Nou ik heb net even gebeld naar de verloskamers en zij dacht zelf ook aan de slijmprop, als ik het echt niet vertrouwde dan mocht ik gewoon even langs komen, ma inprincipe als het bloedverlies niet zo erg is als de menstruatie en ik het kindje gewoon goed voel bewegen, hoef ik me niet zoveel zorgen te maken. Ik wacht het dus ma gewoon even lekker af, want net had ik geen bloedverlies meer op het toilet. Ik ga Mikail ma even in bed leggen en zelf ook proberen te slapen xxx
En hier willen ze me niet strippen.... Ik voel me echt even op mijn nummer gezet door de verloskundige die me juist het meeste leek te liggen, was net zo blij dat ik haar kreeg. Nou natuurlijk hoor je dan: ik begrijp het, ik zie het aan je, wat naar, ik geb met je te doen... Maar als het puntje bij paaltje komt word me een nachtje in get ziekenhuis aanbevolen om bij te slapen met een slaapmiddel. Pfff nou, met tranen in mijn ogen naar huis nu (ben mobiel online) en het forum naspeuren op wee opwekkende tips. Al weet ik dat het geen barst uitmaakt...
masu, wesley heeft ook nooit dunne poep, maar gisteren had hij ineens dunne poep. geeft amy ook melk terug. wesley herkauwt zijn melk altijd een beetje en knort daarna veel. hij heeft nu in 2dagen tijd 4x een hele fles uit gespuugd. morgen maar naar het cb inloopspreekuur.
@sammie: mijn zoontje had de 1e maanden ook last van reflux, bij elke beweging gaf hij weer een flinke scheet melk terug dit heeft hij gehad tot 7a 8 maanden!!! wij zijn toen overgestapt van voeding, hielp een klein beetje ma niet heel veel, we moesten ma gewoon wachten tot het zou stoppen.. Erg vervelend ik weet er alles van pff
weet gewoon niet zo goed wat het is, misschien was het toeval en heeft hij gewoon een paar keer gespuugd. vindt het zo moeilijk om te bepalen wanneer er iets is. verder wordt ik ook zo moe van het niet slapen s'nachts en alleen maar huilen dan. pas tegen 3uur valt hij in slaap. we gaan hem vanavond maar alvast boven leggen.
@sammie, Amy heeft dat ook wel eens. Toevallig gisterenavond en vanmiddag weer. Gisterenavond was het echt heel veel, tot 3 keer toe kwam er flink wat melk uit. Vandaag kon ik 't meeste wel opvangen met 't spuugdoekje. Ik kan er ook geen touw aan vastknopen. Nu heeft ze 2x echt melk terug gegeven en dan kan het zijn dat ze weer dagen niet spuugt. Het is niet dat het altijd bij dezelfde voeding is (bijv 's avonds of zo) dus ik heb geen idee. Ik denk dat 't dan gewoon ff niet lekker valt of zo. Zelf lijkt ze er geen last van te hebben en zo lang het af en toe is ga ik er maar vanuit dat 't erbij hoort. Als jij 't morgen vraagt op het consultatiebureau, wil je dan ff hier posten wat ze ervan zeggen? Ben wel benieuwd... Vervelend trouwens dat Wesley zoveel huilt 's nachts! Gaat hij wel rustig slapen? Of begint het 's avonds al? @mandybaby, wat vervelend meid! Niet leuk dat ze niks willen doen. Fijn dat ze met je meeleeft, maar daar koop je niks voor natuurlijk. Ik hoop echt voor je dat je snel mag bevallen, want dit is ook geen doen zo he! Dikke knuffel hoor! @adorable, zou lekker thuis blijven, zal vast met de slijmprop te maken hebben. Als je je kindje nog goed voelt is het vast goed. Vervelend dat je zoontje ook zo'n last had van reflux. Ik heb Amy gisteren wel 3x andere kleertjes aan moeten doen. Het kwam echt in 3 delen, helaas. Ja, zo krijg je wel veel was.
Hey meiden, Voor mij alweer ee tijdje geleden dat ik wat heb laten horen. Maar ik lees elke dag al jullie verhalen hoor!!! Gelukkig zijn er inmiddels al aardig wat bevallen..... GEFELICITEERD!! Ook lopen er nog een aantal flink overtijd, helaas. Net als ik dus Ik moest vandaag voor een ctg en een echo en de ctg was gelukkig helemaal goed!! Alleen toen ging de gyn een echo maken en daaruit bleek dat ze in een stuit ligt Nou dat is dus echt even schrikken hoor. Ze hebben het bij alle controles niet gevoeld... en zelf de gyn kon het ook niet goed voelen. Gelukkig maar dat ik nu een extra controle had..... anders was het helemaal plotseling... We moeten het ook echt even laten bezinken en vind het ineens allemaal erg spannend worden. Want we weten nu zeker dat het in het ziekenhuis gaat gebeuren en dat het waarschijnlijk wel iets anders zal gaan dat dat we gehoopt hadden. Als de bevalling niet uit zichzelf begint hebben ze zondag om 10 uur een afspraak en gaan ze weer kijken en dan waarschijnlijk die dag of de volgende dag inleiden Vindt het doodeng allemaal, maar ja....... Dit moest ik echt ff kwijt......
Masu bevallen is me idd niet meer gelukt gisteren en afgelopen nacht ook niet!! En ach ja alles doen met de snelheid van een slak heeft ook wel weer wat hoor En luiers zijn altijd goed toch en als je ze over hebt dan is er vast wel iemand die je er blij mee kunt maken. Ik hoop dat amy lekker heeft genoten van haar badje gisteren en lekker geslapen heeft. Lees net dat ze haar hele fles er uit had gegooid. Arm meisje!! Sammie heb je een goede nacht gehad?? Adorable het kan best zijn dat je krampen ook bij jou toch al voor wat ontsluiting heeft gezorgd! Was hier namelijk wel het geval! Denk dat dat het begin is van je bevalling.. Lees net dat je ook slijm verliest dat is echt het begin!! Stampertje wat goed dat je je slijmprop verloren bent!! Hopelijk heeft het vanzelf doorgezet of ben je alsnog naar het zk gegaan?? En ja manlief vondt dit wel erg belangrijk en wilde er graag bij zijn. Ik was ook echt super blij dat hij er was hoor!! Mlien lekker dat je zo lang mocht slapen van Kian. Alleen jammer dat je borsten dat dan weer niet aan kunnen L Mandy ik vind echt dat je dat goed gedaan hebt!! Ben echt trots op je!! Ik had vandaag ook mn afspraak en mn zus zei ook overdrijf maar hoor!! Ik zei oh dan ga ik huilen, dit heb ik dan ook gedaan omdat ik ook eerlijk wilde zijn. Ik hoop echt voor je dat het wat gedaan heeft, bij mij hadden de krampen en voorweeën ook resultaat geboekt. Wat een vreselijk iets voor je!! Hebben ze ook niet gekeken of je al meer ontsluiting had? Alinda maar goed dat je dan idd voor extra controle mocht vandaag! Anders was je straks aan je bevalling begonnen en kwam je er toen pas achter!! Heel veel succes en ik hoop dat de bevalling uit zichzelf op gang komt en dat ze niet hoeven in te leiden. Sterkte!! Hier vandaag weinig op zp geweest. Zus belde vanmorgen al met de vraag of ik aan het bevallen was Samen met zus op stap geweest en rustig aan gedaan. Om kwart over 3 samen met manlief naar de vk gegaan. Na de vraag hoe het ging en de tranen hebben ze alle controles gedaan en deze waren in orde!! Ze heeft daarna inwendig onderzoek gedaan. Hieruit bleek dat ik al 2cm!!!! Ontsluiting had en ze kon me dus ook strippen!! (wat een niet zo lekker gevoel is dat, maar ja alles voor het goede doel) de vk gaf aan dat bij 40% van de vrouwen het strippen net dat laatste zetje geeft wat de kleine nodig heeft.. Laten we hopen dat ik bij die 40% hoor!! De vk gaf aan van ga lekker een stukje lopen en als je moe bent ga je gewoon even lekker slapen Dus nog even met manlief, zus en neefje naar de winkels gegaan. Nu lekker thuis op de bank en hopen dat het straks/vannacht door gaat zetten!! Mocht de kleine besluiten om toch niet te komen dan wordt ik zaterdag nog een keer gestript. Ik houd jullie op de hoogte!!
@kibbeling, spannend!!! En fijn dat je weet dat ze je zaterdag nog een keer strippen als dat nog nodig mocht zijn. Die 2 cm heb je toch maar mooi op zak! @adorable, zat net in 't topic 'wat is je naam' te neuzen en kwam jou daar tegen. Grappig dat je dan ineens iemands echte naam weet! Vraag me dat altijd af, hoe mensen echt heten en hoe ze op hun nickname op zp gekomen zijn.
masu, hoe heet jij dan? ben daar dan ook wel nieuwsgierig naar. ja wij weten ook niet wat er is. we gaan hem vanavond 120ml geven ipv 90ml. heb het idee dat hij nog steeds honger heeft en daarom zo huilt. hoeveel krijgt amy nu? Kibbeling, fijn dat je al 2cm hebt! nou ik hoop voor je dat het snel doorzet en anders zaterdag nog een keer. hou moed het einde is echt inzicht. nachtzon, wat ben je stil. lekker aan het genieten van jolien? hoe gaat de bv nu? adorable, hoe gaat het nu? is het rommelen alweer begonnen of niet? we hebben die puckababy nu bnij elke slaapje aan en hij ligt al een stuk rustiger in zijn bedje! net even zonder neergelegd en je merk meteen verschil. hoop dat het vannacht ook goed gaat.
@sammie, Amy krijgt sinds maandag ook 120 ml. De helft van de tijd drinkt ze dat niet op hoor, maar een aantal keer op een dag drinkt ze die 120 ml wel. Ik merkte dat ze na het leegdrinken van een flesje van 90 nog steeds zat te smakken en zat te zoeken. Ze was gewoon nog niet verzadigd leek wel, dus vandaar dat ik besloten heb om over te gaan op die 120. Dat lijkt goed te gaan. (al heeft ze net ook weer een flesje gekregen en daar heeft ze maar 50 van gedronken.) Mijn naam is Suzanne trouwens! En de jouwe? Gewoon Sammie of is dat afgeleid van Samantha of zo?
Fijn trouwens dat de puckababy zo goed werkt bij Wesley! Hopelijk krijgen jullie komende nacht dan wat meer rust. En 't is inderdaad stil hier!
juist goed geraden, mijn naam is samantha. hoe zwaar is amy nu dan, op het pak staat bij 3,5kilo maar denk dat we toch maar gewoon gaan proberen. en ja Wesley drink zijn ochtend fles nooit leeg de rest van de dag wel.
Haha, laten we het hopen voor alle hoogzwangere dames hier! We zijn tot nu toe erg remy hier, sammie! Ik ga morgenvroeg ook ff langs het consultatiebureau, want Amy's naveltje blijft maar bloeden. Vraag me af of dat wel goed is... En dan laat ik haar meteen even wegen. Maar Amy weegt al veel meer dan Wesley denk ik. Vorige week dinsdag is ze voor 't laatst gewogen en toen woog ze 3720 gram, dus alweer 40 gram boven haar geboortegewicht. Dus volgens de aanwijzingen op de verpakking van de flesvoeding zou ze ook die 120 mogen hebben. Hoeveel weegt Wesley inmiddels?
Vorige week 3100gr dus amy is wel wat zwaarder. Maar het cb zei hier dat we echt naar zijn behoefte moesten kijken.
Hihi, ja gek he om ineens iemands echte naam te zien Mijn naam is dus Danielle en mijn nickname is Adorable, omdat ik dus de hele dag frans spreek ( woon in brussel en mijn man kan geen NL dus moet verplicht frans praten ) Ik kom overigens zelf uit NL ben in noord limburg opgegroeid en ja Adorable komt een beetje neer op, super schattig ofzo Hier al de hele dag flink wat harde buiken, ma helaas geen weeen, hoop dat het vanacht door gaat zetten!
Ik hoop 't ook voor je! Ik dacht dat 't op z'n engels was, maar ik ken 't woord inderdaad ook in 't frans. Vind 't wel een mooie nickname! Leuk dat je dan 2 talen goed spreekt! Je zult wel moeten inderdaad, als je man geen Nederlands praat. En jullie kindje (binnenkort kindjes)? Wil je die 2talig opvoeden of alleen Frans? (ben een beetje nieuwsgierig, ik weet 't...)