ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Net ook de vk gebeld en ze had 3 bevallingen achter elkaar gehad, daarom dus niet langs geweest. Misschien dat ze vanavond dan nog langs wipte, toen heb ik dus gezegd dat we vanavond ook weg zijn. Dus nu komt misschien degene die morgen dienst heeft morgenochtend langs en anders doen we het telefonisch, hoef er in ieder geval niet meer voor thuis te blijven gelukkig! Zal ons humeur goed doen!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mlien, dat truitje heeft Wesley ook alleen maat 44 dus die past hij niet meer :(
    fijn dat je weg kan vanavond! Wij hebben het toen ook telefonisch afgesloten gelukkig!

Al nieuws van migga?

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stampertje wat spannend!! Ik hoop echt voor je dat het wat gaat opleveren vandaag en dat de andere afspraken allemaal niet nodig zijn!!

Mlien ze zou vanmorgen komen en om 14.00 uur is ze nog niet geweest?? Zonde van je dagje… hopelijk kwam ze snel en kon je nog wat doen. Smelt bij het zien van je foto’s!! Lees net dat je nog steeds zit te wachten op de vk. Vervelend zeker omdat jullie nog even weg wilde gaan… Lees net dat je toch maar even hebt gebeld en nu toch lekker weg kan. Geniet lekker van je avond!!

Cle voor de 40 weken red ik niet meer! Denk dat je bedoelt 41 weken :D Leuke foto van je ukkies!!

Masu wist dat je anders zorgen zou maken om me. Als ik trouwens naar het ziekenhuis moet of ben bevallen en kan niet zelf posten doet Sjudith van een ander topic jullie voor mij op de hoogte houden!!
    Ze vonden amy dan vast een schatje op het werk van je man? Jij ook al zo’n leuke foto!! Stoer jurkje heeft ze aan :D

Sammie wat een lekker manneke om te zien! Hij ligt er ook super stoer bij zo.
    Vervelend dat je man zo reageert in de nachten op Wesley. Het kan idd zijn dat hij te veel prikkels krijgt als er veel visite is geweest of als jullie op visite zijn geweest.

Nacht uiteraard mag jullie kleine meid ook niet ontbreken bij alle foto’s!! ook al zo’n lief pakje aan. Leuk dat je allemaal cadeautjes hebt gekregen, altijd leuk om iets te krijgen he?

Jongmam je hebt wel een plaatje van een meid! Je bevalling is wel snel gegaan zeg.

Migga ik hoop dat je nu lekker aan het genieten bent van je kleintje!! En anders veel succes nog even!!

Hier vandaag ff lekker bij mams zitten huilen omdat ik er ff doorheen zat!! Daarna ging het gelukkig weer en kon ik er weer tegen aan. Hoop wel dat de kleine snel komt, al is het vannacht!!
    Vandaag een redelijke buik, heel af en toe een harde buik. En de kleine zit nu weer te wroeten… heerlijk gevoel NOT!! Mijn buik is momenteel een beetje wiebelig… Dan weer een krampje en dan weer stil.
    Wel vandaag nog even het huis schoongemaakt :p Daar ging ik met stofzuiger door het huis, doek over de tafel en de kleertjes voor de kleine opgevouwen en zo nog even in de kast leggen..

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, wat ben je weer actief geweest vannacht! En wat fijn dat je iemand hebt geregeld om ons op de hoogte te houden haha! Geweldig! :D
    En af en toe ff lekker janken lucht op he.

@mlien, waar ligt Kian op? Dat ziet er namelijk zo fijn uit, want die zijkanten staan iets omhoog, of lijkt dat alleen zo?

Ben benieuwd naar Migga!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zijn er bij jullie al veel mensen op kraamvisite gekomen? wij hebben 90 geboortekaartjes verstuurd en enkel van mama's en papa's en zussen/broers felicitaties gekregen :( verder enkel maar een goede vriend van mn ventje op visite gekomen... niet eens de buren zijn eens langsgekomen... wordt er wel erg verdrietig van :( we hebben ook maar 2 kaartjes ontvangen, 1 van mijn tante en 1 van mijn mama... :'( wil dan niemand ons mooi meisje zien?

7. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    @ Nachtzon; oooh wat vervelend!!! 90 kaartjes, jeetje, wij hebben er maar 40 besteld voor de mensen waarvan we 'weten' dat ze komen omdat ze close genoeg zijn.
    Toch raar dat niemand van zich laat horen. Misschien komt het nog?

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nu ik hoop het... die kaartjes zijn iig voor mensen die close zijn... ik heb een enorm grote familie...

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; is een verkleiner die bij het wipstoeltje zat! *bedankt papa en stiefmama ;)*

@Nachtzon; hier is ook nog bijna niemand geweest hoor! Denk dat iedereen nog zoiets heeft van laat ze eerst maar bijkomen, maar ik heb liever dat ze nu komen nu manlief ook thuis is dan dat ze straks allemaal komen als hij weer aan het werk is (en dus ook de avonden weer weg is)

@Kibbeling; hoop dat het bij jou nu ook eens door gaat zetten, wens het je zo toe dat je ook je kleintje heerlijk in je armen kan houden!! Morgen is het weer woensdag, dus wie weet!

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja juist dat bedoel ik... geen zin om straks alles bezoek te krijgen als ik weer alleen thuis ben... :(

11. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Oooh ja een grote familie inderdaad, nee dat hebben wij niet (meer).
    Ik denk inderdaad dat ze allemaal denken wij komen later wel, als de rust is wedergekeerd. Dat denk ik zelf namelijk ook als ik een geboortekaartje binnen krijg.

12. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Ik heb overigens een hele spannende nacht gehad vannacht.
    Om 22u begonnen de menstruatiekrampen echt vervelend te worden, ik heb toen erg lang onder de douche gestaan maar het trok niet weg. Om 23u lag ik in bed, waar de krampen ineens een piek en dal kende. Ik voelde het aankomen, het bereikte een hoogtepunt die ik echt moest wegpuffen en trok weer weg. Ik bleef heel stil liggen en heb geprobeerd ergens anders aan te denken om nog wat te slapen, want 'this is it', ik wist het zeker!
    Om 1u nog niet geslapen en ik voelde me goed beroerd. Ik ben naar beneden gegaan en heb een beetje heen en weer gewaggeld, kruik opgewarmd, gezeten, gelegen, uiteindelijk nog een wasje gedraaid en om 4u ben ik terug naar bed gestuurd door mijn vriend.
    Uiteindelijk ben ik daarna wel in slaap gevallen met diezelfde pijn, toen ik wakker werd voelde ik het nog hangen maar veel minder heftig.
    Ik was natuurlijk erg teleurgesteld. Vandaag veel afleiding gehad, leuke dingetjes gedaan met mijn vriend. Ik ben nu gesloopt, ga zo lekker naar bed. Behalve de krampjes hier en daar heb ik nergens meer last van. Toch hoop ik dat afgelopen nacht een voorteken was voor iets wat vannacht gaat doorzetten...

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Nachtzon...waarschijnlijk denken de mensen idd laat eerst de naaste familie maar en jullie even bijkomen...maar kan me voorstellen dat je juist in de kraamweek visite wilt hebben en je kleine trots wilt laten zien!!!

@MandyBaby..het klinkt idd erg spannend en ze zeggen toch ook altijd dat als het echt is en je onder de douche gaat en het gaat niet weg dat dat het echte werk is!! Jammer dat het dan niet heeft doorgezet meid!

@Kibbeling...fijn dat het even heeft opgelucht....ik weet helemaal hoe je je voelt meid!! Hele dikke knuff..

@hier..nog geen serieuze dingen, maar wat zal ik ontzettend baaleh als ik morgen ochtend zonder echte weeën of baby wakker wordt!!!

14. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    dag dames.

ik moet nog even een foto spammen, net mijn mupjes in bad gedaan:

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woeiii hoe schattig :D ik zal morgen de foto van de kleine in tummy tub posten :D we hebben hem al vanavond uitgeprobeerd, morgen dus weer :D

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @nachtzon: Ik heb je kaartje ook gehad:D Staat mooi op de kast te blinken hier:D, mijn kraambezoekje krijg je helaas wat later, ma dat wist je al he:) Snap dat dat wel beetje een teleurstelling is als er bijna niemand langskomt, je bent zo trots en wil zo graag de kleine showen en dan komt er niemand, lijkt me heel frustrerend!

@hier: Controle bij de gyn was top! Ik heb al 1cm ontsluiting dus het gaat niet heel lang meer duren:D

xxx

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Dames, dit vond ik op het internet hihi:

Tips ter stimulering van weeënactiviteit:
    Een hoogtepunt prikkelt de baarmoeder en zet aan tot de productie van oxytocine. Let op: bij gebroken vliezen mag je geen geslachtsgemeenschap meer hebben!!!!
    Tepelstimulatie, door het zuigen aan de tepel wordt het lichaam aangezet om oxytocine te gaan produceren. Bijvoorkeur elk uur een aantal minuten de tepels stimuleren. Als je partner er niet is kun je de tepels stimuleren door de tepel tussen duim en wijsvinger te pakken en een zacht knijpende beweging te maken, alsof je er iets uit wilt drukken.

18. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi dames ik kom ff melden dat ik vandag ingeleid word , moet om kwart na 7 binnen komen en dan hopen dat we snel ons kleintje kunnen zien

ben wel heel zenuwachtig want dit is de 1ste keer , mijn 2 vorige 14 j en 15 j geleden waren spontaan dus weet totaal niet wat te verwachten

ik woon in belgie

van zodra ik bevallen ben spam ik jullie met een foto

wisch me luck

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen...

@Yolandake...succes meid!! En straks heb jij lekker je wondertje bij je!
    @Cle...wat een schatjes!!! Heerlijkj gebadderd!
    @Nacht..ben benieuwd naar jouw foto van de tummytub :D..
    @Adorable...wat een super nieuws meid, nou laat je kleintje maar komen!

@hier....nou weer niks!! Heb er nu ook echt ff flink de baaleh in!!! Had best wel wat hoop na gister en wordt nu weer wakker zonder weeën of baby!!! Wil zo graag dat mijn lichaam het zelf gaat doen... En wil zo graag ons wondertje vast houden...
    Zit er nu ff doorheen...maar komt zo wel weer goed...
    Ik weet dat het niet langer duurt dan uiterlijk maandag of dinsdag...

Liefs

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Yolandake; heel veel succes!!

@Stampertje; nog heel even volhouden, het komt goed!!

Deel Deze Pagina