ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht wat heb je een leuke babysite voor Jolien!! Net even zitten lezen en kijken. je hebt het mooi bijgehouden en omschreven!
    Voor nu wel goed op je litteken passen he?

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

@Mlien..super van Kian weer!
    @Masu...kan me voorstellen dat je Amy het liefste overal mee naar toe neemt!! Je prachtige meisje even showen, maar als ze er veel last van krijgt zou ik haar idd ook even thuis houden! Of bij oma dan!
    @Nacht...hoop dat je ks snel en mooi gaat herstellen...
    @Sammie..wat lekker je mannetje 5weken vakantie!! Wat kunnen jullie lekker genieten dan, gaan jullie nog weg?
    @Sabrina..baaleh meid dat er bij jou ook nog niks is!
    @Migga...jij ook nog niet dus!!! hier ook niet!!!1
    @Kibbeling..nou meid hoop echt voor je woensdag..!!! En heerlijk he zo'n dagje niks doen..hier nog 1 :D..

@hier...vannacht om 5uur werd ik wakker met enorme kramp, dus dacht zal wel weer naar de wc moeten, maar niks...dus ik had klein beetje hoop! Nou even op de bank gezeten en heen en weer gelopen en toen verdween het weer..dus stelde niks voor!! Baal...
    Morgen alweer 41wk...had ik van te voren echt niet gedacht...
    LIefs

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ojah..weten jullie nog dat Nachtzon zei dat haar eerste ingeving bij mij was dat ik flink overtijd zou lopen en dat het uiteindelijk een inleiding zou worden!!! Dat spookt nu de hele tijd door mijn hoofd....!!!

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Bij mij spookt het de hele tijd door mijn hoofd dat degene die voor mij gependeld heeft wel eens gelijk zou kunnen hebben dat ik pas met 41+2 ga bevallen...
    Stampertje, die grens van 42 weken is voor jou nog een week weg, er kan in principe nog vanalles gebeuren! Sorry ik weet het, je hebt er niets aan dat ik het zeg, maar ik begrijp helemaal hoe vreselijk het is om zo lang te moeten wachten!!

Hier hebben we echt een baaldag: we kwamen er net achter dat er iemand in de stad tegen onze auto aan gereden is. De achterbumper heeft een flinke lakbeschadiging, dus dat gaat ons nogal wat kosten... :x:x. Echt aso dat mensen zomaar doorrijden!!!! Mijn vriend bekijkt het nuchter en zegt: "tja, vervelend, maar het is maar materieel. Er zijn ergere dingen!" Nou, ik zit echt te koken!! Daar gaat ons vakantiegeld!!!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, echt balen dat je overtijd loopt! In ieder geval zal het nog max een weekje duren, misschien dat die gedachte fijn is?
    En laten we maar hopen dat nachtzon dan geen gelijk krijgt he!

@lidl e.d., wij doen eigenlijk altijd boodschappen bij de appie, ik vind het wel echt een super fijne winkel. Een boni, of dirk of bas of zo, dat zit hier allemaal niet. We hebben alleen een lidl en een aldi en de aldi vind ik niet fijn, dus gaan we wel voor een aantal dingen altijd naar de lidl. En verder veel dingen van het ah huismerk kopen, dat scheelt toch ook weer in de prijs!

@nachtzon, wat fijn dat het zo goed gaat met Jolien! Zelf ook ff rustig aan doen he, volgens mij moet je best een tijdje herstellen van zo'n operatie! (want volgens mij ben jij er zo eentje die meteen weer op de been is ;))

@kibbeling, oh, lekker zo'n bankhangdagje! Daar ben ik eigenlijk ook wel aan toe. Ben vandaag nog zooooo moe, bah!
    Maar geniet ervan he!

@sammie, heerlijk dat ie 5 weken vakantie heeft! Mijn man heeft 2 weken, dus volgende week is ie ook nog vrij en is de maandag met pinksteren z'n laatste vrije dag! :(
    We zouden allebei zo graag langer willen, maar we willen ook dat ie nog wat dagen overhoudt voor de rest van het jaar...
    Ik geef trouwens standaard flesvoeding van de kruidvat. Amy doet 't er erg goed op tot nu toe. En welke geef jij?

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

@masu, ik geef friso.
    wesley kreeg in het ziekenhusi nutrilon en had zelf al besloten friso te gaan geven, maar hij vond er ook echt niks aan. vies gezicht trok hij elke keer als hij een flesje kreeg. gelukkig waren het maar 2 dagen. kv is hetzelfde als nutrilonheb ik gehoord/gelezen dus dat gaat hier helaas niet werken.

ik ga maar een puckababy aanschaffen. heb het idee dat hij echt de geborgenheid mist in bed. heb even gelezen op de site en eigenlijk komt alles wel overeen behalve onrustige armen.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat is dat, een puckababy? ;)
    Ik heb er wel van gehoord, maar geen idee wat het is!

Als Wesley het goed doet op friso is 't toch ook prima! Ja, ik denk, ik begin met kruidvat, kan altijd nog naar een duurder merk overstappen als dat nodig is. Maar tot nu toe gaat het prima op de kruidvat!

8. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Gefeliciteerd iedereen die bevallen is!!
    Ik ben al 3 weken niet op het forum geweest.. ik heb nergens meer tijd voor met zo'n kleintje.

En Mlien, wat super om te lezen dat je ook in bad bent bevallen en dat het zo goed ging!!! Ik maak overal reclame inmiddels voor het in bad bevallen! Ik hoop nu al dat ik het ooit nog eens mag doen.

Succes voor iedereen die nog moet bevallen. Misschien een tip (al zal het vast toeval zijn geweest) maar een half uur voor mijn vliezen braken heb ik mijn tepels heel lang gemasseerd (ik dacht dat dat de bevalling wel zou opwekken, waarom weet ik ook niet..)
    apart genoeg braken mijn vliezen opeens .. hihi. Het was ook echt uit het niets want ik had totaal niet het idee dat ik zou gaan bevallen, ik was ook nog maar 38 weken zwanger.

9. AHzondag

10. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0

11. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Mmm hij heeft alleen de quote van bloem en de foto verstuurd, ging iets mis dus.
    Ik wil iedereen feliciteren die bevallen is en de meiden die zitten te wachten een hart onder de riem steken. Dat wachten is niet leuk dat weet ik. Verder wilde ik me aansluiten bij bloem dat met zon kleintje en hier met 2 kleintjes weinig tijd vind voor het forum. Ik probeer alle verhalen te lezen maar ik ben zelf nog herstellende. Isas is dan ook nog maar 1 weekje oud :).

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stampertje wat ontzetten balen dat je denkt het gaat komen en vervolgens valt het helemaal stil… en een week is lang nog he tot 42 weken. Er kan nog van alles gebeuren…

Migga wat ontzetten k*t dat iemand tegen je auto aanrijd en gewoon doorrijd!! Hoop dat de kosten van de schade mee zal vallen voor jullie. Mocht de voorspelling van de pendel uit gaan komen dan moet je de kleine dus over ongeveer 4 dagen in je armen kunnen hebben…

Masu ik geniet ook echt van het dagje bank hangen..

Sammie gaan jullie gewoon lekker als gezin thuis blijven of gaan jullie er ook nog een paar dagen/weekjes tussen uit?

Bloem fijn om te lezen dat je het zo druk hebt met de kleine zo hoort het toch ook een beetje??

Cle mooie foto van de kleine!!

Hier nog altijd met mn luie kont op de bank!! De kleine verbouwt af en toe mn buik (denkt dat ie daardoor meer ruimte krijgt, ik heb gezegd als je ruimte wil moet je eruit komen:p) en zo af en toe een harde buik…
    En lekker vanaf de bank naar manlief kijken die op balkon bezig is om zijn modelbootje te schuren… Zie graag anderen werken :p

13. AHzondag

We gaan gewoon thuis blijven.

14. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Hihi toen ik dit gelezen had ben ik gelijk begonnen met masseren.
    Ik krijg ontzettende harde buiken tijdens de massage en het voelt sterker dan menstruatie krampen wat ik de laatste tijd had.
    Het gevoel blijft hangen de harde buiken komen ook telkens terug, maar ik heb het idee dat wanneer ik ga opstaan nu, dat het dan weg gaat of zo.
    Ik hoop dat het voor mij ook werkt! :D

15. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Haha Bloembloem, bedankt voor de tip! Ik ga het straks meteen even uittesten! Op zich kan er best een kern van waarheid in zitten, want als je bv geeft, dan trekt je baarmoeder zich ook samen.
    Dusseuh Mandybaby: nog ff door masseren! :p

Wij hebben hier de box maar eens in elkaar gezet. Dat had ik zo lang mogelijk uitgesteld, omdat ik me altijd erger aan dat ding in onze al-niet-zo-grote woonkamer. Maargoed, hij staat er nu weer en ik kan er nu alleen maar heel erg trots en vol verwachting naar kijken! :)
    Daar ligt binnen een week gewoon onze kleine uk in !!!!!!!

@Kibbeling: ik probeer maar niet teveel aan die autoschade te denken, er zijn natuurlijk ergere dingen in het leven.... maar ik kan er niet tegen dat wij zelf altijd goudeerlijk zijn (dat duurt immers het langst), en dat het ons dan wel aangedaan wordt!!!
    We zijn gelukkig wel all-risk verzekerd, maar onze premie zal wel flink omhoog gaan (ik heb in 2009 namelijk zelf nog schade veroorzaakt....:)), maargoed, we'll see.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    iedereen die zwanger is is nu aan het masseren??? beter kan je dat dan door man/vriendlief laten doen en dan kroelen erachter aan dan neem je toch het zekere voor het onzekere :p ??

migga over sommige dingen kan je ook maar beter niet te lang nadenken. Bij ons is de auto gewassen en dan komt er weer een lading vogels met diarree over en kan je op nieuw beginnen... Is toch net zo iets?? Manlief kan daar dan ook heel boos over worden en ik zeg dan heel nuchter denk je dat het zin heeft?? die vogel komt zich echt niet bij je melden hoor :D

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb hetzelfde gedacht, ik zie jullie nu allemaal jullie tepels masseren :p hahahaha

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    zie je geen gekke gedachte van mij he??
    Hier volop last van harde buiken vandaag (zonder tepelmassage).... pfff maar stel me er maar op in dat het wel weer over zal gaan.. vervelende is alleen dat ik zo veeeeeeeeel moet plassen!!!

19. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Als nachtzon gelijk heeft beval ik morgen.
    Ik hoop het zo
    straks ook maar effe de tepels masseren.. 1
    voor 1 of tegenlijk?

20. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

Gewoon lekker tegelijk.... :p:p:p

Deel Deze Pagina