hier even een ego berichtje, de vk is hier net geweest. Ze heeft me voor de 2e keer gestript en ik heb al 3cm ontsluiting!! Nu gaan we even naar buiten even de benen strekken en dan zien we wel hoe het gaat lopen. Morgen om 9 uur moeten we in het ziekenhuis zijn voor een ctg. Manlief wilde eigenlijk wat later maar ik zei al als de kleine eruit komt dan dan kan je ook niet uitslapen..
Kibbeling klinkt goed hoor je gaat waarschijnlijk vandaag/ vannacht of morgen bevallen.... Weet ik uit ervaring suc6 en let uss know!! Mandybaby bij jouw zal het ook wel ni meer zo lang duren Tja hier helemaal kapot door mijn draakjes.... Offert weet het ff ni meer nu
@ Danielle... Je spreekt me moed in hihi, waarom denk je dat het niet zo lang meer zou duren? Door het slijmverlies? (ik ben zo onzeker de laatste dagen ) Kun je je draakjes even overdragen, zodat je lekker je rust kan pakken?
@kibbeling, kijk, al 3 cm!!!! Mooi hoor! Ik verwacht ook dat je vandaag of morgen gaat bevallen, het klinkt allemaal zo positief! Zet 'm op hoor! @adorable, balen dat je zo'n slecht nachtje hebt gehad! Ik heb ook niet echt verstand van yorks. Wij hebben een teckeltje, zonder stamboom en daar hebben we toen (2006) 300 euro voor betaald. Dus lijkt me op zich 375 wel een nette prijs, het is een rashond en alle papieren zitten erbij en heeft z'n vaccinaties gehad. Denken jullie erover om er eentje aan te schaffen? (oh, en wat leuk trouwens dat jullie kindjes straks gewoon 3 talen spreken!) @hier, boodschapjes zijn gedaan, nu hang ik hier lam op de bank terwijl ik eigenlijk het huis zou moeten poetsen. Eens kijken of ik me er toe kan zetten...
kibbeling, kunnen ze niet je vliezen breken of doen ze dat niet zomaar? denk dat het niet lang meer gaat duren. Wesley, heeft een goed nacht gehad, die bakerzak helpt echt goed.
@sammie, wat fijn dat Wesley weer goed geslapen heeft! Hier ook een goed nachtje gehad. Om 3 uur een voeding gegeven en toen pas weer om 8 uur. Manlief deed de voeding van 3 uur en ik die van 8 uur. Helaas heb ik haar 2x moeten verschonen want ze had weer wat melk terug gegeven. Niet eens zo heel veel, maar ik kon 't niet zo goed opvangen dus zaten heel haar kleertjes weer onder de melk Verder had ze wel heel haar flesje van 120 cc op, dus das dan wel weer heel netjes!
@Masu: Ja we zijn er al overuit dat we er 1 willen gaan halen, tis nu alleen even kijken waar en wanneer, ma we hebben al een hele mooie op het oog, nu alleen even de bevalling afwachten.... @Kibbeling: WAUW AL 3CM!!!! Zet um op meid, want volgens mij MOET jij wel vandaag of morge bevallen!!! Hier nog helemaal niks! Heb net 3uur geslapen en ga zo ff gebak maken ) xxx
@adorable, leuk hoor, een hondje! Succes met het maken van 't gebak. Balen dan he, dat er bij jou nog niks aan de gang is. Maar het kan ook ineens beginnen, dus das misschien een geruststellende gedachte?
Hey meiden, Eindelijk even tijd voor zp!!! Nou hier mijn verhaal: We gingen donderdag naar de gyn in het zkh...wel dus 's morgens mijn slijmprop verloren en wat gerommel maar niet echt pijnlijk of het idee dat dit de echte weeën waren! Wel even de vk gebeld om te overleggen of ik wel naar het zkh moest als het gevoel regelmatiger werd dan afbellen en anders gewoon heen voor de zekerheid! Dus wij maar heen! Daar aan de ctg gelegen voor driekwartier en daarna naar de gyn voor gesprek en inwendig onderzoek!! Dus zei voelen en wat bleek ik had gewoon al 5cm ontsluiting, zonder een pijntje of een echte wee te voelen! Conclusie ik moest gelijk blijven want ik voelde de weeën niet en dat kon gevaarlijk worden!! Dus wij best beduusd aangekomen bij de verloskamers, daar alles uitgelegd ik werd aan de ctg gelegd en ze wilde eerst kijken of mijn weeën nog sterker zouden worden en ik ze zelf zou voelen, je zag idd pieken maar ik voelde ze nog steeds niet! Dus ik werd aan de weeënopwekkers gelegd en mijn vliezen werden handmatig gebroken, uiteindelijk nam mijn lichaam het zelf over en ging de weeënopwekkers weer uit! dit ging een beetje op en af! De weeën werden wel sterker en kon ze nu goed aanvoelen maar ook heel goed opvangen, uiteindelijk kreeg ik persdrang en mocht ook gelijk gaan persen!! Alleen na bijna 2uur persen was hij er nog niet en ik raakte behoorlijk moe! Kon ook niet goed voelen waar ik heen moest persen! Toen is ie met een knip en de vacuüm gehaald! Wij helemaal happy een jongen!!! Helaas wilde mijn placenta niet geboren worden, na ruim een half uur geduw en getrek op mijn buik (AUW!) toch wel...maar door het zolang duurde ben ik veel bloed verloren, ruim een liter! Ook moest ik toen nog gehecht worden...en ik werd aan het zuurstof gelegd! De bevalling heeft ong 9uur geduurd en ik vond het opzich goed te doen behalve het einde! Maar nadat ze mij hadden opgelapt konden we lekker genieten van ons mannetje... Vince Didier, hij is 53cm en weeg 3745gr!! Roepnaam Vince! Hij heeft alleen na 19hartslagen dat er zijn hartje er 1 overslaat en 1balletje is nog niet ingedaald! Over drie weken moeten we weer naar het zkh voor controle, maar is op zich niet ernstig!! Met mij gaat het erg goed, mijn ijzer wel heel laag dus moest of een bloedtransfusie of staaltabletten en omdat ik me ze goed voor de staal gekozen!! We zijn al enorm verwend en genieten erg van onze bink!!!
masu herken het wel hoor. heb bij wesley nu slabbetjes om 'snachts. meer omdat ik er dan zelf niet echt bij ben met mijn hoofd en dan vergeet ik het doekje wel een goed te doen en dan knoeit hij alles onder door mij! haha.. ik wacht nu ook echt een kwartier met in bed leggen soms wel langer eerst even boeren!
Ik dacht al dat jij bevallen zou zijn, stampertje! Heel erg gefeliciteerd met jullie mannetje! En wat een stoere naam! Best een heftige bevalling geweest dan, als ik dat zo lees. Het begon wel goed, dat je eigenlijk al 5 cm 'cadeau' kreeg, maar jammer zo'n einde. Maar alles voor je mannetje he! En nu lekker genieten!
Hij heeft echt veel haartjes! Schattig hoor! Hele mooie foto's stampertje! @sammie, ik doe voortaan altijd een slabbertje om, dat vind ik veel makkelijker dan dat geklooi met die spuugdoekjes. Dan loopt 't weer langs 't doekje, of dan houd ik haar rechtop om te boeren, vergeet ik dat doekje weer vast te houden, valt dat weer op de grond....
Uitgerekend Stampertje23 30-05-2011 onbekend Alinda 01-06-2011 meisje Kibbeling 02-06-2011 jongen Sabrina1986 09-06-2011 onbekend Adorable 16-06-2011 jongen Mandybaby 18-06-2011 meisje Sproettie 03-07-2011 onbekend Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Weesje 17-05-2011 3715gr Fenna Bloembloem 20-05-2011 jongen Senna04 21-05-2011 Djayden Keano Masu 23-05-2011 3680gram 51cm Amy Elise Samloes 27-05-2011 Jet en Mies Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Cle 29-05-2011 Isas Mlien 30-05-2011 3180gram 50cm Kian Jongmam 06-06-2011 3580gram 52cm Ilona Migga 07-06-2011 3500gram 49cm meisje Stampertje23 09-06-2011 3745gram 53cm Vince Didier Afspraak Kibbeling 11-06-2011 controle Vk en strippen poging 2 Voorspelling Nachtzon Stampertje 02-06-2011 om 06:09 Migga 02-06-2011 om 09:45 Kibbeling 07-06-2011 om 11:52 Sabrina 07-06-2011 om 18:33 Jongmam 11-06-2011 om 09:13 Adorable 13-06-2011 om 08:12 Mandybaby 19-06-2011 om 14:09
Heb de lijst er weer even bijgehaald en up-to-date gemaakt. Heb van Amy ook even het gewicht en de lengte erbij gezet. @stampertje, ben er vanuit gegaan dat je ook die donderdag bevallen bent, maar de bevalling duurde 9 uur, dus dat zal wel he?
masu, we worden er wel handig in! alles op zijn tijd en we moeten het allemaal leren. heb jij als iets in huis staan waarvan je denkt had ik het maar nooit gekocht! stampertje, lees net pas je verhaal. fijn die eerste cm en heel jammer dat het laatste niet helemaal goed ging. wel fijn dat hij uit eindelijk toch losgekomen is en niet verwijderd hoefde te worden. mooie naam ook vince!
Danielle hopelijk zijn je kids een beetje lief voor je!! Die van mij is lekker beweeglijk in mn buik Mandy houdt moed meid!!! We zijn bijna aan het einde!! Ik weet het is makkelijk gezegd ben er hier ook klaar mee. Maar idd slijmverlies is een heel goed teken!! Masu dank je wel. Het rommelt ook lekker en heb veel last van harde buiken die best lang aanhouden. Hoop ook dat we de afspraak van morgen niet gaan redden Is het huis poetsen nog gelukt of schuift het door naar morgen Ik heb van de vk te horen gekregen dat ik geen zwaar werk meer mag doen alleen licht werk zoals bijv de kleertjes her opvouwen ofzo. Als het maar rust gevend is Sammie doen ze niet zomaar en de vk van vandaag die gaf ook aan dat mn baarmoedermond nog net niet helemaal verweekt is dus die moet nog beetje beter werken. Ze zei wel als je nu ingeleid moet worden heb je al een voorsprong door je 3cm en hoef je niet meer met allerlei gel enzo aan de slag. Adorable ik hoop zo dat jij ook snel mag gaan bevallen!! Hebben ze bij jou nog geen inwendig onderzoek gedaan om te kijken hoe de stand van binnen is? Stampertje gefeliciteerd met de geboorte van Vince!! Wat een verhaal!! Gelukkig is alles helemaal goed gekomen met jou en je manneke!! Nu kunnen jullie eindelijk gaan genieten van je manneke!! En wat een binkie om te zien!! Hier vanmiddag even lekker met manlief naar buiten geweest. We zijn even naar de winkels geweest ik had een nieuwe muis nodig voor de pc en heb echt een hele stoere gevonden!! En wat denk je manlief vind hem zo gaaf dat hij hem wil hebben!! Nou echt niet Ik zat net lekker rustig op de bank een spelletje te doen op de laptop en de kleine was lekker aan het bewegen en ik had last van harde buiken die best lang aanhielden. Ze gingen een beetje over een het gevoel van een wee. Toen ik vervolgens naar het toilet ging werden ze minder Nu weer lekker op de bank en weer lekker niets doen.. Zo nog maar verder met mn spelletje kijken wat de kleine gaat doen. Verder vandaag veel last van honger gevoel hebben en dan na 2 happen echt denken van gatver het smaakt niet of ik wordt er misselijk van Klinkt dat herkenbaar??