1 kant erg erg dik staat...
nachtzon, het is wel normaal dat baby's een beetje afvallen. maar fijn dat ze even gekeken hebben! mandybaby, denk idd dat het ligt aan je ontsluiting en verweeking. mijn schoonzusje is ook gestript met 38weken omdat ze op was. hier ook een rustig dagje, manlief is werken en daarna heeft hij 5weken vakantie!! hier ligt wesley in mijn zelf gemaakte wikkeldoek zo schattig! heb af en toe nog steeds krampen in mijn onderbuik.
oja, hier ook boodschappen bij lidl en boni zitten naast elkaar. haal alleen bij appie wat ze in aanbieding hebben of als ik iets nodig hebt wat ze daar niet hebben. gistereb bij plus geweest werd er ook niet vrolijk van! masu welk merk voeding geeft jij eigenlijk?