Ohh g*d! Ik wist niet dat er al zo veel gereageerd was Nee, ik stond binnen. Máár was zo nieuwschierig dat ik voor het raam sond en onder de screen door keek. Oftewel heel nieuwsgierig met roze geruite pyamabroek. Dat moet wel opvallen whahaha! Zou wel hylarisch zijn. Oja... steetvieuw is dat ja.
nou, tis net zoiets als die link die er staat maar dan iets verder weg. iets.... Heb ook bij de sauna gekeken, daar zie je ook allemaal mensen zonnen. Herkende daar trouwens niemand
Ik denk dat ik een van de weinige ben die precies kan vertellen wanneer ze bij ons in de buurt langs zijn geweest. De groene clico's stonden buiten (dus een donderdag) en bij ons hingen er allemaal roze slingers voor het raam. Het zal dus op de dag geweest zijn dat mijn dochtertje precies een week oud was. Kan het met trouwens nog wel herinneren dat die auto door de straat reed. Op dat moment vond ik het wat minder grappig, maar nu is het wel heel leuk.
Zzoooooo ons huis staat erop toen we er net woonde denk ik! alles nog helemaal oud en de buurman zn huis nog zwaar verwaarloosd, en denk dat de buurvrouw nieuwsgierig was want die zie je om dr deur heen kijken naar die auto! WHAHAHA Jeeeutje, ga ze s bellen dat er wel s een nieuwe foto gemaakt mag worden.. dit is Zo armoedig! (voordeel is wel dat ons huis hier nog niet die verschrikkelijke gele kleur heeft die er door een foutje van ons nu wel op zit...... )
cyclomedia maakt ook foto´s voor gemeente enz....mijn schoonvader heeft er een poosje voor gereden, het wordt voor meerdere doeleinden gebruikt dus niet alleen google maps.
Grappig, ik heb ook even in onze straat gekeken. Mijn buurvrouw staat niet zo charmant afgebeeld op 1 foto. Mijn zoontje van 6 staat er ook op. En bij mij hangt een slinger voor het raam met hoera een jongen. Dus moet sept´10 zijn geweest.