hoi allemaal, Even een vraagje. We gaan a.s. paasweekend een weekendje naar een Farm Camps alleen heb ik nog nooit gekampeerd en ik heb begrepen dat je de tenten niet op slot kunt doen alleen dicht ritsen. Nu ben ik altijd heel goed in ramp scenario's in mijn hoofd te planten hahaha maar wie heeft er ervaring met deze campings en zijn er geen mogelijkheden om toch zo'n rits af te sluiten? Ik zou bang zijn dat ze s nachts in de tent komen wanneer wij liggen te slapen. We zitten in een safari tent.
een tent kan sowieso niet op slot. En met zowel een schaar, of een beetje scherp mes en is nog geluidlozer open dan met de rits . Let it go.... een kwestie van wennen en jezelf niet gek maken (maar ik heb m'n hele leven gekampeerd)
Uhhh tja das wel een beetje het idee van een tent he?? Geen enkele tent kan op slot. Ik kampeer al 33 jaar bijna en ik leef nog
Haha ik ben altijd met mijn ouders mee geweest op kampeervakantie en kreeg een beeld van een hangslot bij een tent. Zag er grappig uit maar niet functioneel . Komt echt wel goed hoor! Ik heb daar nog nooit over nagedacht omdat ik me echt niet onveilig heb gevoeld in een tent. Als ik het leuk zou vinden dan zou ik zo weer gaan kamperen zonder daar over na te denken . Fijne paasvakantie!
gewoon niet teveel over nadenken idd. Moest wel even terugdenken aan 3 jaar geleden, toen zagen wij dus echt een tent met een hangslotje vastgemaakt met een stalen pen in de grond die je niet zomaar omhoog kon trekken. We hebben nl met die mensen staan praten en die vonden het een hele goede uitvinding. Tot wij en anderen dus zeiden, maar een mes dan? En de zij-ingang? uuhhh daar hadden ze dus niet bij nagedacht :')
Wij hadden nooit super waardevolle spullen in de tent liggen, dingen als paspoorten en geld namen we altijd mee.
Ik vind het wel een schattige vraag eigenlijk. (En ook wel herkenbaar, ik heb ook liever een afsluitbare accomodatie. Maarja tent hè. )