oja, herkenbaar! hier ook bij de 2e, vanaf week 38 elke avond, krampen/harde buiken en regelmatig. Dacht echt elke avond, jaja vanacht gaat het gebeuren!! zei dat ook tegen mijn vriend steeds, schat vanacht is de baby er!! maar nee, duurde toen nog bijna 4 weken en had het bijna elke avond.... maar moet zeggen, toen de bevalling wel echt begon, voelde dat meteen anders en wist ik het ECHT zeker!! Voelde gewoon anders. Succes met deze laatste loodjes!
Ja, dat zei de vk vanochtend ook al... De voorweeën zouden natuurlijk wel iets kunnen doen, maar dat hoeft niet altijd. Daarbij zijn ze te kort, ze duren maar 10 tot 20 seconden. We zien het wel, komt vanzelf.
@linn: wanneer gaat ze controleren of je ontsluiting hebt dan? Bij mij is ze gisteravond langs geweest, helaas nog niets, misschien vrijdag dan.
Nou, ivm mijn verleden is dat iets waar ik echt verschrikkelijk tegenop zie... Dat doen ze dus (gelukkig) als het echt niet anders kan en anders niet... Het zal vanzelf een keer gaan doorzetten. Balen voor je dat je nog geen ontsluiting hebt! Duim voor je dat het gauw doorzet!