Ojee ineens pijn in lies

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Minny, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hallo, sinds vandaag heb ik ineens een enorm stijf en lichtelijk gevoel van pijn in mijn linker lies. Ben ruim 28 weken zwanger en heb dit bij de vorige zwangerschap niet gehad. Hopelijk niks engs met mijn bekken???

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Klinkt mij in de oren als bandenpijn. Ik heb geen bekkenklachten (volgens mij althans), maar wel veel last van bandenpijn gehad, dat is een soort spierpijn/stijfheid/steken in de lies/liesstreek. Ik heb dat vooral na het lopen. Nu ik bekkenklachten opzoek vraag ik me eigenlijk wel af hoe je het verschil zou moeten zien, maar volgens mij is wat ik heb iig geen bekkenprobleem.

3. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,
    Ik ben nu 3O weken, en heb er ook al twee weken last van! Gek gevoel eh... het lijkt wel of je gewoon spierpijn hebt in je lies. Of ja is het je lies.... het is zo raar te beschrijven.
    Ook als je je benen wat verder open doet, of soms bij het uistappen in de auto of zo, dan doet het zo pijn, en is het moeilijk. Ik was me ook al af aant vragen of het kwaad zou kunnen of het niet mijn bekken zijn of zo, want je hoort zo vaak van bekkenstabiliteit, maar ik ben maar een leek en weet er allemaal niks van!
    Dan doen we het maar wat rustiger aan eh.
    Maar ben blij dat ik niet de enige ben!
    succes! liefs

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heb het ook vanaf kerst, en werd steeds erger dus toch maar naar de ha gegaan. geen Bi, maar wel een geblokkeerd SI gewricht (waar oa ook je bekken samenkomen)
    loop nu ook bij fysio, maar moet gelukkig wel over gaan na de bevalling.
    zou toch even langs de ha gaan hoor!

5. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Denk bandenpijn! Heb ik ook weleens...

6. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Heel herkenbaar ook hier. Sinds 2 a 3 weken stekende pijn in de liezen/schaamstreek. Soms alsof er een mes in steekt. Au!
    Zal wel bandenpijn zijn? Hoewel lopen ook gewoon zeer doet in mijn bekken. Nou ja, ga toch echt niet naar fysio en nog eens de eerste 9 behandelingen zelf betalen. Geef al genoeg geld weg aan de zorgverzekering. Ik heb er mee leren omgaan en doe het rustig aan. Ookal is het nu wel een bende thuis:)

Deel Deze Pagina