IK heb morgen een eeg na slaaponthouding en mag tot morgenvroeg niet slapen. Vannacht al slecht geslapen, dus ben nu al moe en moet nog een hele dag Verlang nu alweer naar mn bed Vanaf vanavond 11uur mag ik geen koffie of cafeinehoudende middelen meer hebben helaas, anders had ik het met veel koffie wel kunnen redden Iemand de gouden tip hoe ik wakker kan blijven
Ja lastig he. Als ik eens een avond kindloos ben heb ik er geen moeite mee om om 6uur s' ochtends thuis te komen, maar als je niet mag wordt het des te moeilijker. Nee heb op dit moment niet echt een spelletje waar ik verslaafd aan ben, dat zijn meestal fases
Tot 11 uur vanavond sloten koffie naar binnen werken hihi. En daarna idd jezelf vermaken met een verslavend spelletje
Als ik maar bezig ben blijf ik wakker. Als ik moe ben en ik plof op de bank neer is het gebeurd. Dus ik zou absoluut niet gaan lezen of televisie kijken. (maar dat ben ik he, misschien blijf jij wel helemaal wakker bij een goed boek) Ik zou vandaag lekker rustig aan doen en de huishoudelijke klusjes voor vannacht bewaren. Is misschien niet zo leuk, maar dan blijf je bezig en in beweging en dat helpt wel denk ik. Dus vannacht lekker strijken, poetsen, dweilen, wc schoonmaken. Of misschien een lekkere taart bakken en daarna meteen de keuken soppen. Heb je een hond? Dan lekker de hond uit gaan laten, of gewoon een stukje wandelen of fietsen. Of op de hometrainer?
Nee tv kijken raadde de arts inderdaad af, omdat je daar slaperig van wordt. Midden in de nacht wandelen durf ik niet Mn exschoonzus is 2 wk geleden bevallen en de nachten beginnen haar nu op te breken omdat ze er alleen voor staat en de kleine meid s' nachts niet meer in slaap valt, dus heb al aangeboden om vannacht met de kleine in haar huiskamer te zitten. kan zij even bij slapen en kunnen wij elkaar wakker houden , dus ben benieuwd of ze me ook daadwerkelijk gaat bellen. En anders vannacht maar inderdaad mn huis gaan poetsen
IK snap het verhaal niet helemaal waarom moet jij wakker blijven? Voor de komende nacht? Om op een kindje te passen of iets? Tips om wakker te blijven een koude douche pakken als je echt heel veel slaap hebt. Geen warme hihih. Of in elk geval wissel douche warm/koud warm/koud. Verder geen goede tips dan er niet te veel aandenken hoe meer je er aan denkt hoe meer slaap je krijgt.
Overdag het huis uit, leuke dingen doen. Idd. vannacht huishoudelijke taken (ms. goede gelegenheid om de keukenkastjes eens te soppen, haha!). Sterkte morgen met het EEG, en natuurlijk met het 24-uur opblijven. Is waarschijnlijk lastiger dan het lijkt.
Als je iets huishoudelijks gaat doen.... zoek dan wel stille klusjes... Zo s'nachts is een huis een stuk gehoriger en wie weet... willen je buren wel slapen
en om een uur of 4 komt de zon al op en gaan de eerste vogels zingen.... dus in princiepe zou je dan al kunnen gaan wandelen...
Nou het is bijna gelukt ...nog een uurtje!! Pss het viel niet mee zeg, maar ik heb het gered Wou eerst gewoon met de auto gaan, maar voel me zo'n duf konijn dat ik toch maar de bus pak, lijkt me wat verstandiger. Bedankt voor jullie tips!
oooh pff je hebt t er al bijna opzitten . IK bleef na n nachtdienst ook wel s wakker en dat vond ik helemaal nix!!!!!!!! hoop dat je t niet nog n keer over hoef te doen slaap lekker straks