Whow, schrik serieus echt van deze discussie.. Misschien dit inderdaad even verder privé uitvechten of het hierbij laten, worden echt nare dingen gezegd. Maar goed even terug naar je vraag, ik had juist ook heel veel Rekbaar slijm en dit was juist zelfs het teken dat het raak was nog voordat ik positief testen en nu nog steeds. Heb meerdere echo's gehad in een vroeg stadium en deze maakte me juist mega onzeker dus zou erop proberen te vertrouwen dat het goed zit en even tot ongeveer 7 weken dat volhouden.
Elke miskraam, verlies van je kindje op welk termijn dan ook is k*t, verdrietig, (enrom) heftig. En ja ik heb ook het nodige meegemaakt en met vlagen heb ik er nog moeite mee. Maar geniet ook intens van onze dochter. Echter zit elk mens anders in elkaar, dus zal elk mens ook dingen anders verwerken. Daar kun je als buitenstaander een mening over hebben, maar soms kan je die beter voor je houden. Laten we de discussie stoppen en elkaar met rust laten. Meiden die zwanger zijn, probeer ervan te genieten! En ik heb nu bewust pas 28 dec. Vroege echo's vond ik juist killing. Gezien het na een goede echo ook altijd nog kan misgaan of dat er soms nog geen hartje klopt. TS rekbaar slijm heb ik deze zs ook en hoort er denk ik ook gewoon wel beetje bij 🙂
Ik schrik behoorlijk van alle nare dingen die hier openbaar gezegd worden. Zoals mijn voorganger ook al zegt, iedereen gaat anders met het verdriet om en laat iedereen in hun waarde. Voor ts op het onderwerp: ik heb de vorige zwangerschap en ook deze keer af en toe enorm veel rekbaar slijm, hoort er blijkbaar ook helemaal bij Hopelijk vind je na zoveel positieve reactie over het slijm iets meer rust om te wachten tot de eerste echo. Wens jou een sterk plakkertje toe!