ojee het komt dichtbij

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by cle23, Apr 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Spannend hoor stampertje! Ik hoop inderdaad voor je dat dit net dat extra zetje is voor je lijf om alles op gang te laten komen! Het duurt in ieder geval niet heel lang meer voor je!

Hier zitten we weer te wachten op de vk die vanmorgen langs zou komen, kunnen dus weer geen kant op, zo irritant!

2. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    ik ben weer even t een en ander bij aan het lezen.. wat spannend allemaal die beginnende bevallingen.
    @stampertje: ik hoop dat het strippen wat uithaalt en dat de bevalling lekker van zelf op gang komt.
    @kibbeling: gelukkig heb je nog even meid. laten we hopen dat de kleine zich mooi voor de 40 weken meld.
    @migga: ohh wat spannend, ik hoop dat je de kleine onderhand al in je armen hebt, zal het forum goed in de gaten houden.
    @ alle bevallen dames: hoe bevalt het jullie nieuwbakken moeder te zijn? ik vind het wederom prachtig, maar moet wel echt een nieuw ritme vinden met 2 kindjes. Het is meteen dubbel zoveel werk. Maargoed dat komt wel goed. Ik zal dalijk nog even een fototje van mn mupjes plaatsen.

xxx

3. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Oh, dat is echt irritant Mlien! Ik heb in de kraamweek een dag gehad dat ik ook op de vlos moest wachten. Doordat er een bevalling tussen was gekomen kwam ze pas om half 5! Tot die tijd had ik thuis zitten wachten...daar werd ik ook niet echt vrolijk van. :(

@stampertje: yeah!!!! hopelijk doet 't wat! In ieder geval heb je nu wat meer duidelijkheid!

@kibbeling, jazeker meldplicht ja! Anders maak ik me zorgen hoor! ;)
    Nee hoor, maar wel fijn dat je ons op de hoogte houdt hoor!

Nog steeds geen nieuws van Migga....geen nieuws is goed nieuws denk ik dan he! Misschien is ze wel al bevallen...laten we 't hopen voor haar!
    En anders, zet 'm op!!!!!!!!:D

@hier, net naar het werk van manlief geweest. Amy lag lekker te slapen, dus ze was helemaal voorbeeldig haha! :D

@sammie, Amy is nu pas 2 weken oud maar al zoveel meer wakker dan in 't begin. Herken je dit bij Wesley ook?

4. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant

Jaaaaaaah! Foto! Foto! :D:D:D

5. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    Mijn 2 engeltjes

6. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    ik wil ook wel een foto van amy zien :D:D:D.
    hoe was het showen op het werk? je zult wel een ubertrotse mama zijn

7. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    @cle, ja dat was heel leuk! En ze lag lekker te slapen, dus dan is ze nog extra schattig, haha! :D

Om aan je verzoek te voldoen ;):

8. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Echt een hele mooie foto van je kindjes hoor cle!
    Heel schattig! :D

Nog eentje dan van Amy:D

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

he, bekent speentje masu! hahaha Wesley heeft inmiddels in alle kleuren en vandaag eentje gekocht van 0-6 maanden maar die is wel wat groter kwa speen en om de mond! zo schattig om te zien!
    Wesley is ook idd veel meer wakker zo leuk om te zien. soms ligt hij gewoon lekker in de kinderwagebak te kijken, de box vindt hij nog niks aan! hebben jullie dat ook?
    leuke foto's hoor! kom er ook maar meteen eentje spammen :p

10. AHzondag

ik wordt snachts gek een beetje gek van mijn man!
    als Wesley een beetje huilt vanwege krampen of omdat hij niet kan slapen, begint steeds te zuchten en oohhh te roepen en te zeggen stil nou! en dan niet liefdevol maar geirriteerd. vindt het zo vervelend en vooral voor die kleine want die wil gewoon liefde denk ik dan. ach het zal de nieuwigheid wel zijn. maar manlief kan gewoon lekker zijn ogen dicht doen en ik zit met hem op, neem hem mee in bed troost hem enzo. sorry moest even klagen.
    verder gaat hier alles goed hoor!!:D

wij zijn gisteren bij souders geweest en de kleine heeft de hele nacht liggen spoken, niet slapen huilen. kan het zijn dat hij te veel prikkels heeft gekregen? het is steeds eigenlijk als we op bezoek zijn geweest of bezoek hier is geweest.

11. AHzondag

pff vergeet steeds mijn verhaal helemaal af te typen :s

Migga, hoop dta je lekker ligt te puffen en dat je straks je kindje in je armen hebt!

stampertje, hoop dat het wat voor je doet! bij heeft het strippen gewerkt. ik had e volgende morgen 3cm en heel veel krampen die nacht. dus wie weet zet het voor jou ook wel door!

adorable, hoe was het bij de gyn?

mlien, irritant he die instanties!
    wij waren ook bij dat we ervan af waren.

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Heerlijk al die babyspam!! Wat een mooie koppies allemaal zeg, zal zo ook een fotootje posten!

@Sammie; hier net zo'n man die er ook niet tegen kan als Kian huilt, waardoor ik dan weer gestrest raak, behoorlijk irritant!

Word hier sowieso gek van manlief, hij heeft op het moment een koortslip dus mag niet echt bij de kleine in de buurt komen, wat natuurlijk nogal frustrerend is als je kindje nog zo klein is, maar hij is nu dus hele dagen chagrijnig, ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet. Ik krijg continu alleen maar gezeik over me heen en dat begint mij ook nogal op te breken. Kan enorm genieten van de kleine man, maar het drukt er toch wel een enorme stempel op zo :(

En natuurlijk zitten we nog steeds op de vk te wachten :x Vorige keer kwam ze ook pas om half 10 's avonds, maar we wilden vanavond ook even er op uit met de kleine. Had haar gisteren al gebeld over het tijdstip van komen en ze zou toch echt 's ochtends komen, moet ik dan nu alweer gaan bellen?..

Hele grote diepe zucht hier vandaan dus...

View attachment 157364

13. AHzondag

mlien, zou gewoon bellen hoor!
    en je man mag opzich wel de kleine vast houden als hij maar zijn handen wast van te voren en geen kusjes geeft.

ik voel me ontzettend schuldig op zo'n moment, weet niet waarom eigenlijk. opzich gaat het verder wel allemaal goed. hij super trots enzo alleen ja baby's huilen nou eenmaal en hebben krampen.

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    mijn man valt reuze mee, door mijn keizersnede kan ik moeilijk uit bed geraken en hij staat dan op en haalt de kleine... meestal blijft ze dan gewoon op mijn buik/borst liggen en slaapt zo met mama verder :)
    En manlief ligt er maar naast met licht aan en kijkt zijn ogen uit... vind het echt jammer voor je dat je mannetje daar niet bijdraait... en verwennen kan je die kleintjes sowieso niet tot aan hun 6 weken of zo...

wij hebben net van de mutualiteiten onze cadeautjes gaan halen :) de kleine heeft nu een tummy tub en een babycook, en verder nog vele kleine leuke dingetjes...
    Ook heb ik een S-fles van difraw gaan halen om de kleine s'avonds voor het slapen gaan een flesje bij te voeden, zodat ze eens een beetje vlugger bijkomt... khad graag die borstvoedingshulp gehad die je rond je nek kan hangen, maar die vinden wij dus nergens :( lijkt me beter dan die flessen, maar die difrax ligt er al dichtbij qua vorm van de borst...

al die mooie babytjes!!! dan mag onze Lilly ook niet ontbreken :)

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    en hier nog eentje :D *trots ben*

16. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, Amy vindt de box ook nog niet echt interessant. We hebben er zo'n mobiel boven hangen met zeediertjes eraan en ik heb 't idee dat ze nu in ieder geval die kleurtjes wel lijkt op te merken. Maar na een minuutje kijken is 't ook wel weer klaar.

Wat betreft die prikkels, dat herken ik helemaal! Zaterdag zijn we naar een bbq van de familie geweest en daar was het dus best druk (30 man of zo). Op een gegeven moment is Amy gaan huilen en is ze niet meer opgehouden. De hele weg naar huis heeft ze gehuild en thuis ook nog 2 uur. Ze was gewoon echt overprikkeld. Sindsdien probeer ik de dagen wat rustiger te houden en ik merk dat zij dan ook rustiger is.
    Trouwens een hele mooie foto van Wesley! En wat een leuk pakje!

@mannen die er niet goed tegen kunnen, dat was bij ons gelukkig alleen de 1e nacht. Toen had Amy echt heel erg last van krampjes en toen heeft ze zowat de hele nacht gehuild. Alle kreten die sammie net noemde heb ik toen ook voorbij horen komen van manlief.
    Ik kan daar echt heel slecht tegen, dus de dag erna hebben we erover gepraat en sindsdien is 't niet meer gebeurd eigenlijk.
    Hij is echt heel lief met Amy, praat ertegen, geeft haar kusjes en kan uren met haar rondlopen, dus ik mag eigenlijk niet klagen hoor.
    Maar ik snap dat het voor jullie echt frustrerend moet zijn als je man zo doet! Jullie doen al zoveel en dan krijg je nog zo'n reactie....

@babyspam, ik ben voor! :D:D:D

@mlien.....oooooh jullie Kian is zo schattig! Hij ligt er ook echt relaxed bij!
    En even een knuffel voor jou, want 't is ook allemaal best zwaar he! Zeker als je 's nachts alle voedingen zelf moet doen en dan ook nog een man hebt die 't je niet altijd gemakkelijk maakt...*knuffel*

17. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    @nachtzon, en terecht dat je daar trots op bent! :D
    Mooie meid hoor!

18. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    816
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG
    haar genoeg hoor:D
    jeetje wat word er veel gekletst hier heb ook niet alles terug kunnen lezen
    maar ik dacht laat ik maar eens nog een keer ons poppetje showen (met haar te grote muts:p)

nou een korte samenvatting van mijn bevalling:

ik had hier dus over tepels masseren en was het echt zo zat dat ik het maar ben gaan proberen
    ik had inmiddels alles al geprobeerd
    21.00uur hadden we de oudste naar bed gestuurd en zijn we daarna vrijwel meteen begonnen met tepels masseren
    even later begon ik harde buiken te krijgen
    na een stuk of drie harde buiken had ik tegen mijn vriend gezegd dat er best wel regelmaat in zit dus wie weet hihi:D
    nadat gezegd te hebben om precies 22.30 kwam de eerste wee
    ik dacht zeker weer vals alarm
    3 minuten later kwam die weer hmm stopt zeker zo weer
    en zo kwamen mijn weeën meteen regelmatig
    een uur later hadden we de vk gebeld en die had zoiets van hehe eindelijk ik zat op jou te wachten
    om 23.30uur was de vk hier
    ze ging toucheren en ...6cm:$... pfff
    dat ging snel toen kwam ook meteen de weeën vaker achter elkaar en ze waren echt niet te doen ik wou niet meer
    gelukkig werden we met een prachtige meisje beloond om 1.26uur na en ze werd geboren na 3 minuten persweeën zonder 1 klein scheurtje
    ik blij want vorige keer was ik wel uitgescheurd en dat was hels
    ondanks alles wel flink last van naweeën vloeien is nu al minder
    en vermoeidheid komt nu ook al opzetten terwijl ik gisteren de hele wereld aan kon:p (zo voelde het teminste)
    ooh ja ik had tussendoor (tepels masseren) ook bitterlemon gedronken

de dames die nog moeten bevallen of die aan het bevallen zijn succes hea;)

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    owww wat een bos haar!!!! zo een lief scheetje!!! nog eens proficiat!!! knuff

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hey meiden,

Wat een schatjes allemaal!!

En ik denk echt dat Migga is bevallen of aan het bevallen is!!! Anders was ze vast wel online geweest...

@hier..nog best wel last van mijn buik!! Hoop zo dat het gaat doorzetten!!! Dan kan ik straks ook eindelijk spammen..:D..

Liefs

Share This Page