ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Kibbeling baaleh dat het na het douchen weer stopte!!!
    @Jongmam...gefeliciteerd met jullie dochter!! En wat snel....
    @Adorable...wat een verhaal meid...
    @Masu..geniet van je bankhang dagje...
    @Migga hoe is het met jou???
    @Nacht...wat super lief hoe jij over je mannetje praat....

@Hier...nou meiden ik ben vandaag 41weken zwanger....JOEPPIE...--->NOT!!
    Manlief heeft vanaf vandaag vakantie genomen..om lekker bij mij te kunnen zijn!! Lief he..want ik ben het echt zat...

Liefs

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, wat lief dat je man dat doet! Nog ff volhouden meid, hooguit een weekje....

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    adorable wat een verhaal zeg!! dat zal best veel impact op jou en je man gemaakt hebben. Hoop dat het je deze keer bespaard zal blijven.

stampertje niet echt een reden voor een feestje he 41 weken zwanger!! Weet er alles van en ik hoop ook echt dat onze kleintjes snel zullen komen!! Wel lief dat je man vakentie heeft genomen om bij je te zijn.

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja het was idd wel heel heftig, ik dacht idd dat het normaal was en had nooit nagedacht of er nog placenta zou zitten want de vk heeft me tenslotte nog de placenta laten zien toen die was geboren, dusjaa niet echt iets waar je dan aan denkt, ik dacht dus idd dat het gewoon zo hoorde, ben toen ook naar verjaardag geweest van mijn nichtje, want jaa het hoorde er bij en om nou de verjaardag van je nichtje daardoor te missen, vond ik niet kunnen ( ze werd 1jaar) dus toen ik daar kwam kreeg ik al overal opmerkingen wat ik daar eigenlijk kwam doen want ik zag der niet uit!! hartstikke wit, heb uiteindelijk mijn vader moeten beloven dat ik het zou laten checken ( heb ik dus niet gedaa, omdat ik het niet nodig vond, lekker eigewijs ) ik heb overigens wel heel erg kunnen genieten van de 1e tijd met ons zoontje, ma het was gewoon heel vervelend dat ik zo snel moe was en ja dan die paar keer zoveel stolsels, dat je wel verplicht bent om op bed te gaan liggen omdat je het anders niet volhoud. Mja achteraf denk ik, jaa echt stom dat ze dat ten 1e niet hebben gezien tijdens de nacontroles van de vk, ik bedoel dan gaat er toch wel een belletje rinkelen als je patient nog steeds bloed verliest na 6weken??? mja al met al ben ik er goed vanaf gekomen, heb verder een hele mooie zwangerschap en bevalling gehad, dus dat maakt het dan wel weer een beetje goed:p
    Wel laat ik deze x eerst alls checken of het wel allemaal goed schoon is daarbinnen voordat ik na huis ga, want dit wil ik dus geen 2e keer mee maken!

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Jongmam, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

Ff ego; kraamzorg is net weg, vanmiddag lekker met de kleine naar buiten! :D

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, veel plezier, het is lekker weer om te wandelen (althans hier, zonnetje en 22 graden)!

@adorable, ik vind het ook heel raar dat ze dat niet gezien hebben bij de nacontroles. En sowieso, als jij lijkbleek bent en zo ontzettend moe in combinatie met die stolsels die je verliest, dan zouden er toch belletjes moeten gaan rinkelen he! Jammer dat ze dat niet geconstateerd hebben.
    En heel fijn dat je toch een fijne start hebt gehad met je kindje.
    Ik ben ook nooit zo van op tijd naar de dokter gaan en zo. Dan denk ik ook altijd dat het er wel bij zal horen en dan ga ik het beredeneren en dan klinkt het voor mezelf vrij logisch. In jouw geval ook; je bent net bevallen, dan hoort dat er gewoon bij...
    Nu zul je 't in ieder geval op tijd herkennen, dus dat scheelt. Maar hopelijk blijft het je deze keer gewoon bespaard!

7. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ladys ik heb geprobeerd om een fototje te plaatsen via mijn mob maar het is mij helaas nier gelukt
    Ik doe het morgen wel via de pc gaat makkelijker :D

8. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Oooh trouwens bedankt iedereen
    Hihi zit nog vol met adrenaline

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @jongmam, haha, dat snap ik! Ik was de eerste dag ook heel wakker, ook al had ik 3 nachten niet geslapen! :D
    Ik ben heel benieuwd naar de foto....

10. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    toch ff mijn ventje een foto laten plaatsen

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    jongmam wat een plaatje!!

nu wil ik ook!! Het enige wat hier gebeurd is dat de kleine lichtjes mn buik en met name aan de onderkant aan het verbouwen is!! Steeds van die lekkere duwtjes tegen mn schede die echt pijn doen!! En daardoor blijf ik ook naar het toilet lopen om 3 druppels te plassen... zo irritant!!

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mooie meid zeg!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wat een schattig baby :) en wat ben ik jaloers op dat mutsje (ik ben gek op roze en vlindertjes :p)

14. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Oooooh wat een mooi kindje!!!
    En gefeliciteerd zeg! Wat fijn!

Sorry dat ik hier weer kom met al mijn vragen, maar ik ben soms een beetje onzeker en ik ben de eerste in de vriendengroep met een kindje dus ik kan op hen ook niet zo snel terugvallen (en mijn moeder weet er ook maar weinig van als ik dat zo hoor).

Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Ze zag mijn wallen, mijn tranen in mijn ogen en ze bood gelijk aan om proberen te strippen. Wat een verademing!! Ik ben nu 38 weken en 2 dagen.
    Ze voelde dat de baarmoedermond verweekt was en met een plaatje duidde ze aan dat het tuutje ook weg was, verstreken dus neem ik aan. Helaas geen ontsluiting, maar ze heeft de baarmoedermond wel gemasseerd en 'gepest' zoals ze dat zei. Nou dat heb ik wel gevoelt! Het bloedde een beetje en het voelde als ernstige menstruatiekramp.
    Daarna heb ik veel last gehad van steken in mijn vagina en menstruatiekrampen af en aan.
    Nu ging ik naar het toilet en zag ik dat er een bruinige slijm was ingetrokken in het inlegkruisje, maar dat erboven een kauwgumachtig goedje op het verbandje lag, dus niet ingetrokken.
    Ik heb het gepakt om te kijken hoe taai het was. Ik kon het niet uit elkaar trekken, het was heel flexibel en het was ook bruinig als in oud bloed. Omdat het niet een echte 'prop' was twijfel ik of het de hele slijmprop was.
    Wat zijn jullie ervaringen??
    En weten jullie wat het 'pesten' van de baarmoedermond voor effect kan hebben? De verloskundige zei dat er met mijn verweking en zo een redelijke kans was dat er iets kon gebeuren, maar dat het ook bij voorweeen kan blijven. Persoonlijke ervaringen zou fijn zijn :).

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @jongmam....wat schaaaaaattig! :D
    Jullie hebben echt een heel mooi dochtertje hoor!

@mandybaby, helaas heb ik daar geen ervaring mee dus kan je niet helpen. Wel fijn voor je dat de vlos dat in ieder geval wilde proberen.

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mandybaby, ik heb dat ook bij mijn zoon gehad, het klinkt idd naar het slijmpropje... iets dat je niet uit elkaar kan trekken, redelijk vaste substantie en doet eigenlijk van kleur aan sperma denken met bruin/rode sliertjes er in. ik hoop voor je dat het gauw zal doorzetten :D
    xxx

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mandy ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik zo hoor klinkt wel als het verliezen van slijmprop. Hopelijk krijg je meer dan alleen maar voorweeën. Ik zal voor je duimen!! In elk geval fijn dat je vk het wilde proberen!

18. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hoi allemaal!

@Jongmam: ooh wat een wolk van een baby! Prachtig meiske hoor!

@Mandybaby: wat fijn dat de VK het op z'n minst geprobeerd heeft! Zo zijn ze niet allemaal, dus ik vind het een goede zaak dat die van jou naar je luistert. Het zou heel goed de slijmprop kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker omdat ik die van mij nog nooit gezien heb! Ik hoop voor je dat het wat in gang gezet heeft! En dat je baarmoedermond al verstreken was, is een goed teken. Toen ze me bij mijn vorige zwangerschap met 41 weken wilden strippen, was het inderdaad nog zo'n "tuutje", dus konden ze helemaal niets. Ben zo benieuwd of het morgen wel lukt!!!

@Kibbeling: hier ook continu steken en krampen aan m'n onderkant. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik tot 42 weken geen enkele kramp gevoeld, nu wordt ik 's nachts zelfs wakker van de voorweeën.
    Mijn meiske ligt ook nog niet vast met het hoofdje, dus als ze haar koppie heen en weer beweegt dan voel ik dat behoorlijk! Ook heeft ze nog regelmatig de handjes bij haar hoofdje, en dat zorgt ook voor steken!

@Mlien: heb je nog lekker met Kian gewandeld vanmiddag? Hier was het niet om uit te houden buiten: zo drukkend en benauwd! Vind het heerlijk dat het even regent nu.

@Stampertje/Kibbeling: ik ga duimen voor ons drietjes dat in ieder geval één van ons vannacht gaat bevallen. Liefst alledrie natuurlijk!!
    Morgen om 10:00 moet ik bij de gyn zijn. Om 14:00 moet ik naar de VK voor het strippen. Duimen jullie voor me???????

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @jongmam: aaahhhwww wat een scheetje!!! Dat hebben jullie samen even mooi " in elkaar gezet" hihi;)

@mandy: ogerm zit je er zo doorheen meid?:( Dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat het "pesten" je een mooi zetje heeft gegeven en dat het vanavond of vanacht gaat beginnen!

Ik heb net even 2uur gepoetst hier in huis, heerlijk om weer een schoon huisje te hebben dat lekker fris ruikt:)
    Mikail heeft ook al gegeten, nu even wachten op manlief en dan kunnen wij ook gaan eten:)
    Heb wel flink wat steken in de schede en veel pijnlijke steken in mijn liezen, nu dus ma lekker uit gaan rusten op de bank, want kheb duidelijk te enthousiast gepoetst!

xxx

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nix rusten, doe nu maar flinke wandeling, trappen op en af, ff pauze om tepels te masseren, een ananas eten, bitter lemon drinken, weer trap op, dan naar manlief, hem eens lekker pakken, weer trap af om een nieuwe bitter lemon te halen enz :) ik dacht dat je nauwelijk kon wachten? lol

Deel Deze Pagina