positieve ovu test? Maar.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by , Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hallo

Weet iemand dit .....

Op 11 juli mijn eisprong gehad ........

en over 2 dg mijn NOD hebben nu heb ik een positieve ovutest
    wat zegt dat dat ik nu weer een eisprong heb ...

ik weet dat hij niks mag aangeven en gebeurde ook steeds netjes
    want ik hou alles bij namelijk ....eerder ovutesten voor mijn vruchtbare dagen gaf hij niks nada aan en na mijn eisprong ook niet meer en nu ineens positief

vanmorgen beetje misselijkheids gevoel en pijnelijke boobs heb ik ook en vaak plassen maar ik weet inmiddels dat het niks zegt

zou ik evt een zwangerschaps test kunnen doen nu ?

liefs kaley

2. Niet meer actief

Als ik jou was zou ik wachten met een zw-test tot je NOD,
    Ovutesten kunnen positief aangeven als je zwanger bent, maar ze schijnen wel veel gevoeliger te zijn dan zw-testen..
    Dus om valse negatieve testen te voorkomen zou ik als ik jou was wachten..

3. Niet meer actief

dank je panda

ik heb vaker positief getest voor mijn NOD en elke x was ik tot nu toe zwanger alleen ook 3x miskraam na 6.8.9 wk

ik heb wel het gevoel dat ik weer zwanger ben maar durf mijn hoop er nu even niet op te vestigen

liefs kaley

4. Niet meer actief

Ik weet niet met welke testen je wilt gaan testen.. Sommige zijn gevoeliger dan de andere..

Maar ik heb goede hoop voor je :)

5. Niet meer actief

oh ik test altijd met die van kruidvat die zijn goed maar ik w8 toch maar even een paar dagen

als ik zwanger blijk te zijn denk ik dat het over een paar dagen ook wel blijft zitten toch hahah

alleen vond het vreemd want heb alleen positieve test als ik mijn eisprong bijna heb vandaar
    liefs kaley

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Bij mij was 2 dagen voor nod mijn ovutest posi, dag erna zwangerschapstest ook posi...

7. Niet meer actief

hai mamakitty

oh dus het kan wel ,ja ik vond het vreemd ik dacht laat ik eens een ovutest doen want officieel mag die nu niks aangeven ...en ik weet dat want gebruik ze steeds in mijn vruchtbare dagen namelijk ....

maar mijn gevoel zei proberen dus gedaan

liefs kaley

8. jojo82

jojo82 Actief lid

Jun 5, 2008
    314
    0
    0
    Wil je een foto in je album zetten van de ovu test?

9. Niet meer actief

zou ik graag doen jojo maar ik weet alleen niet hoe heb ik nog nooit gedaan ...

heb het wel vaak geprobeert maar nooit gelukt

liefs kaley

10. jojo82

jojo82 Actief lid

Jun 5, 2008
    314
    0
    0
    Plaatje klein maken (300) bij foto verkleinen aan de linkerkant, opslaan, daarna naar je album zie je staan onder je berichttekstje en daar uploaden!

Hopelijk lukt het...
    En anders mag je hem mailen naar babybrabbelaar@hotmail.com

11. Isa

Isa Actief lid

Apr 16, 2006
    238
    0
    0
    Ik heb ook goeie hoop voor je! Ik duim voor je dat je zwanger bent en dat het deze keer allemaal goed mag gaan!

12. Niet meer actief

ja hopen is ook het enige wat ik kan doen he
    ach ik zie het allemaal wel hoor was er niet meer zo mee bezig ..teveel andere dingen aan mijn hoofd de afgelopen tijd ...

en misschien word ik toch nog ongie heb wel buikpijn een beetje maar heb ik meer last van als ik net heb geplast

ik moet ff w8 op hubbie dan dat die thuis komt want die heeft camera mee dan maak ik foto en als het lukt zet ik hem in mijn album

wel lief dat jullie reageren want ja je vraagt het je toch af he

liefs kaley

Share This Page