ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahaha, sorry meiden, maar terwijl ik dan afkolf zal ik dan aan jullie denken :p hyahahaa

2. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Vraag man lief wel eff haha

3. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Whoehahahaha!!! zie het idd al helemaal voor me! :D:D:D

4. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Haha ach..
    Alles voor de geboorte van uk..

5. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ha meiden, ik breek ff in, allereerst sterkte met het warme weer en de laatste loodjes!!!
    Wilde even weten of het normaal is als Beebje soms heel hard door je buik heen bibbert/trilt? Is maar een kort momentje, maar ik herkende het niet en vond het een beetje eng!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja hoor marlay, dat had ik ook vaker :D weet ook niet precies wat het is, maar het kan geen kwaad :D

7. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Ik heb er lamme armen van :p

8. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Nachtzon, Bedankt voor je antwoord!!

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wat hilarisch dat jullie allemaal aan je tepels zitten te plukken zeg haha! Als jullie borstvoeding gaan geven denken jullie met weemoed terug aan die tijd, pff wat kunnen die krengen zeer doen zeg :p

Vandaag ben ik even alleen op stap geweest voor een cadeautje voor de kraamzorg, daarna kraamvisite gehad en zometeen lekker op de bank met een filmpje. Manlief is gelukkig bij getrokken en het is zowaar gezellig! Morgen laatste dagje kraamzorg, vind het wel erg jammer want het is echt super gezellig met haar!! *manlief kan haar missen als kiespijn :D* En morgen mogen we eindelijk met onze kleine man de deur uit, jeej!!

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, misschien is je man een beetje saggie door haar.
    wij irriteerden ons dood aan de kraamzorg en hadden echt zoiets blij dat het zondag is! misschien denkt hij dat ook blij dat ze weg is morgen.

jullie zijn echt gek, zie het al helemaal voor me jullie met zijn allen aan de tepelmassage :D:D:D
    maar alles voor het goede doel!! succes en zet hem op!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Masseer-se dames! Baat het niet dan schaadt ;t niet he! ;)

Wij zijn weer terug van de bbq....heel erg moe, maar 't was ook super gezellig! En ons mam heeft hier op Amy gepast en ik moet zeggen dat me dat echt 100% is meegevallen. Ik weet dat ze in goede handen is, dus dan kan ik haar ook vrij makkelijk achterlaten.
    Al voel ik me dan wel een beetje een slechte mama, dat ik dat zo makkelijk kan...

@mlien, ik kon ook zooo uitkijken naar die eerste keer samen de deur uit! Wij hebben in de kraamweek ook al buiten gewandeld met haar en dat was ook al super fijn!

@sammie, wij hadden een hele fijn kraamverzorgster, maar toch is het fijn als ze weer gaan hoor. Je hebt toch 8 dagen (9 in ons geval) een vreemde in huis en het is prettig weer lekker samen in een ritme te kunnen komen.

Wat is er trouwens weer veel gekletst vandaag! Gezellig hoor!
    Ben rond half 2 vandaag voor 't laatst online geweest en nu weer rond half 9....heb alles weer lekker bijgelezen. :D

12. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie..fijn dat manlief weer btje is bij getrokken!!! En wat leuk voor het eerst met Kian erop uit!

@Masu...dat maakt je geen slechte mama, juist niet...je denkt aan wat het beste voor haar is!! En ze heeft vast volop aandacht van oma gehad!!!

@Kibbeling..hoop dat de vele harde buiken wel wat voor je betekent!

@Massage..en heeft het geholpen meiden???

@hier..pas om half 6 gaan douchen en aankleden (lui he :D)...daarna lekker gewandeld met de hond, even mijn gedachten verzetten!!!
    Heb wel hele avond al btje last van mijn onderbuik, lichte ongi gevoel..maar goed wel vaker gehad dus ga ervan uit dat het niks is!

Liefs

Owjah Cle...wat een schatje zeg...jullie hebben allemaal van die schatjes!!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik kan er nog altijd niet bij dat ik jullie voor mn geestig oog zie plukken aan jullie tepels :p whahahaha
    de mijne doen ferm pijn van al dat gekolf :p

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stampertje, denk dat je mlien bedoelt;)

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    De mijne voelen weer goed aan! :D
    De stuwing is gelukkig voorbij!

@cle, wat een mooi babytje hebben jullie!

@cle & bloembloem, ineens krijg je het dan druk he! Een dag is zo om en dan heb je eigenlijk niks bijzonders gedaan...

@nachtzon, haha, jij ziet 't al helemaal voor je he! :D

@stampertje, fijn dat je mij geen slechte mama vindt! Ik hoor van iedereen dat ze er zo'n moeite mee hebben als ze de kleine voor 't eerst weg moeten brengen. Dus ik vond 't wel apart dat het mij geen moeite kostte...
    En heerlijk toch, dat je lekker de hele dag op de bank hangt in je pyjama! Ik ga morgen ook zo'n dagje inlassen, heb er nu al zin in! :D

16. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Opgepast dames, maar er komt hier even een hartekreet......

ik heb net een tijdje naar de box in de woonkamer zitten kijken (die we vanmiddag neergezet hebben) en........

ER MOET NU EEN BABY IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hou dit NIET meer vol!!!!!!!! Mijn hele lichaam is volgelopen met vocht en ik word met de minuut gefrustreerder!!!!!!!!!!!!!!!!
    Iedereen die ik spreek/tegenkom zegt: "jeetje, nog niet bevallen?? wat is dat toch met jou en die lange zwangerschappen???" :$:$:$

AAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo.
    kan er weer even tegen. ;)

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sorry Sammie!!!

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoop dat het even lekker heeft opgelucht Migga!!! En voel me precies hetzelfde.... !!!!

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoi hoi, helaas heeft de ananas gister niet geholpen haha:p was idd nog erg lang op, ma het was zoo warm in huis dat ik echt geen behoefte had om op bed te gaan liggen.
    Vandaag de winkel gepoetst, daar had ik ineens zo'n zin in:p
    Verder niks bijzonders hier, mikail net even lekker in bad gedaan en die breng ik zo naar bed toe, hij is al een uur te laat:p

xxx

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @adorable, volgens mij gaat alles nog wel lekker z'n gangetje bij jou? Tenminste, zo komt 't over. Het is ook achterlijk warm geweest de afgelopen dagen. Ik ben er zo klaar mee en kan me voorstellen dat jullie dat allemaal nog meer moeten hebben dan ik!

@migga, ocherm *knuffel*
    Het valt ook allemaal niet mee en ik ga heel hard voor je hopen dat er vandaag of morgen ook echt een baby in komt te liggen.
    Het is ook wat, met dit weer en dan ook nog overtijd lopen en iedereen die je daarmee confronteert....
    Sterkte hoor meid!
    Ook voor de rest hier natuurlijk!
    Hoop echt dat jullie allemaal snel mogen bevallen!

Deel Deze Pagina