ojee het komt dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cle23, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @masu: njaa onze kindjes worden 3talig opgevoed haha:p NL,FR en Turks, mijn man is namelijk turks dus vandaar:p, dat is dus wel belangrijk dat ze dat ook kennen, NL wordt door mij aangeleerd en op school en frans leren ze door naar ons te luisteren denk ik haha, dat krijgen ze dan tog wel mee:p Heel wat dus:p
    xxx

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Goeiemorgen dames,
    En al babies geboren?
    Hier was het erg rustig vanacht helaas, wie weet heb ik vandaag meer geluk:)
    xxx

3. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Ik leg me er maar bij neer.
    Dat trutje van ons wil ons gewoon nog echt niet ontmoeten.
    Zelfs een extreem goede knuffelbeurt vannacht had alleen wat krampjes als resultaat.

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nounou, de baby's willen maar niet komen he!! Mijn echte naam is trouwens Marlien, is ook vrij makkelijk af te leiden uit mijn nickname he ;)

Ben op het moment echt aan het genieten van ons gezinnetje, Kian is echt een supertevreden baby en de bv gaat hartstikke goed! Vandaag gaan we lekker shoppen met zn 3tjes, eindelijk weer nieuwe kleren kopen *jeej*

@Kibbeling; meldplicht!!!

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu en Sammie die 2cm is idd mooi meegenomen. En het idee dat ze zaterdag nog een keer kunnen strippen geeft me ook wel wat moed hoor om het nog even vol te houden.

Adorable hebben de harde buiken nog wat voor je gedaan? Lees net dat je ook weer wakker werd met bolle buik…
    Je kids kunnen zich in elk geval redden in de wereld met al die talen!!

Mandy je zegt het ook echt met veel liefde he?? Dat trutje van ons?? Hahaha dat is net als dat manlief die van ons kleine terrorist noemt :p

Mlien ik ben er!! Maar de kleine nog niet :(

naam ik heet Tamara. Ik hoor jullie denken hoe kom je dan op de nickname Kibbeling?? Dat heeft weer te maken met de achternaam van manlief (is niet kibbeling hoor) en hij vindt het nog steeds niets hoe ik dat bedacht heb :D:D:D Zijn nickname in huis is dan ook kippie :p

Hier nee de kleine is er nog niet, na het strippen gisteren heb ik wel last van krampjes gehad en door het strippen ook bloedverlies. Ik ben lekker om 20.45 uur in bed gekropen en heb lekker film gekeken. Toen ik wilde gaan slapen had ik veel last van maagzuur en was ik echt kotsmisselijk!! Manlief was heel lief voor me en vroeg wat hij voor me kon doen, ik zei stil liggen in bed :p!!! Ik had wat lichte last van krampen maar niet echt iets wat door ging zetten. Ik heb wel een plek rechts onderin mn rug die steeds zeer doet. Bij naar de wc gaan vanmorgen had ik bloed en slijmverlies (zus zei gelijk dat is een goed begin!!) ik ben wel weer gaan slapen want ik dacht he elk uurtje wat ik kan slapen neem ik mee. Bij het op staan wat last van kramp dus ga zo lekker in huis bezig zijn. Misschien gaat het helpen??
    Manlief had gedroomd vannacht dat de kleine geboren was en dat hij niet bij de bevalling was… hij kwam te laat.. Mijn zus vertelde hem in zijn droom ja dat is jammer de volgende keer beter!! Zielig he?? Ik zei tegen hem als het gaat beginnen dan zal ik je op tijd bellen zodat je naar huis kan komen. En hij heeft de auto meegenomen!!
    Voor nu even geen nieuws…

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Klinkt wel positief Kibbeling, hoop dat het snel doorzet bij je en dat de 2e strippoging niet meer nodig zal zijn!!

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @kibbeling: Hahaha wat grappig en toevallig! Mijn man heeft gisternacht en vanacht ook gedroomd dat de kleine werd geboren:p:p Wie weet is het een teken;)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @adorable, is het een teken of zijn jullie er gewoon zoooo ontzettend aan toe zodat je dat soort dingen gaat dromen?:D
    Ik hoop het eerste hoor en weet zeker dat het 2e ook van toepassing is.

@kibbeling, dat klinkt zeker positief. En je houdt je netjes aan je meldplicht! ;) Wie weet helpt 't rommelen in je huisje wat mee.
    Tamara... dat had ik niet af kunnen leiden van je nickname.
    Wel leuk om zo de namen te weten!

@mandybaby, balen meid, maar de aanhouder wint!

@Mlien, jouw naam is dan wel weer herleidbaar inderdaad. :D
    Wat fijn dat alles zo goed gaat met Kian en dat de borstvoeding goed verloopt. Veel plezier met shoppen vandaag! Leuk hoor! Ik wil ook!!!!;)

Verder zal ik die babies van jullie eens toespreken, want 't heeft nu wel lang zat geduurd. Dus babies: TIJD OM GEBOREN TE WORDEN!!!!
    (zo, wie weet helpt dat wel mee);)

@hier, lekker kraamvisite gehad, was weer gezellig. Nu ff lekker rustig op de bank. Ik wilde vanmorgen naar het inloopspreekuur van 't consultatiebureau, maar dat is niet meer gelukt. Amy had om 5 uur voeding gehad en kwam pas weer om 10 uur. En het inloopspreekuur was van 9 tot 10....dus helaas...volgende week gewoon weer een nieuwe poging wagen, haha!

9. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    Hahaha... Ik heb het mijn vriend ook even gevraagd, hij heeft gedroomd over een zak patat die hij liet vallen over zijn nieuwe schoenen...:$:D

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien ik hoop het met je mee!!

Adorable dat is wel heel grappig en toevallig. Ik had gisteren ook gedromd dat ons kleintje werd geboren!! Laat het aub een teken zijn!

Masu nee daarom zei ik al dat had je nooit uit mn nickname kunnen halen :p
    En ik blijf gewoon lekker aan het rommelen in huis vandaag, manlief belde al om te horen hoe het ging. Ik heb gezegd je hoeft nog niet in de auto te springen om naar huis te komen. Ik hoop dat de kleine van ons naar je luistert!!
    Amy dacht doei mama ik laat me vandaag niet wegen enzo :p

Mandy dat is wel erg van hem, maar wel eerlijk :D:D

nacht wat ben je stil, ben je lekker aan het genieten van jolien??

Hier de vloer is gedaan en de keuken is netjes. Net even wat gegeten en ga zo maar de was opvouwen dan is mn huisje weer helemaal netjes.
    Gisteren was mn neefje hier en hij at een koekje en de vloer dus ook. Zus zei joh dat doet de kraamhulp wel morgen (vandaag dus) ik had zus aan de foon en zei de kraamhulp is vertraagd ik doe zelf maar de vloer :D Wij allebei lachen :D:D:D

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Uitgerekend
    Stampertje23 30-05-2011 onbekend
    Alinda 01-06-2011 meisje
    Kibbeling 02-06-2011 jongen
    Sabrina1986 09-06-2011 onbekend
    Adorable 16-06-2011 jongen
    Mandybaby 18-06-2011 meisje
    Sproettie 03-07-2011 onbekend

Bevallen
    Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley
    Weesje 17-05-2011 3715gr Fenna
    Bloembloem 20-05-2011 jongen
    Senna04 21-05-2011 Djayden Keano
    Masu 23-05-2011 Amy Elise
    Samloes 27-05-2011 Jet en Mies
    Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien
    Cle 29-05-2011 Isas
    Mlien 30-05-2011 3180gram 50cm Kian
    Jongmam 06-06-2011 3580gram 52cm Ilona
    Migga 07-06-2011 3500gram 49cm meisje

Afspraak
    Kibbeling 11-06-2011 controle Vk en strippen poging 2

Voorspelling Nachtzon
    Stampertje 02-06-2011 om 06:09
    Migga 02-06-2011 om 09:45
    Kibbeling 07-06-2011 om 11:52
    Sabrina 07-06-2011 om 18:33
    Jongmam 11-06-2011 om 09:13
    Adorable 13-06-2011 om 08:12
    Mandybaby 19-06-2011 om 14:09

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    neee ik lees altijd alles mee, maar heb niet altijd tijd om te antwoorden (meestal lees ik terwijl ik borstvoeding geef :p)
    hier alles super, kleine heeft haar geboortegewicht terug en verder is alles superprima :D
    ach meiden.... vandaag zou de kleine pas geboren worden... doet wel raar....
    maar weten jullie wat?
    Ik ben MEGA gelukkig!!!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht dat is toch het belangrijkste dat je mega gelukkig bent!!
    Ik ben jaloers op het feit dat jij al lekker aan het genieten bent ik en nog steeds met bolle buik loop en ook steeds meer last van mn rug krijg. Maar nog even vol houden, zo af en toe een kramp die lijkt op een ongi kramp en wie weet wat dat allemaal teweeg gaat brengen vandaag of morgen?? Het is al een fijn idee dat de vk morgen nog een strip poging gaat ondernemen als de kleine er dan nog niet is...

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @nachtzon, lekker genieten hoor! Wel grappig dat als jij 's middags nog geen bericht hebt gepost, iedereen zich afvraagt waarom je zo stil bent! hahaha! :D

@kibbeling, ja, Amy zal wel gedacht hebben, dat wegen hoeft van mij niet! Nou, ik vond 't niet erg hoor, ik lag nog wel lekker in m'n bedje, dus ik kon me mooi nog een keer omdraaien. ;)
    Wat ben jij weer actief geweest in huis? En wat leuk dat je man zo meeleeft.
    Laten we hopen dat je zus gelijk heeft en dat je morgen echt kraamhulp nodig hebt!
    Anders heb je in ieder geval je strippoging nog.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu ik moet iets te doen hebben anders gaat me dag zo langzaam voorbij. Het enige is wel dat de dingen in huis allemaal schoon en opgeruimd zijn en ik dus straks echt niet meer weet wat ik moet gaan doen...
    Het wordt dus wel tijd dat de kleine komt vind je niet??
    En nog een keer omdraaien lijkt mij ook geen straf :p

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik slaap ondertussen tot na 11 :p de kleine komt om de 3 uur om te drinken en om 7 uur val ik altijd nog eens in slaap :p (hoop dat dit gauw afgelopen is, want heel mijn dag is zo naar de knoppen)
    zo, kleine huilt, ik maak ze nu klaar en dan gaan we gauw naar de winkel, wil namelijk materiaal en dingen halen voor de cake voor manliefs papa :)

hier nog eens jolien-spam :) lekker genieten in de tummy tub :)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow enneuh :) ik ben ondertussen 13 kg kwijt, weeg dus nu minder dan voor mijn bevalling :D

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht wat een poppeke in de tummy!! Ennuh al 13kg eraf dat doe je snel!!! Wat is je geheim??

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Schattig hoor, in de tummytub!
    Amy vindt badderen nog steeds geen succes, zelfs niet in de tummytub. Alleen met mij onder de douche vindt ze oke...

En inderdaad nachtzon, 13 kg, wat is je geheim????

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hier Wesley wel laten wege en hij weegt nu 308dgr flink gegroeid dus.
    Verder ruzie met manlief pfff wordt zo moe van hem, kan er even niet meer tegen.
    Heb hem weggestuurd!!!

Deel Deze Pagina