ShoW je zolderkamer ( slaapkamer)

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Wij gaan onze zolder verbouwen tot slaapkamer,en ik mis echt inspiratie...

Dus.... ( weer een show je toppic...) show je zolder kamer ( slaapkamer)

2. FairyLaughs

3. Blays

Blays Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd naar foto's!
    Heb zelf geen slaapkamer op de zolder, maar zou het later misschien wel willen.

4. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Wordt het een slaapkamer voor jezelf of je kinderen?

Wij hebben onze zolder een paar jaar geleden voor de komst van Dennis 'verbouwd' (geschilderd meest) tot slaapkamer voor mijn stiefzoon van 12.
    Een hele klus want het is een puntdak met balken tot aan de nok die we allemaal geschilderd hebben, maar wel de moeite waard geworden. Ik zal eens kijken of ik er foto's van heb op de andere PC, maar beloof niks. ;)

De kleuren hebben we voor een jongen vrij neutraal gehouden, wit en antracietgrijs, zo hebben we destijds de babykamer ook gedaan, ik vond het erg geslaagd.
    We hebben trouwens geen dakkapel, alleen een Velux raam, wellicht komt dat nog in de toekomst.

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik lees mee!! Willen zelf dit jaar ook gaan verbouwen..

6. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    ik ben ook nieuwsgierig. Wij hebben vorige week een dakkapel geplaatst en willen nu zelf naar de zolder verhuizen

7. Blays

Blays Niet meer actief

Ben heel benieuwd Marjanneke! Het klinkt heel mooi, wit met antraciet :)

8. FairyLaughs

De zolder wordt voor onszelf, de kinderen slapen op de 1e verdieping en wij dan op de 2e verdieping, wel schuine muren maar geen puntdak want er zit nog een zolder boven.. Het zijn nu nog 2 kleine kamertjes en een heel groot leeg deel.. De slaapkamers gaan weg dus dan wordt het een hele grote ruimte van ong 9x6 meter..met aan 1kant een dakkapel

Deel Deze Pagina