Haha, das dan weer een tegenvaller he! Oh rosebier, dat vind ik echt zoooo lekker! Ik wist niet dat er een alcholvrije variant was....dat is nog eens goed nieuws! We hebben hier de bbq geinstalleerd, lekkere salades, vlees, stokbrood gehaald, dus wij komen de avond wel door! Lekker lang weekend (nou ja, ik zit thuis, maar voor m'n man dan) en dan ook nog zo'n weer, wat willen we nog meer? Fijn weekend allemaal!
Is nog nieuw die alcoholvrije rosébier, maar wel erg lekker! Zo te horen gaat het helemaal goed komen met de bbq bij jullie! Veel plezier vanaaf!!
ik heb de wij zwangerbox eindelijk op kunnen halen en daar zaten ook 2 blikjes alcohol vrij wit bier bij, maar vond er niks aan. gewone rose bier is wel lekker. heel veel plezier iedereen!
Dat wit bier is echt heel vies ja! Het rosébier is echt beter te pruimen (lees: dat giet je zo naar binnen )
hoi meiden, Ik ben nu ruim 34 weken zwanger, en begin ook langzaam aan de kriebels te krijgen als ik er aan denk dat ik straks ben bevallen en we de kleine in onze armen kunnen houden. Ik dacht van de week hieraan en ineens begon mn moeder erover tegen me. Zo van kan je al een beetje wennen aan het idee dat de kleine er straks is? Ik zo nou is nog wel een raar idee hoor, nu is de kleine nog van mij alleen en straks moet ik hem met de wereld delen. Weet niet of ik daar wel op zit te wachten.... Ik wens iedereen fijne paasdagen en hoop dat iedereen genoten heeft van het mooie weer vandaag. Kussssssssss
welkom kibbeling jou ook fijne paasdagen kdenk dat wij allemaal nog niet echt aan het idee kunnen wennen
dank je wel. En nee denk dat het voor iedereen nog een beetje onrealistisch is. Voor ons is het ook nog de 1e kleine, weet niet of sommige hier al een kind of meerdere kinderen hebben, dus ook nog allemaal heel spannend en ingrijpend. Probeer er soms bewust niet aan te denken, maar ja de vk zei wel van je moet je nu op de bevalling gaan concentreren na de drukke periode die achter je ligt?? Eerst maar genieten van de pasen en dan gaan we daar weer aan denken. Kusssssssss
wha ik vind het iig ook spannend, al is het ons derde kindje (mijn oudsten zijn al 10 en 8 jaar oud, dus is alles nieuw) het enige wat voor mij frustrerend is is dat we wel degelijk EXACT de dag weten en dat erg moeilijk is, aangezien we zo heeel echt kunnen aftellen ik veronderstel dus ook dat we de laatste week op zullen zijn van de zenuwen nu gaan we filmpje kijken tot laters
hoi kibbeling, ik kan niet wachten totdat hij er eindelijk is! het is wel gek natuurlijk om hem straks echt te kunnen zien en ook vast te houden. ben zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. ben mijn vluchttas aan het inpakken, dan wordt het toch ook wel echt haha.. vandaag grote onderbroeken gekocht, echt zo niet sexy haha zouden jullie nu al het eerste pakje in de koffer doen of nog even wachten?
de kleine haar vluchttas is al klaar mijne doe ik nadat we volgend weekeind van onze weekeind trip terug zijn
waar gaan jullie heen nachtzon? de kleertjes van de kleine doe je toch gewoon bij je eigen tas? wanneer ga jij op het matje slapen, heb gehoord/ gelezen dat die dingen heel erg kraken.
ik helemaal niet ik heb niet eens een matje, heb wel een waterbed, dus daar komt geen water door en de hoes is wasbaar Wij gaan volgend weekeind naar de lilse bergen hier in belgië, nog een laatste keer op een verlengd weekeind nu gaan we echt filmpje kijken tot morgen xxx
Ik moet aankomende week nog werken en ga dan met 35 weken met zwangerschapsverlof. We gaan morgen bij mijn moeder eten en dan moet ik niet vergeten om het kleine koffertje mee te nemen. Ik denk dat ik hem ga inpakken als ik met verlof ben. Eerst maar eens goed beslissen wat de eerste kleertjes gaan worden voor de kleine. We hadden al wat gekocht maar nog ff goed bedenken of we daar ook echt voor willen gaan of toch weer wat anders. Moet ook weer niet te warm zijn want ben 2 juni uitgerekend, maar ja aan de andere kant ook weer niet te koud. Kom je als ukkie uit een warm buikje ineens in de koude wereld terecht!! Ik slaap nog niet op een matje, maar we hebben 2 matrasen op bed liggen, we slapen nu op de nieuwe dus bij de volgende verschoning moeten we ze even omwisselen!! Dan leg ik er denk ik wel een matje op. Nu weer ff filmpje verder kijken. Kusssssssssssss
Wij hebben wek al zijn pakje maar moet voor de zekerheid nog eentje meenenen in een andere maat. Die weet ik nog niet. Het moet idd niet te warm zijn
ik heb verschillende pakjes mee, vooral omdat ik al 6 dagen moet blijven kan dus lekker modeshow doen hahahaha goed geslapen meiden? Ik heb vannacht weer ieder uur van de wekker gezien heb wel enoooorm veel geplast en weeg warempel deze ochtend een kilo minder dan gisteren ook geen opgezwollen voeten meer (dankzij een uitgebreide dehydrerende massage )
Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen!! Wel 2x er uit geweest om te plassen, maar elke keer weer zo terug in slaap kunnen vallen. Komt waarschijnlijk omdat ik de nacht hiervoor geen oog dicht heb gedaan en ik dan ook echt was uitgeput. Kleine heeft nu de hik, word ik soms zo ontzettend onrustig van, die buik blijft dan maar heen en weer gaan, zielig mannetje!
Ik vind dat zo grappig als de baby de hik heeft! Dan tikt die hele buik zo ritmisch op en neer! Helaas heb ik niet goed geslapen. Ik slaap nog geregeld op m'n rug (met het hoofdeinde wat omhoog, dus niet helemaal plat), maar sinds vannacht word ik echt zooo misselijk als ik op m'n rug lig! Heel vreemd, zeker omdat ik tot nu toe gewoon prima op m'n rug heb kunnen slapen en dat ook echt mijn favoriete houding is! Ben sowieso vandaag een beetje misselijk en kriegel....misschien gister ook wel een beetje teveel gegeten met de bbq! Met als toetje Ben&Jerry's....mmmmm! Vanavond gaan we weer bbq-en, dit keer bij mijn ouders. (lijkt nou net alsof ik niet anders doe, maar dat valt ook wel mee hoor!) Ook hier is 't idee nogal onwerkelijk. Ik bedacht me gisteren ook ineens dat we toch echt over maximaal 8 weken papa en mama zullen zijn! En wie weet zitten we hier nu nog lekker in de tuin en zijn we volgend weekend wel ouders! Je weet maar nooit! Raar idee vind ik dat!
hier ook niet lekker geslapen, heb hetzelfde als jou masu. ben echt een rugslaper, maar helaas dat gaat nu niet meer. op mijn zij slapen is ook niks want dan gaat meneer de hele tijd schoppen. miss een rare vraag, maar hebben jullie nog seks? wij heel af en toe, en het doet zo'n zeer het lijkt alsof het niet meer past (schaam)
Waar is nou een betere plaats om zo'n vraag te stellen dan hier? Wij hebben af en toe sex, maar ik vind het niet zo'n prettig idee en heb ook echt minder zin erin. Dus lossen we het op door op een andere manier met elkaar bezig te zijn. Masseren en het betere handwerk en zo