ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

* proest!!! *

Whoehahahahaha, die Nachtzon! :D

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hahahahaha, die ananas heb ik al geprobeerd en heeft nks gedaan helaas, bitter lemon heb ik niet in huis, manlief is weg en wil geen vrijpartijen tot na de bevalling, trappen lopen....hmmm ja dat kan ik wel gaan doen haha, moet toch nog naar boven om de was op te gaan hangen:p En tepels masseren...hmmzz njaa tis het proberen waard he haha tis tenslotte al bij 2 meiden gelukt:p hihi

Ooooh nachtzon ik hoop echt dat ik snel ga bevallen dan kom ik weer eens op visite:D

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    beval maar heel gauw, een vriendin (die dichtbij je) is ook net bevallen dan kan ik dadelijk naar allebei gaan :D xxxxx

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Migga het is echt ook een naar gevoel als de kleine daar beneden aan het wroeten is. Die kleine ligt bij mij al diep ingedaald en dat al een paar weken. Maar echt die pijn is echt k*t om te voelen…
    Ik ga zeker voor je duimen dat het morgen succes bij je zal hebben en wie weet bevallen we vannacht alle 3!! (ik hoop het maar heb mn twijfels…)

Adorable je moet ook wel rustig poetsen he?? Maar wel lekker dat het huisje weer schoon is. Moet eerlijk zeggen ik heb hier de hele keuken gesopt na het koken… :D

Nacht :D:D:D:D ik lig hier echt haast dubbel van het lachen door je idee!!
    Ik ga dat vandaag niet allemaal doen hoor, ben echt veels te moe en vooral veels te emo voor!!!

Hier een klein manneke wat nog altijd niet naar buiten wil komen... Ondertussen wel mij pijn doen aan alle kanten (vooral aan mn doos/schede).. En daarnaast ook lekker emo van binnen en heel erg moe. Het ergste is dat ik gewoon al 2 nachten lekker geslapen heb en toch moe ben. Ik was heel even naar de winkel en zwager toe en ben echt compleet versleten!!!
    Kleine man kom maar het mag wel van mama en papa!!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    whahahaha! :d:d:d

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Jongmam; wat een plaatje!!

@Mandy; ik hoop dat het wat uithaalt bij je!!

@Migga; we zijn met de kleine naar manlief zijn werk geweest en hebben hem daar vol trots aan zijn collega's laten zien, daarna nog samen om boodschappen geweest, heerlijk! Hoop dat het strippen morgen aanslaat!!

@Kibbeling; het is bijna woensdag, nog eventjes ;)

Hoop dat alle kleintjes die nog lekker warm binnen zitten snel komen!!

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Jongmam...wat een schatje..en ook al wat haar zo te zien!!

@Hoop dat er morgen ook meiden bevallen zijn...

En ik moet op 12.50uur bij de vk zijn en gaan ze kijken of ze kunnen strippen...duimen jullie ook voor mij?? En dat het wat uithaalt!

Sorry voor ego berichtje...
    Liefs

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    tuurlijk duimen wij :p en ego is het helemaal niet hoor!

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik duim voor je mee!:D

Morgen heb ik ook controle bij de gyn, ben benieuwd of er al iets meer is gebeurt deze week:D

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Adorable ik hoop het ook voor je meid!!!

@hier..kan niet slapen, waarschijnlijk toch btje spanning van morgen!! Ook al weet ik dat het niks hoeft uit te maken..
    Heb ook trek, dus oven aangezet om lekker een baquette op te warmen..mmm

Owjah tepels masseren hier ook geprobeerd, ruim een kwartier gedaan, kreeg er wel harde buiken van en raar soort kramp idee..maar zette niks door!!

Liefs

11. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Nou, hier lijkt er dan eindelijk wat te gaan gebeuren...

gisteravond rond 11 uur voelde ik ineens weeën op komen zetten, die de hele nacht om de 10 minuten kwamen. ook mijn slijmprop ben ik verloren. toch lijkt het erop of de intensiteit een beetje afneemt... ik moet de weeën echt wegpuffen, maar ze duren te kort. pffff... ben de hele nacht al wakker en zoooo moe...
    ik ga zo de vlos even bellen en vragen wat ik vandaag met m'n afspraken moet doen.
    als ik meer nieuws heb dan meld ik me!

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Migga...yeah wat spannend!!! Je hebt verder nog niks gepost dus ben zo benieuwd!!!! Hoop dat het allemaal van zelf in gang is gezet!!!

@hier..verschrikkelijk beroerde nacht gehad..uiteindelijk rond half5 in slaap gevallen en om 6uur er alweer uit om te plassen! Nog kunnen rekken tot 9.30 maar toen moest ik er echt uit...
    Ben denk ik toch een btje zenuwachtig voor vanmiddag...

Hoop dat er nog meer meiden, weeën hebben!!!
    Duim voor je Migga...

Liefs

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Spannend Migga!! Hoop voor je dat het door gaat zetten!!

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nou hier nog geen weeen helaas:p

Spannend Migga! Zet um op!!!:D

kan me wel voorstellen dat je toch een beetje zenuwachtig bent stampertje, wie weet gaat het vandaag wel beginnen nadat je bent gestript! Is toch wel spannend he!:)

Hier heerlijk geslapen, ben er alleen 1x uitgemoeten voor mikail want die had honger vanacht, ma daarna weer lekker doorgetukt, straks nog een middag dutje doen met zoonlief en dan om 15.40 controle bij de gyn, ben zoo benieuwd of er al wat meer is gebeurd daar beneden.

xxx

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Spannend Migga! Zet 'm op hoor!!!!!:D

Iedereen succes vanmiddag bij de vlos of gyn! Hopelijk hebben ze goed nieuws voor jullie en gaat er dan eindelijk iets beginnen.

@adorable, mooie buikfoto bij de juni buikjes!

@stampertje, ik ga duimen voor je hoor! Hopen dat dat helpt!

@mlien, wij gaan vanmiddag ook even langs op het werk van manlief. Ff ons meisje showen he!
    (ik vind Kian echt nog steeds zo'n gave naam...zou zo mijn keuze kunnen zijn! ;))

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; leuk he dat showen! :D En vind het tof dat je 'onze' naam zo gaaf vind!

Net is er iemand van het cb langsgeweest, straks de vk nog en dan hebben we de bezoekjes weer gehad!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woeiiii migga, zet m op :D ik had op babynews gehoopt....

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien lekker he dat showen van je kleintje!!

Stampertje ik duim voor je dat het strippen vandaag wat gaat uithalen!!

Adorable succes bij de gyn vandaag!

Migga spannend meid!! Houdt vol en poep die kleine eruit!! Die heeft nu lang genoeg gezeten!!Knuffel!!!

Masu veel plezier op het werk van je man met het showen van de kleine!!

hier meldplicht anders gaan jullie in de stress!! Vannacht wel veel last van krampen gehad niet regelmatig maar genoeg om er last van te hebben. Vanmorgen was het weer rustig in mn buik... (Baal, Baal Baal). Maar de dag is nog lang... Zo maar eens douchen en aankleden, kijken wat mams vandaag gaat doen en of ik erheen ga ja of nee...

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

migga, zet hem op!

iedereen succes vandaag bij de gyn/vk.
    hopelijk kunnen ze wat doen!

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

ff een ego berichtje...

Nou de vk kon me strippen hoor! Mijn baarmoedermond is al helemaal verweekt en eigenlijk is alles er helemaal klaar voor!! Alleen die kleine nog...
    Ze heeft het ook extra erg gedaan omdat ze denkt dat het alleen dat zetje nodig heeft...
    Dus was een behoorlijk rot gevoel!!!
    Nu is het dus afwachten...

Mocht het nu niks doen dan moet ik donderdagochtend weer bellen voor extra controle en nog een keer strippen!! En ze gaan morgen kijken of ik dan do of vrij naar het zkh kan voor extra controle van vruchtwater etc...
    En dan eventueel (als er plek is) maandag inleiding...

Maar de vk zou heel verbaasd zijn als ik tot 42wk zou doorlopen dus heb er alle hoop op dat het vandaag of morgen gaat doorzetten!!...

Ga nu ff relaxen met mijn schatje..
    Liefs

Deel Deze Pagina