Ojee, vanavond een date!

Discussie in 'De lounge' gestart door Naati, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Zit te twijfelen of ik het nu wel of niet zal neerzetten, want wat moeten jullie hier nou mee, maar moet het toch echt ff kwijt. Ik heb het nog niemand rond mij verteld.
    Maar vanavond heb ik weer me eerste date na het rottig eindigen van me vorige relatie. Ben echt zooooo zenuwachtig!!!!
    Ik heb hem pas eigenlijk een week geleden via i-net "ontmoet". Maar wel hele lange verhalen via email over en weer. Hij is 8 jaar ouder als mij (daar zie ik geen probleem in) Hij heeft ook al een kindje van bijna 5. Uit de verhalen van de mails is gebleken dat we echt zoveel overeenkmsten hebben met vanalles en nog wat. En hij vertelde me precies de dingen waar ik me zo goed kon in verplaatsen, zonder dat ik wat heb verteld. Dus ben echt zo benieuwd hoe hij in het echt zal zijn! Alleen ik heb nog nooit iemand via i-net ontmoet, dus weet echt niet wat ik kan verwachten.
    De reden waarom ik nog niks verteld heb is dat ik dan misschien van die (wel goedbedoelde) preken krijg van is het niet te snel, zou je het wel doen met iemand afspreken van i-net enz. Dus vanmiddag ga ik het vertellen van waarom ik weer optijd naar huis ga. En heb gelijk de vuurdoop want iedereen zal bij elkaar zijn door vaderdag:D
    Voel me net een zenuwachtige puber weer:):)

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Spannend! Heel heel veel plezier! Hoop dat je je een beetje over je zenuwen heen kan zetten en lekker jezelf kan zijn!
    Hopelijk is het wat je verwacht! Als jij er zelf klaar voor bent is het toch oké?

Fijne avond!

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ben al 7 jaar getrouwd met iemand via internet ;)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O spannend!!!!!
    Ach en afspreken via i-net kan ook echt wel een happy end hebben hoor;)

Geniet ervan

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Veel plezier!!! I-net is toch een geweldig medium om mensen te ontmoeten?! Ik ben inmiddels bijna 7,5 jaar samen met mijn man. Ook leren kennen via het I-net. Via een chatbox nog wel!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha leuk! Dat zijn wel de leuke dingen van nog daten, die spanning... maar aan de andere kant ook weer niet leuk, die onzekerheid...

Hier toch een goedbedoeld advies: Neem iemand mee, of laat die van de zijlijn meekijken. Of ie nou opvalt of niet. Niet alleen omdat de persoon die je gaat ontmoeten, misschien wel heel iemand anders is met heel andere bedoelingen, maar ook als het niet klikt. Ik ben een keer meegegaan met een vriendin naar een internet date en die was achteraf zo blij! De jongen had geen rare bedoelingen of zo, maar het was absoluut niet haar type en eigenlijk irriteerde ze zich aan hem. Met afgesproken signalen heb ik haar geholpen om een einde aan de date te maken. :D Zonder al te lullig over te komen, dan, want die jongen kon er ook niks aan doen. Ik heb zelf ook een keer een date gehad met iemand die ik een paar keer ontmoet had, toen heel veel contact via Internet (chat enzo) en uiteindelijk een date. Dat was een fiasco! :( Krijg nog de kriebels als ik er aan terug denk, terwijl er niks raars is gebeurd en het ook meer dan 10 jaar geleden is.

Tenzij je zelf sterk genoeg in je schoenen staat, om de date halverwege af te kappen op een nette manier, als het blijkt dat er helemaal geen klik is en je je ongemakkelijk voelt.

Maar ik wens je een hele fijne date toe! Hopelijk klikt het wel gewoon IRL en heb je een hele leuke avond! En misschien daarna wel meer ;)

7. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Kijk zulke verhalen wil ik horen haha Dat het eigenlijk helemaal niet vreemd is dat je zo iemand ontmoet :)
    Nu nog van de zenuwen afkomen!!;) Door de zenuwen ga ik weer super verlegen worden en daar heb ik geen zin in! Maar heb hem daar wel voor "gewaarschuwd", maar hij zei dat als dat gebeurd hij mij er wel doorheen gaat slepen:) Maar eigenlijk is het ook weer geen echte date, we gaan hoe romantisch ook: voetbal kijken:D :) (was mijn voorstel ook nog eens)

8. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek

Ohjee, zo had ik het natuurlijk nog niet bekeken, is gewoon bij mij thuis, kan moeilijk zelf weggaan als het toch niet is wat ik ervan verwacht had. Maar heb lieve buurtjes die me in de gaten houden nu ik weer alleen ben met alle poespas die erbij kwam, dus vertrouw ik daar ook wel op:)
    Maar onze gesprekken gingen ook veel over het vertrouwen enz. Dus aan de ene kant maak ik me daar niet zo druk over, maar als ik dan weer jou verhaal lees denk ik weer hmzzz

9. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Heel veel plezier!

Zonde dat er altijd weer van het slechte van de mens uitgegaan wordt. Als je een date hebt, neem je toch niet iemand mee? Kom op zeg. Licht dan mensen in waar je bent en als ze om zo en zo laat niets gehoord hebben even bellen ofzo. Vind het zo'n afknapper als je met z'n 2 naar een date gaat puur voor 'veiligheid'.

Geniet er lekker van. Hopelijk gaat Nederland voetballen vanavond.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Veel plezier :)
    En idd ik ken ook genoeg mensen die elkaar via het internet hebben leren kennen en nu al jaren getrouwd zijn.
    Zou alleen wel iemand in je omgeving op de hoogte stellen met wie en waar je een date hebt ( je weet maar nooit ;) )

Edit. o zie dat je hem bij jou thuis hebt uit genodigd. Dat had ik dus niet gedurft voor een eerste date. Maar idd wel fijn als je dan buren hebt die je in de gaten houden.

11. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik ga al 9 jaar met me man ook via internet ontmoet

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Super spannend en leuk! Ik ken die spanningen en zenuwen maar al te goed. Afgelopen jaar flink wat gedate via het internet. Er zaten leuke en minder leuke mannen bij. Ik sprak altijd in het openbaar af, dan kon ik makkelijker weg gaan, MAAR bijna 2 maanden terug had ik een super impulsieve date bij mij thuis. Ik zat te chatten met iemand, dochter was uit logeren, en van het een kwam het ander en toen zat hij opeens bij mij op de bank. Hele nacht lopen kletsen, want ook ik kan wat dichtklappen met zenuwen, maar omdat dit zo impulsief ging had ik niet eens tijd om zenuwen te hebben.
    Om een lang verhaal kort te maken, hij is gemiddeld 5x in de week bij mij, onze dochters kunnen goed met elkaar overweg en ik ben hartstikke verliefd!

Veel plezier!

13. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Ik heb juist expres bij mij thuis gedaan, dan ben ik meer op mijn gemak dan dat ik ergens anders ben. Op vreemde plekken word ik juist onzeker, ben nog niet zo'n mensen mens, maar daar werk ik aan, maar vond het dus te vroeg om met een toch eigenlijk een vreemd iemand ergens heen te gaan. Maar ook wel aan de andere kant, nu is het in je eigen huis, je veilige thuishaven en dat is het dan niet echt meer (iets op die fiets) Maar daar ga ik gewoon niet van uit;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien ben ik daar gewoon voorzichtig in hoor. Als ik voor het eerst met nieuwe mensen afspreek ( ook bv vriendinnen die ik via internet heb leren kennen ) spreek ik de eerste keer altijd in het openbaar af. Klikt het niet kan je zelf weg gaan, en dan weten ze ook niet gelijk je huis adres.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Heeel veel plezier vanavond! Ik ben een maand geleden getrouwd,mijn man heb ik ook leren kennen via internet.
    Als alleenstaande moeder heb je weinig mogelijkheden om iemand te leren kennen,je bent altijd thuis bij je kinderen.Daarom is internet een goede oplossing voor veel mensen.
    Ik hoop dat het heel erg gezellig gaat worden meid!.....met natuurlijk een leuk vervolg!:)

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Laat anders een vriendin of de buurvrouw om een afgesproken tijdstip aanbellen voor een kopje suiker, of eieren "ik ben een cake aan het bakken en kwam er achter, dat de eieren op zijn". En dan kun je haar een seintje geven als het niet zo lekker loopt. En dan bijvoorbeeld afspreken, dat ze belt met een 'noodgeval' of zo. Het is maar voor het geval dat, hè? Lijkt me lastig, helemaal als het van zijn kant uit wél klikt, om er een einde aan te breien...

Of een subtielere manier. Gewoon iemand een smsje laten sturen. De meeste mensen reageren toch wel meteen op een smsje, dus dat zou niet opvallen. Als het niet klikt, heb je dat toch wel binnen een uur door. Is een kwestie van chemie :)
    In het geval van die vriendin van mij, waren we ook een stukje jonger. Al wel volwassen, maar dan nog.
    Daarnaast zijn er veel slechte mannen, die juist via datingsites en chatboxen een slachtoffer zoeken. Als je iemand anders alleen maar vertelt waar je bent en ze moeten wachten op een signaal van jou, dan kun je allang ergens in een greppel liggen, dood of verkracht.
    Maar dat zijn de extreme gevallen.

Ik had het er over, dat de date gewoon heel ongemakkelijk is, dat het niet klikt. Hoe maak je er dan een eind aan? Niet iedereen staat even sterk in haar schoenen om te zeggen: "Het wordt al laat..." en dan heb je nog genoeg mannen die de hint niet begrijpen.

17. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Ik ga dan gewoon van jou verhaal uit dat het zo ook ken! Alleen bij mij hebben de zenuwen nu echt een toppunt bereikt:D Ik zit nu al 3 dagen te wachten tot het zondag is en nu is het zover, dus hoop echt zo dat ik niet dichtklap!

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Denk maar zo: Hij denkt er waarschijnlijk net zo over :D

19. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Spannnnnnend!!!
    Hier al weer 8 jaar geleden toen ik afsprak met die jongen van het internet!
    Wat was dat spannend zeg...
    Hier nu 3 kids verder getrouwd en geëmigreerd met het hele gezin..
    Natuurlijk kan het niet die man zijn die je zoekt of waar je een klik mee hebt , maar je moet ergens starten...

Heel veel plezier en gewoon genieten en je zelf zijn , klikt het niet dan klikt het niet en dan heb je wel een leuke avond gehad!

20. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik snap je punt wel hoor LadyXochi, maar ik zou iemand laten weten van hoe of wat en een of meerdere comtactmomenten afspreken, maar niet tot vervelendst toe.

Deel Deze Pagina