Zwanger en overgewicht

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by dovemeisje, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0
    Hallo

Ben op zoek naar meiden die net als ik wat voller zijn (dove Meisjes) en zwanger zijn..Ik heb zelf zo'n 30 kg overgewicht volgens de medici. Ik ben inmiddels 21 weken zwanger van ons 2de kindje. Dit is mijn 3de zwangerschap helaas hebben wij in dec 2010 een miskraam gehad. Ik heb gelukkig geen hinder gehad van mijn overgewicht bij het zwanger worden.

2. anke0404

anke0404 Nieuw lid

Jul 9, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben nu 14 weken zwanger van ons 1e kindje en heb ook veel overgewicht (bmi 38). Voor ons is dit de 2e zwangerschap, wij hebben in jan.2011 een miskraam gehad.Tot nu toe gaat alles gelukkig goed :D. Voor ons gelukkig ook geen probleem om zwanger te worden, ondanks het overgewicht.

Hoe oud ben jij? Waar kom je vandaan? En hoe is je vorige zwangerschap/bevalling verlopen? Ben je thuis of in het ziekenhuis bevallen? En nog last gehad van complicaties?

Groetjes,
    Ellen

3. nath86

nath86 Actief lid

Jun 1, 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    hej meiden. wat gerustellend dat jullie gewoon zwanger worden ondanks overgewicht. ik heb nl ook overgewicht en ben er wel een beetje benauwd voor..

4. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0

Hoi Ellen,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en dat zonder hulp.
    ik ben 33 jaar en ik woon in Breda. Mijn eerste zwangerschap is goed verlopen geen suiker geen hoge bloeddruk waar ze allemaal zo bang voor zijn in het ziekenhuis. Met bijna 42 weken ben ik uiteindelijk bevallen met een spoed keizersnede met een complicatie. Ik heb daar ook stukken van geschreven en op de site geplaatst. Kan je ook gewoon lezen. Mijn dochter was/ is helemaal gezond..
    Met deze zwangerschap gaat alles weer goed, heb nu een te lage bloeddruk wat weer voor duizelingen zorgt maar verder gaat alles heel erg goed.

Lianne

5. dovemeisje

dovemeisje Bekend lid

May 21, 2010
    508
    0
    0

Hoop houden er zijn zoals wij uitzonderingen volgens de medici maar ik geloof sterk dat elke vrouw is anders en ze niet overgewicht over 1 kam moeten scheren voor de rest kan je gezond zijn en it's take two..:p

Share This Page