AHier ook al 10 jaar samen met m'n 'internetdate' Waarvan 4 jaar getrouwd en nu zwanger van onze tweede. We woonden zelfs 170 km. van elkaar te tijde van onze eerste ontmoeting.. Kan dus heel goed gaan Veel plezier!
Hier ook een succesverhaal; inmiddels 2 jaar getrouwd met m'n man die ik op internet leerde kennen. En ook na 1 week al afgesproken, trouwens. Dus niets geks, idd. Misschien tip voor de volg. keer; spreek niet gelijk thuis af, maar eerst op een 'veilige' haven. Dat je 'm bijv. van station ophaalt, of dat jullie eerst een drankje in de kroeg doen. Niet alleen vanwege je veiligheid, maar ook; mocht het nu niks zijn, dan kun je 'm gelijk afwimpelen. Nu zit je er gelijk de hele avond aan vast, want je zet 'm niet halverwege de wedstrijd je huis uit, natuurlijk.
Ik ben heel benieuwd hoe je date vanavond verloopt. Thuis, nee daar zou ik ook niet aan denken de 1ste keer, maar goed als het voor jouw vertrouwd is waarom dan niet. Laat je hier nog even weten hoe het was?
Aan de andere kant, als je iemand in de kroeg voor t eerst ontmoet en de week erop thuis uitnodigd, kan t ook iemand zijn met andere bedoelingen toch?
Kan idd altijd. Maar in geval van een afknapper (Bijv: hij heeft je een oude foto gestuurd, toen hij nog wel haar had. En je doet de deur open, staat daar Gabber Pietje. Terwijl jij nog zo op je relatieplanet profiel had neer gezet dat je daar nooit een kunstje op zou willen/kunnen. "Oh?" *domme grijs* "Ben ik zeker vergeten te vertellen?") Dan kan het best handig zijn om op neutraal gebied af te spreken. Kun je je of voltanken in de kroeg en je toch maar over die kale kop heen zetten. Of na 1 drankje zeggen; "Goh, is het al zo laat?"
Ik heb mijn man 12 jaar geleden via I-ontmoet, via datingsite. We hebben een maand gechat en gebeld, en heel impulsief op een zondagnacht (!!) om 2300 savonds is hij in de auto gesprongen, en 2 uur gereden om mij te ontmoeten, in mijn kleine appartementje. Ik had het afgehouden al die tijd, had al veel gedate via internet en het een beetje beu.... Maar we zaten zo gezellig te bellen dat hij om 2300 in de auto sprong en rond 100 snachts bij mij was. De hele nacht en dag erop gebleven en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Dus de eerste keer dat we elkaar ontmoette was minden in de nacht, niemand wist ervan, en bij mij thuis Genoeg mensen die met het uitgaan iemand mee naar huis nemen, is hetzelfde hoor, die ken je ook niet.
Ook ik heb mijn vriend leren kennen via internet. En na een week afgesproken. In september gaan we zelfs trouwen!
Ach meid ik heb ook een tijdje via internet gedate. Op dit moment al vier jaar gelukkig met mijn laatste internetdate die ik ook meteen thuis uitnodigde..... Ben wel heel benieuwd hoe het was...
Heb m'n vriend ook via internet leren kennen, via Hyves. Na een week chatten hebben we afgesproken en een paar weken later ben ik bij hem ingetrokken. Dat is nu 4 jaar geleden en we hebben beiden nog geen minuut spijt gehad. Hoop dat je een super leuke date hebt!
Leuk al die reacties te lezen. En het was idd een BUT wedstrijd. Maar dan nu de date..............OMG wat was die in het echt dus totaal NIET mijn type!!! Het begon gelijk al toen hij voor het raam verscheen, had ik gelijk al van Ojee waar begin ik aan haha heb ik me daarvoor zoooooooo zenuwachtig gemaakt Hij was wel super aardig ofzo, maar gewoon die welbekende klik was er bij mij dus totaal niet. Hij leek wel op de foto's, maar in het echt dus totaal anders Heb wel vrolijk gedaan en gewoon gekletst enzo, na de wedstrijd vroeg hij zal ik blijven nog of zal ik gaan, heb als excuus gezegt dat de kleine morgen weer vroeg wakker zal worden dus ik ook maar naar bed ga. En dat we morgen weer verder mailen. Maar nu ben ik niet zo eerlijk geweest eigenlijk gelijk, dus voel me daar weer best schuldig over en hoe ga ik dat netjes vertellen Want hij vond dat er wel een klik zat aan zijn kant hmzzz Maar ook even over dat thuis afspreken. Ik weet ook dat het niet echt slim is enzo, maar ik kan alleen echt mezelf zijn als ik thuis ben in zo'n situatie. Nu woon ik in een rijtjes huis en is me woonkamerraam net een aquarium en de buren kennen alles zien, tenzij de gordijnen dicht gaan, maar die netjes opengehouden. En ik heb een heel beschermende familie, dus voor afwijzingen en terugkomen zonder afspraak daar heb ik dan me familie voor. Maar dan toch, als ik zo de reacties lees, dan ga ik toch nog ff nadenken of ik het nog wel of niet thuis ga doen. Iig ik heb dit gehad nu, weer een ervaring rijker (nu nog netjes afsluiten)
Dat laat maar weer zien dat mailen en foto's zo'n ander beeld van een persoon laten zien dan iemand werkelijk is. Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je het een gezellig avond vond, maar dat je geen klik hebt gevoeld. Dat is fijner dan hem nog een paar mails aan het "lijntje" houden en dan pas zeggen dat je het niet ziet zitten. Natuurlijk is het niet leuk om iemand te "kwetsen", maar hij weet waarschijnlijk ook wel dat dat ook bij daten hoort.
Jammer dat er van jou kant geen klik was. Zou ook eerlijk vertellen dat jij geen klik voelde. Anders is het ook zo sneu voor hem. Mocht je hem verder wel gewoon aardig vinden kunnen jullie altijd nog vrienden blijven toch.
Daar had ik zelfs nog niet eens bij stilgestaan. Da's eng! Jammer dat er geen klik was... Enneuh... ik hoop dat hij de hint van vroeg naar bed gaan wel snapte, maar ja, het blijft een man, hè, dus je weet het nooit. Maak je niet druk dat je het niet meteen eerlijk gezegd hebt. Nu alsnog via de mail zeggen voelt wel veiliger. En je hebt op zich een gezellige avond gehad, toch? Is dus niet zo dat je het een eikel vond en dat is voor hem ook minder erg. Lijkt mij... Hoewel... d'r zijn dan ook mensen die dat minder erg vinden. Ach ja... Jammer dus.
Jammer dat het niet was wat je had gehoopt, maar je hebt het wel geprobeerd,! Misschien een tip voor het thuis afspreken, stel je voor dat je date om 2100 komt, laat dan een vriendin of familielid om bv 2200 ff bellen, dan kan die vagen hoe het gaat. Spreek bv af als je niet opneemt dat dieren voor de zekerheid even langskomt dan.. Misschien een idee.. Succes met het daten.
Voordat ik mijn man ontmoette via Inet, eb ik daarvoor ook wel een stuk of 7 dates gehad die me echt niet bevielen. Maar ik heb in het uitgaansleven ook regelmatig een date gehad, maar dat ie overdag en zonder drank toch heel anders was dan snachts en met een slok op. Of vervelende gewoontes of tics had.