Ik heb redelijk wat last van afscheiding, is dat normaal zo vroeg in de zwangerschap? Ik word er zo onzeker van, elke keer als ik wat 'voel' ren ik naar de WC zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ja, had ik ook hoor. Een "vochtig" gevoel en de afscheiding was wit en korrelig als het opdroogde in mijn onderbroek (sorry voor de beschrijving). Het is nu sinds een paar dagen minder eigenlijk.
Hier ook last van ja. Is zeker normaal! En dat 'naar de wc rennen'-gevoel ken ik ook... Ik ben nog steeds bang dat 't bloed is. Ik noem het 'het wc-syndroom' en ik vind het niet leuk dat ik 't nog steeds heb! Maar om jouw vraag te beantwoorden: Ja, is normaal
ben blij te horen dat ik niet alleen ben hierin. Bedankt voor jullie reacties, ik voel me gelijk een stuk geruster
Meer afscheiding tijdens de zwangerschap is heel normaal, maar het kan wel vervelend zijn. Ik moet zeggen, ik heb er vanaf het begin veel last van, maar hoe verder ik ben krijg ik ook vaker van die dagen dat het echt erg is. Dan kan ik wel een paar keer schoon ondergoed aantrekken op een dag. Inlegkruisjes of iets dergelijks gebruik ik liever niet, omdat ik heeeeel snel een infectie te pakken heb.
ik heb het sinds 2 wekn ook erg! soms lijkt het net of ikin de broek geplast hebt, zo voelt het dan! Hopelijk gaat het iets minder worden want het voelt niet prettig zo;n natte broek
dat heb ik ook soms is het minder dan ren ik maar een keer naar de wc en soms wel tien keer op een dag en idd wit en korrelig tja babytje is een mooie naamgeving hoor wc-syndroom
Ik had het eigenlijk vanaf het begin al, en nu nog steeds Heb niet het gevoel dat het minder geworden is. Mona
Hoi, Ik weet precies hoe je voelt, want ik had het ook erg aan het begin van mijn zwangerschap. Zoals bij jou maakte ik ook erg veel zorgen als ik weer iets naar beneden voelde gelijden. Wanneer ik aan het winkelen was en iets voelde moest ik zo snel mogelijk naar de wc om te controleren of alles in orde was. Ik vond het toen echt erg stressvol. Gelukkig duurt die periode niet zo lang en kan je weer normaal genieten van je zwangerschap. Succes en sterkte! Niro
Erg normaal; het kan zelfs toenemen tijdens je zwangerschap! Soms heb ik nog weleens dat gevoel van gaat het allemaal wel goed en dan valt het reuze mee!
Bij mij is het naarmate de zwangerschap vordert alleen maar erger geworden! Ik zit nu op een punt dat ik er echt *****ziek van word! Je lichaam heeft veel meer afval stoffen en die moet het ook weer kwijt. Althans zo heeft de vk het mij vandaag uitgelegd. Drie keer per dag een schone onderbroek in mijn geval! Vooral geen inlegkruisjes gebruiken! Dit ivm infecties...
Hééééél herkenbaar inderdaad. Gister ben ik naar de 9 maanden beurs geweest en ik ben wel 3 of 4 keer naar het toilet geweest met het idee van oh my godddddd maar viel gelukkig elke keer weer mee, ben elke keer opgelucht als ik naar het toilet ben geweest